SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#51

N Veebr 05, 2009 23:48

Algselt postitas: wilddog
Sai siis vaikselt ots lahti tehtud ja mõningad jupid tellitud. Tulemas on JR paneelfilter ja camber adjustment kit. Edasi siis intercooler, turbo ja jahutuse silikoonvoolikud, inducer pipe, terasest chargepipe. Juhitavuse juurde plaanis veel ette ja taha (26/22mm) stabikavardad.

Hetkel plaanis tegutseda just passiivse tuninguga, enne lõõrid vabaks kui ajukirurgitsema ja vurritama. Tulemusena peaks saama alates filtrist kuni TB-ni 2.5" sisselase :) Kui tekib vajadus siis peab vaatama ka 3" downpipe ja otseläbi summutisüsteemi poole.


Hakkab juba hävitaja olema .... Ma siin nokin ja nokin aga ikka on Airbus :)
Mõrtsukjänes
Saabiklubi liige
Postitusi: 82
Liitunud: N Mär 29, 2007 13:45
Asukoht:
Auto:

#52

N Veebr 05, 2009 23:58


Hakkab juba hävitaja olema .... Ma siin nokin ja nokin aga ikka on Airbus :)


Ära heida meelt, ka igast Viggenist saab kunagi Airbus:P
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#53

R Veebr 06, 2009 10:03

Igast saabist saab kunagi lennuk... :beer:
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#54

N Apr 02, 2009 15:05

Hakkame siis valmistuma miilisõiduks. Sai tellitud Maptunist 3.5bar FPR ja kahe pesaga näidikuhoidja koos boostikellaga. Lisaks enne Stage 3 softi (Custom soft, 9-5 Aero Stage 3 nikerdatud Viggeni peale) tuleb ära ka suurem intercooler Streetgear-ist. Nüüd veel väikene dilemma sellega, et kas teiseks kellaks panna õlirõhu oma või AF/EGT?

EDIT: Maptun ei suutnud mu krediitkaarti nämmutada :freak: Aga lahendus sai Speedpartsi kaudu tehtud. FPR-i sain Bakt Kaubandusest, jupi nr. on jah 0280160526 ;) Intercooler saabub peale miilisõitu :red: Kellad peaks esmaspäeval/teisipäeval kätte saama :)

jupid ise sellised:
Turbo kell
Õlirõhu kell
Õlirõhu anduri adapter
Näidikute hoidik
http://www.streetgear.se/components/com_virtuemart/shop_image/product/Intercooler_SAAB_4992317a4babe.jpg
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#55

N Apr 02, 2009 15:10

Kui sa pidevalt softivahetustega tegelema ei hakka, siis on mõttekam õlirõhukell panna. EGT/AFR on ikka tuuningu tegemise ajaks vajalik.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#56

N Apr 02, 2009 15:13

pane nahk ka peale kellahoidjale:
Pilt

Nagu Sellel tonnil
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#57

N Apr 02, 2009 17:50

Õlirõhk oleks mõtekam lisada. Fpr'i oleks saanud soodsamalt suvalisest autopoest :cool:
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#58

N Apr 02, 2009 18:10

Ära unusta ka pihusteid ning turbot. Aero stage 3 ajab muidu segu kole lahjaks ning mitsu ei puhu enam midagi...;)

EDIT: Juhul kui tegemist custom softiga, varu jõudsasti aega softi uuesti ja uuesti peale laskmiseks. Need softid ei sobi kunagi 1:1 ning pidev näppimine vajalik. Autod liiga erinevad selleks. Isegi kuu ajaliste vahedega toodetud autod;)
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#59

N Apr 02, 2009 19:26

Maptuni sama klassi stage jookseb ainult FPR-i upgrade najal. Alates 300+ hp ja suurema turboga vaja paremaid pihusteid. Vahemalt teoorias on nii. Praktika paneb asja paika :)

P.S. mis need suvalised autopoed on, kus FPR-e kastist kilohinnaga võetakse? Äkki oskab ka analoogi hinda keegi öelda? Minuteada on neid odavaid FPR-e kirutud piisavalt, et ei hoia rõhku jne...
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#60

N Apr 02, 2009 19:53

Sry my bad..
Mõtlesin, et lased peale 2002 või uuema softi. Vanemal Aerol algvõimsus ju väiksem, seega maagilist 300hp piiri ei ületata. Aga edu näppimisel;)
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#61

N Apr 02, 2009 19:57

Kas fpr tuli maptuni või boschi karbis? Täpselt sama jubin ja tellimise peale oli vist 1200 krooni.

