Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#1

K Apr 13, 2005 17:37

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ostetud Hiiu-Suurtükist 27.09.2004, toodud Šveitsist.
Esimene avarii ka tehtud.
vaade
Postitusi: 253
Liitunud: T Mär 02, 2004 9:29
Asukoht:
Auto:

#2

K Apr 13, 2005 17:56

Mingi kergem kõks? Pilt on enne või pärast matsu?
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#3

K Apr 13, 2005 18:35

Tallinnas sõitsin vasaku esimese ratta alt ära veebruarikuus. vastu äärekivi 40-50 kmh - läksid mõlemad õõtshoovad, plekkvelg - koos tööga kokku 7500.
Pildid tehtud 13. aprill 2005.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#4

T Mai 17, 2005 16:09

sõit muutub mõnusalt pehmeks kui pagassis on kaks 17" monitori ;)
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#5

R Juun 17, 2005 21:24

täna sai kandevõimet testitud - u. 580 kilo
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#6

R Juun 17, 2005 21:50

Algselt postitas: MadMan
täna sai kandevõimet testitud - u. 580 kilo


Ja kuidas seepääle käitus? Aukudest läbi sõites kuskilt kraapama ei hakanud?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#7

R Juun 17, 2005 23:23

vist paar korda kratsis, aga mitte kuuldavalt.
75 tellist, 3 kotti liiva, 1 kott savi, 2 meest - no problem!
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#8

R Juul 15, 2005 12:25

Tänu uutele piduritele jäi mats olemata seekord. Palavus...

Thnx Trionic ja Troostauto! :thumb:

Varsti jälle.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#9

T Sept 20, 2005 17:45

Keegi ahv oskas öösel ära mõlkida. Argpüks. :gun:
Jälle miski min 4k :wall:


Pilt
Nii ma hommikul selle avastasin.
Pilt
Pärast pesu selgus, et päris korralikult oli sisse pressinud.
tiib
Postitusi: 139
Liitunud: T Mai 31, 2005 18:10
Asukoht:
Auto:

#10

T Sept 20, 2005 17:57

Üldiselt olen ma hakanud parklates oma masinat kahe koha vahele parkima, et hiljem silmapuravike manööverdamisoskuse käekirja auto kerel näha poleks :gun:
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#11

T Sept 20, 2005 19:05

Lasen Tallinnas teha. Tuleb kallim, kuid loodetavasti ülikorralik. :thumb:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#12

T Sept 20, 2005 19:29

mul tundub ka, et juhitavus ngl parem, kui pagasnikus kola sees.
sai 2 päeva kesk eestis kimatud ja 400...500 kg pagassis ja juhitavus suurepärane ; just kruusal mõtlen.
ei lähe kreeni midagi nii kergesti ja libisema ka ei hakka.
meeldiv kogemus oli!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#13

R Okt 21, 2005 18:44

Yks tagumine k6lar l6petas koost88. Nyyd taga 2x Hertz DCX 690 ja ette tulevad 2x Hertz DSK 165. Heli on puhtam ja konkreetsem, aga bassi tundub hetkel v2hem olema kui enne. Siinkohal hoiatus NG900 omanikele - tagumised k6lariaugud ei ole 6x9" vaid u. 6x8.5"
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#14

P Okt 23, 2005 22:18

Mis te ikka punnitate nende tagakõlaritega... kontserdil te ju ka ei seisa seljaga lava poole. Pistke woofer sinna pagassi ja ülejäänu ehitage etteotsa.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
vaade
Postitusi: 253
Liitunud: T Mär 02, 2004 9:29
Asukoht:
Auto:

#15

P Okt 23, 2005 22:46

Algselt postitas: Cyber
Pistke woofer sinna pagassi ja ülejäänu ehitage etteotsa.


ei saa - vahest tahaks spordikotti ka pagassi panna.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#16

E Okt 24, 2005 10:50

Vett vahel pritsib kõlarikatetele, kuid vähe - vastuabinõusid ei tea.
Tavaline subaka kast võtab mõttetult ruumi ning erikujulise tegemine jupp aega. Mõte on sinnapoole liikunud, kuid enne panen esimesed kõllid paika ja vaatan siis edasi.
Sai tehtud väike "Saaremaa Ralli" ringreis - rallit ei näinud, aga sõidetud sai 800 km ning bensukulu tuleb üle 10 L sajale. Lastiks 4 õllelihast + kola pagassis. Pean disla ostma.
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#17

E Okt 24, 2005 13:22

kusjuures on juhitavusele väga abiks tagumiste amortide vahetus töötavate vastu;) Mul on see kohe ees.

