Teen siis ka sellest autost väikse teema, kuna plaan on teda enda käes ka hoida(natuke aega)
Auto sai soetatud soomest ja samast autost on ka üks pildike mu teise auto (9-5) teemas ja aasta tagasi maksis see a`la 150 000eek, täna muidugi kordades odavam.
Kui me eelmine aasta seda müüsime, siis auto uus omanik suhtus autosse väga halvasti ja lõppude lõpuks leiti auto politseiparklast kus ta on seisnud üle aasta, kuna diislivero oli maksmata.
Auto nägi välja (vabandage väljenduse pärast) täielik peldik. Hooldused olid tegemata, 4 kuuga oli sõidetud 30000km ja ei mingit hooldust, tänaseks turbo vilistab, õhulugeja oli lepingu üles öelnud ja kõik muu mis kaasneb aastase seimisega.
Nüüd kui õhulugeja on vahetatud on minek ka hoopis parem, turbo küll vilistab aga tundub, et puhub normaalselt.
Väike pildike ka sellest milline ta oli enne, uuesti meie kätte sattumist
Saab 9-3 2.2Tid 92kw, 2001, suvekas
Ahjaa, unustasin mainida, et hooldusraamatusse on kunagi märgitud lisavarustuseks tehase madaldusvedrud, nokia handsfree ja stereosüsteem AS2
Üldiselt liigub 9-3 paremini küll, sest kere on ikkagi väiksem ja sellel on ka 4kw rohkem ja manuaalkast, mu 9-5l on automaat.
Suuremad veljed on juba peaaegu, et olemas, jõuan eestisse siis otsustan kas võtan Saabu käest koos Continentali rehvidega või siis on veel paar head pakkumist 16" velgedele
Ivomets on õigel teel, teab ju isegi kui öko sellega sõita on ja kui tuleb isu kiirenduse järgi saab ka AEROga sõitma minna.
Ja kevadeks on plaan Rantto käest ära osta ka diisli tjuuningbox ja siis vaatame kas purustame Kiltsil sõidetud eesti diiselsaabi rekordi:P
Üldiselt liigub 9-3 paremini küll, sest kere on ikkagi väiksem ja sellel on ka 4kw rohkem ja manuaalkast, mu 9-5l on automaat.
Suuremad veljed on juba peaaegu, et olemas, jõuan eestisse siis otsustan kas võtan Saabu käest koos Continentali rehvidega või siis on veel paar head pakkumist 16" velgedele
Ivomets on õigel teel, teab ju isegi kui öko sellega sõita on ja kui tuleb isu kiirenduse järgi saab ka AEROga sõitma minna.
Ja kevadeks on plaan Rantto käest ära osta ka diisli tjuuningbox ja siis vaatame kas purustame Kiltsil sõidetud eesti diiselsaabi rekordi:P
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
Täna siis juba esimene jama, kui süütevõti lihtsalt keeldus koostööst. Pika niblimise peale sain lõpuks ikka auto käima aga kaunis raskelt vabaneb see käigukangi lukk. Millest selline jama? Kas tõesti on muugid nii kulunud? Samas, eile ju töötas laitmatult, muidugi autol on ka 300 tuh odo. peal.
Homme enne laevale minekut saan võib-olla ka teised võtmed kätte, siis nats turvalisem, jama ka, kui pärast laeva pealt enam maha ei saa.
Ja kogu selle jama peale täna ei jõudnud enam sisust pilte klõpsida, ehk ülehomme, kui koju saan...
Homme enne laevale minekut saan võib-olla ka teised võtmed kätte, siis nats turvalisem, jama ka, kui pärast laeva pealt enam maha ei saa.
Ja kogu selle jama peale täna ei jõudnud enam sisust pilte klõpsida, ehk ülehomme, kui koju saan...
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kord ühe ngga olin ka päris püstihädal, see kangilukk ei tahtnud fungata ja võti keerata....
aga mis ma tegin, ei mäleta, samas lahti selle süsteemi arutasin
aga mis ma tegin, ei mäleta, samas lahti selle süsteemi arutasin
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.