Saab 900R 163+kw, HENRIHH
minu meelest ei sobi inlet pipe 1-1le (vähemalt kui soovid kasutada tavalist, mitte aero inlet pipe), kuna minu meelest j2i veepump v midagi sellist ette. Ei ole enam p2ris kindel, mis ette j2i, v6in homme kapoti alla piiluda. Minu jaoks lahenes asi sellega, et tegin ise inlet pipe`i. aga asi teostatav:)
Võimsust pole kunagi piisavalt
Algselt postitas: D116
Miks kõik Garrett T25 vahetavad Mitsu TD04-15(6) tubole, Garrett 2860RS peaks parem olla. Ja hind nendel suht samasugune.
28RS ei lähe niisama lihtsalt külge, Mitsu aga põhimõtteliselt bolt-on.
28RS Downpipe kinnitus on erinev, tuleb üksjagu keevitada.
Jahutusvedeliku- ja õlitorud...Mitsu jaoks on neid saada, 28RS-le tuleb lasta teha.
Kas turbode hind ikka on samasugune? Ei tahaks nagu uskuda.
Mõttes käis läbi kasutatud turbo ost kuna arvan et see projekt T25ga pole vastupidav/kauakestev ja sellist turbot mis orginaalis Saabil küljes on, peaks lihtsam saada ka olema kui 28 RS. Mitsu ja 28 RS ressurss suurem ja kestaks kauem (ehk):cool:
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Muidu jutt õige, aga et Mitsut LIHTSAM leida/saada on, ei vasta tõele.
Uuena ei ole agregaatidel hinnavahet mitsu või GT. Kogukulu on jah GT-ga kallim.
Uuena ei ole agregaatidel hinnavahet mitsu või GT. Kogukulu on jah GT-ga kallim.
Sent from my Monte Carlo using B236
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Sellise rõhu juures pole T25 tõesti nii töökindel, kui mitsu või diskokartul. Suuremad turbod reeglina kõik äärmiselt töökindlad (Garrett ja MHI toodangus). T25 on minuarust selline vahepealne, mis heades tingimustes võib väga suurt rõhku kannatada (näiteks Seb`i endine imeloom). GT28-st suuremate turbode puhul hakkad juba madalast väändest puudust tundma. Seega kaks valikud nagu jääbki. Mitsu ja õige süütega on võimalik 320-330 hobust kätte saada. Seda on NG kerega väga palju...;)
Minul läks GT28RS "lisavarustusele" koos tööga umbes 6k.
Downpipe, torud, üleminekud jne. See oli tegelikult üsna hea (julgeksin öelda, et väga hea) hind arvestades tehtuga.
28RS tellides tuleb turbole lisaks võtta ka flantsi (ca 1k) ja muud nänni nagu tihendid jne.
Niiet koguneb seda hinda, kuigi kompressor ise näib algul suht odav.
edit: kui see töö juba tehtud, siis lähevad bolt-on juba ka suuremad GT-tüüpi turbod.
Süües kasvab ju isu :P
edit2: Jupats, Mitsuga (siis "tavalisega") 330hj on juba tõeline loomapiinamine. Sama hästi saab T25-ga 270 hobust kätte, aga selliste piiri-peal-jõududega muutuvad mõlemad turbod üsna kähku vanarauaks :cool:
Downpipe, torud, üleminekud jne. See oli tegelikult üsna hea (julgeksin öelda, et väga hea) hind arvestades tehtuga.
28RS tellides tuleb turbole lisaks võtta ka flantsi (ca 1k) ja muud nänni nagu tihendid jne.
Niiet koguneb seda hinda, kuigi kompressor ise näib algul suht odav.
edit: kui see töö juba tehtud, siis lähevad bolt-on juba ka suuremad GT-tüüpi turbod.