To: MadMan: kui kulu on üle 10 siis osta parem turboga versioon. mul on kulu 2500km 9,7 ja sellest on u 60-70 prossa linnasõitu :D
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#18

E Okt 24, 2005 14:09

See 1 l kulus ei anna eriti efekti, kuid 3 reisijat kuulutasid üksmeelselt, et Saabis on mugav kulgeda s.t. lennata. Hetkel piilun BMW 325 TDS Touring poole, sest Saab 9-3 SC jaoks ei ole vaba 600000 välja käia. 9-3 2.2 TiD puudub automaatkast ja need on kallimad soetada kui BMW.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#19

E Okt 24, 2005 16:00

:D
Uksi on ka vähe seoses kasvanud nõudlusega. Tagavedrude ja amortide vahetuse peale olen mõelnud, aga enne kere korda.
Või pakub keegi NG900 5-ukselist Turbot automaadiga? 1 a. tagasi oli üks tumeroheline Sensonic müügis Hiiu-Suurtükis, kuid jõuti enne ära osta.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#20

K Nov 02, 2005 22:52

Kõlarite paigaldamine on paras keberniit. Kõrged said paika, kuid 165 mm ei taha kuidagi ukses oma kohta leida ja juhtme vedamine on see kõige suurem probleem. Saabikule on ikka palju ja paksu plekki raisatud ning ukse läbiviik on mingi imeomase klemmkinnitusega - netis seda ka keegi lahti ei seleta - osta või Haynes'i manuaal. Igatahes - NG900 omanikud - investeerige kõlaritesse ja heli autos muutub oluliselt paremaks. :head:
Nüüd siis kereremont, uued vedrud, amordid, turbo:P
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#21

N Nov 03, 2005 11:43

thnx pakkumast - vist soetan endalegi selle tähtsa raamatu.
Algul tundusid originaalkõllid mullegi head, aga siis andis nende iga endast märku rebenenud servade näol ja prügikasti nad läksid. Pealegi on kaasaegsed kõlarid tehtud mingist kunstmaterjalist, mis vett ei karda erinevalt originaalide õhukesest paberist.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#22

K Nov 16, 2005 20:58

Hurraa! Auto valmis. Nüüd üks silm nutab arvet vaadates ja teine naerab autot vaadates. Head tööd tehakse Ammecos - ei saa arugi, et mingi mõlk oleks olnud. Lisaks vooderdati tagatiivad pigimatiga, vahetati kõik amordid ja tagavedrud, tagaluugi serv korrastati, esikõlarite juhtmed veeti ustesse. Vikingist sain uue signaalilüliti ka. :head: :drive:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#23

K Nov 16, 2005 21:19

Õnnitlen,kui rahule jäid,antud firma kvaliteet on kahjuks tundmatu mulle.Ise dilemma ees-kus lasta VT nina korda teha-kardan värvaleid nagu tuld.Mul on ainult negatiivsed kogemused nendega,enda autole sobib paraku
ainult PARIM.
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#24

K Nov 16, 2005 23:51

Mõni mode võiks selgitada, et miks mu auto elulugu kirjeldav teema valesse kohta toodud on. thnx - fofa.
Trionic - kui sa keretööde hinnapakkumise peale istuli ei kuku, siis võid Ammecost selle raha eest täit kvaliteeti nõuda. Kahjuks algab nüüd libeda hooaeg ja neil käed tööd täis...
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#25

N Nov 17, 2005 1:14

Algselt postitas: MadMan
Mõni mode võiks selgitada, et miks mu auto elulugu kirjeldav teema valesse kohta toodud on.


Hea küsimus, nüüd igatahes seal tagasi kus vaja.
Vasta