Saab 900R 163+kw, HENRIHH

daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#51

L Okt 02, 2010 23:06

minu meelest ei sobi inlet pipe 1-1le (vähemalt kui soovid kasutada tavalist, mitte aero inlet pipe), kuna minu meelest j2i veepump v midagi sellist ette. Ei ole enam p2ris kindel, mis ette j2i, v6in homme kapoti alla piiluda. Minu jaoks lahenes asi sellega, et tegin ise inlet pipe`i. aga asi teostatav:)
Võimsust pole kunagi piisavalt
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#52

P Okt 03, 2010 0:24

Miks kõik Garrett T25 vahetavad Mitsu TD04-15(6) tubole, Garrett 2860RS peaks parem olla. Ja hind nendel suht samasugune.
__In Boost We Trust__
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#53

P Okt 03, 2010 0:33

Mul pole turboautot ja ma võin eksida aga ma olen kuulnud et mitsu paigaldamiseks ei pea erilisi ümberehitusi tegema võrreldes garretiga.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#54

P Okt 03, 2010 0:43

Algselt postitas: D116
Miks kõik Garrett T25 vahetavad Mitsu TD04-15(6) tubole, Garrett 2860RS peaks parem olla. Ja hind nendel suht samasugune.

28RS ei lähe niisama lihtsalt külge, Mitsu aga põhimõtteliselt bolt-on.
28RS Downpipe kinnitus on erinev, tuleb üksjagu keevitada.
Jahutusvedeliku- ja õlitorud...Mitsu jaoks on neid saada, 28RS-le tuleb lasta teha.
Kas turbode hind ikka on samasugune? Ei tahaks nagu uskuda.
saps
Postitusi: 282
Liitunud: R Nov 02, 2007 13:28
Asukoht:
Auto:

#55

P Okt 03, 2010 2:11

Mõttes käis läbi kasutatud turbo ost kuna arvan et see projekt T25ga pole vastupidav/kauakestev ja sellist turbot mis orginaalis Saabil küljes on, peaks lihtsam saada ka olema kui 28 RS. Mitsu ja 28 RS ressurss suurem ja kestaks kauem (ehk):cool:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#56

P Okt 03, 2010 18:24

Muidu jutt õige, aga et Mitsut LIHTSAM leida/saada on, ei vasta tõele.
Uuena ei ole agregaatidel hinnavahet mitsu või GT. Kogukulu on jah GT-ga kallim.
Sent from my Monte Carlo using B236
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#57

P Okt 03, 2010 20:43

Sellise rõhu juures pole T25 tõesti nii töökindel, kui mitsu või diskokartul. Suuremad turbod reeglina kõik äärmiselt töökindlad (Garrett ja MHI toodangus). T25 on minuarust selline vahepealne, mis heades tingimustes võib väga suurt rõhku kannatada (näiteks Seb`i endine imeloom). GT28-st suuremate turbode puhul hakkad juba madalast väändest puudust tundma. Seega kaks valikud nagu jääbki. Mitsu ja õige süütega on võimalik 320-330 hobust kätte saada. Seda on NG kerega väga palju...;)
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#58

P Okt 03, 2010 22:01

Minul läks GT28RS "lisavarustusele" koos tööga umbes 6k.
Downpipe, torud, üleminekud jne. See oli tegelikult üsna hea (julgeksin öelda, et väga hea) hind arvestades tehtuga.
28RS tellides tuleb turbole lisaks võtta ka flantsi (ca 1k) ja muud nänni nagu tihendid jne.
Niiet koguneb seda hinda, kuigi kompressor ise näib algul suht odav.

edit: kui see töö juba tehtud, siis lähevad bolt-on juba ka suuremad GT-tüüpi turbod.
Süües kasvab ju isu :P

edit2: Jupats, Mitsuga (siis "tavalisega") 330hj on juba tõeline loomapiinamine. Sama hästi saab T25-ga 270 hobust kätte, aga selliste piiri-peal-jõududega muutuvad mõlemad turbod üsna kähku vanarauaks :cool:
saps
Postitusi: 282
Liitunud: R Nov 02, 2007 13:28
Asukoht:
Auto:

#59

E Okt 04, 2010 15:44

No selle turbo otsimisega kiiret pole kuna see aasta peab selle T25-ga ka vastu ning raha ka pole hetkel nii palju vaba et kohe ehitama hakata - hoolega olen investeerinud esisilda, uus kast, sidur kaetud ja poolteljed. Nüüd hakkas veel esimene vasak amort jamama- ei liigu korralikult tagasi sirgeks ja õli ka nats ülevalt välja ajanud (sealt kus regullida saab)

:conf:Oskab keegi soovitada kus kohast saaks mõistliku hinnaga reg. Konid või mingi muu sportliku analoogi mu autole
saps
Postitusi: 282
Liitunud: R Nov 02, 2007 13:28
Asukoht:
Auto:

#60

E Okt 04, 2010 16:00

Algselt postitas: kasparius
Muidu jutt õige, aga et Mitsut LIHTSAM leida/saada on, ei vasta tõele.
Uuena ei ole agregaatidel hinnavahet mitsu või GT. Kogukulu on jah GT-ga kallim.


No ma usun et romulates või muidu lammutajate käest käib ikka mõni 9-5 Aero läbi,seda kui paljudele avarii/mootori rikkega autole 28RS külge jäetakse eriti ma ei usu - seda ma mõtlesin lihtsama leidmise all
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#61

E Okt 04, 2010 19:32

Algselt postitas: Jupats
Sellise rõhu juures pole T25 tõesti nii töökindel, kui mitsu või diskokartul. Suuremad turbod reeglina kõik äärmiselt töökindlad (Garrett ja MHI toodangus). T25 on minuarust selline vahepealne, mis heades tingimustes võib väga suurt rõhku kannatada (näiteks Seb`i endine imeloom). GT28-st suuremate turbode puhul hakkad juba madalast väändest puudust tundma. Seega kaks valikud nagu jääbki. Mitsu ja õige süütega on võimalik 320-330 hobust kätte saada. Seda on NG kerega väga palju...;)


Kunagi uurisin, mis selle mitsu lagi on.
Ok flowgraafik küll, aga reaalis on kõige võimsam NG 2,3T ,mitsu, kõikvõimalikud paremini voolavad torud, soft, filter ja ehk veel midagi ja OBSERVE! E85 küttega-! siis oli 320hj, väänet ei mäleta. See oli maptuni vendade endale tehtud masin ja kui ma õigesti mäletan oraanzi värvi.
Samas tõesti ng peal kui saad juba mingi 180kw kätte(kasvõi t25ga), on see piisavalt tore ;)
Sent from my Monte Carlo using B236
saps
Postitusi: 282
Liitunud: R Nov 02, 2007 13:28
Asukoht:
Auto:

#62

E Okt 04, 2010 19:43

No ikka on väga tore:gun::drive::head:

Peab ikka korralikult roolist kinni hoidma (laupäeval oli mul kaine autojuht ja oli 50 alast 90 alasse üleminek ja palusin siis et lase teine peeneks :drink: - lasi heal juhul 75km/h kui juba näost valgeks tõmbas ja unise kaine lenksu korralikult üles äratas :thumb:tõmmet jagub ja kui enne pole üle 65kw autoga sõitnud siis ehmatab ära ikka küll :cool:
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#63

E Okt 04, 2010 20:08

Kuna Maptun juba 300 hp juures 18T või 19T peale paneb, siis on see võimsus ka loogine. Milleks ajada asja kreisiks... See pluss 30hp, mis neil võrreldes nn. pakettipõhise 290hp on, tuleb vast E85 arvelt...
saps
Postitusi: 282
Liitunud: R Nov 02, 2007 13:28
Asukoht:
Auto:

#64

T Okt 05, 2010 15:23

Kas kellegil on äkki pakkuda luugi helkurit

pildil Scania märgiga tulede vahel ?

Lisatud failid
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#65

T Okt 05, 2010 16:04

Algselt postitas: saps
Oskab keegi soovitada kus kohast saaks mõistliku hinnaga reg. Konid või mingi muu sportliku analoogi mu autole


Kollaseid Konisi küll ei paneks... Kolisesid mis hirmus :wtf:
Aga hea oli kurvis sõita ... võta siis kinni :conf:
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#66

T Okt 05, 2010 16:19

Algselt postitas: saps

:conf:Oskab keegi soovitada kus kohast saaks mõistliku hinnaga reg. Konid või mingi muu sportliku analoogi mu autole

Saab meie käest:facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
no1
Postitusi: 77
Liitunud: P Aug 16, 2009 18:12
Asukoht:
Auto:

#67

T Okt 05, 2010 16:27

Mina ei leia küll kollastes konides midagi ebaloomulikku. Täiesti kannatab sõita Tallinna tänavatel ja pealegi on neid väga lihtne regullida ``kõvast`` vedelaks:headbang:
saps
Postitusi: 282
Liitunud: R Nov 02, 2007 13:28
Asukoht:
Auto:

#68

T Okt 05, 2010 18:46

Algselt postitas: Homersimpson
Algselt postitas: saps
Oskab keegi soovitada kus kohast saaks mõistliku hinnaga reg. Konid või mingi muu sportliku analoogi mu autole


Kollaseid Konisi küll ei paneks... Kolisesid mis hirmus :wtf:
Aga hea oli kurvis sõita ... võta siis kinni :conf:



No kui kolisevad siis on vast läbi omadega või muud silla osad kulunud :conf:
saps
Postitusi: 282
Liitunud: R Nov 02, 2007 13:28
Asukoht:
Auto:

#69

T Okt 05, 2010 23:30

Minuni on jõudnud 2 ahvatlevat pakkumist- uus Mitsu kui ka 28RS- mõlemad 9K .-
Mitsu Saabi flantsidega, 28RS aga näeb välja selline http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=15&t=50865

Kahjuks pole mul eelarves uue turbo soetamisega arvestatud, pead vist see nädal Viikinguga võitma :evil::D

Põhimure ikkagi reg.amordid

USAst sain pakkumise kollaste Konidele - 3600 eeku koos Eestisse saatmisega, oskab keegi öelda kes veel(millised tootjad) Saabile sobivaid reg. amorte pakuvad :conf::?
stennu
Postitusi: 102
Liitunud: R Sept 28, 2007 23:01
Asukoht:
Auto: S5

#70

K Okt 06, 2010 10:16

Kollaste konide kasutajana võin öelda, et jäik NG läheb ikka väga pukiks kätte...eriti kui veel madaldusvedru ka all. See regullimis funktsioon seal suurt väga ei muuda, vähemalt mulle tundus nii. Teinekord sõites vaatad küll, et väga korralik tee aga auto hüppab nii et oioioi. Kui muidugi tahad kurve kiirelt läbida ning ikka neljal rattal püsida siis on koni :thumb:
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#71

K Okt 06, 2010 10:27

Algselt postitas: saps
USAst sain pakkumise kollaste Konidele - 3600 eeku koos Eestisse saatmisega, oskab keegi öelda kes veel(millised tootjad) Saabile sobivaid reg. amorte pakuvad :conf::?

Sellise hinnaga ei ole need kindlasti reguleeritavad.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#72

K Okt 06, 2010 11:49

Enda kogemus koniga on pigem positiivne. Pehme ja kõva variandi vahe ikka väga tuntav- pehme korral on asi mõistlik, keerad jäigaks, siis purustad hambaid. Kui vahe pole tuntav, siis pigem eeldaks et reguleerimis funtsioon ei tööta.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#73

K Okt 06, 2010 11:55

Algselt postitas: saps
No kui kolisevad siis on vast läbi omadega või muud silla osad kulunud :conf:


Klobisesid aegade algusest. Muid jupstükke sillas vahetatud loetamatul hulgal ..
Juhitavuse kohalt oli kõik ok ... sai neid krutitud ja sätitud küll :drive:
saps
Postitusi: 282
Liitunud: R Nov 02, 2007 13:28
Asukoht:
Auto:

#74

K Okt 06, 2010 11:56

Algselt postitas: iisak
Algselt postitas: saps
USAst sain pakkumise kollaste Konidele - 3600 eeku koos Eestisse saatmisega, oskab keegi öelda kes veel(millised tootjad) Saabile sobivaid reg. amorte pakuvad :conf::?

Sellise hinnaga ei ole need kindlasti reguleeritavad.


Hinnapäringus palusin hinda reg.kollastele Konidele ja toote pildil regullimis punn ka.

Paljuga need siis Eestis on :conf:
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#75

K Okt 06, 2010 12:02

Algselt postitas: saps

Hinnapäringus palusin hinda reg.kollastele Konidele ja toote pildil regullimis punn ka.

Paljuga need siis Eestis on :conf:

Kas ainult esimesed või terve ring?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Vasta