Saab 9-3 SE 2.2 TiD, 2002, Coraal [Lukku]
Tervitus,
Mõtlesin ka hakata pidama siin foorumis midagi päeviku taolist, et endal oleks tehtud töödest pilt ees ja targematelt nõu küsida.
Tegemist 2002a Saab 93-ga mis toodud belgiast ja mina siis Eestis esimene omanik sellel masinal. Arvele võetud ta 05.11.2010 Eestis.
Edasi liigutab mind 2,2 liitrine diisel mootor millel on 92kW koos manuaal kastiga.
Varustuse kohapealt:
*Poolnahk sisu turbo kirjadega
*Kliima
*Eberpacher
*Kaasa sain veel Saabi orig katusereeligud
*16" org. valuveljed
pmt vist kõik saabikud sama varustusega.
Masinaga olnud ka mõned mured millest osad likviteeritud ja osad ootavad tegemist.
Tehtud siis:
*23.11.10 sai käidud Amservis "50 punkti" kontrollis.
*02.12.10 vahetatud soendus mootor + kiiruseregulaatori transistor
*09.12.10 sai vahetatud õli(5w-30), õlifilter, kütusefilter. od näit 146tkm
*10.12.10-17.01.11 oli eberpacher remondis:freak:
*17.01.11 sai eberpacherile uus aju tellitud:)
*24.01.11 uus aku ostetud
*25.01.11 salongi puhuri kiiruse regulaator tellitud uus
*13.05.11 Siduri ketas koos korviga vahetatud
*03.08.11 Uued esiamordid, tugilaagrid, tolmukatted, uued piduri klotsid ette, õlivahetus(näit 183 000km)
*23.06.12 Auto sai kärukonksu(saabi originaal)
*06.08.12 Hooldus (199 000km) õli, õlifilter, kütuse filter, õhufilter + turbo kontroll ja väljalaske tihendi vahetus
*16.08.12 Uus(Loe: kasutatud) kunde poolse tagumise ukse keskluku mootor
Coraal
Lubatud pildid:
Mõtlesin ka hakata pidama siin foorumis midagi päeviku taolist, et endal oleks tehtud töödest pilt ees ja targematelt nõu küsida.
Tegemist 2002a Saab 93-ga mis toodud belgiast ja mina siis Eestis esimene omanik sellel masinal. Arvele võetud ta 05.11.2010 Eestis.
Edasi liigutab mind 2,2 liitrine diisel mootor millel on 92kW koos manuaal kastiga.
Varustuse kohapealt:
*Poolnahk sisu turbo kirjadega
*Kliima
*Eberpacher
*Kaasa sain veel Saabi orig katusereeligud
*16" org. valuveljed
pmt vist kõik saabikud sama varustusega.
Masinaga olnud ka mõned mured millest osad likviteeritud ja osad ootavad tegemist.
Tehtud siis:
*23.11.10 sai käidud Amservis "50 punkti" kontrollis.
*02.12.10 vahetatud soendus mootor + kiiruseregulaatori transistor
*09.12.10 sai vahetatud õli(5w-30), õlifilter, kütusefilter. od näit 146tkm
*10.12.10-17.01.11 oli eberpacher remondis:freak:
*17.01.11 sai eberpacherile uus aju tellitud:)
*24.01.11 uus aku ostetud
*25.01.11 salongi puhuri kiiruse regulaator tellitud uus
*13.05.11 Siduri ketas koos korviga vahetatud
*03.08.11 Uued esiamordid, tugilaagrid, tolmukatted, uued piduri klotsid ette, õlivahetus(näit 183 000km)
*23.06.12 Auto sai kärukonksu(saabi originaal)
*06.08.12 Hooldus (199 000km) õli, õlifilter, kütuse filter, õhufilter + turbo kontroll ja väljalaske tihendi vahetus
*16.08.12 Uus(Loe: kasutatud) kunde poolse tagumise ukse keskluku mootor
Coraal
Lubatud pildid:
Masuudipress :D
Igaks juhuks mainin, et tehasest tuleb see ahi lisasoojendi, mitte eelsoojendina. Ning kui õigesti mäletan, siis eelsüüteküünalde tuli absoluutselt iga kord ei süttinudki, isegi mitte siis, kui väljas -10 (näiteks pärast 10-minutilist seismist).
Loodan, et sa mingeid olematuid vigu parandada ei lase. :)
Aga auto on muidu ilus. Ostsid Paidest?
Loodan, et sa mingeid olematuid vigu parandada ei lase. :)
Aga auto on muidu ilus. Ostsid Paidest?
Sama mul, et hommikuti eelsüütekad ilusti põlevad ja auto käivitub esimesest pöördest. 4-5 tundi külma käes seismist ja siis enam seda spiraaltulukest ei sütti. Käivitades tahab ka sutike rohkem käiamist, ehk paar sekundit. Tundub, et mootor peab tunduvalt rohkem maha jahtuma, et need eelsüüteküünlad korralikult rakenduksid.
Ustel nahk
Tänud:)
Selle ketramise kohapealt. Siin sai tangitud Jyri Alexelast ja siis tuli see ketramise probleem. Nüüd uus paagitäis Statist nüüd käivitud ka peale 4-5t seismist ja ilma spiraalita koheselt.
