SAAB 900 S 96kw, 1996, Loom
14.07.2011 Sai siis Tartus arvele võetud minu järgmine SAAB
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 900 2nd generation
Body type: 5-door Hatchback
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: B204I
Model year: 1996
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 030670
Control symbol: Passed
SRS: w/Dual Airbags, 9-3
Elu esimene ja eilseni ainus varem omatud Saab oli 9-5 2.3lpt, mis seoses mingite hetkeemotsioonidega sai maha müüdud. Kulgesin jälle mitu aastat erinevate jaapanimaal toodetud masinatega, kuid miskit nagu kripeldas..
Nüüd siis saigi oma neliveoline maha müüdud ning aeg oli hakata uut masinat soetama. Sai kõiksugu liikureid kaalutud ning proovitud, kuid ühegagi neist ei olnud sellist tunnet, et vot seda autot ma tahan. Saabe isegi ei vaadanud millegi pärast seekord (juu siis mõtlesin, et juba proovitud värk jne).
Ühel päeval märkasin auto24 odava hinnaga 900NG-d... no ei olnud piltidelt üldse mitte midagi sellist, mis oleks kutsunud ostma, selline enam vähem auto.
Otsustasin siiski vaatama minna ning, siis see armumine jälle pihta hakkas: Värv palju ilusam kui piltidel (roheline muidu ei meeldi, aga sellel kuidagi sobis), roostet ei leidund, paar kriimu, kuid muidu ilus kere, sisu korralik ja kulumata, ketikõrinat ei kuulnud, sõitis imeliselt, sees SAABI LÕHN:head: Mõistus genereeris igasugustele emotsioonidele veel juurde, et
tegemist manuaalkasti ning ilma turbota masinaga, seega jäävad kallimad tüüpvead ehk olemata.
Sama päeva õhtul oli auto minu õuel!
Tehnilise poole pealt juba vahetatud õlid ja filtrid ning sisu puhastatud. Loomulikult kaportile uus kulumata märk.
Originaalraadio on oma päevad millegi pärast lõpetanud ning sai soetatud Clarion CZ100, taustavalgus sama tooni roheline, mis Saabi originaal ning ei häiri silma väga igasuguste tiluliludega.
Tiivaääred, koopad ukseääred seest poolt ning muud kohad kuhu kunagi võib hakata roosteuss end sättima, tasuks vist kohe üle teha, peab selle asja ette võtma millalgi.
Seniks aga naudin jälle piloodirollis olemist:love:
Manufacturer: Saab Automobile AB
Product line: SAAB 900 2nd generation
Body type: 5-door Hatchback
Gear box: 5-Speed Manual
Engine type: B204I
Model year: 1996
Assembly plant: Trollhattan, Sweden, line A or B
Serial number: 030670
Control symbol: Passed
SRS: w/Dual Airbags, 9-3
Elu esimene ja eilseni ainus varem omatud Saab oli 9-5 2.3lpt, mis seoses mingite hetkeemotsioonidega sai maha müüdud. Kulgesin jälle mitu aastat erinevate jaapanimaal toodetud masinatega, kuid miskit nagu kripeldas..
Nüüd siis saigi oma neliveoline maha müüdud ning aeg oli hakata uut masinat soetama. Sai kõiksugu liikureid kaalutud ning proovitud, kuid ühegagi neist ei olnud sellist tunnet, et vot seda autot ma tahan. Saabe isegi ei vaadanud millegi pärast seekord (juu siis mõtlesin, et juba proovitud värk jne).
Ühel päeval märkasin auto24 odava hinnaga 900NG-d... no ei olnud piltidelt üldse mitte midagi sellist, mis oleks kutsunud ostma, selline enam vähem auto.
Otsustasin siiski vaatama minna ning, siis see armumine jälle pihta hakkas: Värv palju ilusam kui piltidel (roheline muidu ei meeldi, aga sellel kuidagi sobis), roostet ei leidund, paar kriimu, kuid muidu ilus kere, sisu korralik ja kulumata, ketikõrinat ei kuulnud, sõitis imeliselt, sees SAABI LÕHN:head: Mõistus genereeris igasugustele emotsioonidele veel juurde, et
tegemist manuaalkasti ning ilma turbota masinaga, seega jäävad kallimad tüüpvead ehk olemata.
