Saab 900 S 2.3i, 1994 a., Wolfheart (Müüdud)

Wolfheart
Postitusi: 118
Liitunud: N Mai 26, 2005 22:43
Asukoht:
Auto:

#26

T Sept 19, 2006 13:49

Algselt postitas: kasparius
vahepeal pikk vaikus, vist sõidab väga hästi sul auto, et pole siia asjagi enam. kena auto sul, täps sama värv mis minu 900-l ja veljed kurask, tahaks ka mingeid vingemaid velgesid.
Mis amordi:poke:d alla panid?


Ei noh SAAB sõidab kenasti, kuigi peaks jälle veidi troostima :P , mahlad vaja vahetada ja käigukasti vaja veidi tutkida - viies käik ei taha hästi sisse minna. Amortidest ei oska väga täpselt öelda, Mad1 ajas need kuskilt kiirelt välja ja Troostis see vahetus ka tehti. Kui õigesti mäletan siis tol hetkel vist oli ainsana KYB kohe saadaval.
Velgi pakkus mingil hetkel Saabianti, sõber sai sealt oma 9-3 le korraliku kasutatud komplekti.

Siin foorumis pole jah jupp aega suud lahti teinud kuna pole midagi tarka nagu öelda olnud :red:: rääkimine hõbe, vaikimine kuld :P
mad1
Postitusi: 601
Liitunud: K Dets 15, 2004 0:46
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#27

T Sept 19, 2006 23:26

900 II esivedrud stabiilselt minev kaup..peavad pidevalt riiulis olema + tugipadjad, laagrid vajadusel, samuti amordid,kaitsekomplektid...jne jne

peale rem. loomulikult SILLASTEND...ilma selleta jääb töö poolikuks...
kaurikk
Postitusi: 8
Liitunud: T Nov 28, 2006 12:21
Asukoht:
Auto:

#28

K Nov 29, 2006 9:19

Kurat, ma sama jama otsas - esisild koliseb (NG900S 95a). Kui ikka mööda kruusateed või vähe hullemas seisukorras teel sõidad siis koliseb. Samas lugedes teiste kolisemiste kohta, siis mul õnneks ühtegi muud nähtust ei ole (suurtel kiirustel rool ei tõmble jne) või ei ole ma seda lihtsalt ise täheldanud.

Eks tuleb Troosti viia ja lasta üle vaadata. A palju amortide vahetus maksma võib minna (koos amortidega)?
Wolfheart
Postitusi: 118
Liitunud: N Mai 26, 2005 22:43
Asukoht:
Auto:

#29

K Nov 29, 2006 12:59

Algselt postitas: kaurikk
... A palju amortide vahetus maksma võib minna (koos amortidega)?


http://www.autoosad.ee/ annab mingi ettekujutuse amortisaatorite hindadest, aga töö hinna osas suhtle Troostiga.
Samas võib tekkida olukord kus ainult amortisaatori vahetamisest pole tolku kuna vaja oleks veel vahetada pukse jms. Sillaregull võib ka osutuda vajalikuks tööks. :wise:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#30

K Nov 29, 2006 14:08

Algselt postitas: Wolfheart
Sillaregull võib ka osutuda vajalikuks tööks. :wise:
See on lausa kindel, et on vaja. NG sillaehitus on minu mäletamist pidi selline, et peab laiali kiskuma üsna palju, et amorti vahetada. Klassikul on see töö võimalik teostada ilma sillaregullita, sest amort kinnitub kere ja õõtsa külge, midagi lahti katkuda pole vaja.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta