Saab 900 2.0, 1997, oswald
Ees uues vedrud, amordid, õõtshoovad, aga rool veits viltu peal - mis selle põhjustas?
EDIT: nojah. Sillaregull peale selliseid töid. Mida ausaltöeldes oligi karta..:(
Egas midagi, julge hundi rahakott on tühi v kuidas see oligi...
EDIT: nojah. Sillaregull peale selliseid töid. Mida ausaltöeldes oligi karta..:(
Egas midagi, julge hundi rahakott on tühi v kuidas see oligi...
kui kaua plokikaanetihend peaks peale vahetamist vastu pidama?
2 v 3 aastat tagasi vahetati-lihviti, kuid nüüd on midagi jälle juhtumas..:gun:
keema pole vahepeal läinud ja jahutusvedelikku on ka vahepeal vahetatud..
2 v 3 aastat tagasi vahetati-lihviti, kuid nüüd on midagi jälle juhtumas..:gun:
keema pole vahepeal läinud ja jahutusvedelikku on ka vahepeal vahetatud..
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
proovi üle pingutada.
mitmel 900 l üle pingutanud ja poldid ikka täitsa lahti olnud.
mitmel 900 l üle pingutanud ja poldid ikka täitsa lahti olnud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Juhtus midagi "huvitavat". Käivitades käis päris hea kolks. teist korda käivitades läks käima, midagi ei juhtunud. Pidin tankimas käima - käivitades jälle kolks.
Tööjuures tahtsin demonstreerida, eimidagi. Läks ilusti käima ja töötas probleemideta (3 tundi oli seisnud).
Kontrollisin õlitaset - maksimumi lähedal, aga mitte üle selle.
Mis diagnoosi foorumi hiromandid paneks?
Tööjuures tahtsin demonstreerida, eimidagi. Läks ilusti käima ja töötas probleemideta (3 tundi oli seisnud).
Kontrollisin õlitaset - maksimumi lähedal, aga mitte üle selle.
Mis diagnoosi foorumi hiromandid paneks?
Veel uut ja huvitavat - esisillas tekkis ratta pöörlemisega kaasnev kolks. Elagu Tallinna tänavad:head:
Kas viga võiks olla pigem rattalaagris või poolteljes, kui keegi viitsiks puusalt tulistada?
Või kuidas seda kõige lihtsam kontrollida oleks?
EDIT: Süüdlane siis kivi, mis roostes kaitsepleki kõveraks löönud. sõidab jälle "vaikselt".:beer:
Kas viga võiks olla pigem rattalaagris või poolteljes, kui keegi viitsiks puusalt tulistada?
Või kuidas seda kõige lihtsam kontrollida oleks?
EDIT: Süüdlane siis kivi, mis roostes kaitsepleki kõveraks löönud. sõidab jälle "vaikselt".:beer:
Nii, jälle midagi uut. Summutisse 3 aasta jooksul auk tekkinud... sai parandusteipi proovitud, aga see on ikka p.rno ja kuna enne teipimist sai rooste eemaldatud ja auk veel suuremaks, siis praegu on "vägev"plärin.:(
Nii et keegi oskab soovitada, kus Tallinnas oleks soodne summuti keevitusse viia?
Nii et keegi oskab soovitada, kus Tallinnas oleks soodne summuti keevitusse viia?
Tänud. Hetkel sai suheldud Kalda 9a asuva firmaga, mis on Tesperast eraldunud autoremondi moodul, kui õigesti aru sain.
Võib öelda, et nii vaikse autoga polegi vist sõitunud:head:
Kahjuks küll mitte kogu välismüra osas vaid ainult summuti..
Võib öelda, et nii vaikse autoga polegi vist sõitunud:head:
Kahjuks küll mitte kogu välismüra osas vaid ainult summuti..
Tallinn-Pärnu trassil keskmine "kompuutri" järgi 6,5:head:
Täispaagi meetodil mõõtmise põhjal saab väita, et see valetab mitte rohkem kui +0,5.
