SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Ühel kenal eesti talvisel ilmal saingi oma unistuse teostatud, õuele veeres kena sinine nelja uksega Viggen. Auto on soetatud TROLL-i käest ning kogu eelnev info on leitav siit: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=5241#pid120031. Pildimaterjaliga hetkel üllatada pole, kül tuleb. Rääkida võib ainult ülivõrdes, praktilisuse ja fun-i suhe on parim mis üldse olla saab, autol on iseloomu ja vajadusel täiesti taltsas. Veelkord sügavad kummardused ja kraapsud nii SAAB-i disaineritlele ja TROLL-ile kes on masinat edasi arendanud. Hetkel naudin lihtsalt lennukit ja lasen emotsioonidel settida :love:
Varasemad tegemised:
roolivõimendi õlitoru vahetatud.
tehtud tööd - talv 2014-03.2015:
uued kolvid + elustamine
Eibach PRO madaldusvedrud
uus MAF
uus esistange, uued põhjakatted ja kere plastosade värvimine + värviparandused
boosti ja õlirõhu kell A-piilaris
Igasugu sillaosad uued ja polüuretaaniring.
pidurid korrastatud + metallsukaga pidurivoolikud
uus sidur
rullikud ja veepump vahetatud
Platinum küünlad
Osram Nightbraker Ultrad
mai 2015
käigukasti remont + LSD (SAAB ATB F35) paigaldus
6-punkti ämblik ja 22mm tagumine ARB
Uued Viggeni esikettad ja ringrajakõlbulikud klotsid
Võidusõidu pidurivedelik
November 2016
Uued tagumised soonitud OEM pidurikettad ja Ferodo Premium klotsid.
Siduri peasilinder vahetatud
Jaanuar 2017
Uus OEM bensupump
Tulevikus:
Uus kliimapump
uus turbo, mitsu shortnose 6cm3 kuumakojaga ja intercooler
softiuuendus Stg3+
KingCobra
pihustid Deka 630
Ootame ca 220kW ja kuni 500Nm
Varasemad tegemised:
roolivõimendi õlitoru vahetatud.
tehtud tööd - talv 2014-03.2015:
uued kolvid + elustamine
Eibach PRO madaldusvedrud
uus MAF
uus esistange, uued põhjakatted ja kere plastosade värvimine + värviparandused
boosti ja õlirõhu kell A-piilaris
Igasugu sillaosad uued ja polüuretaaniring.
pidurid korrastatud + metallsukaga pidurivoolikud
uus sidur
rullikud ja veepump vahetatud
Platinum küünlad
Osram Nightbraker Ultrad
mai 2015
käigukasti remont + LSD (SAAB ATB F35) paigaldus
6-punkti ämblik ja 22mm tagumine ARB
Uued Viggeni esikettad ja ringrajakõlbulikud klotsid
Võidusõidu pidurivedelik
November 2016
Uued tagumised soonitud OEM pidurikettad ja Ferodo Premium klotsid.
Siduri peasilinder vahetatud
Jaanuar 2017
Uus OEM bensupump
Tulevikus:
Uus kliimapump
uus turbo, mitsu shortnose 6cm3 kuumakojaga ja intercooler
softiuuendus Stg3+
KingCobra
pihustid Deka 630
Ootame ca 220kW ja kuni 500Nm
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Algselt postitas: vmaster
Jäi mulje varasemast, et sellele autole tehti kunagi ajukirurgiat võimsuse poole. Aga hea, et see auto foorumisse ja klubisse jäi. Oleks isegi ostnud kui oleks neid numbritega pabereid rohkem Palju õnne!!!
BSR-i softini ei jõutud. Küll on tehtud eeltöö 2.5" downpipe ja Forge DV näol, rääkimata veermikust ja muust mootorimajandusest. Ega üle 300hp seda ei ajagi, muutub mõtetuks IMHO. Äkki vana 900-ga teeb midagi huvitavat tulevikus :eureka:
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Algselt postitas: vmaster
Algselt postitas: daags
sai isegi kiibitsetud seda masinat, kahjuks jäi ost suure ls ja veel paari väikese detaili tõttu ära. aga palju õnne :thumb: ja head kulgemist.
Minuarust on sellise klassi masinate puhul ls üsna viimase järgu asi.
Mulle see läbisõit meeldib, igatahes on sisu ja muu tehnika nagu 120k sõitnud autol. Daags mis see muu väikene detail oli siis, kui küsida tohib?
Algselt postitas: vmaster
Algselt postitas: daags
sai isegi kiibitsetud seda masinat, kahjuks jäi ost suure ls ja veel paari väikese detaili tõttu ära. aga palju õnne :thumb: ja head kulgemist.
Minuarust on sellise klassi masinate puhul ls üsna viimase järgu asi.
vastupidi, lausa patt on kulgeda klassikaliste masinatega igapäevaselt ja tekitada vähem kui kümne aastaga pea 300000 km ette. Selline auto võiks ikka olla peres teise v kolmanda autona ning teenida leiba nv rajapäevadel vms. Aga eks meil kõigil ole ju oma nägemus elust :notworthy:
Väikesed detailid on need, et minu soov oleks originaal masinat omada :drive:- sinu isendi puhul on liialt rõhku pandud pisi detailide värvimisele - olgu see vihje- ning autol olid all 18" veljed, mida soovinuks asendada orig.viggeni velgede vastu, mille leidmisel EEstist oleks võinud probleeme tekkida.
