Saab 900R 163+kw, HENRIHH
no tglt on küll selline kuri plaan/unistus et võiks vähe kurjema softi ja kaalika vahele aretada ,aga sportlase palgaga pole see nii lihtne .
aga muidu ila tilgub siin millegi sellise järgi http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GARRETT-SAAB-900-9-3-GT2871R-Bolt-on-Turbo-Kit-400HP_W0QQitemZ160305821455QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item2552f8b70f&_trksid=p4506.c0.m245#ht_2746wt_1024
ja dekad,LSD,3"väljalase ja siis nagu jaguks sisu juba ...:headbang::gun:
aga muidu ila tilgub siin millegi sellise järgi http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GARRETT-SAAB-900-9-3-GT2871R-Bolt-on-Turbo-Kit-400HP_W0QQitemZ160305821455QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item2552f8b70f&_trksid=p4506.c0.m245#ht_2746wt_1024
ja dekad,LSD,3"väljalase ja siis nagu jaguks sisu juba ...:headbang::gun:
No nii vahepeal sai auto natuke seista - saadi käigukastiga ühele poole. Peale pikka otsimist sai muretsetud vabalthingava kast ning kuna auto nagu nii laiali oli sai veel üht-teist nokitsetud:
* Ivometsa käest sai muretsetud pur pukisdega ja taastatud sarniiridega õõtsad -peab mainima, et super asjad ikka koos reg. Koni amortidega
* Muidugi sai vahetud ka stabika kondid ja rooliotsad-mingi aeg lähen käin ka sillastendis ära.
* Paremaks hingmiseks sai muretsetud AEM koonus.
* Pidurimeistri juures käis sidur katmisel.
* 9-5 BPC klapp sai ka muretsetud
* Uus 3 bar map andur sai ka tellitud
* Esimesed ja tagumised koltsid sai ka vahetatud Ferodo Sl vastu
Aga kui auto kokku sain, siis kohapealt ta ikka liikuda ei tahtnud ja tegi sellist körinat nagu kast vigane. Tegelikult oli hoopis viga pikemas poolteljes- nuut käis üle .
Sai jälle ivometsa tülitatud ja vahi vahi ,tal vedelesgi üks välimine pooltelg kodus ,mille siis endale kauplesin.
Pärast seda sai Sebastianiga aeg kokku lepitud, et saaks softi uuendama minna.
Tallinna võõras inimene nagu ma olen, suutsin ära eksida ja vähe sellest Kaarli kiriku juures kadus sidur ära - trossi krae andis kuidagi kronsteini tagant järgi
Palusin siis Sebastiani endale vastu ,koos suutsime kuidagi siduri toimima saada ja kohale jõuda .
Hakati siis seal tavapäraselt tegutsema -(heuschmid kasutas siiski hirshi ecut )paigaldati BPC ja MAP andur kuid asja toimima ei saadud
Kontrolliti ja testiti igat pidi ja mis siis lõpuks peale pikka päeva välja tuli , oli see et ainuke uus andur autol ,nimelt map, ei töötanud .
Kirjutasin ebayst tellitud anduri firmasse , et nende saadetud toode vigane ja ilma igasuguse vaidluse ja uurimiseta pandi uus teele .
Loodame et uus map sensor korralik ja saab uue softi lõpuni teha :drive::gun:
* Ivometsa käest sai muretsetud pur pukisdega ja taastatud sarniiridega õõtsad -peab mainima, et super asjad ikka koos reg. Koni amortidega
* Muidugi sai vahetud ka stabika kondid ja rooliotsad-mingi aeg lähen käin ka sillastendis ära.
* Paremaks hingmiseks sai muretsetud AEM koonus.
* Pidurimeistri juures käis sidur katmisel.
* 9-5 BPC klapp sai ka muretsetud
* Uus 3 bar map andur sai ka tellitud
* Esimesed ja tagumised koltsid sai ka vahetatud Ferodo Sl vastu
Aga kui auto kokku sain, siis kohapealt ta ikka liikuda ei tahtnud ja tegi sellist körinat nagu kast vigane. Tegelikult oli hoopis viga pikemas poolteljes- nuut käis üle .
Sai jälle ivometsa tülitatud ja vahi vahi ,tal vedelesgi üks välimine pooltelg kodus ,mille siis endale kauplesin.
Pärast seda sai Sebastianiga aeg kokku lepitud, et saaks softi uuendama minna.
Tallinna võõras inimene nagu ma olen, suutsin ära eksida ja vähe sellest Kaarli kiriku juures kadus sidur ära - trossi krae andis kuidagi kronsteini tagant järgi
Palusin siis Sebastiani endale vastu ,koos suutsime kuidagi siduri toimima saada ja kohale jõuda .
Hakati siis seal tavapäraselt tegutsema -(heuschmid kasutas siiski hirshi ecut )paigaldati BPC ja MAP andur kuid asja toimima ei saadud
Kontrolliti ja testiti igat pidi ja mis siis lõpuks peale pikka päeva välja tuli , oli see et ainuke uus andur autol ,nimelt map, ei töötanud .
