Saab 9-3 SE 2.0T, 2002, silverk
Autootsingud viisid Saabi juurde puhtjuhuslikult. Otsisin autot millel oleks isikupära, ei oleks tüüpilise rullnoka mark, mugav, turvaline ja kiire. Päris korralikud nõudmised said kirja...
Proovisin kogemata üht Saabi autoplatsil ja siis teadsin, et tahan just seda marki. Ümberkaudsed autopeded eriti seda marki ei soovitanud, öeldes, et Saab on kinnisvara, jupid kallid jne. Enamus aga ei osanud üldse Saabist midagi arvata. Ja just see tõukaski mind Saabi rüppe.
Esimene saab oli NG 900 SE 2.3 automaat. Ülimõnus masin oli. Niikauaks kui üks paha tädi mulle küljepealt sisse sõitis ja auto kindlustuse platsile viis.
Ühe aasta jagu vaatasin pakkumisi ja kõikusin Lexuse ja Saabi vahel. Olingi juba lootust kaotamas kui ilmus ideaalne kuulutus: korralik Saab 9-3 SE 2.0T, 2002. Järgmine hommik ründasin Unitedmotorsi salongi ja kui VM kinnitas auto seisukorra, ostsingi ära.:drive:
Model: Saab 9-3 (9400)
Model Year: 2002
Body type: 5-door (5D)
Engine: B205L 4-inline, Turbo, PETROL, TURBO (B205 L)
Gearbox: 4-speed automatic
Plant: Trollhattan, Sweden, line B (900 / 9-3)
Market: Model series III, Driver and passenger airbags
Autol vahetatud enne minu ostu kett, m. padi lisatud tuulutuskomplekt. Auto ostetud Eestist VM juurest. Kõik hooldused regulaarselt VM-s. Auto on ka seest heas korras. Lisana DEFA eelsoojendus (mootor+salong). LS kuskil 124 500 kui mina omanikuks sain.
Lisaks oli veel asju mis vajasid tegemist ja kohe Anti juures töösse läksid:
1. Esipidurikettad ja klotsid
2. Karterikaitse vahetatakse sellel nädalal - tehtud
3. Ostsin ka lisaveljed suveks 16" koos rehvidega. (Sattusin selles foorumi kaudu auto endise omaniku peale ja ostsin selle auto veljed mis omanikul veel endal alles olid...väike Eesti mis.)
4. Tahaks kummimatte ka osta aga VM üllatas mind 1300EEK hinnaga. Ei kisu kohe sellist hinda maksma.
Tulevikus tuleb teha ka värvimist, sest autol kivitäkkeid jagub. Ostsin VM-ist onetouch paint-i. Eks ole näha kuidas sellega välja tuleb.
Raadio üks FM ei salvesta jaamasid - pole suurem probleem. Suurem mure on CD boxiga millest kuulduv muusika krabiseb ja tundub nagu mingi segaja oleks peal. probleem on mul ka siin üleval: http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=11099
Muidu ülilahe masin ja naudin täiega sõitu. Äkki peaks varsti ka Factory Tuningu tegema :headbang:
Proovisin kogemata üht Saabi autoplatsil ja siis teadsin, et tahan just seda marki. Ümberkaudsed autopeded eriti seda marki ei soovitanud, öeldes, et Saab on kinnisvara, jupid kallid jne. Enamus aga ei osanud üldse Saabist midagi arvata. Ja just see tõukaski mind Saabi rüppe.
Esimene saab oli NG 900 SE 2.3 automaat. Ülimõnus masin oli. Niikauaks kui üks paha tädi mulle küljepealt sisse sõitis ja auto kindlustuse platsile viis.
Ühe aasta jagu vaatasin pakkumisi ja kõikusin Lexuse ja Saabi vahel. Olingi juba lootust kaotamas kui ilmus ideaalne kuulutus: korralik Saab 9-3 SE 2.0T, 2002. Järgmine hommik ründasin Unitedmotorsi salongi ja kui VM kinnitas auto seisukorra, ostsingi ära.:drive:
Model: Saab 9-3 (9400)
Model Year: 2002
Body type: 5-door (5D)
Engine: B205L 4-inline, Turbo, PETROL, TURBO (B205 L)
Gearbox: 4-speed automatic
Plant: Trollhattan, Sweden, line B (900 / 9-3)
Market: Model series III, Driver and passenger airbags
Autol vahetatud enne minu ostu kett, m. padi lisatud tuulutuskomplekt. Auto ostetud Eestist VM juurest. Kõik hooldused regulaarselt VM-s. Auto on ka seest heas korras. Lisana DEFA eelsoojendus (mootor+salong). LS kuskil 124 500 kui mina omanikuks sain.
