Saab 9-3 2.2TiD '99, Epsum
Peale pikki kõhklusi ja ootamist ja jälle kõhklemist ja jälle ootamist sai siis enda hoovi ära veetud traktorsaab. Saabus ta eestisse saksast, hamburgist, sõitnud 155tkm (millele ma kohe kindluse mõttes kahe päevaga 1000km otsa kärutasin). Tagumikutunde järgi midagi paha ütelda ei saa, eks lähiajal jalutab trionicu juurest läbi, kes spetsialistihinnangu ka asjale anda suudab..
Kaasa anti hunnik pabereid , mh ka saksa tüvi paber selle aasta aprillikuust, ning hooldusraamat, mis vähemasti telefonivestluse korral Hamburgi saabi esindusega ka suures osas tõele vastab ( kui seesamane esindus lihtsalt jama ei ajanud).
Varustus on peaaegu OK , puudu on ainult nahksisu ja kiirushoidja..
Kohe lähiajal on plaanis lasta kapott üle värvida (palju kivitäkkeid) ja paar parklakriimu kõrvaldada ( tagastange ja paremal küljel)..
Kütust kulub vähemasti maanteel sõites (kompuutri järele 6,0 @keskmise kiirusega 85kmh) ja paberil arvutamise järele 5.6..
Pildid tulevad ka varsti..
Kaasa anti hunnik pabereid , mh ka saksa tüvi paber selle aasta aprillikuust, ning hooldusraamat, mis vähemasti telefonivestluse korral Hamburgi saabi esindusega ka suures osas tõele vastab ( kui seesamane esindus lihtsalt jama ei ajanud).
Varustus on peaaegu OK , puudu on ainult nahksisu ja kiirushoidja..
Kohe lähiajal on plaanis lasta kapott üle värvida (palju kivitäkkeid) ja paar parklakriimu kõrvaldada ( tagastange ja paremal küljel)..
Kütust kulub vähemasti maanteel sõites (kompuutri järele 6,0 @keskmise kiirusega 85kmh) ja paberil arvutamise järele 5.6..
Pildid tulevad ka varsti..
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Õnnitlused.
Sel 9-3-el peaks kiirusehoidja install piirduma suunatulekangi vahetusega..:) mingi 700 eegune lugu vast. Vähemalt rääkiseda sedasi sõber, kes üritas oma viimase otsa 900-le seda paigladada lasta, kuid tuli tagurpidi uksest välja tagasi, kuna hind oli suht jube. Ütles, et 9-3 puhul oleks see lõbu pirdunud suunatulekangi vahetusega. Ilmselt ka mingi pisike sobramine auto ajus.
Sel 9-3-el peaks kiirusehoidja install piirduma suunatulekangi vahetusega..:) mingi 700 eegune lugu vast. Vähemalt rääkiseda sedasi sõber, kes üritas oma viimase otsa 900-le seda paigladada lasta, kuid tuli tagurpidi uksest välja tagasi, kuna hind oli suht jube. Ütles, et 9-3 puhul oleks see lõbu pirdunud suunatulekangi vahetusega. Ilmselt ka mingi pisike sobramine auto ajus.
Aga hind on neil juba ju langenud täiesti golf iv tdi-passatite,jmt võrdsele tasemele, kütust sööb vist natuke rohkem kui uus fiesta. Sai kardetud, et 9k'ga võrreldeks jääb väga pisikeseks - eile mahtusime 5kesi (2 meesterahvast ja 3 naist) isegi salongi mugavalt ära. Aga tühikäigul ja madalatel pööretel liikuma hakates on vibra päris tuntav, muud negatiivset ei oskagi välja tuua - jõudu on juba 1500 pöördel umbes.
Selle värviga on see pisike probleem, et tumesinine võtab kolemaru hästi tolmu külge ja siis ta enam nii ilus välja ei näe - just peale pesemist on ta tõesti päris meeldiv. Autopoe tüübid vahatasid ta ka enne mulle kätte andmist ära, imekombel pole vaha ( 4 pesu selle aja jooksul) veel maha tulnud.
Küsimus ka siia - kas poleerimine aitab kivitäkete ja tibla(de) poolt tekitatud võtmekriimule ka, või tuleb kindlasti lasta üle värvida...
Kui selle tüübi kätte saaks, kes paar ööd tagasi Väike-Ameerika uulitsal mu rootsi armukesele kõrvalistuja ukse peale "miilitsatriibu" tõmbas.. siis tõmbaks ilmselt talle ka miskit kuhugile..
Küsimus ka siia - kas poleerimine aitab kivitäkete ja tibla(de) poolt tekitatud võtmekriimule ka, või tuleb kindlasti lasta üle värvida...
Kui selle tüübi kätte saaks, kes paar ööd tagasi Väike-Ameerika uulitsal mu rootsi armukesele kõrvalistuja ukse peale "miilitsatriibu" tõmbas.. siis tõmbaks ilmselt talle ka miskit kuhugile..
Algselt postitas: Garu
... Ega musta autoga on sama probleem et suht võimatu seda puhtana hoida...
olgem ausad, eks ikka kõik autod kippuvad kiiresti tolmuseks minema. Kesse ikka viitsib igal hommikul enne väljasõitu seemisnahaga läikima lüüa.
Kusjuures, kas keegi oskab ütelda, mis on siin kahtlast? Lõin enda '99 85kW mootoriga traktori vinni sisse, ja tulemus oli selline:
VIN: YS3DD55D2Y2011881
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 900 2nd generation or 9-3
Body type: 5-door Hatchback
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: 2.2 TiD , 125 hp
Model year: 2000
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line B
Serial number: 011881
Control symbol: Passed
SRS: w/Dual Airbags, 9-3
See peaks juba miski valemiga ju uuema põlvkonna traktor olema ( 125hj on 92kW minu arvutuste kohaselt?). Samas, kapote all tundub olevat vähemasti 1 põlve diiselmootori plastikkate ( TiD on 2. põlvkonnal teise fondiga plasti peale löödud). Mudeli aasta on ka kahtlane, kuna auto tolliti esmakordselt saksa sisse mais 99 ja müüdi esimesele omanikule 29 oktoober 99. Et kas saab tõesti vahetab mudeliaastat nii vara ? või on vindekooder vigane?
VIN: YS3DD55D2Y2011881
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 900 2nd generation or 9-3
Body type: 5-door Hatchback
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: 2.2 TiD , 125 hp
Model year: 2000
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line B
Serial number: 011881
Control symbol: Passed
SRS: w/Dual Airbags, 9-3
See peaks juba miski valemiga ju uuema põlvkonna traktor olema ( 125hj on 92kW minu arvutuste kohaselt?). Samas, kapote all tundub olevat vähemasti 1 põlve diiselmootori plastikkate ( TiD on 2. põlvkonnal teise fondiga plasti peale löödud). Mudeli aasta on ka kahtlane, kuna auto tolliti esmakordselt saksa sisse mais 99 ja müüdi esimesele omanikule 29 oktoober 99. Et kas saab tõesti vahetab mudeliaastat nii vara ? või on vindekooder vigane?
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Mudeliaasta hakkab vist juba novembrist peale, seega aasta on OK. Ebameeldiv on samas see et meie ARK paneb teh. passi sisse esmase registreerimise kuupäeva mis antud juhul on 1999a, samas vin-i järgi on 2000. Kui hakkad autot kunagi müüma siis järgmisele omanikule jälle ebamugav seletada et ikka 2000 aasta masin on mitte 1999.
Oot - nüüd ma ei taipa.
Kas 2000 mudeliaasta autosid hakatakse siis tehases tootma november 1998?
Ja see mootorivõimsuse küsimus ka?
Asi ju selles, et saksa tollipiiri ületas uus auto maikuus 1999? ehk tootmisaeg pidi olema kunagi 99 kevadel.
Kas 2000 mudeliaasta autosid hakatakse siis tehases tootma november 1998?
Ja see mootorivõimsuse küsimus ka?
Asi ju selles, et saksa tollipiiri ületas uus auto maikuus 1999? ehk tootmisaeg pidi olema kunagi 99 kevadel.
Vahepeal ka natukene uusi asju külge kruvitud, esiustes leidsid koha Signati midbassid, ja tagumine ring saab ilmselt kohe toonitud.
Aga, sujuvalt siis esimesed 30 000km läbitud, peale regulaarsete hoolduste (õlifirmat vahetasin - Castroli pealt Liqui moly vastu - castroli hind minu jaoks mõttetusse kõrgusesse tõstnud), planeerimata asjadest vahetatud vaid vasak esirattalaager ( laager ise oli miski alla 500 eeku pluss töö).
Hoolduskulud 4 hoolduse peale on suurusjärku 7000 krooni, kõik troostis.
järgmises hoolduses ilmselt tarvis veel mõned sillapudinad vahetada... ja amortide vahetuse peale vaikselt mõtlema hakata.
Aga, sujuvalt siis esimesed 30 000km läbitud, peale regulaarsete hoolduste (õlifirmat vahetasin - Castroli pealt Liqui moly vastu - castroli hind minu jaoks mõttetusse kõrgusesse tõstnud), planeerimata asjadest vahetatud vaid vasak esirattalaager ( laager ise oli miski alla 500 eeku pluss töö).
Hoolduskulud 4 hoolduse peale on suurusjärku 7000 krooni, kõik troostis.
järgmises hoolduses ilmselt tarvis veel mõned sillapudinad vahetada... ja amortide vahetuse peale vaikselt mõtlema hakata.
Jälle aeg sissekande jaoks. 3 aastat viimasest positusest möödas, 150 000 km eesti ja euroopa teid täis saanud. Kelladel 300tkm kohekohe ees. Ja pump surnd.
Koos pumbavahetuse kuludega (mehhaaniline osa + pumba aju) on 5 aasta hoolduskulud endiselt mõistlikud, ehk kusagil seal 60 000 krooni kandis.
Selle aja jooksul vahetatud:
2x esimesed pidurikettad, klotsid
1x tagumised kettad-klotsid
2x esimesed sharniirid (esimene kord originaalid, teine kord taastatud)
amordid
sidur (ketas,korv,survelaager)
esiklaas (suvel jälle vahetus ees, aitähh eesti teed)
kütuse- salongi ja õlifiltreid üles lugema ei hakka.
ja siis pumba kaprem.
Endiselt, täiesti mõistlik auto, hoolimata viimastest jamadest.
Kui 500kkm täis saan, teen suure peo..
Koos pumbavahetuse kuludega (mehhaaniline osa + pumba aju) on 5 aasta hoolduskulud endiselt mõistlikud, ehk kusagil seal 60 000 krooni kandis.
Selle aja jooksul vahetatud:
2x esimesed pidurikettad, klotsid
1x tagumised kettad-klotsid
2x esimesed sharniirid (esimene kord originaalid, teine kord taastatud)
amordid
sidur (ketas,korv,survelaager)
esiklaas (suvel jälle vahetus ees, aitähh eesti teed)
kütuse- salongi ja õlifiltreid üles lugema ei hakka.
ja siis pumba kaprem.
Endiselt, täiesti mõistlik auto, hoolimata viimastest jamadest.
Kui 500kkm täis saan, teen suure peo..
Niih, läks ja laulis. Kelladel oli müües ees 374tkm ja omatud kokkuvõttes kuus aastat. Kui unustada müügieelne " pisiremont" (uus generaator ja turbo), siis üks minu omatud autodest üks töökindlamaid ja vähenõudlikumaid autosid, kes mu ALATI kohale viis, isegi kui tervis tal päris korras pold. Jäi ta suguvõssa, kus kena naisterahvas tema eest hästi hoolt lubas kanda ja mõnevõrra vähem temaga sõita (ehk ta saaks ka välja teenitud vanaduspuhkust nautida). Aero vähemasti jääb mulle, kuna naisele järgmine svensson sai ära taritud.