Saab 9-3 SE, 2000, rala
Tere,
sai siis endale uus Saab muretsetud, eelmine auto läks parematele jahimaadele ma loodan. Autoostuks tegelikult plaan puudus, kuna liikumisvahendeid oli vajaduse korral mitu, aga kui tuli selline pakkumine, siis saigi lõbutsemiseks enda auto ikka muretsetud.
Autoks siis 2000. a. 9-3, 2,0t ja manuaalkast. 5 uksega ja pole küll nii hea varustusega kui eelmine ng900, aga see polegi nii oluline. Olulisem on auto juures see, et ta hästi liigub. autol siis 2,5" väljalase, nordic stage 3 aju, boost controller jms. Veidi üle 1000km sõidetud ja endiselt meeldib.
Aga eks tal ole vigu kah, nagu nt külmalt kägisev esisild, kinnikiilunud kondipump, sidi ja kliimaploki pikslid kadunud, katusel kahtlased mõlgikesed ja vb veel midagi.
Peal on ka üsna normaalne audio, navi, vahetatud kõlarid, uksed ilusti pigimatitatud jms.
Pikk jutt - si.. jutt, lisan parem paar pildikest kah ja naudin sõitu.
Alar
sai siis endale uus Saab muretsetud, eelmine auto läks parematele jahimaadele ma loodan. Autoostuks tegelikult plaan puudus, kuna liikumisvahendeid oli vajaduse korral mitu, aga kui tuli selline pakkumine, siis saigi lõbutsemiseks enda auto ikka muretsetud.
Autoks siis 2000. a. 9-3, 2,0t ja manuaalkast. 5 uksega ja pole küll nii hea varustusega kui eelmine ng900, aga see polegi nii oluline. Olulisem on auto juures see, et ta hästi liigub. autol siis 2,5" väljalase, nordic stage 3 aju, boost controller jms. Veidi üle 1000km sõidetud ja endiselt meeldib.
Aga eks tal ole vigu kah, nagu nt külmalt kägisev esisild, kinnikiilunud kondipump, sidi ja kliimaploki pikslid kadunud, katusel kahtlased mõlgikesed ja vb veel midagi.
Peal on ka üsna normaalne audio, navi, vahetatud kõlarid, uksed ilusti pigimatitatud jms.
Pikk jutt - si.. jutt, lisan parem paar pildikest kah ja naudin sõitu.
Alar
Nii, sai ülevaatusel käidud autoga ja nüüd küsiks veidi nõu. Nimelt ei mahtunud heitgaasid lubatud piiridesse. Näitajad olid sellised: tühikäigul: lambda 1,006; CO 0,643(lubatud 0,5);CO" 14,74; HC 127(lubatud 100). Kõrgematel pööretel HC korras, aga CO 0,496(lubatud 0,3).
Millest viga otsima hakata, lambda tundub näidu järgi korras, miskid teised andurid, summutil mõned sõelad vähem kui orginaalis? Või mida kõrge CO üldse tähendab?
Kas on võimalik ise viga otsida, või tuleb diagnostis käia?
Alar
Millest viga otsima hakata, lambda tundub näidu järgi korras, miskid teised andurid, summutil mõned sõelad vähem kui orginaalis? Või mida kõrge CO üldse tähendab?
Kas on võimalik ise viga otsida, või tuleb diagnostis käia?
Alar
kysiks siis nii, kas sellel autol yldse on katalysaator? Lihtsalt tundub, et sul puudub t2ielik ylevaade oma autost v siis autondusest. 2ra sydamesse v6ta, aga igaksjuhuks tasuks pilk auto alla heita.
Võimsust pole kunagi piisavalt
Auto alt vaadates paistis igatahes ilusasti 3 pütti olemas olema. Esimene peaks neist ju kat. olema kui õigesti aru olen saanud. Aga kas seal ka midagi sees on, seda ju pealt ei näe. Lähen teen igaks juhuks altpoolt pilti, ehk siis saan teada kui loll olen:P
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14297
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ilmselt see Nordic st.3 annab ka oma osa..;) Summuti sõelad ei mängi mingit rolli heitgaaside koostises. Lambdanäit on tegelikult ju OK. Ju se katt seal ikka toimetab, muidu oleks sul see näit ka väga paigast. Võibolla targemad pead oskavad öelda, mis põhjustab teiste põlemisjääkide suurenenud osakaalu.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Pigem ütleks, et Nordicu ja ka teiste rootsituunijate segu on ikka pigem lahja. Kohapeal see vurr ei toodagi midagi. 0,65bar vaakumit ainult:D Kahtlen, et Nordic ültse midagi tühikäigu mäppidega teinud on. Kui katil sisu puudub, on sellised numbrid täitsa võimalikud.
Kõrge CO vabakäigul viitaks tõesti nagu sellele, et katalüsaatoripütt on seest tühi :)
Minu teada vabakäigu "osaga" softituunijad ei tegele, järelikult originaalsoft siin ei aitaks.
Katalüsaatori puudumisel kõigubki vabakäigu CO 0,4...0,6 vahel, ei ole vahet kas aju tuunitud või mitte. Õige segu eest hoolitseb lambda sensor ja selle näit on sul täiesti normis.
Minu teada vabakäigu "osaga" softituunijad ei tegele, järelikult originaalsoft siin ei aitaks.
Katalüsaatori puudumisel kõigubki vabakäigu CO 0,4...0,6 vahel, ei ole vahet kas aju tuunitud või mitte. Õige segu eest hoolitseb lambda sensor ja selle näit on sul täiesti normis.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14297
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
T5 puhul pole mootori töö jaoks vahet, kas on katt või ei ole. Ilma kat'ita on parem, kui umbes ja mittetöötava kat'iga..:) Kui mõõdetaks kahe lambdaga enne ja pärast katti, siis on vaja teda ka sõidu ajal.
Ma võin võrdluseks tuua töötava kat-iga numbrid...
L=1.004, CH=13, CO=0.01 (tühikäik)
L=1.004, CH=16, CO=0.1 (2570 rpm)
Kui see nüüd sul tõesti tühi on, siis kui on kusagilt laenata, laena asemele ja rahu majas. Pärast vahetad tagasi. Siis teed ka järgmine kord nii ... Või siis ostad mõne sinna asemele. Puukallistajad on siis sinuga rahul..:)
Ma võin võrdluseks tuua töötava kat-iga numbrid...
L=1.004, CH=13, CO=0.01 (tühikäik)
L=1.004, CH=16, CO=0.1 (2570 rpm)
Kui see nüüd sul tõesti tühi on, siis kui on kusagilt laenata, laena asemele ja rahu majas. Pärast vahetad tagasi. Siis teed ka järgmine kord nii ... Või siis ostad mõne sinna asemele. Puukallistajad on siis sinuga rahul..:)
Algselt postitas: Cyber
T5 puhul pole mootori töö jaoks vahet, kas on katt või ei ole. Ilma kat'ita on parem, kui umbes ja mittetöötava kat'iga..:)
Aga kas parem on töötava katiga või üldse ilma? Looduse jaoks muidugi töötav kat., aga ma mõtlen 1,2 bariselt puhuva T5 jaoks? Kas töötav katalüsaator turbot piinama ei hakka?
Mida soovitate, kas võtta ära või jätta alles.
Tere,
kirjutaks ka mõne rea üle päris pika aja.
Vana teema jätkuks - kat oli seest tühi mis tühi. Sai ostetud miski odav universaalkat. mis tüv ajaks vahele läheb, muidu on sirge toru.
Vahepeal on vahetatud õlisid ja filtreid nagu ikka. Nüüd auto seisis kuu aega, kuna sarniirid olid läbi ja üks esiamort elust lahkunud. Nüüd siis all uued/kasutatud püstakud, amordid, powerfleks ja uretaanpuksid, sarniirid jms. Paar nädalat ka sõitnud ja on natukene teine tunne küll kui enne. Võiks nüüd tagasillas ka puksid ära vahetada ja siis arvan, et sildadega lähiajal pole vaja tegeleda, eriti minu läbisõitude juures.
Praegused 215/55r16 rehvid võib ka ära visata õige pea, järgmiseks aastaks 225/50r16 vaatama ehk saab rohkem pidamist ka.
Alar
kirjutaks ka mõne rea üle päris pika aja.
Vana teema jätkuks - kat oli seest tühi mis tühi. Sai ostetud miski odav universaalkat. mis tüv ajaks vahele läheb, muidu on sirge toru.
Vahepeal on vahetatud õlisid ja filtreid nagu ikka. Nüüd auto seisis kuu aega, kuna sarniirid olid läbi ja üks esiamort elust lahkunud. Nüüd siis all uued/kasutatud püstakud, amordid, powerfleks ja uretaanpuksid, sarniirid jms. Paar nädalat ka sõitnud ja on natukene teine tunne küll kui enne. Võiks nüüd tagasillas ka puksid ära vahetada ja siis arvan, et sildadega lähiajal pole vaja tegeleda, eriti minu läbisõitude juures.
Praegused 215/55r16 rehvid võib ka ära visata õige pea, järgmiseks aastaks 225/50r16 vaatama ehk saab rohkem pidamist ka.
Alar
Mul tekkis siin vaikselt äriidee - varuosade laenutus TÜV jaoks. Tuled loguga, pannakse ülevaatuse ajaks jupid alla, käid veatult läbi, jupid tagasi ja kulged jälle muretu aasta.
Antagu mulle nüüd andeks aga nii LOLLI JA OHTLIKKU ideed ei ole ma tükk aega kuulnud:fight:
Ma loodan siiralt,et tegu oli irooniaga...
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...