Aga auto väga aus. Mõtlesin kaua sellele autole ja eks kadeduse pisik ole ikka sees :D
Võimsust pole kunagi piisavalt
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Algselt postitas: daags
Algselt postitas: vmaster
Algselt postitas: daags
sai isegi kiibitsetud seda masinat, kahjuks jäi ost suure ls ja veel paari väikese detaili tõttu ära. aga palju õnne :thumb: ja head kulgemist.
Minuarust on sellise klassi masinate puhul ls üsna viimase järgu asi.
vastupidi, lausa patt on kulgeda klassikaliste masinatega igapäevaselt ja tekitada vähem kui kümne aastaga pea 300000 km ette. Selline auto võiks ikka olla peres teise v kolmanda autona ning teenida leiba nv rajapäevadel vms. Aga eks meil kõigil ole ju oma nägemus elust :notworthy:
Elu on liiga lühike, et mämmerdada. Ja pealegi seistes auto laguneb. Usun, et selle auto tasemel hoidmine nende aastate jooksul on nn poole teise auto rahade eest täiesti võimalik. See on minu nägemus. Palju kurvem on see kui viid oma rariteedi jalutama ja see saab just nendel loetud jalutamis kordadel, mitte omal süül otsa :wise:
mul on tõsiselt hea meel, et auto läks õigetesse kätesse, usun, et uus omanik hoiab teda vähemalt sama hästi kui mina seda tegin ja kõrvaldab ka need pisipuudused mille peale mina juba läbi sõrmede vaatasin:)
"Läbisõidu kummardajatele" niipalju, et iga auto ressurss on tohutu kui teda regulaarselt hooldada ja 8- 10 aasta vanune auto mis pärit euroopast, ei saa olla kindlasti väiksema läbisõiduga kui 200 000km ja sedagi vaid juhul kui ta on olnud nn. kolmas auto peres. Eneserahustuseks saab läbisõidunumbri parajaks teha ca. 600 krooni eest, seega tasub auto hindamisel usaldada ikkagi oma silmi, kõrvu ja tagumikutunnet.
"Läbisõidu kummardajatele" niipalju, et iga auto ressurss on tohutu kui teda regulaarselt hooldada ja 8- 10 aasta vanune auto mis pärit euroopast, ei saa olla kindlasti väiksema läbisõiduga kui 200 000km ja sedagi vaid juhul kui ta on olnud nn. kolmas auto peres. Eneserahustuseks saab läbisõidunumbri parajaks teha ca. 600 krooni eest, seega tasub auto hindamisel usaldada ikkagi oma silmi, kõrvu ja tagumikutunnet.
Algselt postitas: TROLL
mul on tõsiselt hea meel, et auto läks õigetesse kätesse, usun, et uus omanik hoiab teda vähemalt sama hästi kui mina seda tegin ja kõrvaldab ka need pisipuudused mille peale mina juba läbi sõrmede vaatasin:)
"Läbisõidu kummardajatele" niipalju, et iga auto ressurss on tohutu kui teda regulaarselt hooldada ja 8- 10 aasta vanune auto mis pärit euroopast, ei saa olla kindlasti väiksema läbisõiduga kui 200 000km ja sedagi vaid juhul kui ta on olnud nn. kolmas auto peres. Eneserahustuseks saab läbisõidunumbri parajaks teha ca. 600 krooni eest, seega tasub auto hindamisel usaldada ikkagi oma silmi, kõrvu ja tagumikutunnet.
Hea läbisõiduga auto leidmine on võimalik, kui on vähegi taipu asjadesse süveneda ja uurida auto tausta. Reegline on kvaliteetsetel autodel märk maas kas garantii süsteemis või mõnes auto esinduses. Ole mees ja uuri järgi. Kerimise ohvriks langeb kärsitu ostja, kes ei viitsi asjadesse süveneda.
See muidugi ei tähenda, et sinu auto halb oleks :)- lihtsalt kas ostaksid ferrarit millel on 300000 km ees :poke:. SEe niisama torkimiseks öeldud :P
Võimsust pole kunagi piisavalt
Algselt postitas: daags
lihtsalt kas ostaksid ferrarit millel on 300000 km ees :poke:. SEe niisama torkimiseks öeldud
Lajatades OT edasi-OSTAKS KÜLL!
Vaadates kasvõi Trionicu E31... Läbisõit on 224000km ja mina julgeks küll võrdusmärgi UUE ja tema oma vahele tõmmata:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Algselt postitas: KeN1
Eile õhtu koju tulles ehmatasin täitsa ära, mis asi see veel on hoovi juurde tekkinud on
Hall 2-tiivaline lendas maakoju ja sinine 4-tiivaga hävitaja ruleerub õhtuti tudile :thumb:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 82
- Liitunud: N Mär 29, 2007 13:45
- Asukoht:
- Auto:
Lennuk mõned päevad käes olnud, sõitsin täna pesulasse ja avastasin, et keegi ajuhiiglane esimesed tulede kojamehed tuuri pannud :fight::gun: Samas vana auto küljest ei torkinud neid keegi. Kiiremas korras valvega parklasse või turvamees kõrvale vaja panna. Töö oli puhas, miskit polnud murtud...