Saab 900R 163+kw, HENRIHH
Auto diagnostikast tagasi: ainuke viga mida näitas oli lambda viga , aga lambda anduri pärast ei tohiks auto hüppama hakata.??? Teiseks uurisin MAP andurit ja seal juhtmed korralikult.
Selline küsimus, et kas orginaalis peaks olema 3 või 4 juhtmega lambda:?
Selline küsimus, et kas orginaalis peaks olema 3 või 4 juhtmega lambda:?
Auto diagnostikast tagasi: ainuke viga mida näitas oli lambda viga , aga lambda anduri pärast ei tohiks auto hüppama hakata.???
Ja jõudsimegi ringiga tagasi.
Enamus lambdavigasid on põjustatud õhuleketest ehk paigast ära segust.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Sul hiljuti boosti kella rõhuandur jamas...kas seal ei või olla praegu mingit rõhuleket?
Oled proovinud ECU-le resetti teha? Aku plussjuhe ca 10min maha (kui sul pole mingit suurt audiosüsteemi kondekat näit. võimendi kõrval, mis võiks voolu sees hoida..)
Variant, et ECU on end mingil ajal "valeks" adapteerinud, kui olnud suurem leke vms.
Oled proovinud ECU-le resetti teha? Aku plussjuhe ca 10min maha (kui sul pole mingit suurt audiosüsteemi kondekat näit. võimendi kõrval, mis võiks voolu sees hoida..)
Variant, et ECU on end mingil ajal "valeks" adapteerinud, kui olnud suurem leke vms.
Nullisin ECU ära, spoolib normaalselt nüüd, kuid see jõnksutamine(on ainult siis kui ühtlast kiirust hoida) on siiski alles.
Kas mul peaks olema orginaalis 3 või 4 juhtmega lambda andur?
Nii kaua kui auto minu käes olnud on seal olnud 3 juhtmega, seetõttu kui viimati seda vahetasin, siis panin ikka 3ga. Mul läheb kuni pistikuni välja 3 juhet, aga kohti oleks nagu pistikus 4 juhtme jaoks..et mis see õige variant on :?
Ja kus kohast pihustite tihendeid saab?
Kas mul peaks olema orginaalis 3 või 4 juhtmega lambda andur?
Nii kaua kui auto minu käes olnud on seal olnud 3 juhtmega, seetõttu kui viimati seda vahetasin, siis panin ikka 3ga. Mul läheb kuni pistikuni välja 3 juhet, aga kohti oleks nagu pistikus 4 juhtme jaoks..et mis see õige variant on :?
Ja kus kohast pihustite tihendeid saab?
Kas jõnksutamine on mingitel kindlatel pööretel või alates mingist rõhust?
Muide, kui gaas põhjas, siis ECU lambdat ei arvesta, vaid sissepritse toetub puhtalt softi fueltable's määratud väärtustele. Et siis - kui jõnksutab "gaas põhjas", ei saa vähemalt see olla lambda (või selle ühenduste) viga.
Muide, kui gaas põhjas, siis ECU lambdat ei arvesta, vaid sissepritse toetub puhtalt softi fueltable's määratud väärtustele. Et siis - kui jõnksutab "gaas põhjas", ei saa vähemalt see olla lambda (või selle ühenduste) viga.
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Mul oli oma 9000'ndega sama jama, kõigepealt hakkas ühtlasel sõidul õrnalt puterdama, umbes kuu aja pärast hakkas ka kiirendamisel puterdama. Läks üks kuu veel mööda ja siis oli ainult kolm silindrit. Paar päeva peale seda keeldus auto üldse käivitumast ja vahetada tuli DI (süütekassett). Äkki sul sama jama.
Katsetada saaksid kelleltki DI kassetti laenates (või enda oma kellegi teise auto peale pannes)
PS! Kui peakski olema sama jama siis soovitan ennem ära vahetada kui tee peale jääd ;)
Katsetada saaksid kelleltki DI kassetti laenates (või enda oma kellegi teise auto peale pannes)
PS! Kui peakski olema sama jama siis soovitan ennem ära vahetada kui tee peale jääd ;)
see auto mis Stennul vajhepeal oli tegi kah aegajalt samasuguseid trikke pärast seda kui sai uus DI -peale pandud, mis siis mõne kuu pärast uuesti läbi kärssas - ja ka selle kärssad teil läbi
ma ei tea kas see jõnksutamine kadus teil ära või mitte. Minust see viga leidmata jäi ...