Sama päeva õhtul oli auto minu õuel!
Tehnilise poole pealt juba vahetatud õlid ja filtrid ning sisu puhastatud. Loomulikult kaportile uus kulumata märk.
Originaalraadio on oma päevad millegi pärast lõpetanud ning sai soetatud Clarion CZ100, taustavalgus sama tooni roheline, mis Saabi originaal ning ei häiri silma väga igasuguste tiluliludega.
Tiivaääred, koopad ukseääred seest poolt ning muud kohad kuhu kunagi võib hakata roosteuss end sättima, tasuks vist kohe üle teha, peab selle asja ette võtma millalgi.
Seniks aga naudin jälle piloodirollis olemist:love:
Veereme lahedalt! www.vabajooks.ee
Kastiõli vahetatud. Tase oli varasemalt kõvasti alla normi ning teine ja kolmas käik läksid juba raksuga sisse. Uus õli 10w30, poolteljesimmer (8732117) ning üks O-rõngas (8731390) kah uued ning lekked kõrvaldatud. Peale seda on käiguvahetus hoopis mõnusam:)
Veereme lahedalt! www.vabajooks.ee
Nädalavahetusel sai tegeletud ng ühe suurima vaenlase ROOSTE ennetamisega.
Logarid, karbi plastosad ära ning tööd isegi jagus.
Poldid/tüüblid, kuhu kinnituvad küljekarbi plastkatted otsustasid kaks tükki peale puhastamist oma kohalt lahkuda, sest uss oli juba oma töö teinud:gun:
Kõrvalistuja jalgealt leidsime roosteussi närimas põhjapunni kõrvalt ning keevitust muud kohad rohkem ei vajanudki.
Korralikult igasuguse keemiaga kõik üle käidud ning ka tiivaoopad seest ning SAAB kulgeb rõõmuga edasi (enda südame rahustamiseks tean ka, et roostet kuskil närimas hetkel jälle pole)
Logarid, karbi plastosad ära ning tööd isegi jagus.
Poldid/tüüblid, kuhu kinnituvad küljekarbi plastkatted otsustasid kaks tükki peale puhastamist oma kohalt lahkuda, sest uss oli juba oma töö teinud:gun:
Kõrvalistuja jalgealt leidsime roosteussi närimas põhjapunni kõrvalt ning keevitust muud kohad rohkem ei vajanudki.
Korralikult igasuguse keemiaga kõik üle käidud ning ka tiivaoopad seest ning SAAB kulgeb rõõmuga edasi (enda südame rahustamiseks tean ka, et roostet kuskil närimas hetkel jälle pole)
Veereme lahedalt! www.vabajooks.ee
Loom tundub olevat hea peremees! Peremeesloom (auto) sai roosteussist (parasiidist) puhtaks.
Mis vahendeid roostetõrjeks kasutasid? Mul endal plaanis klassikule enne talve veidi profülaktikat teha ja oleks hea soovitusi kuulda.
PS Vaatan, et kena teema juba kuu aega üleval, aga autor üksi postitab...
Mis vahendeid roostetõrjeks kasutasid? Mul endal plaanis klassikule enne talve veidi profülaktikat teha ja oleks hea soovitusi kuulda.
PS Vaatan, et kena teema juba kuu aega üleval, aga autor üksi postitab...
SAAB on tegusõna!
Loom tundub olevat hea peremees! Peremeesloom (auto) sai roosteussist (parasiidist) puhtaks.
Mis vahendeid roostetõrjeks kasutasid? Mul endal plaanis klassikule enne talve veidi profülaktikat teha ja oleks hea soovitusi kuulda.
PS Vaatan, et kena teema juba kuu aega üleval, aga autor üksi postitab...