Süües kasvab ju isu :P
edit2: Jupats, Mitsuga (siis "tavalisega") 330hj on juba tõeline loomapiinamine. Sama hästi saab T25-ga 270 hobust kätte, aga selliste piiri-peal-jõududega muutuvad mõlemad turbod üsna kähku vanarauaks :cool:
No selle turbo otsimisega kiiret pole kuna see aasta peab selle T25-ga ka vastu ning raha ka pole hetkel nii palju vaba et kohe ehitama hakata - hoolega olen investeerinud esisilda, uus kast, sidur kaetud ja poolteljed. Nüüd hakkas veel esimene vasak amort jamama- ei liigu korralikult tagasi sirgeks ja õli ka nats ülevalt välja ajanud (sealt kus regullida saab)
:conf:Oskab keegi soovitada kus kohast saaks mõistliku hinnaga reg. Konid või mingi muu sportliku analoogi mu autole
:conf:Oskab keegi soovitada kus kohast saaks mõistliku hinnaga reg. Konid või mingi muu sportliku analoogi mu autole
Algselt postitas: kasparius
Muidu jutt õige, aga et Mitsut LIHTSAM leida/saada on, ei vasta tõele.
Uuena ei ole agregaatidel hinnavahet mitsu või GT. Kogukulu on jah GT-ga kallim.
No ma usun et romulates või muidu lammutajate käest käib ikka mõni 9-5 Aero läbi,seda kui paljudele avarii/mootori rikkega autole 28RS külge jäetakse eriti ma ei usu - seda ma mõtlesin lihtsama leidmise all
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Algselt postitas: Jupats
Sellise rõhu juures pole T25 tõesti nii töökindel, kui mitsu või diskokartul. Suuremad turbod reeglina kõik äärmiselt töökindlad (Garrett ja MHI toodangus). T25 on minuarust selline vahepealne, mis heades tingimustes võib väga suurt rõhku kannatada (näiteks Seb`i endine imeloom). GT28-st suuremate turbode puhul hakkad juba madalast väändest puudust tundma. Seega kaks valikud nagu jääbki. Mitsu ja õige süütega on võimalik 320-330 hobust kätte saada. Seda on NG kerega väga palju...;)
Kunagi uurisin, mis selle mitsu lagi on.
Ok flowgraafik küll, aga reaalis on kõige võimsam NG 2,3T ,mitsu, kõikvõimalikud paremini voolavad torud, soft, filter ja ehk veel midagi ja OBSERVE! E85 küttega-! siis oli 320hj, väänet ei mäleta. See oli maptuni vendade endale tehtud masin ja kui ma õigesti mäletan oraanzi värvi.
Samas tõesti ng peal kui saad juba mingi 180kw kätte(kasvõi t25ga), on see piisavalt tore ;)
Sent from my Monte Carlo using B236
No ikka on väga tore:gun::drive::head:
Peab ikka korralikult roolist kinni hoidma (laupäeval oli mul kaine autojuht ja oli 50 alast 90 alasse üleminek ja palusin siis et lase teine peeneks :drink: - lasi heal juhul 75km/h kui juba näost valgeks tõmbas ja unise kaine lenksu korralikult üles äratas :thumb:tõmmet jagub ja kui enne pole üle 65kw autoga sõitnud siis ehmatab ära ikka küll :cool:
Peab ikka korralikult roolist kinni hoidma (laupäeval oli mul kaine autojuht ja oli 50 alast 90 alasse üleminek ja palusin siis et lase teine peeneks :drink: - lasi heal juhul 75km/h kui juba näost valgeks tõmbas ja unise kaine lenksu korralikult üles äratas :thumb:tõmmet jagub ja kui enne pole üle 65kw autoga sõitnud siis ehmatab ära ikka küll :cool:
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Kuna Maptun juba 300 hp juures 18T või 19T peale paneb, siis on see võimsus ka loogine. Milleks ajada asja kreisiks... See pluss 30hp, mis neil võrreldes nn. pakettipõhise 290hp on, tuleb vast E85 arvelt...