Lisaks oli veel asju mis vajasid tegemist ja kohe Anti juures töösse läksid:
1. Esipidurikettad ja klotsid
2. Karterikaitse vahetatakse sellel nädalal - tehtud
3. Ostsin ka lisaveljed suveks 16" koos rehvidega. (Sattusin selles foorumi kaudu auto endise omaniku peale ja ostsin selle auto veljed mis omanikul veel endal alles olid...väike Eesti mis.)
4. Tahaks kummimatte ka osta aga VM üllatas mind 1300EEK hinnaga. Ei kisu kohe sellist hinda maksma.
Tulevikus tuleb teha ka värvimist, sest autol kivitäkkeid jagub. Ostsin VM-ist onetouch paint-i. Eks ole näha kuidas sellega välja tuleb.
Raadio üks FM ei salvesta jaamasid - pole suurem probleem. Suurem mure on CD boxiga millest kuulduv muusika krabiseb ja tundub nagu mingi segaja oleks peal. probleem on mul ka siin üleval: http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=11099
Muidu ülilahe masin ja naudin täiega sõitu. Äkki peaks varsti ka Factory Tuningu tegema :headbang:
Muretuid miile!
Kui sulle mustad sobivad, siis Automaailm pakub auto mudelile vastavaid kummimatte palju mõistlikuma hinnaga. Komplekti hind 400.- Endal sellised juba 3. aastat sees ja kestavad väga ilusti.
http://www.automaailm.ee/index.php?lang=est&main_id=139&brand_id=&cat_id=89&product_id=227
Kui sulle mustad sobivad, siis Automaailm pakub auto mudelile vastavaid kummimatte palju mõistlikuma hinnaga. Komplekti hind 400.- Endal sellised juba 3. aastat sees ja kestavad väga ilusti.
http://www.automaailm.ee/index.php?lang=est&main_id=139&brand_id=&cat_id=89&product_id=227
Nüüd jälle põhjust rääkimiseks:
Vahepeal tehtud õlivahetus
Sildade reguleerimine
Natuke värvitööd kivitäketele (sellest räägin teinekord kohe pikemalt)
Aga põhiline: Nimelt kinkis mu naine mulle isadepäevaks Kaspariuse kaudu Tuuningsofti :drive:
Sai täna natuke proovitud ka juba, väga peenestada ei saanud, sest linnas suurematel kiirustel sõita ei taha. Amatööri arvamus on, et kohalt kiirendus väga jõhkralt ei muutunud, pigem vahe tunda just kõrgematel käikudel. Aga ilmselt automaat teeb asja uimasemaks.
Dünos ennem ei käinud, samas peaks proovima, et mis seal näitab.
Muidu sain aru, et mingi Stage 1 läks peale ja umbes paarkümmend KW peaks juures olema.
Ahjaa, kuidagi kütusekulu näitas väikseid numbreid, isegi peenestades jäi 12 kanti.
Vahepeal tehtud õlivahetus
Sildade reguleerimine
Natuke värvitööd kivitäketele (sellest räägin teinekord kohe pikemalt)
Aga põhiline: Nimelt kinkis mu naine mulle isadepäevaks Kaspariuse kaudu Tuuningsofti :drive:
Sai täna natuke proovitud ka juba, väga peenestada ei saanud, sest linnas suurematel kiirustel sõita ei taha. Amatööri arvamus on, et kohalt kiirendus väga jõhkralt ei muutunud, pigem vahe tunda just kõrgematel käikudel. Aga ilmselt automaat teeb asja uimasemaks.
Dünos ennem ei käinud, samas peaks proovima, et mis seal näitab.
Muidu sain aru, et mingi Stage 1 läks peale ja umbes paarkümmend KW peaks juures olema.
Ahjaa, kuidagi kütusekulu näitas väikseid numbreid, isegi peenestades jäi 12 kanti.
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Tuleb auto omanikku kiita ja öelda, et masin väga heas korras.
Esimese käigauga on vääne piiratud, boost avaneb teisest käigust korralikumalt ja hoo pealt astub kenasti.
Ei, tegelt sai peale ökosoft kütuse säästmiseks :D
Esimese käigauga on vääne piiratud, boost avaneb teisest käigust korralikumalt ja hoo pealt astub kenasti.
