Saab 900 2.0, 1997, oswald
Sai endale ka automaatkastiga Saab muretsetud ning hetkel võib aparaadiga rahule jääda. Enne ostu sai Audaceris juhe taha pandud ja ka muud komponendid üle koputatud, midagi üleloomulikku ei avastatud.
Samas nüüd on aegajalt Check gearbox põlema hakanud. Mitte küll kogu aeg, kuid segav siiski. Any ideas? Muukeelne nett andis igasuguseid võimalusi.. Kas diagnostika näitab otsest vea põhjust või on vigase koha leidmine pigem nagu võluvitsaga veesoone otsimine?:conf:
Samas nüüd on aegajalt Check gearbox põlema hakanud. Mitte küll kogu aeg, kuid segav siiski. Any ideas? Muukeelne nett andis igasuguseid võimalusi.. Kas diagnostika näitab otsest vea põhjust või on vigase koha leidmine pigem nagu võluvitsaga veesoone otsimine?:conf:
Märkasin just seaduspära, et peale tankimist ei kipu see tuli põlema, aga just tühjema paagi korral.. Bensu indikaator niikuinii ei tööta, nii et järelikult saab käigukasti hoiatustulest aru, et benss hakkab lõppema.. fun-fun-fun
Tegelik seaduspära on vist sama, mis siin foorumis kirjeldatud ühe teise 97´ ng900 juhtumil - peale paari kilomeetri läbimist uuesti käivitades probleeme pole. Järgmine nädal plaan Audaceri minna, aga mida "head" sealt oodata võiks?:(
Tänan. Ilus udune auto on tõesti...:)
Summuti vahetus tegi tegelikult meele heaks - enam ei pea mootori kuulamiseks esiotsa juurde jalutama..
Eks järgmise remondivajaduse otsustab maikuus tehnoülevaatus.. Või siis minu otsus endale ka üle-üle-ülejärgmise aasta jõulukink see aasta ära teha:beer: Mingi aeg krutin arvatavasti uued küünlad peale, sest praeguste vanusest pole mul õrna aimugi..
Õlivahetus on ka muidugi kukesammu kaugusel..
Summuti vahetus tegi tegelikult meele heaks - enam ei pea mootori kuulamiseks esiotsa juurde jalutama..
Eks järgmise remondivajaduse otsustab maikuus tehnoülevaatus.. Või siis minu otsus endale ka üle-üle-ülejärgmise aasta jõulukink see aasta ära teha:beer: Mingi aeg krutin arvatavasti uued küünlad peale, sest praeguste vanusest pole mul õrna aimugi..
Õlivahetus on ka muidugi kukesammu kaugusel..
vahepeal igasuguseid "üllatusi" olnud. Roolivõimu lõdvikud vahetatud, plokikaanetihend uus, plokikaas jälle sirge. Genekas on jubedat häält tegema hakanud ning ketid pidid häält tegema...
Üldiselt pidi olema "väga heas korras NG".. Sellisel juhul tunnen "halvas korras" NG omanikele küll südamest kaasa..:freak:
Kui olen veendunud, et midagi enam õhku lendama ei hakka, siis ehk julgen kõlarid ja püsikiirushoidja ka lõpuks külge panna - seni on enne lõplikku teostust mingi jupp jälle otsad andnud:angry:
Varsti igal juhul hakkan Audaceri kliendikaarti taotlema:D
Üldiselt pidi olema "väga heas korras NG".. Sellisel juhul tunnen "halvas korras" NG omanikele küll südamest kaasa..:freak:
Kui olen veendunud, et midagi enam õhku lendama ei hakka, siis ehk julgen kõlarid ja püsikiirushoidja ka lõpuks külge panna - seni on enne lõplikku teostust mingi jupp jälle otsad andnud:angry:
Varsti igal juhul hakkan Audaceri kliendikaarti taotlema:D
Reisijapoolne uks sai täna kõlari sisse ja tweeter sai samuti paika ajutise lahendusega. Mõlemad uksed on täiesti ühe päevaga teostatavad, kuid eelnev günekoloogiline praktika oleks suht kasulik.
Hetkeseisuga küll sõidan vist treilerile ja kuulan nii muusikat, muudmoodi kahjuks ei vea välja...:drive:
Hetkeseisuga küll sõidan vist treilerile ja kuulan nii muusikat, muudmoodi kahjuks ei vea välja...:drive:
Õlivõttur puhastatud ning loodetavasti nüüd saab üle 100 km üllatusteta kulgeda..
Uute kõlaritega tundub heli tunduvalt parem olevat, nüüd peab tweeterid veidi armatuuri sisse uputama, et oleks võimalik vanad katted peale tõmmata..
BTW - kui kellelgi vedeleb üleliigne ette käiv pukseerimiskonks(aas?) kas Pärnus või Tallinnas, siis oleks huvitatud. Tänasest nädalakese olen Pärnus, edasi Tallinnas.
Uute kõlaritega tundub heli tunduvalt parem olevat, nüüd peab tweeterid veidi armatuuri sisse uputama, et oleks võimalik vanad katted peale tõmmata..
BTW - kui kellelgi vedeleb üleliigne ette käiv pukseerimiskonks(aas?) kas Pärnus või Tallinnas, siis oleks huvitatud. Tänasest nädalakese olen Pärnus, edasi Tallinnas.
ega ausaltöeldes ei teagi.. Treilerile tõmmates sai korra kiiruga vaadatud ja kohe mingit mõistlikku kohta silma ei jäänud(olles eelnevalt lugenud võimalusest roolivõim ära tirida) ning siis tagurpidi peale lastud, sest tagumine oli kohe näha. Treileri puhul pole ka vahet, aga tagurpidi pukseerimine oleks veits ulme. Õhtul vaatan veidi lahtisemate silmadega auto alla. Ees vasakul peaks olema, eks näis.