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: saps
Oskab keegi soovitada kus kohast saaks mõistliku hinnaga reg. Konid või mingi muu sportliku analoogi mu autole
Kollaseid Konisi küll ei paneks... Kolisesid mis hirmus :wtf:
Aga hea oli kurvis sõita ... võta siis kinni :conf:
Algselt postitas: saps
:conf:Oskab keegi soovitada kus kohast saaks mõistliku hinnaga reg. Konid või mingi muu sportliku analoogi mu autole
Saab meie käest:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Algselt postitas: Homersimpson
Algselt postitas: saps
Oskab keegi soovitada kus kohast saaks mõistliku hinnaga reg. Konid või mingi muu sportliku analoogi mu autole
Kollaseid Konisi küll ei paneks... Kolisesid mis hirmus :wtf:
Aga hea oli kurvis sõita ... võta siis kinni :conf:
No kui kolisevad siis on vast läbi omadega või muud silla osad kulunud :conf:
Minuni on jõudnud 2 ahvatlevat pakkumist- uus Mitsu kui ka 28RS- mõlemad 9K .-
Mitsu Saabi flantsidega, 28RS aga näeb välja selline http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=15&t=50865
Kahjuks pole mul eelarves uue turbo soetamisega arvestatud, pead vist see nädal Viikinguga võitma :evil::D
Põhimure ikkagi reg.amordid
USAst sain pakkumise kollaste Konidele - 3600 eeku koos Eestisse saatmisega, oskab keegi öelda kes veel(millised tootjad) Saabile sobivaid reg. amorte pakuvad :conf::?
Mitsu Saabi flantsidega, 28RS aga näeb välja selline http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=15&t=50865
Kahjuks pole mul eelarves uue turbo soetamisega arvestatud, pead vist see nädal Viikinguga võitma :evil::D
Põhimure ikkagi reg.amordid
USAst sain pakkumise kollaste Konidele - 3600 eeku koos Eestisse saatmisega, oskab keegi öelda kes veel(millised tootjad) Saabile sobivaid reg. amorte pakuvad :conf::?
Kollaste konide kasutajana võin öelda, et jäik NG läheb ikka väga pukiks kätte...eriti kui veel madaldusvedru ka all. See regullimis funktsioon seal suurt väga ei muuda, vähemalt mulle tundus nii. Teinekord sõites vaatad küll, et väga korralik tee aga auto hüppab nii et oioioi. Kui muidugi tahad kurve kiirelt läbida ning ikka neljal rattal püsida siis on koni :thumb:
Algselt postitas: saps
USAst sain pakkumise kollaste Konidele - 3600 eeku koos Eestisse saatmisega, oskab keegi öelda kes veel(millised tootjad) Saabile sobivaid reg. amorte pakuvad :conf::?
Sellise hinnaga ei ole need kindlasti reguleeritavad.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Enda kogemus koniga on pigem positiivne. Pehme ja kõva variandi vahe ikka väga tuntav- pehme korral on asi mõistlik, keerad jäigaks, siis purustad hambaid. Kui vahe pole tuntav, siis pigem eeldaks et reguleerimis funtsioon ei tööta.
Võimsust pole kunagi piisavalt
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: saps
No kui kolisevad siis on vast läbi omadega või muud silla osad kulunud :conf:
Klobisesid aegade algusest. Muid jupstükke sillas vahetatud loetamatul hulgal ..
Juhitavuse kohalt oli kõik ok ... sai neid krutitud ja sätitud küll :drive:
Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: saps
USAst sain pakkumise kollaste Konidele - 3600 eeku koos Eestisse saatmisega, oskab keegi öelda kes veel(millised tootjad) Saabile sobivaid reg. amorte pakuvad :conf::?
Sellise hinnaga ei ole need kindlasti reguleeritavad.
Hinnapäringus palusin hinda reg.kollastele Konidele ja toote pildil regullimis punn ka.
Paljuga need siis Eestis on :conf:
Algselt postitas: saps
Hinnapäringus palusin hinda reg.kollastele Konidele ja toote pildil regullimis punn ka.
Paljuga need siis Eestis on :conf:
Kas ainult esimesed või terve ring?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...