Ilma püsikiiruseta oli keskmine enamvähem 6,9-7,5, seega mõju on positiivne:P
Täispaagi meetodil mõõtmise põhjal saab väita, et see valetab mitte rohkem kui +0,5.
Ilma püsikiiruseta oli keskmine enamvähem 6,9-7,5, seega mõju on positiivne:P
Nii jätkame summuti teemadel. Hakkas jälle plärisema ning sai vaadatud, mis siis viga. Avastus oli "tore" ja selle kogemuse põhjal arvan, et klient peaks remondi ajal kogu aeg kõrval olema. Mis siis tehtud oli:
augu koht välja lõigatud, selle asemele peenem toru, mille otsa keevitatud vanast torust lõigatud ots koos vana ja läbiroostetanud klambriga. Summuti keskmine ja tagumine osa seisid põhimõtteliselt ausõna peal koos ja eks mõni auk sellle lahti raputas.
Krt uus klamber maksab 4 eurot ja väidetavalt tegeleb töökoda summutite remondiga - järelikult peaks klambreid kilode kaupa olema.
OK - läksin küll parandama auku ja see oli parandatud, kuid uus ja vana osa ...*mati ja tatiga kokku panna. :gun:
Sai pandud uus klamber ja pastat vahele. Õigem oleks muidugi uus ja parem jupp vahele keevitada, aga hetkel ei ole selleks aega ja usaldusväärset kohta(st "ametlikud" töökojad eelistavad uue tagumise püti panemist, mitte paarieurose jupi panemist).
augu koht välja lõigatud, selle asemele peenem toru, mille otsa keevitatud vanast torust lõigatud ots koos vana ja läbiroostetanud klambriga. Summuti keskmine ja tagumine osa seisid põhimõtteliselt ausõna peal koos ja eks mõni auk sellle lahti raputas.
Krt uus klamber maksab 4 eurot ja väidetavalt tegeleb töökoda summutite remondiga - järelikult peaks klambreid kilode kaupa olema.
OK - läksin küll parandama auku ja see oli parandatud, kuid uus ja vana osa ...*mati ja tatiga kokku panna. :gun:
Sai pandud uus klamber ja pastat vahele. Õigem oleks muidugi uus ja parem jupp vahele keevitada, aga hetkel ei ole selleks aega ja usaldusväärset kohta(st "ametlikud" töökojad eelistavad uue tagumise püti panemist, mitte paarieurose jupi panemist).
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ng summuti klambrid on haruldane kaup- neid igast poest ei saa , veel vähem tellida.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ng summuti klambrid on haruldane kaup- neid igast poest ei saa , veel vähem tellida.
Nii on:P Ise sain Ameerika tädi abil selle ikkagi kätte. Eks nad mainisid ise ka, et uus summuti tuleb panna järgmine kord, aga andke andeks, see kinnitus oli naljanumber.
Kui sa lõpuks tüdined selle "paberi liimimisest" siis mine pane uus lõpupütt alla.
Aga niikaua kui aega ja huvi on siis :beer:
See on tõenäoliselt kõige õigem, kui kestvusele ja enese närvidele mõelda. Samas ma pole hetkel kindel, mis autoga edasi saab, seega uusi suuri kulutusi hetkel teha ei kavatse. Lõpupütt on iseenesest korras, ~20cm jupp on jama ja selle esialgu ikka keevitaks.
Ma eespool soovitasin kohta... Seal vähemalt otsiti samajämedad torud ja lõigati parajaks ja lapiti kõik kokku.
Kuidas neil tööpõld ees on olnud? On mõtet homme otsima minna ja loota, et saab kohe löögile?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Lõbu jätkub - mingi süüteluku vedru läks puruks, mis võtme viimasest astmest tagasi lükkab/tõmbab... On see eraldi parandatav või mingi kogu süsteemi vahetamise lõbu?:freak:
lukk käib 1001 jubinaks lahti . ja kui midagi väga ära kulunud pole, siis peaks korda ikka saama.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.