Ei, tegelt sai peale ökosoft kütuse säästmiseks :D
Sent from my Monte Carlo using B236
Vot see on kingitus :thumb:
Kui kunagi kavatsed paremad pihustid panna ja natuke parema turbo, siis võibolla järgmiseks tähtpäevaks...mine tea ;)
Kui kunagi kavatsed paremad pihustid panna ja natuke parema turbo, siis võibolla järgmiseks tähtpäevaks...mine tea ;)
Tuleb nüüd jagada natuke remondikogemust:
Nimelt panin tähele aasta lõpus, et õli on vähenenud. Õlivahetusest oli siis 8000 km möödas. Mõtlesin, et ok, ostan juurde liitri vaatan mis saab. Panin juurde ja liiter täpselt üks liiter läks sisse ka. Kontrollisin siis umbes 1000 pärast uuesti ja üllatus-üllatus jälle vaja juurde panna. Tegin triki ära ja panin ka aja Anti juurde (eks aimasin juba halba).
Anti juurest teatati abivalmilt, et mul hakkab turbo õhtale minema (vilistab ja lõtk on sees) 9000 krooni eest saab nende käest paaegu uue turbo (korpus vana ja sisu uus) + tööraha 3000 EEK (turbo maha, turbo peale, õlid filtrid jne). :wall: eks see ehmatas ikka ära, see diagnoos.
Kohe ei rutanud raha maksma ja küsisin infot BR-turbo meestelt. Nemad olid nõus mulle samaväärset turbot pakkuma 6500 krooni eest. Ning kui remontida õnnestub siis odavamalt. Kuna rahaga laiata pole, siis viisin oma turbo nende juurde ning selgus, et 4000 ja saan endale remondikomplekti, sest turbol väga hullu seisu veel polnud. 6 kuud anti garantiid ning Anti juures panin peale 3000 eest.
Seega sai 7000 eest kogu värgi ära tehtud. Eks hea meel on muidu, loodan, et peab ka. :drive:
Nagu ma aru sain, läheb nendel masinatel turbosid ikka palju. BR mehed ütlesid, et iga kevad on kliente ukse taga.
Nimelt panin tähele aasta lõpus, et õli on vähenenud. Õlivahetusest oli siis 8000 km möödas. Mõtlesin, et ok, ostan juurde liitri vaatan mis saab. Panin juurde ja liiter täpselt üks liiter läks sisse ka. Kontrollisin siis umbes 1000 pärast uuesti ja üllatus-üllatus jälle vaja juurde panna. Tegin triki ära ja panin ka aja Anti juurde (eks aimasin juba halba).
Anti juurest teatati abivalmilt, et mul hakkab turbo õhtale minema (vilistab ja lõtk on sees) 9000 krooni eest saab nende käest paaegu uue turbo (korpus vana ja sisu uus) + tööraha 3000 EEK (turbo maha, turbo peale, õlid filtrid jne). :wall: eks see ehmatas ikka ära, see diagnoos.
Kohe ei rutanud raha maksma ja küsisin infot BR-turbo meestelt. Nemad olid nõus mulle samaväärset turbot pakkuma 6500 krooni eest. Ning kui remontida õnnestub siis odavamalt. Kuna rahaga laiata pole, siis viisin oma turbo nende juurde ning selgus, et 4000 ja saan endale remondikomplekti, sest turbol väga hullu seisu veel polnud. 6 kuud anti garantiid ning Anti juures panin peale 3000 eest.
Seega sai 7000 eest kogu värgi ära tehtud. Eks hea meel on muidu, loodan, et peab ka. :drive:
Nagu ma aru sain, läheb nendel masinatel turbosid ikka palju. BR mehed ütlesid, et iga kevad on kliente ukse taga.
Küsin niisama huvi pärast. Mis sa tolle 3000.- kroonise vahetuse eest said? Ehk kas selle sees olid uued vask seibid/tihendid ning kas vahetati ka õli selle summa sees. Lihtsalt sooviks teada:). Turbo vahetus ise pole teab kui keeruline st. et vb peaks hakkama teenust pakkuma :).
Võimsust pole kunagi piisavalt
Auto kevadeks korda!
1. Kivitäkked lasin eemaldaa värvides auto uksi allpool liiste (450€) läks sinna
2. Saabiantit külastatud, kevadhooldus (filtrid, õlid, süüteküünlad) 200€
3. Suverehvid all
Nüüd tuleb aga anda teada, et auto on müügis, kuna pere vajas mahtuniversaali. Ostetud sai Ford Galaxy 2006.
http://www.auto24.ee/used/1006215
1. Kivitäkked lasin eemaldaa värvides auto uksi allpool liiste (450€) läks sinna
2. Saabiantit külastatud, kevadhooldus (filtrid, õlid, süüteküünlad) 200€
3. Suverehvid all
Nüüd tuleb aga anda teada, et auto on müügis, kuna pere vajas mahtuniversaali. Ostetud sai Ford Galaxy 2006.
http://www.auto24.ee/used/1006215