2. leht 5-st

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: T Dets 02, 2008 1:06
Postitas wilddog
2

Lisatud failid

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: T Dets 02, 2008 1:06
Postitas wilddog
3

Lisatud failid

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: T Dets 02, 2008 1:07
Postitas wilddog
4

Lisatud failid

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: T Dets 02, 2008 1:08
Postitas wilddog
5

Lisatud failid

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: T Dets 02, 2008 1:09
Postitas wilddog
6

Lisatud failid

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: T Dets 02, 2008 1:11
Postitas wilddog
viimane

Lisatud failid

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: T Dets 02, 2008 7:48
Postitas Trionic
Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: daags
lihtsalt kas ostaksid ferrarit millel on 300000 km ees :poke:. SEe niisama torkimiseks öeldud :P

Lajatades OT edasi-OSTAKS KÜLL!
Vaadates kasvõi Trionicu E31... Läbisõit on 224000km ja mina julgeks küll võrdusmärgi UUE ja tema oma vahele tõmmata:facts:
Tegelik läbisõit läheneb juba 250nele.

TROLL`i Viggen oli oma omaniku vääriline.Loodetavasti jääb kõik sama heaks,või parendub veelgi:headbang: .

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: T Dets 02, 2008 8:30
Postitas que
õnnitlused.. :beer:

ja muretuid kilomeetreid :thumb:

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: T Dets 02, 2008 8:56
Postitas Cyber
Algselt postitas: wilddog
Kas targemad teavad, et NG900 tule kojamehed sobivad Viggenile?
Samad kojamehed vist kõigil.

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: T Dets 02, 2008 9:02
Postitas wilddog
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: wilddog
Kas targemad teavad, et NG900 tule kojamehed sobivad Viggenile?
Samad kojamehed vist kõigil.


No siis tuleb hallile natukene õlale patsutada ja vähe ripsmeid kiskuda, küll ta need tagasi saab kunagi :)

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: T Dets 02, 2008 9:10
Postitas suur
Algselt postitas: wilddog
No siis tuleb hallile natukene õlale patsutada ja vähe ripsmeid kiskuda, küll ta need tagasi saab kunagi :)

Patsuta Romzale õlale. Sealt sai kojamehed päris hea hinnaga (soodsamalt kui VM'ist).

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: T Dets 02, 2008 10:21
Postitas kasparius
Su vingel saabil on kõige vingema volvo veljed :)
R

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: T Dets 02, 2008 11:36
Postitas wilddog
Jeeš, aga sobivad kui rusikas silma auku :head:

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Veebr 05, 2009 22:00
Postitas wilddog
Sai siis vaikselt ots lahti tehtud ja mõningad jupid tellitud. Tulemas on JR paneelfilter ja camber adjustment kit. Edasi siis intercooler, turbo ja jahutuse silikoonvoolikud, inducer pipe, terasest chargepipe. Juhitavuse juurde plaanis veel ette ja taha (26/22mm) stabikavardad.

Hetkel plaanis tegutseda just passiivse tuninguga, enne lõõrid vabaks kui ajukirurgitsema ja vurritama. Tulemusena peaks saama alates filtrist kuni TB-ni 2.5" sisselase :) Kui tekib vajadus siis peab vaatama ka 3" downpipe ja otseläbi summutisüsteemi poole.

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Veebr 05, 2009 22:01
Postitas S9K
Milline tal camber adjustment on? Pilte on? :)

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Veebr 05, 2009 22:06
Postitas wilddog

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Veebr 05, 2009 22:11
Postitas S9K
Ahsoo. Ma arvasingi, et mingi konks peab kuskil olema. Arvasin hetkeks, et kasutusele tuleb miskit selline toode: http://img301.imageshack.us/img301/976/42zv6.jpg

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Veebr 05, 2009 22:13
Postitas Viki
vabandage mu võhiklikkust, aga mismoodi see kit 900/9-3 camberit reguleerida saab?
tundub pildi järgi sobima tonnisele või 9-5le

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Veebr 05, 2009 22:15
Postitas wilddog
Vat see on iseasi küsimus. Lehel tundus asi olema saabidele nn universaltoode. Eks katsetades selgub. Kui mulle ei sobi küll leiab uue omaniku :thumb:

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Veebr 05, 2009 22:19
Postitas S9K
Ei no ega see vidin teeb ideaalselt oma töö ära. Ma disaini mõttes pigem lootsin (hästi natukene) :red:

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Veebr 05, 2009 22:25
Postitas Viki
kuna see on väärt värk ja paljudel Saabidel on kalded paigast ära, siis lahti saad tast kindlasti.
aga 900-l on amordi püstik käändteljega üks tükk, siis camberit saab regullida ainult ülemise padja kinnituse auke viilides või siis mingi sellise aretisega nagu Leo pakkus.

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Veebr 05, 2009 22:28
Postitas S9K
Kusjuures see on väga hea vidin. Konkreetselt sellega saad muuta ainult camberit, osadel saab muuta ka casterit. Lisaks langeb auto madalamale, sest kogu padi/tugilaager eemaldatakse. Amort käib läbi Uni-balli. See annab veel omakorda juhitavust juurde, sest üleval pole enam pehmet kummist mängivat osa. Kahjuks on need jublakad kallid :(

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Veebr 05, 2009 22:29
Postitas wilddog
Sügavamalt kaevates tundub jah olema 9-5 tükk :facts:

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Veebr 05, 2009 22:48
Postitas RaidT
Kas suveks miski teistsugune velg ka alla tuleb?

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Veebr 05, 2009 22:49
Postitas wilddog
Hetkel ei näe vajadust, pole prioriteet millele rõhuda. Pigem panustaks suverehvidesse.