3. leht 5-st

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Veebr 05, 2009 23:48
Postitas Homersimpson
Algselt postitas: wilddog
Sai siis vaikselt ots lahti tehtud ja mõningad jupid tellitud. Tulemas on JR paneelfilter ja camber adjustment kit. Edasi siis intercooler, turbo ja jahutuse silikoonvoolikud, inducer pipe, terasest chargepipe. Juhitavuse juurde plaanis veel ette ja taha (26/22mm) stabikavardad.

Hetkel plaanis tegutseda just passiivse tuninguga, enne lõõrid vabaks kui ajukirurgitsema ja vurritama. Tulemusena peaks saama alates filtrist kuni TB-ni 2.5" sisselase :) Kui tekib vajadus siis peab vaatama ka 3" downpipe ja otseläbi summutisüsteemi poole.


Hakkab juba hävitaja olema .... Ma siin nokin ja nokin aga ikka on Airbus :)

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Veebr 05, 2009 23:58
Postitas Mõrtsukjänes

Hakkab juba hävitaja olema .... Ma siin nokin ja nokin aga ikka on Airbus :)


Ära heida meelt, ka igast Viggenist saab kunagi Airbus:P

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: R Veebr 06, 2009 10:03
Postitas parkentosh
Igast saabist saab kunagi lennuk... :beer:

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Apr 02, 2009 15:05
Postitas wilddog
Hakkame siis valmistuma miilisõiduks. Sai tellitud Maptunist 3.5bar FPR ja kahe pesaga näidikuhoidja koos boostikellaga. Lisaks enne Stage 3 softi (Custom soft, 9-5 Aero Stage 3 nikerdatud Viggeni peale) tuleb ära ka suurem intercooler Streetgear-ist. Nüüd veel väikene dilemma sellega, et kas teiseks kellaks panna õlirõhu oma või AF/EGT?

EDIT: Maptun ei suutnud mu krediitkaarti nämmutada :freak: Aga lahendus sai Speedpartsi kaudu tehtud. FPR-i sain Bakt Kaubandusest, jupi nr. on jah 0280160526 ;) Intercooler saabub peale miilisõitu :red: Kellad peaks esmaspäeval/teisipäeval kätte saama :)

jupid ise sellised:
Turbo kell
Õlirõhu kell
Õlirõhu anduri adapter
Näidikute hoidik
http://www.streetgear.se/components/com_virtuemart/shop_image/product/Intercooler_SAAB_4992317a4babe.jpg

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Apr 02, 2009 15:10
Postitas Cyber
Kui sa pidevalt softivahetustega tegelema ei hakka, siis on mõttekam õlirõhukell panna. EGT/AFR on ikka tuuningu tegemise ajaks vajalik.

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Apr 02, 2009 15:13
Postitas suur
pane nahk ka peale kellahoidjale:
Pilt

Nagu Sellel tonnil

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Apr 02, 2009 17:50
Postitas Homersimpson
Õlirõhk oleks mõtekam lisada. Fpr'i oleks saanud soodsamalt suvalisest autopoest :cool:

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Apr 02, 2009 18:10
Postitas Jupats
Ära unusta ka pihusteid ning turbot. Aero stage 3 ajab muidu segu kole lahjaks ning mitsu ei puhu enam midagi...;)

EDIT: Juhul kui tegemist custom softiga, varu jõudsasti aega softi uuesti ja uuesti peale laskmiseks. Need softid ei sobi kunagi 1:1 ning pidev näppimine vajalik. Autod liiga erinevad selleks. Isegi kuu ajaliste vahedega toodetud autod;)

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Apr 02, 2009 19:26
Postitas wilddog
Maptuni sama klassi stage jookseb ainult FPR-i upgrade najal. Alates 300+ hp ja suurema turboga vaja paremaid pihusteid. Vahemalt teoorias on nii. Praktika paneb asja paika :)

P.S. mis need suvalised autopoed on, kus FPR-e kastist kilohinnaga võetakse? Äkki oskab ka analoogi hinda keegi öelda? Minuteada on neid odavaid FPR-e kirutud piisavalt, et ei hoia rõhku jne...

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Apr 02, 2009 19:53
Postitas Jupats
Sry my bad..
Mõtlesin, et lased peale 2002 või uuema softi. Vanemal Aerol algvõimsus ju väiksem, seega maagilist 300hp piiri ei ületata. Aga edu näppimisel;)

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Apr 02, 2009 19:57
Postitas Homersimpson
Kas fpr tuli maptuni või boschi karbis? Täpselt sama jubin ja tellimise peale oli vist 1200 krooni.

