Saab 9³ SE 2.2TiD 85kw, 1998, mattish
Tervist foorumlased!
Sai siis endalegi paar nädalat tagasi soetatud "traktor"Saab.
Mõte osta saab tekkis siis, kui nägin netis sõbra
müügikuulutust. Võtsin sabast kohe kinni ning uurisin auto
kohta. Tegin proovisõitu ning mulje jäi hea. Lõpuks aga ostsin
omale teise saabi. Mootor kõik sama aga tegu on
viieukselisega. Siiamaani ei ole oma ostu kahetsenud.
Maanteepeal hea mugav ja üsna vaikne auto. Autol leidub küll vigu, aga mida veel tahta
12a vanalt autolt.
Plaanis on paigaldada autole veel püsikiirusehoidja. Enne
muidugi tegelen pakilistemate probleemidega.
pildid on otse kaamerast, ehk siis töötlemata.
püüan edaspidi kursis hoida tehtud töödega.
Sai siis endalegi paar nädalat tagasi soetatud "traktor"Saab.
Mõte osta saab tekkis siis, kui nägin netis sõbra
müügikuulutust. Võtsin sabast kohe kinni ning uurisin auto
kohta. Tegin proovisõitu ning mulje jäi hea. Lõpuks aga ostsin
omale teise saabi. Mootor kõik sama aga tegu on
viieukselisega. Siiamaani ei ole oma ostu kahetsenud.
Maanteepeal hea mugav ja üsna vaikne auto. Autol leidub küll vigu, aga mida veel tahta
12a vanalt autolt.
Plaanis on paigaldada autole veel püsikiirusehoidja. Enne
muidugi tegelen pakilistemate probleemidega.
pildid on otse kaamerast, ehk siis töötlemata.
püüan edaspidi kursis hoida tehtud töödega.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
diisel 9-3 on hea ja ökonoomne ja kui pumba aju ära ei sure siis lihtsalt ja odavalt ülalpeetav.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
tõh'i õpetusel ehitasin minagi oma makile AUX-in'i läbi
telefoniühenduse, kuna ta keeldub mul plaate keerutamast.
ise jäin oma tööga rahule:) 3,5'se augu panin salongi
temperatuurianduri kõrvalolevale "klahvile" ja lüliti peitsin
sahtli "lakke" sigarisüütaja alla.
heli on üllatavalt hea ja saan kuulata, mida tahan :head:
telefoniühenduse, kuna ta keeldub mul plaate keerutamast.
ise jäin oma tööga rahule:) 3,5'se augu panin salongi
temperatuurianduri kõrvalolevale "klahvile" ja lüliti peitsin
sahtli "lakke" sigarisüütaja alla.
heli on üllatavalt hea ja saan kuulata, mida tahan :head:
täiendan siis üle pika aja oma logiraamatut ka.
*autol sai iisaku abiga vahetatud sisemised kui ka välimised rooliotsad, tänu millele on autoga palju sujuvam sõita. tõsi, mingi väike kolin jäi, kuid see on roolilatist, milles on väike lõtk sees. tulevikus plaanin selle ka välja vahetada.
*peale suverehivde allapanekut käisin sillastendis ja kohe peale seda läbisin edukalt TÜV'i.
*ükspäev võtsin igavusest kätte ja kitkusin armtuuri lahti. vahetasin mõned pirnid ning nüüd helendab spidomeeter pimedas nii nagu peab:head:
*pikka aega plaanisin eemaldada lisatuled ning tänu politseile ma seda ka lõpuks tegin. andis välimusele palju juurde.
*viimase asjana sai ühe teise saabiomanikuga tagatiib küljest kistud ning uuesti ja paremini tagasi pandud.
saabscania
*autol sai iisaku abiga vahetatud sisemised kui ka välimised rooliotsad, tänu millele on autoga palju sujuvam sõita. tõsi, mingi väike kolin jäi, kuid see on roolilatist, milles on väike lõtk sees. tulevikus plaanin selle ka välja vahetada.
*peale suverehivde allapanekut käisin sillastendis ja kohe peale seda läbisin edukalt TÜV'i.
