2. leht 6-st

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: T Aug 25, 2009 23:27
Postitas Jupats
Peale sellist rasket tööd kuluks üks korralik soft ka ära:D;)

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: K Aug 26, 2009 0:49
Postitas kasparius
pärnus nähtud õhtul täna, mürises küll.

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: K Aug 26, 2009 11:07
Postitas saps
no tglt on küll selline kuri plaan/unistus et võiks vähe kurjema softi ja kaalika vahele aretada ,aga sportlase palgaga pole see nii lihtne .

aga muidu ila tilgub siin millegi sellise järgi http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GARRETT-SAAB-900-9-3-GT2871R-Bolt-on-Turbo-Kit-400HP_W0QQitemZ160305821455QQcmdZViewItemQQptZMotors_Car_Truck_Parts_Accessories?hash=item2552f8b70f&_trksid=p4506.c0.m245#ht_2746wt_1024
ja dekad,LSD,3"väljalase ja siis nagu jaguks sisu juba ...:headbang::gun:

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: K Aug 26, 2009 11:16
Postitas TFK
Usu mind ei jagu ka siis alati on vähe aga õiges suunas liigud küll :drive:

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: K Aug 26, 2009 12:18
Postitas Jupats
Njaa ka sellest GT2871R`st jääb kiirest väheks:evil:

EDIT: GT4294R 1.01 AR:thumb:

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: K Aug 26, 2009 12:39
Postitas Chipy
Ma kunagi kaesin seda masinat mingid 3 aastat ehk tagasi ja siis oli seal Heuschmiti soft peal, mis tegi tast 162kW. Võin ka eksida, kuid Saksa passis oli see märge sees, et oli kW muudetud.

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: R Sept 03, 2010 12:25
Postitas saps
No nii vahepeal sai auto natuke seista - saadi käigukastiga ühele poole. Peale pikka otsimist sai muretsetud vabalthingava kast ning kuna auto nagu nii laiali oli sai veel üht-teist nokitsetud:


* Ivometsa käest sai muretsetud pur pukisdega ja taastatud sarniiridega õõtsad -peab mainima, et super asjad ikka koos reg. Koni amortidega

* Muidugi sai vahetud ka stabika kondid ja rooliotsad-mingi aeg lähen käin ka sillastendis ära.

* Paremaks hingmiseks sai muretsetud AEM koonus.

* Pidurimeistri juures käis sidur katmisel.

* 9-5 BPC klapp sai ka muretsetud

* Uus 3 bar map andur sai ka tellitud

* Esimesed ja tagumised koltsid sai ka vahetatud Ferodo Sl vastu

Aga kui auto kokku sain, siis kohapealt ta ikka liikuda ei tahtnud ja tegi sellist körinat nagu kast vigane. Tegelikult oli hoopis viga pikemas poolteljes- nuut käis üle .

Sai jälle ivometsa tülitatud ja vahi vahi ,tal vedelesgi üks välimine pooltelg kodus ,mille siis endale kauplesin.


Pärast seda sai Sebastianiga aeg kokku lepitud, et saaks softi uuendama minna.

Tallinna võõras inimene nagu ma olen, suutsin ära eksida ja vähe sellest Kaarli kiriku juures kadus sidur ära - trossi krae andis kuidagi kronsteini tagant järgi

Palusin siis Sebastiani endale vastu ,koos suutsime kuidagi siduri toimima saada ja kohale jõuda .

Hakati siis seal tavapäraselt tegutsema -(heuschmid kasutas siiski hirshi ecut )paigaldati BPC ja MAP andur kuid asja toimima ei saadud

Kontrolliti ja testiti igat pidi ja mis siis lõpuks peale pikka päeva välja tuli , oli see et ainuke uus andur autol ,nimelt map, ei töötanud .

Kirjutasin ebayst tellitud anduri firmasse , et nende saadetud toode vigane ja ilma igasuguse vaidluse ja uurimiseta pandi uus teele .

Loodame et uus map sensor korralik ja saab uue softi lõpuni teha :drive::gun:

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: R Sept 03, 2010 16:06
Postitas saps
ivometsa costom õõtsad taastatud sarniiridega

Lisatud failid

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: R Sept 03, 2010 16:13
Postitas saps
Sedasi saadeti mulle map sensor usast (teglik hind oli asjal vähe kallim )

Lisatud failid

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: R Sept 03, 2010 16:15
Postitas saps
map anduri komplekt

Lisatud failid

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: R Sept 03, 2010 16:15
Postitas saps
sidur kaetud Pidurimeistri juures

Lisatud failid

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: R Sept 03, 2010 16:16
Postitas saps
Parem hingamine uue AEM õhufiltriga

Lisatud failid

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: R Sept 03, 2010 16:18
Postitas saps
kui keegi teab kus kohast sellised esiistmed saada võiks andke märku :thumb:

Lisatud failid

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: L Sept 04, 2010 19:38
Postitas saps
Katsetasin ka 9-5 käigukasti vahehooba oma 900 asemel ja käigud lülituvad paremini sisse ja võtme saab ka ilma mingit asendit otsimata kätte :beer:

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: K Sept 15, 2010 9:25
Postitas Jupats
Kas sai uue MAP sensori juba kätte?