Kirjutasin ebayst tellitud anduri firmasse , et nende saadetud toode vigane ja ilma igasuguse vaidluse ja uurimiseta pandi uus teele .
Loodame et uus map sensor korralik ja saab uue softi lõpuni teha :drive::gun:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ilus auto ja seal kus ta päeval seisab saaks teha mõne foto saabikalendri jaoks. taust on hea! aga pole kunagi fotokat kaasas, kui möödasõidan....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Täna pealelõunal sai lõpuks Sebastiani juures käidud ja uus soft peale lastud-koduteel (Tallinn-Pärnu maanteel) kiskus nägu ikka eriti rõõmsaks :gun::drive:
Minek on ikka teist nägu, uued ivometsa õõtsad hoiavad kiirendades autot vähe paremini tee peal ja juhitavus üleültse tunduvalt parem:thumb:
Tagasi tulles sai natuke ka sumbutit kõpitsetud, mõned väiksed augud ja vead enne talve korda tehtud;)
Eks näha ole mis saab siis kui uus soft kõik selgeks saaanud :headbang:
Minek on ikka teist nägu, uued ivometsa õõtsad hoiavad kiirendades autot vähe paremini tee peal ja juhitavus üleültse tunduvalt parem:thumb:
Tagasi tulles sai natuke ka sumbutit kõpitsetud, mõned väiksed augud ja vead enne talve korda tehtud;)
Eks näha ole mis saab siis kui uus soft kõik selgeks saaanud :headbang:
Rõõm kuulda, et asi toimib :)
Tallinnast Pärnusse teel ECU ilmselt juba adapteerus. Softis request on 1,35 baari, kui kõik rauas õige, peab selline rõhk ka tulema.
Pärast 4000RPM hakkab muidugi vaikselt ära kukkuma, aga see on T25 jaoks normaalne.
Mida muidugi pisike Garrett T25 üldiselt sellise rõhu kohta arvab, on juba teine teema...:cool:
Hea oleks muidugi kontrollida base boosti ja maksimaalset rõhku ka mõne teise rõhukellaga. Üsna levinud, et pluss-miinus 0,1 baari näitab "tavaline" kell valesti.
Fuel cut-off on nüüd tänu 3bar MAP sensorile 1,7 baari.
Vähemalt möödasõitudel üllatusi ei tohiks tulla ;)
edit: Vigane 3bar MAP sensor oli minu jaoks juba kolmas sarnane kogemus. Soovitav on kindlasti muretseda GM oma,
ii-bei'st võib saada igasugust kräppi. Kui võimalik, siis küsida müüjalt koode:
http://www.robietherobot.com/storm/mapsensor.htm
Tallinnast Pärnusse teel ECU ilmselt juba adapteerus. Softis request on 1,35 baari, kui kõik rauas õige, peab selline rõhk ka tulema.
Pärast 4000RPM hakkab muidugi vaikselt ära kukkuma, aga see on T25 jaoks normaalne.
Mida muidugi pisike Garrett T25 üldiselt sellise rõhu kohta arvab, on juba teine teema...:cool:
Hea oleks muidugi kontrollida base boosti ja maksimaalset rõhku ka mõne teise rõhukellaga. Üsna levinud, et pluss-miinus 0,1 baari näitab "tavaline" kell valesti.
Fuel cut-off on nüüd tänu 3bar MAP sensorile 1,7 baari.
Vähemalt möödasõitudel üllatusi ei tohiks tulla ;)
edit: Vigane 3bar MAP sensor oli minu jaoks juba kolmas sarnane kogemus. Soovitav on kindlasti muretseda GM oma,
ii-bei'st võib saada igasugust kräppi. Kui võimalik, siis küsida müüjalt koode:
http://www.robietherobot.com/storm/mapsensor.htm
Minu MAP andur on tellitud CrespoCams ebay poest ning saatsid selle väiksema väärtusega pakina, et ei peaks tolliga jebima. Defektiga/vigane MAP sensor vahetati koheselt välja-saatsin kirja, et ei toimi ja sama päev pandi uus teele ja see täiesti tasuta, isegi saatekulu ega vana tagasi ei küsitud.See toimis täiesti korralikult :gun::drive:
Algselt postitas: saps
Oskab keegi öelda kas 9-5 või 9-3 Aero mitsu turbo sobiks 900Ng peale või palju modida tuleks et sobiks :conf:
Pole just suur vaev.
Sobivad vanad(st T25'e) õli-ja jahutusvedeliku torud. Lisaks on vaja 2tk M12 banjot ja vastavad vaskseibid. Õli äravoolu voolikujupp on td04'l väiksema läbimõõduga, seega t25 oma ei sobi, aga td04 oma saab kasutada.
Lisaks on vaja ka td04 ja mootori vahelist tuge ja muidugi ka inlet pipe/kinnitusklamber.
Samas kui ise teeks, siis laseks uued, terasarmeeringuga teflonvoolikud teha - tunduvalt mugavam turboga majandada paigaldusel/eemaldamisel.
http://photo.platonoff.com/Auto/20051105.Saab_NG900_Turbo_Upgrade/