*ükspäev võtsin igavusest kätte ja kitkusin armtuuri lahti. vahetasin mõned pirnid ning nüüd helendab spidomeeter pimedas nii nagu peab:head:
*pikka aega plaanisin eemaldada lisatuled ning tänu politseile ma seda ka lõpuks tegin. andis välimusele palju juurde.
*viimase asjana sai ühe teise saabiomanikuga tagatiib küljest kistud ning uuesti ja paremini tagasi pandud.
saabscania
Algselt postitas: mattish
täiendan siis üle pika aja oma logiraamatut ka.
*autol sai iisaku abiga vahetatud sisemised kui ka välimised rooliotsad, tänu millele on autoga palju sujuvam sõita. tõsi, mingi väike kolin jäi, kuid see on roolilatist, milles on väike lõtk sees. tulevikus plaanin selle ka välja vahetada.
*peale suverehivde allapanekut käisin sillastendis ja kohe peale seda läbisin edukalt TÜV'i.
*ükspäev võtsin igavusest kätte ja kitkusin armtuuri lahti. vahetasin mõned pirnid ning nüüd helendab spidomeeter pimedas nii nagu peab:head:
*pikka aega plaanisin eemaldada lisatuled ning tänu politseile ma seda ka lõpuks tegin. andis välimusele palju juurde.
*viimase asjana sai ühe teise saabiomanikuga tagatiib küljest kistud ning uuesti ja paremini tagasi pandud.
Uued kenamad veljed ju ka. :)
üle pika aja uut juttu ka.
Autol küljes vist kolmas roolilatt juba:conf:
Üleeile panin alla ivometsalt saadud PUR puksidega õõtsad ja vahetasin esimesed amordid, kuna parempoolne käitus juba nagu jalgrattapump. Ja nüüd lõpuks olen saanud mõnusas vaikuses sõita (kolm korda üle vasaku õla). Kolmapäeval on plaan ära vahetada veel stabika puksid ning parempoolne rooliots. Siis peaks veermiku koha pealt kõik olema selleks korraks.
Makk keerutab nüüd ilusti plaate, kuid taustavalgus endiselt streigib. Tagumised plärisevad kõlarid vahetasin pioneeri ovaalide vastu. Lisaks kruvisin külge ka püsikiirusehoidja. Veel meenub, et vahetasin välja ka jahutusvedeliku paisupaagi.
Järgmisena tegelen turboprobleemiga ning peale seda on mõistlik vist hakata iluvigu kõrvaldama. Siinkohal soovikski teada, kas Tallinnas või selle lähiümbruses on mõni mõistlik ning kvaliteetne keretöid tegev ettevõte?
Ning äkki kellegil on pakkuda parempoolset poritiiba?
Autol küljes vist kolmas roolilatt juba:conf:
Üleeile panin alla ivometsalt saadud PUR puksidega õõtsad ja vahetasin esimesed amordid, kuna parempoolne käitus juba nagu jalgrattapump. Ja nüüd lõpuks olen saanud mõnusas vaikuses sõita (kolm korda üle vasaku õla). Kolmapäeval on plaan ära vahetada veel stabika puksid ning parempoolne rooliots. Siis peaks veermiku koha pealt kõik olema selleks korraks.
Makk keerutab nüüd ilusti plaate, kuid taustavalgus endiselt streigib. Tagumised plärisevad kõlarid vahetasin pioneeri ovaalide vastu. Lisaks kruvisin külge ka püsikiirusehoidja. Veel meenub, et vahetasin välja ka jahutusvedeliku paisupaagi.
Järgmisena tegelen turboprobleemiga ning peale seda on mõistlik vist hakata iluvigu kõrvaldama. Siinkohal soovikski teada, kas Tallinnas või selle lähiümbruses on mõni mõistlik ning kvaliteetne keretöid tegev ettevõte?
Ning äkki kellegil on pakkuda parempoolset poritiiba?
Kuidas PUR puksid töötavad, kas vibratsiooni edasikandumine diiselautol on tuntav?
PURidega olen juba ära harjunud, aga peale vahetust esimesel sõidul oli vahe tuntav. Jäigemaks muutus. Ja see diisli edasikandumine on seotud mootoripatjadega. Saabi 2.2 diisel vibreerib minuarust üsna palju. Aga probleem võib olla väsinud mootoripatjades.