Tervist saabnikud,
Sai siis minuski saabiomanik. Enne mulle ei meeldinud saabi välimus ega armatuurlaud, kuid see muutus peale proovisõitu;).
Otseselt auto ostu vajadust ei olnud, aga kuulutusi sirvides jäi silma odava hinnaga saab 900. Tuli välja , et auto asub minu kodukohas Viljandis...niisiis, samal päeval vaatama ja järgmine päev soetama.
Praeguseks on saadud natukene esiotsa korrigeeritud(stange ja tuled ei olnud päris nii nagu oleks pidanud olema), selle sai paremaks. Puudub kliima radikas ja esitulede kojamehed ning pesurid. Spidomeetri ja nuppude valgustus ei toimi. Peab proovima teist reostaati võibolla on selles viga!?
Autost endast siis nii palju:
Saab 900 Varustustase siis SE, kupee kerega.
mootoriks 2.0 96kw ja ilma DI kassetita.
Aastaks 1996.
Lisad siis:
El. aknad
El. peeglid
"Kliima"
kompuuter
Hele nahksisu
Püsikiirusehoidja
Kassetiga makk ja muud vist midagi pole.
Istmesoojendused puuduvad, kuna auto on lõunamaa varjant(itaaliast).
Vahetada olen hetkel jõudnud:
Küünlad, jagaja rootor ning mõned pirnid.
Hetkel muidugi autoga väga rahul:thumb: Sõita ikka väga mõnus ja pehme.
Panen mõned pildid kah, mis klõpsatud on. Auto on kehvasti poleeritud, eks see tuleb ikka ise üle teha:
Saab 900 SE 2.0 coupe, 1996, s900
Saab pole mulle varem tõesti meeldinud, kuid S9K tonnise pidureid õhutades leidsin vist saabiga kontakti:headbang:.
Istmed on plaanis kindlasti taastada, aga ei tea kunas veel.
Roostet olen tähendanud ainult ühe tagumise koopaääre peal.
Probleem: Nimelt ei tööta mul ikka spido ja nuppude valgustused. Eile kui autol piduriklotse soojas garaazis vahetasin siis hakkasid ka tulukesed põlema. Rõõmsalt garaazist välja sõites oli naeratus mu näolt hetkega pühitud kui tuled jälle kustusid:(. Praegu panin soojapuhuri autosse uurgama, et võibolla on asi niiskusest, mis sisepesuga tulnud on.
Eks näis, mis SAAB:thumb: Sõiduelamus on ikka positiivne:drive:
EDIT: kompuuter näitas tagumise parktule viga. Pirn korras, kaitse läbi. Panin teise kaitsme sisse ning see ka klõpsuga läbi= Lühis. Proovisin otsida elektriskeemi netist, aga tulemuseta. Eks ma lammutan vaikselt edasi, aga kui kellegil on mingit aimu , kus võib probleem olla(nt. juhtmed lähevad kehva koha pealt läbi ning hõõruvad isolatsiooni....).
Istmed on plaanis kindlasti taastada, aga ei tea kunas veel.
Roostet olen tähendanud ainult ühe tagumise koopaääre peal.
Probleem: Nimelt ei tööta mul ikka spido ja nuppude valgustused. Eile kui autol piduriklotse soojas garaazis vahetasin siis hakkasid ka tulukesed põlema. Rõõmsalt garaazist välja sõites oli naeratus mu näolt hetkega pühitud kui tuled jälle kustusid:(. Praegu panin soojapuhuri autosse uurgama, et võibolla on asi niiskusest, mis sisepesuga tulnud on.
Eks näis, mis SAAB:thumb: Sõiduelamus on ikka positiivne:drive:
EDIT: kompuuter näitas tagumise parktule viga. Pirn korras, kaitse läbi. Panin teise kaitsme sisse ning see ka klõpsuga läbi= Lühis. Proovisin otsida elektriskeemi netist, aga tulemuseta. Eks ma lammutan vaikselt edasi, aga kui kellegil on mingit aimu , kus võib probleem olla(nt. juhtmed lähevad kehva koha pealt läbi ning hõõruvad isolatsiooni....).
Köst coast customs
Võtsin kellade valguse reostaadi ära ja kaitse jäi terveks. Tonnise reostaati proovides ei läinud kaitse läbi, kuid kelladel valgust ikka ei olnud. Jube ebard on sõita kui spido pime on.
Teisest probleemist sain teada kui kütus äkitsi otsa lõppes. Kütuse seier näitas tuld ja oli punase ülemises servas ning kompuuter näitas 40km sõita. Umbes 15 liitrit peale pannes seier kuskile ei liikunud.
Põleb ka Check engine tuli.(homme saab arvatavasti arvuti järgi panna ja näha milles probleem.)
Kütusekulu keskmine enamasti maanteel Viljandi-Türi-Viljandi tuli 8.2l/100km. Esimesed rehvid tundusid ka natukene liiga pehmed muidugi.
Kütuse taseme anduri võtan ka täna välja paagist, vaatan üle, mis sellel häda.(auk on juba istme alla tehtud, järelikult on enne ka sellega probleeme olnud.)
Teisest probleemist sain teada kui kütus äkitsi otsa lõppes. Kütuse seier näitas tuld ja oli punase ülemises servas ning kompuuter näitas 40km sõita. Umbes 15 liitrit peale pannes seier kuskile ei liikunud.
Põleb ka Check engine tuli.(homme saab arvatavasti arvuti järgi panna ja näha milles probleem.)
Kütusekulu keskmine enamasti maanteel Viljandi-Türi-Viljandi tuli 8.2l/100km. Esimesed rehvid tundusid ka natukene liiga pehmed muidugi.
Kütuse taseme anduri võtan ka täna välja paagist, vaatan üle, mis sellel häda.(auk on juba istme alla tehtud, järelikult on enne ka sellega probleeme olnud.)
Köst coast customs
ise ka ei usu, mida nägin:conf: Check engine tuli põles: mõtlesin, et vaatan küünlad üle , mis värvi need nüüd on. Küünlad olid tahmased ja selgus, et jagajal oli pistik küljest ära:gun:, eriti haige , et auto käis. Ju siis piisas talle väntvõlli andurist. Võibolla on nüüd põhjendatud ka suurem kütusekulu, kuna süüte regulleerimine jäi natukene kesiseks.
Hakkan nüüd armatuuri lammutama siis saab ehk midagi teada, miks ei tööta spido valgus ja bensu näidik. Kütuse taseme andur paagis testeriga mõõtes takistust muutis.
EDIT: Jootsin üle mõningad joodised kellade plokis. Valgustus hakkas tööle igalpool.:thumb: (vähemalt praeguseks)...bensunäidiku kohta ei oska veel öelda, sest kütust ongi vähe sees...
Hakkan nüüd armatuuri lammutama siis saab ehk midagi teada, miks ei tööta spido valgus ja bensu näidik. Kütuse taseme andur paagis testeriga mõõtes takistust muutis.
EDIT: Jootsin üle mõningad joodised kellade plokis. Valgustus hakkas tööle igalpool.:thumb: (vähemalt praeguseks)...bensunäidiku kohta ei oska veel öelda, sest kütust ongi vähe sees...
Köst coast customs
Üle pika aja uuendust:
Paar kuud tagasi sai roostekoht tagumisel tiival ära kõrvaldatud ja krunditud ja oh üllatust, värvimata on see ikkagi.:wall:
Vahepeal siis kliima radikas ja kuivati ostetud ning ventilaatori kiirusregullaator.(kliima täitmata veel)
Veel said uuenduse külje suunad(9-3, miskised smoke vist)
Päikesesirmid 9-3-lt, mis küll väga hästi ei sobi, aga ei häiri.
Summutil vahetatud sukk ja tagumine pütt(peaks olema aero oma). Kena on:cool:
Mootoriga siis niipalju, et plokikaanetihend vahetatud.
Paar kuud tagasi sai roostekoht tagumisel tiival ära kõrvaldatud ja krunditud ja oh üllatust, värvimata on see ikkagi.:wall:
Vahepeal siis kliima radikas ja kuivati ostetud ning ventilaatori kiirusregullaator.(kliima täitmata veel)
Veel said uuenduse külje suunad(9-3, miskised smoke vist)
Päikesesirmid 9-3-lt, mis küll väga hästi ei sobi, aga ei häiri.
Summutil vahetatud sukk ja tagumine pütt(peaks olema aero oma). Kena on:cool:
Mootoriga siis niipalju, et plokikaanetihend vahetatud.
Köst coast customs