Lisatud failid
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#62

N Apr 02, 2009 20:25

Kui asjad saabuvad, siis saan alles vastata. Jutt oli sellest, et sai tellitud ;)
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#63

N Apr 02, 2009 20:28

Algselt postitas: suur
pane nahk ka peale kellahoidjale:


Sündinud koomik :P
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#64

R Apr 03, 2009 7:59

Algselt postitas: wilddog
Algselt postitas: suur
pane nahk ka peale kellahoidjale:


Sündinud koomik :P


Vat ma nii ropult ei mõelnud. Aitäh suunamast, nüüd juba mõtlen :)
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#65

K Apr 29, 2009 12:42

Vahepeal sai lastud eest pragunema hakanud stange ilusti ära parandada :thumb: Samuti on aretamisel külje spoileri tungi ava kapsel, mille hind oli vist 1200 tk :freak: Praegune "beeta versioon" katab juba nii ilusti, et esialgu ei saa arugi, et miskit valesti oleks. Vaja välja nuputada korralik kinnitus ja kuju vaja välja lõplikult voolida. Siis kui kellad küljes teeb ka värskemaid pilte :)
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#66

N Mai 14, 2009 12:29

Saabspeedi ajaks sai peale lastud tundmatu Stg3 Viggeni soft, mis toimetas päris jõuliselt 1. ja 2. käiguga. Puterdamine ja kinni poomine hakkas järsemal ja suuremal kiirendusel alates 3. käigust. Katsetustel hoidis rõhku isegi 1.5bar, samas mingist hetkekst kukkus 0.8 peale. Boosti probleeme võis põhjustada ka lekkiv return-pipe ja DV ning läbi olev PCV. Samuti viskas põlema CEL-i esimese lambda veaga (value incorrect). Nüüdseks on õhu lekked kõrvaldatud.

Masinal on peal 3.5bar FPR ja küünaldeks on BCPR7ES-11. Hetkel viskab orig. softiga peaki 1.3bar ja hoiab 1-1.1bar.
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#67

N Mai 14, 2009 15:44

Siis kui ta sul 0,8 peale kukkus, jagas T7 juba matsu, et midagi valesti. Tuleb meeles hoida, et 3,5FPR nõuab ka mõningaid muudatusi softis. Samas on ka tõenäoline, et see stage 3 ka juba olemas. Mulle tundub, et alates 3. käigust suudab T7 aru saada probleemidest. Olgu selleks siis õhulekked, fuelcut, limiidid jne. Äkki oleks võimalik seda stage 3 softi uurida pisut. Võimalik, et ei sobi sinu autole mitte kuidagi. Aga ilma softi nägemata on nagu ennustada raske.

PS: Vabandust, et ürituste teemas nii segaselt kirjutasin

Terv,
Jupats
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#68

T Jaan 24, 2012 17:26

update: no updates
vaikus enne tormi ;) Kül ta lendama veel hakkab - de hibernation in progress...
raaska
Postitusi: 21
Liitunud: P Veebr 19, 2012 20:01
Asukoht:
Auto:

#69

P Veebr 19, 2012 21:25

Väga ilus masin näeb ikka välja küll :thumb:
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#70

E Veebr 20, 2012 10:07

Näeb jah, liikuda võiks kah :wise:
andres
Saabiklubi liige
Postitusi: 978
Liitunud: T Mai 25, 2004 15:26
Asukoht:
Auto: Saabitu

#71

E Veebr 20, 2012 22:29

Miks selline .....imelik retoorika? :-)
Näeb jah, liikuda võiks kah :wise:
:drive:
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#72

E Veebr 20, 2012 23:27

Mis liigub see kulub, anna aega atra seada - küll lendab ta kord taas :) Ärge muretsege sõbrad, praegune Franken Viggen elab kord veel :wise:
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#73

R Dets 14, 2012 11:36

Jõuluime on sündimas. Vaikset podinat on juba kuulda Sinise Noole mootoriruumist. Regulaarlennud algavad uue aasta algul :) Purunenud oli kaks kolvipoissi. Ajauss va raip :gun: oli ka maiustanud seal. Oleks varem saanud asjaga tegeleda :poke: oleks asi sujuvamalt läinud. Kui Viggen ametlikult tänaval, siis panen pikema loo üles :thumb:
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1886
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#74

R Mai 31, 2013 0:05

Hetkel tehtud, alumise otsa kap.remont (4 uut kolbi). Lisaks igasugu pudi padi kapoti all vahetatud, mis käib hoolduse juurde. Kinnimädanenud pidurid on üle käidud (kettad freesitud ja uued klotsid jne). Soetatud generaator, vana oli mäda. Sillas natukene uretaani juures ja jooks korrigeeritud. Homme alla suverehvid. Käigukasti simmer vahetatud ning uus sidur all. Järgmisena vaja likvideerida arvatav õhuleke (tagant paiskab musta ja puterdab kiirendamisel) või siis vigane õhulugeja. Eks mootorispetsid uurivad seda edasi. Siis ülevaatus ja iluvigade eemaldamine. Sebastiani juurde jõutrenni peaks ka pärast seda kõike jõudma. Tööd veel jätkub :thumb:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#75

R Mai 31, 2013 1:44

Mis sidur?
Sent from my Monte Carlo using B236
Vasta