SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#26

T Dets 02, 2008 1:06

2

Lisatud failid
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#27

T Dets 02, 2008 1:06

3

Lisatud failid
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#28

T Dets 02, 2008 1:07

4

Lisatud failid
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#29

T Dets 02, 2008 1:08

5

Lisatud failid
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#30

T Dets 02, 2008 1:09

6

Lisatud failid
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#31

T Dets 02, 2008 1:11

viimane

Lisatud failid
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#32

T Dets 02, 2008 7:48

Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: daags
lihtsalt kas ostaksid ferrarit millel on 300000 km ees :poke:. SEe niisama torkimiseks öeldud :P

Lajatades OT edasi-OSTAKS KÜLL!
Vaadates kasvõi Trionicu E31... Läbisõit on 224000km ja mina julgeks küll võrdusmärgi UUE ja tema oma vahele tõmmata:facts:
Tegelik läbisõit läheneb juba 250nele.

TROLL`i Viggen oli oma omaniku vääriline.Loodetavasti jääb kõik sama heaks,või parendub veelgi:headbang: .
que
Postitusi: 1406
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#33

T Dets 02, 2008 8:30

õnnitlused.. :beer:

ja muretuid kilomeetreid :thumb:
Everyday Regular SAAB guy!
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#34

T Dets 02, 2008 8:56

Algselt postitas: wilddog
Kas targemad teavad, et NG900 tule kojamehed sobivad Viggenile?
Samad kojamehed vist kõigil.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#35

T Dets 02, 2008 9:02

Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: wilddog
Kas targemad teavad, et NG900 tule kojamehed sobivad Viggenile?
Samad kojamehed vist kõigil.


No siis tuleb hallile natukene õlale patsutada ja vähe ripsmeid kiskuda, küll ta need tagasi saab kunagi :)
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#36

T Dets 02, 2008 9:10

Algselt postitas: wilddog
No siis tuleb hallile natukene õlale patsutada ja vähe ripsmeid kiskuda, küll ta need tagasi saab kunagi :)

Patsuta Romzale õlale. Sealt sai kojamehed päris hea hinnaga (soodsamalt kui VM'ist).
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#37

T Dets 02, 2008 10:21

Su vingel saabil on kõige vingema volvo veljed :)
R
Sent from my Monte Carlo using B236
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#38

T Dets 02, 2008 11:36

Jeeš, aga sobivad kui rusikas silma auku :head:
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#39

N Veebr 05, 2009 22:00

Sai siis vaikselt ots lahti tehtud ja mõningad jupid tellitud. Tulemas on JR paneelfilter ja camber adjustment kit. Edasi siis intercooler, turbo ja jahutuse silikoonvoolikud, inducer pipe, terasest chargepipe. Juhitavuse juurde plaanis veel ette ja taha (26/22mm) stabikavardad.

Hetkel plaanis tegutseda just passiivse tuninguga, enne lõõrid vabaks kui ajukirurgitsema ja vurritama. Tulemusena peaks saama alates filtrist kuni TB-ni 2.5" sisselase :) Kui tekib vajadus siis peab vaatama ka 3" downpipe ja otseläbi summutisüsteemi poole.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#40

N Veebr 05, 2009 22:01

Milline tal camber adjustment on? Pilte on? :)
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#41

N Veebr 05, 2009 22:06

S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#42

N Veebr 05, 2009 22:11

Ahsoo. Ma arvasingi, et mingi konks peab kuskil olema. Arvasin hetkeks, et kasutusele tuleb miskit selline toode: http://img301.imageshack.us/img301/976/42zv6.jpg
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 489
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#43

N Veebr 05, 2009 22:13

vabandage mu võhiklikkust, aga mismoodi see kit 900/9-3 camberit reguleerida saab?
tundub pildi järgi sobima tonnisele või 9-5le
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#44

N Veebr 05, 2009 22:15

Vat see on iseasi küsimus. Lehel tundus asi olema saabidele nn universaltoode. Eks katsetades selgub. Kui mulle ei sobi küll leiab uue omaniku :thumb:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#45

N Veebr 05, 2009 22:19

Ei no ega see vidin teeb ideaalselt oma töö ära. Ma disaini mõttes pigem lootsin (hästi natukene) :red:
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 489
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#46

N Veebr 05, 2009 22:25

kuna see on väärt värk ja paljudel Saabidel on kalded paigast ära, siis lahti saad tast kindlasti.
aga 900-l on amordi püstik käändteljega üks tükk, siis camberit saab regullida ainult ülemise padja kinnituse auke viilides või siis mingi sellise aretisega nagu Leo pakkus.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#47

N Veebr 05, 2009 22:28

Kusjuures see on väga hea vidin. Konkreetselt sellega saad muuta ainult camberit, osadel saab muuta ka casterit. Lisaks langeb auto madalamale, sest kogu padi/tugilaager eemaldatakse. Amort käib läbi Uni-balli. See annab veel omakorda juhitavust juurde, sest üleval pole enam pehmet kummist mängivat osa. Kahjuks on need jublakad kallid :(
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#48

N Veebr 05, 2009 22:29

Sügavamalt kaevates tundub jah olema 9-5 tükk :facts:
RaidT
Postitusi: 62
Liitunud: R Dets 07, 2007 23:26
Asukoht:
Auto:

#49

N Veebr 05, 2009 22:48

Kas suveks miski teistsugune velg ka alla tuleb?
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#50

N Veebr 05, 2009 22:49

Hetkel ei näe vajadust, pole prioriteet millele rõhuda. Pigem panustaks suverehvidesse.
Vasta