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: K Sept 15, 2010 9:29
Postitas ivomets
ilus auto ja seal kus ta päeval seisab saaks teha mõne foto saabikalendri jaoks. taust on hea! aga pole kunagi fotokat kaasas, kui möödasõidan....

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: K Sept 15, 2010 13:33
Postitas saps
no nii täna sain uue map anduri kätte ja õhtul lähen vahetan siduri trossi ära et lähiajal tahaks siis ka softi lõpuni valmis saada :gun::beer:

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: R Sept 17, 2010 22:09
Postitas saps
Täna pealelõunal sai lõpuks Sebastiani juures käidud ja uus soft peale lastud-koduteel (Tallinn-Pärnu maanteel) kiskus nägu ikka eriti rõõmsaks :gun::drive:

Minek on ikka teist nägu, uued ivometsa õõtsad hoiavad kiirendades autot vähe paremini tee peal ja juhitavus üleültse tunduvalt parem:thumb:

Tagasi tulles sai natuke ka sumbutit kõpitsetud, mõned väiksed augud ja vead enne talve korda tehtud;)

Eks näha ole mis saab siis kui uus soft kõik selgeks saaanud :headbang:

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: R Sept 17, 2010 23:20
Postitas sebastian
Rõõm kuulda, et asi toimib :)

Tallinnast Pärnusse teel ECU ilmselt juba adapteerus. Softis request on 1,35 baari, kui kõik rauas õige, peab selline rõhk ka tulema.
Pärast 4000RPM hakkab muidugi vaikselt ära kukkuma, aga see on T25 jaoks normaalne.

Mida muidugi pisike Garrett T25 üldiselt sellise rõhu kohta arvab, on juba teine teema...:cool:

Hea oleks muidugi kontrollida base boosti ja maksimaalset rõhku ka mõne teise rõhukellaga. Üsna levinud, et pluss-miinus 0,1 baari näitab "tavaline" kell valesti.

Fuel cut-off on nüüd tänu 3bar MAP sensorile 1,7 baari.
Vähemalt möödasõitudel üllatusi ei tohiks tulla ;)

edit: Vigane 3bar MAP sensor oli minu jaoks juba kolmas sarnane kogemus. Soovitav on kindlasti muretseda GM oma,
ii-bei'st võib saada igasugust kräppi. Kui võimalik, siis küsida müüjalt koode:
http://www.robietherobot.com/storm/mapsensor.htm

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: L Sept 18, 2010 0:32
Postitas saps
Minu MAP andur on tellitud CrespoCams ebay poest ning saatsid selle väiksema väärtusega pakina, et ei peaks tolliga jebima. Defektiga/vigane MAP sensor vahetati koheselt välja-saatsin kirja, et ei toimi ja sama päev pandi uus teele ja see täiesti tasuta, isegi saatekulu ega vana tagasi ei küsitud.See toimis täiesti korralikult :gun::drive:

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: R Okt 01, 2010 13:17
Postitas saps
Huvi korras panen auto müüki, kui tuleb piisavalt hea pakkumine läheb ära, kui ei siis jätan endale .

Auto kallal kõvasti vaeva nähtud, kuid nii mõnigi asi tahab veel nokitsemist.

Aga olen avatud pakkumistele kellel huvi on ..

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: R Okt 01, 2010 19:07
Postitas saps
Oskab keegi öelda kas 9-5 või 9-3 Aero mitsu turbo sobiks 900Ng peale või palju modida tuleks et sobiks :conf:

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: R Okt 01, 2010 19:10
Postitas Jupats
Minuteada on vajalik välja vahetada ainult jahutus- ja õlitorud. NG´l turbo ju õiget pidi peal...;)

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: L Okt 02, 2010 17:47
Postitas saps
ehk siis 9-5 oma peaks siis sobima :conf:

Saab 900R 163+kw, HENRIHH

Postitatud: L Okt 02, 2010 18:53
Postitas similar
Algselt postitas: saps
Oskab keegi öelda kas 9-5 või 9-3 Aero mitsu turbo sobiks 900Ng peale või palju modida tuleks et sobiks :conf:


Pole just suur vaev.
Sobivad vanad(st T25'e) õli-ja jahutusvedeliku torud. Lisaks on vaja 2tk M12 banjot ja vastavad vaskseibid. Õli äravoolu voolikujupp on td04'l väiksema läbimõõduga, seega t25 oma ei sobi, aga td04 oma saab kasutada.
Lisaks on vaja ka td04 ja mootori vahelist tuge ja muidugi ka inlet pipe/kinnitusklamber.
Samas kui ise teeks, siis laseks uued, terasarmeeringuga teflonvoolikud teha - tunduvalt mugavam turboga majandada paigaldusel/eemaldamisel.

http://photo.platonoff.com/Auto/20051105.Saab_NG900_Turbo_Upgrade/