Saab 9-3 Coupe 113kW automaat, 1999, jyrikene
Tere kõiksepere!
Sai lõpuks eelmise aasta lõpus endale sobiv Saab leitud ja panen ka siis siia üles mõned enda iluduse pildid:P
Natuke ajaloost ka- leidsin läbi siinse foorumi sõbraliku abi auto24-st n.ö toorikauto (kaks esimest pilti). Siis tegi saabianti pisut näputööd ja auto sai värskema ilme (järgnevad pildid).
Ls on vaid 97 000km, auto on Vikingist ostetud, ajalugu VM-s ja Saabiantis olemas.
Seest teen ka peatselt mõne võtte ja lisan siis siia.
Sõita on väga mugav ja pere teiseks autoks võin julgesti soovitada!
Jüri
Sai lõpuks eelmise aasta lõpus endale sobiv Saab leitud ja panen ka siis siia üles mõned enda iluduse pildid:P
Natuke ajaloost ka- leidsin läbi siinse foorumi sõbraliku abi auto24-st n.ö toorikauto (kaks esimest pilti). Siis tegi saabianti pisut näputööd ja auto sai värskema ilme (järgnevad pildid).
Ls on vaid 97 000km, auto on Vikingist ostetud, ajalugu VM-s ja Saabiantis olemas.
Seest teen ka peatselt mõne võtte ja lisan siis siia.
Sõita on väga mugav ja pere teiseks autoks võin julgesti soovitada!
Jüri
Ei tea keda siin kuulata, keda mitte, pedereerimise käigus on auto oma viimsegi karakteriraasu minetanud. Lahja, plass ja ilmetu tulemus.
Velg peaks üldmuljet aktsentima, elavdama, antud juhul ei anna midagi juurde. Mingid kontrastid peaksid säilima, selline kohitsetud variant ei lähe kohe mitte.
Velg peaks üldmuljet aktsentima, elavdama, antud juhul ei anna midagi juurde. Mingid kontrastid peaksid säilima, selline kohitsetud variant ei lähe kohe mitte.
Eks ta maitseasi on aga minule meeldib. Samas oma masinal laseks keretooni teha ainult alumised plastikosad, kuna reelingud on niikuinii mustad katusel, siis must ukseliist ja lingid oleks kenasti tasakaalus. Sellised ülekere ühtetooni on juba kõik kohad täis.
Velg on minu arust väga maitsekas, ei pinguta millegagi üle aga udutuled võiks põleda muidugi ainult pildi tegemiseks ja siis kui neid väga vaja.
Velg on minu arust väga maitsekas, ei pinguta millegagi üle aga udutuled võiks põleda muidugi ainult pildi tegemiseks ja siis kui neid väga vaja.
Tänan heade soovide ja hinnangute eest!
Et siis üritan järjest vastata.
Maksumust numbriga ei väljendaks. Kuna auto kereosa ei olnud kõige paremas korras- sai otsustatud ülevärvimise kasuks. Sinna eelnesid muidugi keretööd- auto oli teinud kerge esiotsa avarii ja mujalgi oli parandamist vaja. Selle hinna saab huviline suvalisest automaalri töökojast küsida. Lisaks sellele sain romulast veel Aero karbid ja pamprid mille hind võrreldes uutega oli kordi odavam.
Tagumise tiiva jaoks sai luugi sisse augud tehtud jah.
Toonklaasi selle klassikalises, Eesti mõttes (noh et juhiuksest tahapoole kõik prügikotiga pimedaks teha:D) ei ole ma ühelgi enda autol kasutanud. Ka selle puhul kindlasti mitte. Olen mõelnud vaid ehk kõikide klaaside v.a esiklaasi toonimist "kerge vinega". Nii et peaaegu arugi ei saa. Ei tea veel- mõtlen seda.
Velgedest- kohe kindlasti ei pane ma autole alla mitte-originaalvelge. See on hetkel 16" ja talverehvid. Võib-olla suveks saab 17" aga ka siis kindlasti Saabi originaalid.
Udutuled panin jah põlema ainult pildi tegemiseks. Ja muidugi kui kunagi udus sõita tuleb- siis ka:P Tavaliselt kruisin ikka päevatuledega.
Ja lõpuks siin kõige rohkem tundeid tekitanud (nagu ka arvata oli) värvitud liistudest. Sellega oli selline lugu, et alumised plastliistud olid kriibitud- seega tuli need värvida. Tagatiib oli romulast ja katkine- tuli ka värvida. Ja siis lõpuks ei meeldi mulle mustad lingid (maitse asi, nagu ülalpool ka targad juba ütelnud). Ja kokku otsustasingi et kõik mis sai- kere värvi teha k.a lisa pidurituli. Olgu see siis selle auto kiiks ja kõrvalekalle originaalist- mulle meeldib (nagu mulle meeldib ka see uuem 9-5 (mitte kõige uuem, vaid eelmine, kroomkulmudega mudel), kus samad detailid on kere värvi). Kusjuures kroom mulle sellel mudelil aktsendina kohe üldse ei meeldi!
Piis!
Et siis üritan järjest vastata.
Maksumust numbriga ei väljendaks. Kuna auto kereosa ei olnud kõige paremas korras- sai otsustatud ülevärvimise kasuks. Sinna eelnesid muidugi keretööd- auto oli teinud kerge esiotsa avarii ja mujalgi oli parandamist vaja. Selle hinna saab huviline suvalisest automaalri töökojast küsida. Lisaks sellele sain romulast veel Aero karbid ja pamprid mille hind võrreldes uutega oli kordi odavam.
Tagumise tiiva jaoks sai luugi sisse augud tehtud jah.
Toonklaasi selle klassikalises, Eesti mõttes (noh et juhiuksest tahapoole kõik prügikotiga pimedaks teha:D) ei ole ma ühelgi enda autol kasutanud. Ka selle puhul kindlasti mitte. Olen mõelnud vaid ehk kõikide klaaside v.a esiklaasi toonimist "kerge vinega". Nii et peaaegu arugi ei saa. Ei tea veel- mõtlen seda.
Velgedest- kohe kindlasti ei pane ma autole alla mitte-originaalvelge. See on hetkel 16" ja talverehvid. Võib-olla suveks saab 17" aga ka siis kindlasti Saabi originaalid.
Udutuled panin jah põlema ainult pildi tegemiseks. Ja muidugi kui kunagi udus sõita tuleb- siis ka:P Tavaliselt kruisin ikka päevatuledega.
Ja lõpuks siin kõige rohkem tundeid tekitanud (nagu ka arvata oli) värvitud liistudest. Sellega oli selline lugu, et alumised plastliistud olid kriibitud- seega tuli need värvida. Tagatiib oli romulast ja katkine- tuli ka värvida. Ja siis lõpuks ei meeldi mulle mustad lingid (maitse asi, nagu ülalpool ka targad juba ütelnud). Ja kokku otsustasingi et kõik mis sai- kere värvi teha k.a lisa pidurituli. Olgu see siis selle auto kiiks ja kõrvalekalle originaalist- mulle meeldib (nagu mulle meeldib ka see uuem 9-5 (mitte kõige uuem, vaid eelmine, kroomkulmudega mudel), kus samad detailid on kere värvi). Kusjuures kroom mulle sellel mudelil aktsendina kohe üldse ei meeldi!
Piis!
Head veeremist! Eks kõige tähtsam ole, et auto omanikule meeldib. Ja küllap see parem sai. Mulle tundub siiski, et koos küljeakende vahelise piilari ülevärvimisega läks kaotsi üks SAABile iseloomulik kujunduselement (kokpit). See piilar pole seal must kindlasti mitte värvi kokkuhoiu pärast, vaid tekitab ühtse aknalindi. (Andke nüüd andeks, aga 9000 langeb ka selle sama asja pärast veidi ansamblist välja, kuigi tegemist on kahtlemata silmapaistvalt hea autoga. Ja süütelukk on tal ka "vales" kohas.)
SAAB on tegusõna!
Hõbedase auto puhul tekib küsimus, palju ta seda lahjendamist, st. detailide neutraliseerimist välja kannatab ilma, et üldilme väga mittemidagiütlevaks muutuks.
Tugeva tooniga autod on omaette teema, need kannatavad paljugi välja.
Aga võib ka teist teed minna. Ilmselt värviksin selle kupee kahte tooni, mingi samast ooperist neutraalse tumeda valiksin juurde.
See annaks juba võimaluse mingi kolmas konkreetne värv sisse tuua. Mitte palju, natukene.
Ilmestamiseks.
Tugeva tooniga autod on omaette teema, need kannatavad paljugi välja.
Aga võib ka teist teed minna. Ilmselt värviksin selle kupee kahte tooni, mingi samast ooperist neutraalse tumeda valiksin juurde.
See annaks juba võimaluse mingi kolmas konkreetne värv sisse tuua. Mitte palju, natukene.
Ilmestamiseks.
Palju õnne Saabi ostu puhul minugi poolt.
Kuna siin juba üldiseks aruteluks kipub kere detailide värvimise osas siis poetan ka sõna sekka.
B piilarid oleksin samuti värvimata jätnud ja peegli kinnitused samuti. Peeglid oleks muidugi värvinud. Selline lahendus säilitab paremini ukse klaasi visuaalse kuju..
Panen siia mingi esimese ette juhtunud pildi ka et oma segasesse juttu pisut selgust tuua.
Eks see kõik on muidugi igaühe maitseasi :)
Üldiselt 5+ et viitsitakse ja tehakse!
See Saabi originaal velgede idee on ka väga sümpaatne!
Kuna siin juba üldiseks aruteluks kipub kere detailide värvimise osas siis poetan ka sõna sekka.
B piilarid oleksin samuti värvimata jätnud ja peegli kinnitused samuti. Peeglid oleks muidugi värvinud. Selline lahendus säilitab paremini ukse klaasi visuaalse kuju..
Panen siia mingi esimese ette juhtunud pildi ka et oma segasesse juttu pisut selgust tuua.
Eks see kõik on muidugi igaühe maitseasi :)
Üldiselt 5+ et viitsitakse ja tehakse!
See Saabi originaal velgede idee on ka väga sümpaatne!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nooooh, kuidas teine sisteem on?
Miks stage 2 ei võtnud?
9-3 ja automaati eerinevate stagedega oleks päris huvitav proovida.
Miks stage 2 ei võtnud?
9-3 ja automaati eerinevate stagedega oleks päris huvitav proovida.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ma võtsin stage 2, olen väga rahul. Aga mis puitliist see seal on? Originaal? Vaatan et üldse jube hea varustus kuidagi seespoolt. Kas oled need ise juurde ostnud või oligi kohe? Pean silmas näiteks veel ka seda puidust raami akendetõstukitenuppude ümber, siis esimene käetugi !!!, ja joogitopsi hoidja !!!
Need on mul ka kunagi plaanis hankida. Must have asjad on need.
Aa nojah, samas automaatkast, ma ei tea kui tark tegu seda juurde kruttida on, aga no stage 2 kannataks kindlasti veel ära vast.
Need on mul ka kunagi plaanis hankida. Must have asjad on need.
Aa nojah, samas automaatkast, ma ei tea kui tark tegu seda juurde kruttida on, aga no stage 2 kannataks kindlasti veel ära vast.
Stage2 ma väga ei pakkunudki, masinal paistis olema GT17 turbo.
Ma arvan, et kui LPT-st minna 205HP/315Nm peale - seda peaks tunda olema.
Eks süües kasvab isu, suvi alles ees. Kui väheks jääb, lisame natuke juurde kui vaja :cool:
Proovisõit näitas, et väänet 315Nm kanti tuli küll...
Ma arvan, et kui LPT-st minna 205HP/315Nm peale - seda peaks tunda olema.
Eks süües kasvab isu, suvi alles ees. Kui väheks jääb, lisame natuke juurde kui vaja :cool:
Proovisõit näitas, et väänet 315Nm kanti tuli küll...
Stage2-e ei soovitanud Sebastian jah. Ja minu soov oli ka, et võimsus masinat lõhkuma ei hakkaks. Aga ega seda isu asja ei tea- võib kasvada märkamatult..;)
Puitliistud (tegelikult ju plast mis plast) on kõik originaalid. Ma ise eelistaks ausalt öelda mingit alumiiniumikarva lahendust- aga mis sa teed.
Topsihoidja ja käetoe panin juurde ise.
Puitliistud (tegelikult ju plast mis plast) on kõik originaalid. Ma ise eelistaks ausalt öelda mingit alumiiniumikarva lahendust- aga mis sa teed.
Topsihoidja ja käetoe panin juurde ise.