Saab 900 S 2.0i, 1996, hedi
Esimene auto ja kohe Saab :)
Auto toodud Saksast ja minu valdusesse sai Pärnu platsilt. Ivomets vaatas üle ning andis omapoolse positiivse hinnangu.
Järgmise asjana masin Tallinnasse saabispetside näha ja katsuda ning siis loodetavasti palju muretuid kilomeetreid.
VIN: YS3DD55J6T2026267
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 900 2nd generation
Body type: 5-door Hatchback
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: B204I
Model year: 1996
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 026267
Control symbol: Passed
SRS: w/Dual Airbags, 9-3
Lisan peatselt pildid ka.
Auto toodud Saksast ja minu valdusesse sai Pärnu platsilt. Ivomets vaatas üle ning andis omapoolse positiivse hinnangu.
Järgmise asjana masin Tallinnasse saabispetside näha ja katsuda ning siis loodetavasti palju muretuid kilomeetreid.
VIN: YS3DD55J6T2026267
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 900 2nd generation
Body type: 5-door Hatchback
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: B204I
Model year: 1996
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 026267
Control symbol: Passed
SRS: w/Dual Airbags, 9-3
Lisan peatselt pildid ka.
ostes käis siduripedaal üsna raskelt. tänase seisuga on uus sidur ja posu simmereid vahetatud Iisaku poolt.
käiguvahetus on nüüd üks lust ja lillepidu võrreldes eelmise jalalihaste trenniga ;)
lisaks kontrollisin tln-trt maantel täna SIDi kütusekulu näidu täpsust.
7.7/100 keskmist näitas SID ning bensiinijaamast bensiinijaama tehtud arvutustehe andis vastuseks 7.74 (lamellid; 100kg pagasit; LE järgi sõit kerges lumesajus)
SIDi täpsuse üle kurta ei saa.
käiguvahetus on nüüd üks lust ja lillepidu võrreldes eelmise jalalihaste trenniga ;)
lisaks kontrollisin tln-trt maantel täna SIDi kütusekulu näidu täpsust.
7.7/100 keskmist näitas SID ning bensiinijaamast bensiinijaama tehtud arvutustehe andis vastuseks 7.74 (lamellid; 100kg pagasit; LE järgi sõit kerges lumesajus)
SIDi täpsuse üle kurta ei saa.
Algselt postitas: hedi
Esimese ühise tuhande km läbimise tähistamiseks andis sumpa sukk üleeelmine nädalavahetus otsad. Nüüdseks uus universaalsukk alla keevitatud Tartus. Tänud nõu eest snowguy, vallikas ja Iisak.
Ehk viitsite seda teemat täpsemalt lahata?
Kas universaalsukk + keevitus tuleb oluliselt odavam kui OR sukk mida minu tead ei pea keevitama alla?
Mul teeb auto juba päris lahedat häält, ehk pean mingi otsuse vastu võtma.
Tänades
tumedad autod tumedal teel ja päike teisest suunast paistmas ehk keerasin teisele põhjamaa autole ette täna tartus.
seoses sellega vaja pildilt tuvastatavaid katkiseid juppe + soovitusi, kes mu saabu jälle liikluskõlbulikuks tartus võiks teha.
seoses sellega vaja pildilt tuvastatavaid katkiseid juppe + soovitusi, kes mu saabu jälle liikluskõlbulikuks tartus võiks teha.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nii ilus auto oli; niii sile....
aga paistab, et tiivast ja kapotist saab veel asja.
aga paistab, et tiivast ja kapotist saab veel asja.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja Rantto O-G 9-3 odav stange sobib ka sinna ette, müüs koos talaga. Tala eraldi ostes lammutusemeestelt ei pruugi saada ja hind on 1000 kanti (juhul kui sul see üldse veidi kõver on, igavene kõva asi teine) ja stange plastikosa maksab ka päris palju, ma kaaluks Rantto oma.
Pakun, et tulekojamehel on lihtsalt vars vaja sirgeks väänata, probleem on aga tule all oleva pleki õigemaks rihtimisega - pakun et see on küljepealt kokku lükatud kärtsu, mistõttu kojamehe mootoriosa on oma alusel viltu ja asi paistab pildilt nii välja. Tuli eest ära ja siis plekk viia võimalikult õigesse konditsiooni, eks see kokku istutamine üks proovimine ole.
Kapott on üles kerkinud tõenäoliselt tiib vajab siis tagasi venitamist.
Kes teeks, ei oska öelda Väga keeruline pole vast, ma sain omal hullema asja ise tehtud, kuigi olen kõigest kirjatsura.
Pakun, et tulekojamehel on lihtsalt vars vaja sirgeks väänata, probleem on aga tule all oleva pleki õigemaks rihtimisega - pakun et see on küljepealt kokku lükatud kärtsu, mistõttu kojamehe mootoriosa on oma alusel viltu ja asi paistab pildilt nii välja. Tuli eest ära ja siis plekk viia võimalikult õigesse konditsiooni, eks see kokku istutamine üks proovimine ole.
Kapott on üles kerkinud tõenäoliselt tiib vajab siis tagasi venitamist.
Kes teeks, ei oska öelda Väga keeruline pole vast, ma sain omal hullema asja ise tehtud, kuigi olen kõigest kirjatsura.
padjad kinni. endaga ka kombes ja minuga põkkunud volvol ka vaid kriimud. kiirus oli 15-20km/h. Endal on kurb olla Saabu lõhkumise pärast.
lisaküsimus: kas masina tartust tlna liigutamine (jupid on tlnas peamiselt, head töökäed ka) võiks toimuda slepis või ainult treila peal? liigub saabu täitsa omal jõul, ainult suuna näitamisega on probleeme.
lisaküsimus: kas masina tartust tlna liigutamine (jupid on tlnas peamiselt, head töökäed ka) võiks toimuda slepis või ainult treila peal? liigub saabu täitsa omal jõul, ainult suuna näitamisega on probleeme.
Stange kinnitus vajab lihtsalt veidi keevitust ja isegi kui see nn lanzeroni ots (ma ise nimetasin seda talaks ) veidi ühele poole viltu vaatab, aitab seal kangiga väänamisest...see tehakse kõik tipp-topp, plekid on pigem asi, mille pärast muretseda natu. Esituli tuleb uus (kasutatud) osta, hind umbes 800 kandis (kasutatud).
Edit: vaatasin veel esimest pilti ja panin kokku teiste piltidega - läheb ikka uut stangetala ka vaja.
Edit2: Kui ka plast ei meeldi, sest katki või 9-3 oma, siis ainuüksi selle tala pärast tasuks Ranttoga kaupa teha, [URL=http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=10300#pid124149]müügiteema siin[/URL]
Edit: vaatasin veel esimest pilti ja panin kokku teiste piltidega - läheb ikka uut stangetala ka vaja.
Edit2: Kui ka plast ei meeldi, sest katki või 9-3 oma, siis ainuüksi selle tala pärast tasuks Ranttoga kaupa teha, [URL=http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=10300#pid124149]müügiteema siin[/URL]