Lisatud failid

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Apr 02, 2009 20:25
Postitas wilddog
Kui asjad saabuvad, siis saan alles vastata. Jutt oli sellest, et sai tellitud ;)

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Apr 02, 2009 20:28
Postitas wilddog
Algselt postitas: suur
pane nahk ka peale kellahoidjale:


Sündinud koomik :P

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: R Apr 03, 2009 7:59
Postitas suur
Algselt postitas: wilddog
Algselt postitas: suur
pane nahk ka peale kellahoidjale:


Sündinud koomik :P


Vat ma nii ropult ei mõelnud. Aitäh suunamast, nüüd juba mõtlen :)

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: K Apr 29, 2009 12:42
Postitas wilddog
Vahepeal sai lastud eest pragunema hakanud stange ilusti ära parandada :thumb: Samuti on aretamisel külje spoileri tungi ava kapsel, mille hind oli vist 1200 tk :freak: Praegune "beeta versioon" katab juba nii ilusti, et esialgu ei saa arugi, et miskit valesti oleks. Vaja välja nuputada korralik kinnitus ja kuju vaja välja lõplikult voolida. Siis kui kellad küljes teeb ka värskemaid pilte :)

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Mai 14, 2009 12:29
Postitas wilddog
Saabspeedi ajaks sai peale lastud tundmatu Stg3 Viggeni soft, mis toimetas päris jõuliselt 1. ja 2. käiguga. Puterdamine ja kinni poomine hakkas järsemal ja suuremal kiirendusel alates 3. käigust. Katsetustel hoidis rõhku isegi 1.5bar, samas mingist hetkekst kukkus 0.8 peale. Boosti probleeme võis põhjustada ka lekkiv return-pipe ja DV ning läbi olev PCV. Samuti viskas põlema CEL-i esimese lambda veaga (value incorrect). Nüüdseks on õhu lekked kõrvaldatud.

Masinal on peal 3.5bar FPR ja küünaldeks on BCPR7ES-11. Hetkel viskab orig. softiga peaki 1.3bar ja hoiab 1-1.1bar.

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: N Mai 14, 2009 15:44
Postitas Jupats
Siis kui ta sul 0,8 peale kukkus, jagas T7 juba matsu, et midagi valesti. Tuleb meeles hoida, et 3,5FPR nõuab ka mõningaid muudatusi softis. Samas on ka tõenäoline, et see stage 3 ka juba olemas. Mulle tundub, et alates 3. käigust suudab T7 aru saada probleemidest. Olgu selleks siis õhulekked, fuelcut, limiidid jne. Äkki oleks võimalik seda stage 3 softi uurida pisut. Võimalik, et ei sobi sinu autole mitte kuidagi. Aga ilma softi nägemata on nagu ennustada raske.

PS: Vabandust, et ürituste teemas nii segaselt kirjutasin

Terv,
Jupats

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: T Jaan 24, 2012 17:26
Postitas wilddog
update: no updates
vaikus enne tormi ;) Kül ta lendama veel hakkab - de hibernation in progress...

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: P Veebr 19, 2012 21:25
Postitas raaska
Väga ilus masin näeb ikka välja küll :thumb:

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: E Veebr 20, 2012 10:07
Postitas wilddog
Näeb jah, liikuda võiks kah :wise:

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: E Veebr 20, 2012 22:29
Postitas andres
Miks selline .....imelik retoorika? :-)
Näeb jah, liikuda võiks kah :wise:

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: E Veebr 20, 2012 23:27
Postitas wilddog
Mis liigub see kulub, anna aega atra seada - küll lendab ta kord taas :) Ärge muretsege sõbrad, praegune Franken Viggen elab kord veel :wise:

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: R Dets 14, 2012 11:36
Postitas wilddog
Jõuluime on sündimas. Vaikset podinat on juba kuulda Sinise Noole mootoriruumist. Regulaarlennud algavad uue aasta algul :) Purunenud oli kaks kolvipoissi. Ajauss va raip :gun: oli ka maiustanud seal. Oleks varem saanud asjaga tegeleda :poke: oleks asi sujuvamalt läinud. Kui Viggen ametlikult tänaval, siis panen pikema loo üles :thumb:

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: R Mai 31, 2013 0:05
Postitas wilddog
Hetkel tehtud, alumise otsa kap.remont (4 uut kolbi). Lisaks igasugu pudi padi kapoti all vahetatud, mis käib hoolduse juurde. Kinnimädanenud pidurid on üle käidud (kettad freesitud ja uued klotsid jne). Soetatud generaator, vana oli mäda. Sillas natukene uretaani juures ja jooks korrigeeritud. Homme alla suverehvid. Käigukasti simmer vahetatud ning uus sidur all. Järgmisena vaja likvideerida arvatav õhuleke (tagant paiskab musta ja puterdab kiirendamisel) või siis vigane õhulugeja. Eks mootorispetsid uurivad seda edasi. Siis ülevaatus ja iluvigade eemaldamine. Sebastiani juurde jõutrenni peaks ka pärast seda kõike jõudma. Tööd veel jätkub :thumb:

SAAB 9-3 Viggen MY2000, WilddogMõrtsukjänes

Postitatud: R Mai 31, 2013 1:44
Postitas kasparius
Mis sidur?