Saab 9-3, 2.0i 96kw, 1999, faca

Vasta
faca
Postitusi: 96
Liitunud: R Mär 02, 2007 15:23
Asukoht:
Auto:

#1

T Apr 26, 2011 12:13

Hei,
Alustan nüüd siis ka oma Saabi karjääri. Eks ta saab raske olema, sest auto vajab kõvasti nokitsemist, aga kuna välimus meeldib siis miks mitte.
Isend ise on parempoolse rooliga :headbang:
Kõigepealt tuleb läbida registreerimise protsess ja siis vaatab edasi - pilt hetkel ainult Iirimaa ostukuulutusest :)

Esialgne plaan mille siia placeholderina panen on saab korda teha (sh. korralik amort ja vedru) ja sügise poole Quaife panna. Proovin autost teha kurvisuutliku ning teeinfot jagava, kiirendada pole lihtsalt ise kunagi osanud ja ei viitsi õppida ka. Kuigi esimene käik on sellel Saabil küll siuke, et iga kord peaks liimi teele panema.
Olen teisega siiani väga rahul, sest tõi mu turvaliselt läbi Euroopa Eestisse.




Hetkel veel selline blondiklubi kategooria tühi post, aga endal ka hea kui märk maas millal projektiga alustatud.

P.S Viide ühele kenale projektile (Saab 9-3 Aero, 2001, similar) siinsamas foorumis, kuhupoole tahaks liikuda

Lisatud failid
faca
Postitusi: 96
Liitunud: R Mär 02, 2007 15:23
Asukoht:
Auto:

#2

K Mai 04, 2011 17:07

Nonii, et algus tehtud.
Üksiktüübikinnitus omistatud, 180K ülevaatus tehtud Viking Motorsis. Roolivõimutoru ja tagumised puksid vajavad vahetust.
Ostsin ka 95 nahkrooli - päris mõnus on käes.
Kahjuks visuaal sellest ei paranenud, sest nupud ja padi seal keskel on ikka ju vanad :eureka:

Nüüd tuleb otsida jäigemaid vedrusid, mõte oli madaldussari võtta, aga vaatan veel pilte - esmapilgul tundus liiga madal, samas olen ise rohkem vahetuma teetunnetusega harjunud, niiet ilmselt peab vist ikka madalduse panema. Tallinnas on tore siukse vesivoodiga liikuda, aga kesse jaksab iga kurvi jaoks pidurdada.
Kohe peaks suvekad ka kohal olema vast läheb natukenegi paremaks.

Leidsin foorumist palju abi vedrustuse ja amortide koha pealt, natuke on veel ebaselge see kas peaks tegelma ka amordi tugivarda jt. nende osadega mis amorte ja vedrusid paigal hoiavad.

P.S Rehve ostes vaadake ka aastat - küll me imestasime, et miks eelmine sügis saadud soodsad talvekad midagi ei pea - natuke surfates sai selgeks, et mida sa ikka ootad 39ndal nädalal 2004 valmistatud rehvidest (kood 3904 rehvil) ...
faca
Postitusi: 96
Liitunud: R Mär 02, 2007 15:23
Asukoht:
Auto:

#3

K Mai 11, 2011 9:32

Sain lähedastelt pragada, et plaanin uut Fordi ehitada :P - kas kellegi oleks häid pilte juhatada madaldusvedru pärast paari kuud sõitmist vs. tavavedruga auto?
Variant mida mõtlesin oli osta custom jäigemad vedrud - need nö. generic, aga nende puhul ei oska võrrelda jäikust tavavedruga kuna ei oska leida tavavedru jäikust (x)xxN/mm
Natuke mõtlen endiselt madaldusvedru peale, kuna need on odavamad nt. Apex - Eibachitega on endal hea kogemus, aga jube madal oli (Apex veel -5mm) - Saabile tundub, et ei sobi.
Sellest ei saa ka veel aru miks ette ei tehta HD vedrusid. Ma ei taha harjuda sellega, et auto kaldub nii palju - igas suunas :)
daags
Postitusi: 774
Liitunud: N Mai 17, 2007 22:37
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 1,9Tid

#4

K Mai 11, 2011 9:44

Õõtsumise vastu jääb ainult vedru vahetusest väheks.
Võimsust pole kunagi piisavalt
faca
Postitusi: 96
Liitunud: R Mär 02, 2007 15:23
Asukoht:
Auto:

#5

E Mai 16, 2011 23:30

No alustasin suverehvidest - pingutasin natu üle ja panin 205/45/16 - esmamulje käitumisest on muidugi super - nüüd natuke sissesõitmist ja siis saab aru mis toimub. Esimene reaktsioon igatahes, et kuna auto pisut madalam kiigub ta juba nüüd natu vähem :) - varsti peaks ka clamp tulema ja siis peaks ivometsa juurde sammud seadma, et ka tema komplekti proovida...
Ülejäänud vedrustusega pean nüüd natu ootama kuniks roolimehhanismid korras ja käigukast parendatud - seal on vist midagi toimumas.
faca
Postitusi: 96
Liitunud: R Mär 02, 2007 15:23
Asukoht:
Auto:

#6

R Mai 20, 2011 21:42

No täna sain portsu jubinaid kätte - käigukanginupu paigaldamisel selgus, 4490314 on puruks - ja nähtavasti ammu - vist see oligi põhjus miks mul alguses tagumise käiguga probleeme oli ja miks viiendat liiga kaugele kippusin panema :)
Tagasilla puru nüüd ka olemas, midagi rõõmustavat taas.
Partsforsaab tellimus tuli 4 päevaga (transpordiaeg) ilusti kohale.
faca
Postitusi: 96
Liitunud: R Mär 02, 2007 15:23
Asukoht:
Auto:

#7

K Juun 15, 2011 9:29

Sai Tähesaju Amservis paigaldatud uus roolivõimutoru (vana lekkis nagu sõel) ja tagasilla Powerflex puksid.
Töö kiire ja korralik jäin väga rahule.
Vana auto sain täna hommikul ka registrist maha, seega peaks varsti ka Saab eesti registrisse saama.
faca
Postitusi: 96
Liitunud: R Mär 02, 2007 15:23
Asukoht:
Auto:

#8

T Juun 28, 2011 19:48

Lõpuks ometi 5ndal katsel sain auto registrisse. Kui keegi tahab veel reg. nr korduvkasutada siis soovitan soojalt auto välismaale müügi puhul vormistada võimalusel numbriteta toll sadamas vms.
Suvel ARKi külastavatele inimestele soovitaks võtta sõbrad ja grill kaasa, sest pärast nr. võtmist on teie ees ilmselt 38 inimest ja üldiselt kulub 10-15 minutit inimese peale :drink:, kui teile just ei astu ligi suvaline vene keelt kõnelev naisterahvas kes ütleb, et ta nagunii ei jõua ja vahetab teie nr 20 nr väiksema vastu :headbang: - õnneks oli meeles vähemalt spassiiba öelda.

Nüüd peaks siis võtma käsile käsipiduri, pidurivoolikud vahetama ostetud goodridge vastu ja ka käigukasti ja siduri peale mõtlema hakkama. Need viimased tulevad üsna vastumeelselt, aga kahjuks varsti vist sunnitult.
Puksid, vedrud ja amordid peavad niikaua kannatama kahjuks.
Tänu kasutajale zorroh on nüüd tikkpoltide teema koos ajakuluga väga suurepäraselt lahti seletatud ja teab millega arvestada. Tundub, et mõistlik on poltide vahetus ja väljalaske malmi sirgestamine eraldi enne ära teha, et mingeid ajalisi jamasid ei oleks :)
Tikkpoltide teema muutus väga aktuaalseks kuna CO oli ülevaatusel paigast ära - arvan, et see ajab ka nt. lambda sassi.
faca
Postitusi: 96
Liitunud: R Mär 02, 2007 15:23
Asukoht:
Auto:

#9

R Juul 22, 2011 9:44

Pidurivoolikud sai juuli alguses vahetatud goodridge vastu - soovitan soojalt - isegi selle auto väiksed pidurid on nüüd palju täpsemad ja loogilisemad - ja info jõuab ka juhini, ainult kahjuks on vedrud liiga pehmed - väga järsult pidurdades "sõidab nüüd auto kere ära". Kat ja lambda andur lähevad kah vahetusse. Puksi ja vedru-amordiring peab ootama uut raharongi.

Kat ja lambda vahetatud Tähesajus, lisaks veel kõik kettad ja klotsid.

Järgmisena tundub mõistlik käigukasti paranduskomplekt igaks petteks, siis puksid ja amordid ning vedrud. Siis esimene ring peal :)
Vasta