SAAB 900 NG 2.0i, 1996, T_K

T_K
Postitusi: 33
Liitunud: T Dets 07, 2010 12:12
Asukoht:
Auto:

#1

E Mär 21, 2011 17:49

Olen SAABi alati imetlenud ja nüüd oman ühte mudelit. :headbang:
Eile oligi see päev kus minu õuele veeres lõrisedes mu esimene auto - SAAB 900NG.
See on vallika vana püss.
Ma pean tunnistama, et välimus pole masinal kiita(mis minu jaoks pole ka oluline) aga salong, sõidumugavus ja ülikõva helisüsteem teevad sellest masinast vapustava liikuri.
Mina oma pika kasvu juures (2m7cm) mahun sinna juhtpulti mõnusalt roolima.

Selle masina hingeeluga saan veel tutvuda pikalt. Täna hommikune 1,5h üüber lukustuse vigur oli päris huvitav.

ARKis läks kõik libedalt. Registreerimine kestis vaid hetke - astusin sisse ja 17minutit tegevust ning uhke omanikuna välja. Sooviti veel õnne kevadise autu ostu puhul. Imeline!

Näpud saab selle SAABiga kindlalt mustaks ja see on ainult hea.

Mina olen igati rahul ja loodan veeta mõnusalt aega oma SAABi seltsis :drive:

Oma lünki SAABi vallas üritan täita siin foorumis surfates ja möllates ning tarkust ammutades.



Olen SAABi uus piloot ja sellega rahul!



Lisatud failid
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 512
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#2

E Mär 21, 2011 18:21

Kui vallikas auto müüdud sai ja teema lukku lõi, siis mõtlesin kurvastusega, et nagu pereliige oleks lahkunud. Tore, et see lugu pole lõppenud...
Nael kummi!
SAAB on tegusõna!
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#3

E Mär 21, 2011 19:16

Mida kuulad, Metallicat?? Saab kolis mitte väga hea kuulsusega Lasnamäelt Pirita poole ja sai suisa hoovi. Mul on ta üle hea meel. Pikka iga saabile. Ootasin kohe selle teema tekkimist siia, aga ei lootnud, et on nii fänniga tegemist :headbang::headbang:
T_K
Postitusi: 33
Liitunud: T Dets 07, 2010 12:12
Asukoht:
Auto:

#4

E Mär 21, 2011 21:39

Kullgesin just läbi linna Klassikaraadio saatel. Päris hea ja rahulik vaheldus oli.
Tegelikult on mul kokku pandud parimad vanad ja uued autos kuulamise lood.
Mõned näited: Steppenwolf - Born To Be Wild
The Proclaimer - 500 miles
Apollo 440 -Stop The Rock jne

Ehk muhedalt tempokad ja kergelt mootoriõlised lood.
T_K
Postitusi: 33
Liitunud: T Dets 07, 2010 12:12
Asukoht:
Auto:

#5

N Mär 31, 2011 10:28

Tere SAABi pere!
Kuu on läbi ja auto mul juba vapustavad 2nädalat käes olnud. Jagan siin kõigiga oma esimesi kogemusi siis reaalsest SAABi maailmast.
Sain auto kätte ja endine omanik andis ka kaasa listi mida autoga tega ja mida esmajärjekorras vaadata. Nõnda saigi talitatud. Muidugi piilusin ka oma kõhnaks jäänud rahakotti pidevalt. :P

Mõtlesin, et teen sellistest minu jaoks S.O.S asjadest nimekirja ja saadan laiali teenindustesse. Vaatamaks milliseid hinnaüllutusi ma saan.
Mõeldud tehtud.

Saatsin siis Troost Autosse, Autotarvete OÜsse ja Viking Motorsisse säästuhoolduse päringu.
Vastused tulid järgmiseks päevaks kohale.
Troost Autost juba aimati millega tegu on ja hakati juba kurtma millises seisukorras auto on ja roostes jne. Räägiti veel sildade murest miskit. Aga ma ei saanud aru miks hakati sildade kulumisest jutustama kui mina küsisin õlivahetust, summutit, küünlaid ja filtreid. Väga kahtlase mulje jätsid mulle sealsed mehed. Koduleht on ka huvitav neil. Kohati ei saagi aru kas nad teevad seal nalja või räägivad tõsiselt. Kunagi peab selle koha ka üle vaatama.
Autotarvete OÜst tuli konkreetne pakkumine ja punkt.
Vikingust ei tulud mitte midagi. Lasti üle. Pole siiani tulnud. Hiljem kui ma teise kirja eile saatsin siis tuli ka vastus. Vähemalt sain oma nn lüngad täidetud.
Autotarvete OÜs lasingi õlid vahetada. Seal nad ka teadsid autot ja omanikku.

Õli vahetatud oli jälle mõnusam tunne sees.

Kodus puhastasin auto seest ilusti ära. Kõik sendid mida ma sealt leidsin (60eesti senti) jätan ma endale. Töötlesin kõik tihendid ja asjad ära. Pesin ja kraamisin. Pagasiruum sai eriliselt üle vaadatud. Puhastasin kõik ära. Ning need varu asjad ja kolinad said puhastatud ja määritud.

Vana hea sõber viis oma pere veljed tasakaalustamisele. Sokutasin need oma suve omad ka talle peale ja tehtud nagu naksti.

Sai ringi sõidetud ja vigurit. Avastasin, et maru s*** asi on see über lukustus. Kuna see kiilub kinni. Aga panin natukene lukuõli sisse ja nüüd enam ei kiilugi kinni - nii väga :P

Ühel hetkel tuli vajadus Tartusse sõita. Sinna ma ka liikusin. Tee oli pikk ja mõelda sai palju. Otsustasin Tartus küünlad ära vahetada kuna see tundus hädavajalik olevat.

Nii saigi otsima hakatud Tartu SAABi jusse kes tööd teha oskavad. Alguses ei leidnud kuid siis avastasin sellise firma nagu AS Carring.
Vastukaja oli igasugust mida võis netist lugeda. Ma isekeskis mõtlesin, et kui raske ja keeruline küünalde ja filtri vahetus ikka olla saab. Ning tegemist ikkagi SAABi ametliku esindusega ja puha. Oleks ise teinud kui võti oleks olnud aga roheline nagu ma olen tahtsin, et ikka asjapulgad teeksid.
Saigi aeg kinni pandud ja kohale sõidetud.
Jubedalt kartsin seda AS Carringu asja kuna ei teadnud ikkagi millega tegu ja poisid rohkem nagu Opeli spetsid.
Esimsesel päeval läksin kohale. Noor mees pani ilusti kile toolile ja sõitis minu SAABiga töökotta sisse. Natukene paarutas seal esimese käiguga mis mind ärritas aga olgu.
Ootasin 10-15min ja siis tuli mingi asjapulk, viks ja viisakas, ning teatas, et neil pole vajalikke süüteküünlaid ning sellise süsteemiga masinat nad näevad esimest korda. (juhtmetega)
AS Carring tellis siis küünlad ja sai ülejärgmine päev tagasi tuldud. Mind juba oodati seal. Astusin uksest sisse, härra juba ootas paber käes ja käsi välja sirutatud võtmete järele.
Seekord istus minu SAABi vanem mees kes ei pannud kile istmele alla. Suretas auto juba käivitamisel välja (vist ei märganud, et tagumine käik oli sees). Selline asi tõmbas mul kohe kaenlaalused märjaks ja mõtlesin, et kuhu ma nüüd sattunud olen.
Piilusin igast praost kust sain, et kaeda mida see vana mu pilliga teeb.
Lõpuks rahunesin ja vaatasin telerit.
Ärkasin uuesti teleri tagant kui oma masina mootori mürinat kuulsin - teadsin, et töö on tehtud.
Maksin arve, sain võtmed ja läksin autosse.
Mida pe***t ma näen. Esimene käik on sisse jäetud ja kesklukk ei tööta. Proovin ja proovin ei funka. Lendasin kohe sisse tagasi ja viisakalt teavitan murest. Vend kergelt irveldas sõnas, et see nüüd küll küünaldest tulla ei saa. Läksime koos välja ja näitasin talle, et ei tööta. Siis ta hakkas mulle keskluku nõrkusest ja muust kamara jurast rääkima. Peale seda tahtis ta ka proovida. Keeras siis selle ukse lukku ja lahti ja siis über lukku ning siis kohe lahti ja voilaa asi töötas.
See peale lippas mees jälle kiiresti, sõnagi lausumata, minema. Mina hõikasun veel tagant järele: "Tänan!"
Siis mull plahvatas!! Sain aru miks töökojas auto esiaken lahti oli ja miks kõik see jama juhtus. See vana mees oli ka selle über luku peale keeranud. Mis tähendas seda, et ta ei saanud mitte midagi lahti. Siis kas ta vägistas midagi või võlus aga kuidagi ta midagi lahti sai.
AS Carring vajab veel jubedalt SAABi koolitust.

Autoga väike vahepeatus Põhjaka Mõisas.




See asend nr3 ongi see über lukustus






Tagumised numbrituled tegin ka korda. Puhastasin roosest ja mustusest ning töötlesin ainetega.

Siin on ülevaade rahalisest poolest mida ja kui palju mul läinud on siiani.



Sellised need kaks nädalat olidki. (Õigemini 1,5)
Eks varsti suundun jälle "hoovõturajale", sirutan tiivad ning hakkan Tallinna poole lendama.


Lisatud failid
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#6

N Mär 31, 2011 10:37

see üüberlukustus kannab terminit "deadlock"
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#7

N Mär 31, 2011 10:52

Teinekord saada meile ka päring.:eureka:
Info ätt audacer punkt ee
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#8

N Mär 31, 2011 10:58

Jumalasti hea mingit pikka asjalikku lugu lugeda .
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 512
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#9

N Mär 31, 2011 11:04

Maksin arve, sain võtmed ja läksin autosse. Mida pe***t ma näen. Esimene käik on sisse jäetud ja kesklukk ei tööta.


Khm?! Aga kuidas nad võtme süütelukust välja võlusid, kui esimene käik oli sees? Või olen ma millestki valesti aru saanud.

Lycka till till Saabentusiasten!
SAAB on tegusõna!
T_K
Postitusi: 33
Liitunud: T Dets 07, 2010 12:12
Asukoht:
Auto:

#10

N Mär 31, 2011 11:54

Maksin arve, sain võtmed ja läksin autosse. Mida pe***t ma näen. Esimene käik on sisse jäetud ja kesklukk ei tööta.


Khm?! Aga kuidas nad võtme süütelukust välja võlusid, kui esimene käik oli sees? Või olen ma millestki valesti aru saanud.

Lycka till till Saabentusiasten!


Seda minagi. Ehk on mul siis miski kulunud või midagi. Või vana oli tõesti jõudu ja väge täis :D

Sest isegi minu Itaalia keelne Manuale uso e manutenzione väidab, et alles peale lukustamist saab võtme kätte.


Positsioon LOCK
Put the gearshift in reverse and turn the ignition key to position of Parking.
The gear lever is now locked.
The key can be removed only when the lever is in this position.
The parking lights, hazard warning lights and interior lighting can work.
(Tõlkimisel itaalia keelest inglise keelde on kasutatud: http://free-translation.imtranslator.net/English-language_English-Estonian_Translation)

Lisatud failid
T_K
Postitusi: 33
Liitunud: T Dets 07, 2010 12:12
Asukoht:
Auto:

#11

N Mär 31, 2011 11:56

Teinekord saada meile ka päring.:eureka:
Info ätt audacer punkt ee


Jätan meelde. Sest SAABi asjatundjatega on vast ikka parem asju teha.
Vähemalt ei pea siis muretsema ja higistama :P
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#12

N Mär 31, 2011 12:27

Ootan põnevusega, millal jõuad selleni, et neid asju ise teed, mis seni tehtud! Mul läks sellega ikka omajagu ka aega. Aga olgem ausad pole vist eriti palju lihtsamat asja kui õhufiltrivahetus, pirnivahetus, õlipunn eest, õli purki, ohtlike jäätmete kogumispunkti, 5l õlikankust uus peale, õlifilter kruuvarit sisse pekstes lahti, uus käega peale. küünlad ka ju ainult maha peale, tõsi, võtit küll vaja jah. Olgugi, et tööraha sa ju palju ei maksnudki, siis mul on kahtlus, et juurdehindlus on kõva, vaadates filtrite, küünalde, õliliitri hinda.

Kõik samad asjad saad poest kõvasti odavamalt, kui palju, ma ei oska öelda. Võrdluseks näiteks salongifilter, mille ma kunagi esimest hooldust juube kalli raha eest VM-is tegin, maksin vist mingi 300-400 krooni! Nüüd suht enne kui auto sulle sai panin salongifiltri peale 160 kroonise vist. 16 eurot õhufiltri eest tundub suht röövellik, ehhki pole ju ka suurt nagu mingi hind. Aga usun, et saaks ka alla 10 euro, seega kokkuhoidu ikka saab.

Ja 98 ei pannud mina kunagi sellesse autosse, ei usu ka et kui paned, siis palju parem minek või puhtam mootor on, lihtsalt kallimat hinda maksad.
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#13

N Mär 31, 2011 12:34

Mul on kahtlane tunne, et see üle 2x odavam salongifilter ka kestab 2x vähem kui originaal.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#14

N Mär 31, 2011 12:52

16 eurot õhufiltri eest tundub suht röövellik, ehhki pole ju ka suurt nagu mingi hind. Aga usun, et saaks ka alla 10 euro, seega kokkuhoidu ikka saab.

Ja alati võib vana filtri puhtaks koputada suurematest mesilastest ja hiirepesadest. Vaata milline kokkuhoid sealt veel tuleb...
IMHO õlivahetuse isetegemine on kõige mõttetumaid asju üldse.
Ma ei ole kunagi aru saanud ega hakkagi saama, miks peab ise auto all aelema ja mingi purgiga pärast ringi jooksma ja kruvikaga filtrit purustama kui enamustes töökodades maksad 7-15EUR ja tehakse see asi vähem kui 10minutiga ära.
Ma kulutaks selle raisatud aja pigem millegi meeldivama peale-kasvõi tolmu pühkimise peale salongist.:cool:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
T_K
Postitusi: 33
Liitunud: T Dets 07, 2010 12:12
Asukoht:
Auto:

#15

N Mär 31, 2011 13:07

Ootan põnevusega, millal jõuad selleni, et neid asju ise teed, mis seni tehtud! Mul läks sellega ikka omajagu ka aega. Aga olgem ausad pole vist eriti palju lihtsamat asja kui õhufiltrivahetus, pirnivahetus, õlipunn eest, õli purki, ohtlike jäätmete kogumispunkti, 5l õlikankust uus peale, õlifilter kruuvarit sisse pekstes lahti, uus käega peale. küünlad ka ju ainult maha peale, tõsi, võtit küll vaja jah. Olgugi, et tööraha sa ju palju ei maksnudki, siis mul on kahtlus, et juurdehindlus on kõva, vaadates filtrite, küünalde, õliliitri hinda.

Kõik samad asjad saad poest kõvasti odavamalt, kui palju, ma ei oska öelda. Võrdluseks näiteks salongifilter, mille ma kunagi esimest hooldust juube kalli raha eest VM-is tegin, maksin vist mingi 300-400 krooni! Nüüd suht enne kui auto sulle sai panin salongifiltri peale 160 kroonise vist. 16 eurot õhufiltri eest tundub suht röövellik, ehhki pole ju ka suurt nagu mingi hind. Aga usun, et saaks ka alla 10 euro, seega kokkuhoidu ikka saab.

Ja 98 ei pannud mina kunagi sellesse autosse, ei usu ka et kui paned, siis palju parem minek või puhtam mootor on, lihtsalt kallimat hinda maksad.



Vaat kus nüüd sain alles sugeda :D:D
Saan aru jah, et kui ise teen siis saab jubeda võidu hinnas. Aga olen läinud praegu seda teed, et piilun kõrvalt natuke ja kogun julgust. Ei maksa pea ees hüpata kusagile.
Suveks loodan garaazi tühjemaks teha kolast mis seal on siis saab ise auto alla pugeda ja näppida neid pisemaid töid tulevikus.
Ma arvan, et küünlad tulid küll odavamalt kätte kui poest. NGK BCP5EVX tuli kätte 7,97€ tükk. Poest vaatasin 9,59€ tükk.
Filtreid on ka seinast seina igas hinnas ja X tehnoloogiatega tehtud.


Aga eks see töö maksumus töökojas ole ikka paras kirves küll jah. :P

EDIT: Tagumise numbritule pirni vahetasin ja mõlemad pesad hooldasin ise ära. :P
vallikas
Postitusi: 1591
Liitunud: R Nov 02, 2007 16:32
Asukoht:
Auto:

#16

N Mär 31, 2011 13:24

Iisak, lase inimesed teevad näpud õliseks! Vahet pole isegi kui inimese töötund maksab 100 eurot, kui ta tahab midagi sellist teha? Minul on muidugi ratsionaalsed põhjused, mu töötund ei maksa nii palju :P

Iisak võiks üldse kommenteerida, kas 4,3 liitrit ikka läheb õlivahetusel sellesse mootorisse, mis kirjade järgi peaks mahtuma? Mitte et Saabianti nüüd saabidest ei teaks, aga siiski. Mulle kui ma viimati selle autoga lasin õli vahetada, väideti et ime ülalt või lase alt välja, üle 3,6 liitri (võin eksida!) sisse ei lähe kuidgai. Endal jäi ka 5 l kankust niipalju üle, et praegu valasin dislal õli vahetades pea liiitri sealt jäägist peale ja samapalju jäi veel järele.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#17

N Mär 31, 2011 13:28

3,6 liitrit on liiga vähe.
ainuüksi filtrisse läheb juba üle 200grammi.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
T_K
Postitusi: 33
Liitunud: T Dets 07, 2010 12:12
Asukoht:
Auto:

#18

N Mär 31, 2011 13:30

Iisak, lase inimesed teevad näpud õliseks! Vahet pole isegi kui inimese töötund maksab 100 eurot, kui ta tahab midagi sellist teha? Minul on muidugi ratsionaalsed põhjused, mu töötund ei maksa nii palju :P

Iisak võiks üldse kommenteerida, kas 4,3 liitrit ikka läheb õlivahetusel sellesse mootorisse, mis kirjade järgi peaks mahtuma? Mitte et Saabianti nüüd saabidest ei teaks, aga siiski. Mulle kui ma viimati selle autoga lasin õli vahetada, väideti et ime ülalt või lase alt välja, üle 3,6 liitri (võin eksida!) sisse ei lähe kuidgai. Endal jäi ka 5 l kankust niipalju üle, et praegu valasin dislal õli vahetades pea liiitri sealt jäägist peale ja samapalju jäi veel järele.


Seda ma vaatasin ka jah.
Sul oli oma logiraamatusse (lehele) kirjutatud 3,73L või midagi sellist. Võin eksida kuna seda pole käepärast.
T_K
Postitusi: 33
Liitunud: T Dets 07, 2010 12:12
Asukoht:
Auto:

#19

N Mär 31, 2011 18:19

Vahepeal keerutasin võtit siin käes ja märkasin mingit auku seal sees. Sealt august vaatas vastu katkise pirni metallist nagad.
Mõtlesin, et mis see küll olla võiks?
Uudishimu oli suur ja kiskusin asja lahti.








Algul arvasin, et äkki mingi lüliti või vigur aga ei mingit elektriskeemi sees polnud. Järelikult on tavaline taskukas.
Uurisin ja puurisin nii manuaalist kui ka netist.
Patarei tuli kiiresti lagedale kuna kood oli peale pressitud. Aga pirn. See oli juba keerulisem.
Netist leidsin vaid SAABi tootekoodi.
Ei jäänudki muud üle kui lippasin linnapeale. Oomipoodi astusin sisse näitasin katkist pirni. Neil paraku tervet anda ei olnud. Sealt sain eelnevalt kinni pandud patarei. (Tartu Oomipoes oli neid vaid 3tk).
Siis vurasin ELFAsse. Sealt pika otsimise ja uurimise ning puurimise peale ei leidnud ka mitte midagi. Olin juba suht loobumas. Siis küsisin lõbusa ELFA mehe käest, et kus siin Tartus veel neid elektroonika poode on. Sealt soovitati sõbralikult võtta suund YEInternationali poole. Kui suund kätte juhatatud oli siis seda ma ka tegin. Kuid sealt ka tühjad pihud.
Egas siis midagi. Kui peenetes elektroonika poodides asja ei ole siis tuleb auto liini pidi asju ajada.
Võtsin oma mobiili keset linna välja ja tõmbasin interneti käima. Sealt otsisin Carring SAABi teeninduse numbri ja helistasin.
Küsisin, et kas neil seal SAABi võtme lambi lambipirni on? Kirjeldasin seda pisut ja mees toru otsas juba teatas, et SAABi vigurit ei ole aga üks Opeli oma on. Mõõdud kõik klappisid.
Saigi sinna tormatud ja pirn ära ostetud.








Tuli töötab kõik on ilus.

Patarei on:
Varta V625U 1,5V (2.20EUR)

Pirn on:
1,5V 0.09W
SAABi tootekood 4494118
Opeli tootekood 01-3020980311-A (2.50EUR)

Kui sellega ühele poole sain avastasin, et vasakpoolse suunatule pirn on läbi - vapustav! :P


Lisatud failid
jürto
Postitusi: 4
Liitunud: R Apr 01, 2011 0:39
Asukoht:
Auto:

#20

R Apr 01, 2011 0:47

aa, et OPELI tootekood? :wall:
palun `86 saab 90 kõrvalistuja poolset tagatule "paneeli" võimalikult odavalt
T_K
Postitusi: 33
Liitunud: T Dets 07, 2010 12:12
Asukoht:
Auto:

#21

R Apr 01, 2011 9:19

aa, et OPELI tootekood?


Mida?

EDIT: Kuule kas sa oled see kivipalluri jürto või? :D
uralavto
Postitusi: 223
Liitunud: E Aug 27, 2007 19:05
Asukoht:
Auto:

#22

P Apr 03, 2011 13:35

Aitäh selle võtme loo eest. Ise otsisin ka seda pirni nii ELFA-st, oomipoest, kuid tulutult. Nüüd siis tean, suund Vikingusse :)
T_K
Postitusi: 33
Liitunud: T Dets 07, 2010 12:12
Asukoht:
Auto:

#23

K Apr 06, 2011 21:08

Tere!

Tekkis pisike mure. Nimelt kui auto oli puhtaks pestud ja küüritud tekkis jube tahtmine mootorikatet kergitada ja sealsesse maailma piiluda.
Üllatus oli suur kui avastasin, et jahutusvedeliku anum oli jumalast kuiv. Torud lõrisesid ja tõenäoliselt on ka radikas täis aga anum tühi.
Hakkasin kohe viga otsima.
See sai ka kohe leitud. Jäme toru, välise läbimõõduga ~4,5cm, pikkus ~58cm, oli kõhu alt ära kulunud - katki. :(





Kuidas oleks seda kõige parem lappida? Millega oleks seda kõige parem lappida? Kas üldse on mõtet lappida? Kui pole mõtet lappida siis kust uue toru saaks?

Tavaline teip pole vist väga vasupidav ning kuumus on oluline tegur millega arvestada.



Tark ja arukas nõu oleks äärmiselt tänuväärt!

Ette tänades!

Lisatud failid
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#24

K Apr 06, 2011 21:10

Tark ja arukas nõu oleks, et vaheta ära. Lappida sellist asja pole mõtet, kuna ükski asi seal pikas perpektiivis pidama ei jää.;)

EDIT: kood - 4360798
T_K
Postitusi: 33
Liitunud: T Dets 07, 2010 12:12
Asukoht:
Auto:

#25

K Apr 06, 2011 21:17

Tark ja arukas nõu oleks, et vaheta ära. Lappida sellist asja pole mõtet, kuna ükski asi seal pikas perpektiivis pidama ei jää.;)

EDIT: kood - 4360798


Tänan koodi eest!
Hakkan asja uurima.
Vasta