Küttel ja küttel on vahe:wall:
Tänud:)
Selle ketramise kohapealt. Siin sai tangitud Jyri Alexelast ja siis tuli see ketramise probleem. Nüüd uus paagitäis Statist nüüd käivitud ka peale 4-5t seismist ja ilma spiraalita koheselt.
Küttel ja küttel on vahe:wall:
Masuudipress :D
Tervitus taas,
Olen nüüd natuke laisk ja ei viitsi otsida ning küsin siit, et mis tüüpi pirn käib mu auto numbritulel?
Täna otsustan mu auto, aitab küll talvest ja hakkas väitma mulle, et õues on 24C sooja. Mina teda ei usu igatahes:P
Kas keegi oskab mulle öelda kas see julla seal esistange keskel võre taga ongi see valetaja?
Olen nüüd natuke laisk ja ei viitsi otsida ning küsin siit, et mis tüüpi pirn käib mu auto numbritulel?
Täna otsustan mu auto, aitab küll talvest ja hakkas väitma mulle, et õues on 24C sooja. Mina teda ei usu igatahes:P
Kas keegi oskab mulle öelda kas see julla seal esistange keskel võre taga ongi see valetaja?
Masuudipress :D
Täna sain eberpacheri remondist kätte ja selgus tõsiasi, et ahju aju kutu.:( Sain kohe ka hea pakkumise ja nii sai ta ära tellitud.
Eile hommiku keeldus auto käivitumas kuna aku oli kutu, tuleb hakata mõtlema uue aku ostule. Samuti kadusid eile Sid-ilt mõned read mis ka täna veel kadund. Loodan et ehk tulevad tagasi:o
Sai ka tehtud esimene eurode eest tankimine, täitsa imelik oli liitrid liikusid kiiremini kui raha :D
Aga hinnad ikka metsikud :wall:
Eile hommiku keeldus auto käivitumas kuna aku oli kutu, tuleb hakata mõtlema uue aku ostule. Samuti kadusid eile Sid-ilt mõned read mis ka täna veel kadund. Loodan et ehk tulevad tagasi:o
Sai ka tehtud esimene eurode eest tankimine, täitsa imelik oli liitrid liikusid kiiremini kui raha :D
Aga hinnad ikka metsikud :wall:
Masuudipress :D
Mis siis vahepeal toimund:
* Sai korra kiiruse tõttu teelt välja sõidetud. Tulemuseks siis juhipoolne esimene katkine logar.
* Siiani ootan Eberbacheri aju:freak:
* Sai muusika uuendusega algust tehtud ja suuuufuuuufer sisse pandud. Kapil veel ootamas ovaalid.
* Käigukast on viimase nädala jooksul muret hakand tekitama, nimelt ei lülitu 5-e käik korralikult sisse/välja. Peab käiku vahetades korra siduri üles laskma ja siis alla vajutades ikka läheb käik sisse. Muidu pole isegi kohapeal lootust. Arvati et sünkro läbi ja hirmutati hirm kalli remondiga.:wall:
* Sai korra kiiruse tõttu teelt välja sõidetud. Tulemuseks siis juhipoolne esimene katkine logar.
* Siiani ootan Eberbacheri aju:freak:
* Sai muusika uuendusega algust tehtud ja suuuufuuuufer sisse pandud. Kapil veel ootamas ovaalid.
* Käigukast on viimase nädala jooksul muret hakand tekitama, nimelt ei lülitu 5-e käik korralikult sisse/välja. Peab käiku vahetades korra siduri üles laskma ja siis alla vajutades ikka läheb käik sisse. Muidu pole isegi kohapeal lootust. Arvati et sünkro läbi ja hirmutati hirm kalli remondiga.:wall:
Masuudipress :D
Nii mis vahepeal toimund.
Homsest hakkan olude sunnil vurama ringi suve sussidega kuna selgus, et need all olevad naastud on praht.
Samuti on üsna kurjaks ajand juba see eelsoendi aju ootamine nüüdseks tellimusest möödas juba 3 kuud.
Firma kes tegeleb sellega http://www.isogreen.ee/est/
Homsest hakkan olude sunnil vurama ringi suve sussidega kuna selgus, et need all olevad naastud on praht.
Samuti on üsna kurjaks ajand juba see eelsoendi aju ootamine nüüdseks tellimusest möödas juba 3 kuud.
Firma kes tegeleb sellega http://www.isogreen.ee/est/
Masuudipress :D
Nii, väike uuendus jälle.
Käigukasti jama leidis nüüd õnnetu lõpu. Nimelt esmaspäeva õhtu otsustas sidur meie seast lahkuda(arvatavasti). Käigud saab ainult kohapeal sisse aga kui mootor töötab siis ei kippu ega kõppu.
Saabianti juurde järgmine nädal remonti.
Kui keegi oskab soovitada mõnd odavamat treileri firmat/omaniku siis võib märku anda.:wall:
Käigukasti jama leidis nüüd õnnetu lõpu. Nimelt esmaspäeva õhtu otsustas sidur meie seast lahkuda(arvatavasti). Käigud saab ainult kohapeal sisse aga kui mootor töötab siis ei kippu ega kõppu.
Saabianti juurde järgmine nädal remonti.
Kui keegi oskab soovitada mõnd odavamat treileri firmat/omaniku siis võib märku anda.:wall:
Masuudipress :D