Jõnksutamine ise toimus väikse gaasi andmise juures (täiesti suvalistel hetkedel vahest paarkorda järjest ... vahest oli paar nädalat vahet), kunagi ei old seda, kui sai gaasi palju vajutatud.
ma ei tea kas see jõnksutamine kadus teil ära või mitte. Minust see viga leidmata jäi ...
Jõnksutamine ise toimus väikse gaasi andmise juures (täiesti suvalistel hetkedel vahest paarkorda järjest ... vahest oli paar nädalat vahet), kunagi ei old seda, kui sai gaasi palju vajutatud.
Jõnksutab ainult kiirust hoides ja seda proovisin 50-60 km/h hoida alates 2 käigust ja üles poole ja see jõnksutamine oli alates 3 käigust.
Samas on selline auk see, et kui olen käiguga pidurdanud ja siis hakkan gaasi lisama, siis käib ka jõnks läbi- midagi sarnast kui mul oli kunagi kogemata eelmises softis aut. kast sisse jäetud. Aga nüüd see veel suurem:wtf::?:?:?
Ja gaasi täitsa põhja pole julgenud lüüa, ei tea mis viga on, äkki keeran moto veel perse:angry:
Samas on selline auk see, et kui olen käiguga pidurdanud ja siis hakkan gaasi lisama, siis käib ka jõnks läbi- midagi sarnast kui mul oli kunagi kogemata eelmises softis aut. kast sisse jäetud. Aga nüüd see veel suurem:wtf::?:?:?
Ja gaasi täitsa põhja pole julgenud lüüa, ei tea mis viga on, äkki keeran moto veel perse:angry:
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Mul oligi algul nii, et madalate pööretega 3. käiguga 50km/h jõnksutas kindlasti ning 2. käiguga aeglaselt sõites samuti. Sõitsin siis rahulikult neljanda käiguga maanteel :P
Proovi kas 1. käiguga ka ilma gaasi andmata jõnksutab. Mul jõnksutas päris korralikult.
Proovi kas 1. käiguga ka ilma gaasi andmata jõnksutab. Mul jõnksutas päris korralikult.
Proovisin teist DI-d, kontrollisin küünlad, vahetasin gaasipedaali asendi anduri, kontrollisn MAP anduri juhtmeid, puhastasin tühikäigu mootori, proovisin teist 9-5 BPC, vaatasin üle kogu lõdvikute, vaakum voolikute ja IC majanduse. kontrollisn koonuse korras olekut ja selle lõdvikut....
Moto poole pealt ei tohiks nagu probleeme olla( sügisel sai blokki ja kaane remont tehtud, pikalt sissesõidetud ja õlid ka )
Moto poole pealt ei tohiks nagu probleeme olla( sügisel sai blokki ja kaane remont tehtud, pikalt sissesõidetud ja õlid ka )
Mul oli oma 9000'ndega sama jama, kõigepealt hakkas ühtlasel sõidul õrnalt puterdama, umbes kuu aja pärast hakkas ka kiirendamisel puterdama. Läks üks kuu veel mööda ja siis oli ainult kolm silindrit. Paar päeva peale seda keeldus auto üldse käivitumast ja vahetada tuli DI (süütekassett). Äkki sul sama jama.
Katsetada saaksid kelleltki DI kassetti laenates (või enda oma kellegi teise auto peale pannes)
PS! Kui peakski olema sama jama siis soovitan ennem ära vahetada kui tee peale jääd ;)
Mhh...aut. kast oli sees selle pärast, et ka sinu originaalsoftis oli ta sees. Täiesti originaal Saab NG900 AUT oma kusjuures, tuunimata. Miks ta oli manuaaliga masinale pandud, ei kujuta ette. Võibolla eelmine omanik ostis kusagilt suvalise NG ECU ja istutas selle masinasse..
