5. leht 5-st

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: T Mär 17, 2015 13:58
Postitas wilddog
Täiustame SAAB-i inseneride tööd, et lennuk ikka kurvi võtaks ja jõud asfaltisse läheks.

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: K Mär 18, 2015 18:35
Postitas wilddog
väheke kulumaterjali ka, et kaikad kodarasse ei lendaks selle tuunimistuhinaga.
https://drive.google.com/open?id=0B8xu1 ... authuser=0

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Mär 19, 2015 18:30
Postitas wilddog
Lõpuks jõudis kohale käigukasti remontkomplekt. Kindlasti läheb sinna juppe veel aga too kit on MY2000 masinale kindlat kohustuslik.

https://drive.google.com/file/d/0B8xu1m ... sp=sharing

Koos remondiga, siis LSD ka sisse.

Luugiamordid ootavad paigaldust, siis saab ilma lisakäteta pagassis ka toimetada.

Tänasest suverehvid ka all ja hoopis teine kulgemine :drive:

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Mär 19, 2015 19:46
Postitas mart284
naljatilk, reedest ju lumi maas:)

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Mär 19, 2015 20:45
Postitas wilddog
Norras oli see aasta lumi. See on härmatis.

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: E Mär 23, 2015 9:10
Postitas NO FEAR
naljatilk, reedest ju lumi maas:)


Said omal nahal tunda vä?:D

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: K Apr 08, 2015 16:39
Postitas TROLL
:thumb: Ilus vaadata, et sinine nool on elus ja aina areneb- keep up the good work!!!

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Mai 21, 2015 15:47
Postitas wilddog
Alla lähevad tutikad esimesed Viggeni kettad ja rajakõlbulikud piduriklotsid, sisse peenem pidurivedelik. Järgmisel nädalal tahaks A24-l proovida vahet. Eriti huvitavaks teeb asja lisandunud ARB ja 6-punkti ämmelgas ning LSD. Seekord paneme esirehvi ikka rohkem rõhku! Rajal näeme :drive:

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: K Juul 01, 2015 22:24
Postitas wilddog
ATB LSD-ga on nüüd mõnda aega ringi kärutatud ja mulje hea. Nõelasilmakurvid on palju pareimi läbitavad. Ka otse kiirendus palju suitsuvabam. Miskit ulmemäädžikut ei ole aga väga rafineerium on asi. Talvel peaks asi olema veelgi parem. Vihmase ilmaga saab palju agressiivsemalt sõita. Väga OK :drive:

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: P Juul 05, 2015 0:19
Postitas Kapa92
Kui saladus pole, siis kust LSD soetasid?

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: R Sept 18, 2015 16:45
Postitas wilddog
Kui saladus pole, siis kust LSD soetasid?


Saabpartners

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: K Jaan 18, 2017 18:43
Postitas wilddog
Tänasest siis uus bensupump. Vana pidas vastu 18a ja ca 400k kilomeetrit.

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: K Jaan 18, 2017 20:05
Postitas kasparius
Istmealune oli järelikult terve :)

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: K Jaan 18, 2017 20:21
Postitas que
Tänasest siis uus bensupump. Vana pidas vastu 18a ja ca 400k kilomeetrit.

Siis sul läks ikka väga hästi. Mul on läinud kolmel autol 200k pealt.

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: K Jaan 18, 2017 21:08
Postitas wilddog
Istmealune oli järelikult terve :)


Terve oli jah. Samas saab vahetada ka lõhkumata. Aga lahti võeti tehase süütu kopsik.

Veelkord tänud Wernerile kiire trgutsemise eest :headbang:

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: K Jaan 18, 2017 22:10
Postitas S9K
Väga huvitab kuidas LSD libedaga toimetab?

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: K Jaan 18, 2017 22:26
Postitas wilddog
Toimetab. Tegu ju ATB diffriga, mis koguaeg järgi ja timmib, tavasõidul tunda ei ole ega kuule. Jõudu endiselt palju üle. Suvel asfaldiga efekt suurem. Mul ESPd pole, seega kui 2. Käiguga talvel hästi ära saab, siis on mõnus pidev tõmme.

Edit: Parem rehv aitaks kaasa Noranzad hetkel all.

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: K Jaan 18, 2017 22:51
Postitas S9K
Mind sellepärast huvitab, et omal olen sunnitud tihti ESP välja lülitama, sest muidu tõmbab pidurid peale, rehviks uus Michelin xIce3. Pidamine on üüber hea küll nendega aga siiski mitte piisav. Ehk oleks ka mul sellest abi.

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: K Jaan 18, 2017 22:56
Postitas wilddog
No kaks vedavat om ikka kaks. Väga palju on tihendis kinni, et madala käiguga vedu timmida. Näiteks suurema hoo pealt a la maanteekiirusel on hea gaasi muljuda. Ilma võtaks tühja käima aga siis lajatab mõlemale rattale :drive: Automaat on vähe rahulikum kohalt võttes.

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Jaan 19, 2017 10:55
Postitas Kuul
Tõlgi palun--"peenem pidurivedelik"... Mul 9000 küsib.

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Jaan 19, 2017 11:45
Postitas wilddog
Tõlgi palun--"peenem pidurivedelik"... Mul 9000 küsib.


Näiteks Motul RBF660 (DOT4). Vahetada siis kogu vedelik. Peale kallamiseks kõlbab ka tankla DOT4.