Saab 9-3 SE, 2002, traction
Sain ka siis lõpuks oma Saabi kätte.Oli vaja autot millega Tartu vahet koolis käia ning Saab tundus hea valik pika vahemaa läbimiseks.Enne sai sõidetud BMW 318is sportsumsid jms , kuid lärmakast autost sai isu täis. Autoks siis 9-3 turbo 136kw aastast 2002 - ls 120 000km. Auto on uuena Eestist ostetud ja oli Avis autorendi masin. Hooldusraamat korralikult täidetud ja kõik vikingus kontrollitud/remonditud (DI, ketid,õlid vahetatud). Hetkel tehtud 120 000 hooldus ja sidi remont +vajalikud keretööd. Siiani sõitnud juba 3500 nauditavat kilomeetrit. Eriti meeldib auto juures Turbo tõmme:headbang: ja istmete mugavus ,mis Bmw võrreldes on ikka igati parem. Pildid tulevad natukese aja pärast:P
Vahepeal siis tehtud ka hooldust autole veidi.
Kevadel sai vahetatud tagumised pidurikettad ja klotsid ning tehtud ka korraline õlivahetus, läbisüitu siis hetkel 137 000 ja suuremaid probleeme siiani esinenud ei ole.
Autoga olen juba läbinud 17000 mõnusat kilomeetrit ning endiselt väga rahul:D
Kevadel sai vahetatud tagumised pidurikettad ja klotsid ning tehtud ka korraline õlivahetus, läbisüitu siis hetkel 137 000 ja suuremaid probleeme siiani esinenud ei ole.
Autoga olen juba läbinud 17000 mõnusat kilomeetrit ning endiselt väga rahul:D
Nonii pole nüüd pikka aega teemat uuendanud!Läbisõitu hetkel 143000.
Vahepeal on nii mõndagi head/halba toimunud.
Mingil hetkel hakkasid kiirendamisel esinema probleemid, viskas pöörded ülesse, aga edasi eriti ei liikunud. Probleemiks nagu arvata oli osutus sidur ja see sai siis uue Sachsi sidur vastu vahetatud paigaldatud daagsi abiga. :notworthy:
Teine suurem töö sai tehtud veermiku kallal, kus siis vahetatud tagumised suured õõtsa puksid ja ees stabika kondid ja veel mingid puksid ees + veel kliima pumba laager, mis tegi väga koledat häält juba.:wall:
Positiivset siis nii palju, et sai veidi jõudu juurde antud :headbang: (veel suured tänud Daagsile)
Nüüd siis autol hoopis erksam minek, peab ainult jälgima, et naelad ikka rehvi alles jääksid, sest teise käiguga tahab ikka väga kergelt ratta ringi võtta.
Sõitu saabig naudin nüüd üha enam ja see Saabihaigus üha sõveneb minus ja eks näeb, mida tulevikus veel autoga ette võiks võtta. Seniks veel jõudu jagub:head:
Vahepeal on nii mõndagi head/halba toimunud.
Mingil hetkel hakkasid kiirendamisel esinema probleemid, viskas pöörded ülesse, aga edasi eriti ei liikunud. Probleemiks nagu arvata oli osutus sidur ja see sai siis uue Sachsi sidur vastu vahetatud paigaldatud daagsi abiga. :notworthy:
Teine suurem töö sai tehtud veermiku kallal, kus siis vahetatud tagumised suured õõtsa puksid ja ees stabika kondid ja veel mingid puksid ees + veel kliima pumba laager, mis tegi väga koledat häält juba.:wall:
Positiivset siis nii palju, et sai veidi jõudu juurde antud :headbang: (veel suured tänud Daagsile)
Nüüd siis autol hoopis erksam minek, peab ainult jälgima, et naelad ikka rehvi alles jääksid, sest teise käiguga tahab ikka väga kergelt ratta ringi võtta.
Sõitu saabig naudin nüüd üha enam ja see Saabihaigus üha sõveneb minus ja eks näeb, mida tulevikus veel autoga ette võiks võtta. Seniks veel jõudu jagub:head:
Vahepeal siis tehtud kaks õlifiltri ja õlivahtust (147 500 ja 157 500 km) ning vahetatud antenni vits, viimane ei tahtnud korralikult liikuda, nüüd töötab raadio ka paremini.:D
Auto liigub endiselt korralikult ning suuremaid muresid õnneks ei ole, kui välja arvata, et mõned roostesed kohad hakkavad tekkima, millega peaks lähiajal tegelema hakkama. Iga kord kui autoga sõitma minna ja gaasi vajutad, on turbo vihisedes jällegi suunurgad üleval :D
Peaks vist lähipäevadel mõned suvised pildid ka lisama, kuna praegused sellise suht nadid ja talvevelgedega.
Auto liigub endiselt korralikult ning suuremaid muresid õnneks ei ole, kui välja arvata, et mõned roostesed kohad hakkavad tekkima, millega peaks lähiajal tegelema hakkama. Iga kord kui autoga sõitma minna ja gaasi vajutad, on turbo vihisedes jällegi suunurgad üleval :D
Peaks vist lähipäevadel mõned suvised pildid ka lisama, kuna praegused sellise suht nadid ja talvevelgedega.
Auto saanud jälle veidi hoolitsust. Rool tundus kuidagi vedel ning tiris ka nagu paremale poole. sai siis asja uuritud ning probleemiks olid kulnud šarniirid. Nüüd mõlemad pooled vahetatud ja vahe kohe tuntav, vedelus kadunud ja roolitunnetus kohe parem. Kuigi rool ei kisu enam kuskile poole, käin siiski sillastendist läbi siis asi kindel. Läbisõitu hetekel juba 164 000 km.
Seda nüüd küll, ei taha ju talvel kõiki naelu välja lasta :head:. Eks kevadel vaatab seda võimsuse asja uue pilguga üle, praegu nagu üldse ei liigu enam. Muidugi suured tänud sulle Daags, ilma sinuta oleks Saabike kindlasti kehvemas seisus :D