Enamasti ma kasutan tuunimiseks auto originaalsofti ja eks muidugi see "AUT" märkamata jäigi. Et see sai välja lülitud ja erilist miskit ei muutunud, siis järelikult polnudki oluline.
Nii et ma ei saa 100% väita, et asi pole softis kinni. Võibolla tuleks siis lasta uus asi peale, seekord juba MAN soft modituna, võibolla aitab? Sama soojaga võiks ka teist DI kasetti proovida, mul üks punane ja korralik sõidab pagasiruumis kaasa...;)
Enamasti ma kasutan tuunimiseks auto originaalsofti ja eks muidugi see "AUT" märkamata jäigi. Et see sai välja lülitud ja erilist miskit ei muutunud, siis järelikult polnudki oluline.
Nii et ma ei saa 100% väita, et asi pole softis kinni. Võibolla tuleks siis lasta uus asi peale, seekord juba MAN soft modituna, võibolla aitab? Sama soojaga võiks ka teist DI kasetti proovida, mul üks punane ja korralik sõidab pagasiruumis kaasa...;)
Soojast peast proovisingi teist DI- kõrvetasin nats sõrmi aga proovitud sain, aga ilma muutusteta.
No kõige halva juures on nüüd üks hea asi ka. Et kui siiski on softi süü, siis vähemalt tehniliselt, raua poolelt on kõik kontrollitud. Ma saan aru, et lisatöö ja vaev ja närvide kulu, aga see kõik on see mida tegelikult peaks tegema enne tuunimist.
Üks asi on sõita 0,8...0,9 baariga ja kõik oleks nagu korras, teine aga 1,3...1,4 baariga, kui justkui miski pole enam korras..;)
Ja tavaliselt ongi nii, et lekked jm. vead esinevad just siis, kui masin sõidab kõrgema rõhuga. Esimene mida süüdistatakse (kasvõi alateadlikult) on muidugi soft, sest "enne ju ei olnud". 95% juhtudest aga on kõik korda saadud...vigased detailid asendades või lekkeid kõrvaldades.
Aga korda me su auto saame, igasugune võimalikult täpne tagasiside on ainult hea.
Ma loodan, et pole juhte, kes vaikselt sõidavad, rusikas pihus ja mõtlevad, et "pidin ma krt. raha raiskama ja tuunida laskma"...:P
Ega kui tahad erilist autot, pead eriliselt vaeva ka nägema.
Ei süüdista ma kedagi,peale enda, kõige vähem sind Sebastian- ei kahetse ka seda tuunimist- tänu sinule saingi teada, et mul 900 BPC oli peetis ja polnud peale seda kütusekulu enam maanteel 12,4 l/100km min :headbang:
Aga selle vea pärast ma juba olin lambda, DI ja osad lõdvikud vahetanud.
Ei süüdista ma kedagi,peale enda, kõige vähem sind Sebastian- ei kahetse ka seda tuunimist- tänu sinule saingi teada, et mul 900 BPC oli peetis ja polnud peale seda kütusekulu enam maanteel 12,4 l/100km min :headbang:
Aga selle vea pärast ma juba olin lambda, DI ja osad lõdvikud vahetanud.
Saime Sebastianiga anomaaliatele jälile ja arvatavasti süüdlaseks oli esimese pihusti tihend.
Kui kütuselati küljest ära võtsin ja pihusteid vaatasin, siis selgus, et esimese pihusti tihend ongi ära väsinud aga kolmanda pihusti otsas olid mõrad.
Auto käitumist mõjutas ainult esimene pihusti, kui seda liigutada sai tihedamalt vastu siis läksid pöörded asjad korda. Aga mõra on kolmanda sees , kui palju selline asi mõjutab pihusti tööd?
Mõra näeb välja selline nagu pildil.
Kui kütuselati küljest ära võtsin ja pihusteid vaatasin, siis selgus, et esimese pihusti tihend ongi ära väsinud aga kolmanda pihusti otsas olid mõrad.
Auto käitumist mõjutas ainult esimene pihusti, kui seda liigutada sai tihedamalt vastu siis läksid pöörded asjad korda. Aga mõra on kolmanda sees , kui palju selline asi mõjutab pihusti tööd?
Mõra näeb välja selline nagu pildil.