Algselt postitas: flood
Pigem tuleb stangest kate eest ära tõmmata mille all aas.
Seda aasa(ega katet) ei ole seal..
BTW - mis valemiga läheb NG900 kesklukk sõitu alustades ise automaatselt peale? Keskkonsoolis nupp vales asendis v ...? Manual ei rääkinud sellisest võimalusest.:wtf:
Sul pildil ei paista ka tulekojamehi, äkki on stange paugu saanud ja siis üle kaetud millegagi ja see aasaava kinni ehitatud? Ma küll eeldaks, et sul stange taga see aas on olemas ja ka seda tüüpi stangedel too pukseerimisauk olemas siiski.
Kui käsi pihta läheb, siis ikka võib luku peale visata, aga kui mingi muu anomaalia, siis elektrisüsteemi kala, lühis, ei oska midagi kosta.
EDIT: Või äkki siiski pole sellisel stangel seda kohta :conf:
Kui käsi pihta läheb, siis ikka võib luku peale visata, aga kui mingi muu anomaalia, siis elektrisüsteemi kala, lühis, ei oska midagi kosta.
EDIT: Või äkki siiski pole sellisel stangel seda kohta :conf:
Kojamehed on täitsa olemas, lihtsalt pildi "kvaliteet" on need ära söönud:)
All stanges on auk ka(ilma katteta) - lihtsalt seal taga ei ole midagi.. vist
Kesklukk on seotud arvatavasti akendega - kui kohe esimesed aknad lahti teen, siis läheb sõitu alustades peale, kinniste akendega mitte.
Keegi võiks enda aparaadiga ka katsetada, siis saab teada kas see on elektrikala või "extrafeature":P
All stanges on auk ka(ilma katteta) - lihtsalt seal taga ei ole midagi.. vist
Kesklukk on seotud arvatavasti akendega - kui kohe esimesed aknad lahti teen, siis läheb sõitu alustades peale, kinniste akendega mitte.
Keegi võiks enda aparaadiga ka katsetada, siis saab teada kas see on elektrikala või "extrafeature":P
Mõnel muud marki autol olen sellist feature'i näinud, et sõitu alustades uksed lukku pannakse. Kui tegemist pole tehase alarmiga, siis võib ka olla, et alarm seda teeb või mõni eelmine omanik on üritanud seda funktsiooni põlve otsas nikerdada, kuigi sel juhul jääb ikka segaseks, kuidas see akendega seotud saab olla. Seni kuni täpne põhjus teda pole, hoiaks mina tulekustuti käepärast ja võtmeid autosse ei jätaks;)
Teiste autode puhul peab selle võimaluse mingi nupuga aktiveerima - mina seda teinud ei ole;)
Eile sai kinnitust, et tegu ikka mingi kalaga - ka seisva mootoriga klõpsib korra lukku. Seda ainult lahtiste akendega. Näen siin seost ette kõlarite paigaldamisega:( Peab uksed lahti võtma ja isolatiooni üle vaatama.. Kuigi aru ma ei saa, miks need aknad mängu tulevad(akna asend pole oluline, peaasi, et veidigi lahti)...
Eile sai kinnitust, et tegu ikka mingi kalaga - ka seisva mootoriga klõpsib korra lukku. Seda ainult lahtiste akendega. Näen siin seost ette kõlarite paigaldamisega:( Peab uksed lahti võtma ja isolatiooni üle vaatama.. Kuigi aru ma ei saa, miks need aknad mängu tulevad(akna asend pole oluline, peaasi, et veidigi lahti)...
Peale korralikumat isoleerimist on keskluku "extrafeature" kadunud. Auto soojendamise hooajal ei ole enam ohtu, et soojendamist peab väljastpoolt jälgima kuni kütus otsa saab:beer:
Kas tuksis rooliotstega/muu veermikuveaga masin kerib rattapoldid tugevamini kinni mingi füüsikaseaduse abil? Esimene vasak tuli alles peale tõsist jõukatsumist ära ja ma krt ei mäleta, kas ma ise keerasin siis eelmine aasta nii kinni v on töökojas ka esimesed rattad alt käinud suvejooksul, kuigi ma ei usu, et seal need poldid nii kinni väänati..
Kas tuksis rooliotstega/muu veermikuveaga masin kerib rattapoldid tugevamini kinni mingi füüsikaseaduse abil? Esimene vasak tuli alles peale tõsist jõukatsumist ära ja ma krt ei mäleta, kas ma ise keerasin siis eelmine aasta nii kinni v on töökojas ka esimesed rattad alt käinud suvejooksul, kuigi ma ei usu, et seal need poldid nii kinni väänati..
kütusekulu ~12l/100km. päris mõnus.. ~260 maanteel, 220 linnas ja 1 tõsisem kinniistumine. Kui igahommikuste soojendamistega ka arvestada, siis enamvähem mõistlik kulu..
Kuna kroonide eest tankimisi on ees vist ainult 1, siis mälestuseks ka kütuse hinna graafik vastavalt tankimistele..
Kuna kroonide eest tankimisi on ees vist ainult 1, siis mälestuseks ka kütuse hinna graafik vastavalt tankimistele..