Las autor postitab, pean siin väikest viisi päevikut:)
Keemia, mida mina olen enda ja tuttavate masinate juures kasutanud on koguaeg sama olnud. See ei pruugi võibolla mõnede arvates õige tööjärjekord olla ....aga siiani on masinad roostevabad püsind.
Tavaliselt siis pind maksimum puhtaks roostest (relaka traadikettaga näiteks), sellele kaela mingi roostesurm utsema)(Buvanol), roostesurma jäägid plekilt maha (kipub muidu värvi all edasi tegutsema), roostekrunt v6i epokrunt, pahtel, krunt värv... räägitakse, et pleki ja pahtli vahele oleks hea kiht krunti kah lasta, ise teind kuidas kunagi.
Kõik õõnsused drinitoliga kokku lasknud..kui miskit keevitanud, siis plekki olen yritanud alati kahelt poolt töödelda pärast keemiaga..
Profid kindlasti teevad paremini, aga mina olen oma tulemustega siiani rahule jäänud:)
Täna SAABiga koju kulgedes kostus eest mingi kolks, tundub, et varsti peab hakkama esisillale tõsisemat tähelepanu pöörama:)
Veereme lahedalt! www.vabajooks.ee
Midagi seal vahepeal kolksub jah, tõstukil olles aru ei suutnud saada, mis see täpselt on. Las kolksub rohkem, siis jõuame jälile vast:gun:
Ja veel üks tüüpviga tuli välja - õline jagaja:D Simmer olemas juba ja pärast paneb värske rootori ja kaane.. Millal selleks aega leida, seda ma veel ei tea.
Ja veel üks tüüpviga tuli välja - õline jagaja:D Simmer olemas juba ja pärast paneb värske rootori ja kaane.. Millal selleks aega leida, seda ma veel ei tea.
Veereme lahedalt! www.vabajooks.ee
Kaanetihend vajab vahetust..
Vahetab ära ülevalt kõik tihendid ja simmerid. Ehk siis puhtam ja kuivem tunne.
Hakkab juba SAABi moodi see lugu olema mul:gun:
Mingeid muid erilisi vingumist väärivaid asju ei olegi. uued naelad all ja ootame lund.
Vahetab ära ülevalt kõik tihendid ja simmerid. Ehk siis puhtam ja kuivem tunne.
Hakkab juba SAABi moodi see lugu olema mul:gun:
Mingeid muid erilisi vingumist väärivaid asju ei olegi. uued naelad all ja ootame lund.
Veereme lahedalt! www.vabajooks.ee
Auto koos!
Vahetusse läks siis:
Ketikmpl
Ülemine tihendisari koos kaanepoltidega
Termostaat+jahutusvedelik
Õli+filter
Odokas: 241700
Olen rahul, rahakotis väikene auk on, aga see saab ära lapitud:beer:
Paar korda tüütasin telefonis ka Iisakut, kes mind ketimajanduse hingeeluga rohkem kurssi viis, tänan!
Vahetusse läks siis:
Ketikmpl
Ülemine tihendisari koos kaanepoltidega
Termostaat+jahutusvedelik
Õli+filter
Odokas: 241700
Olen rahul, rahakotis väikene auk on, aga see saab ära lapitud:beer:
Paar korda tüütasin telefonis ka Iisakut, kes mind ketimajanduse hingeeluga rohkem kurssi viis, tänan!
Veereme lahedalt! www.vabajooks.ee
Uued esivedrud all (vana vasakpoolne lennutas kaks keerdu minema).
Toanurgas ootamas juba kastipadi, esimesed piduriklotsid ning tagumised piduriklotsid ja -kettad.
Talvisele soolale on kere üllatavalt kenasti vastu pidanud. Suvel tuleb kõik jälle puhtaks loputada ning uus roostetõrje korraldada.
Ls 245 023km (aastased läbisõidud mul sellised, et võiks vist jala käia:) )
Toanurgas ootamas juba kastipadi, esimesed piduriklotsid ning tagumised piduriklotsid ja -kettad.
Talvisele soolale on kere üllatavalt kenasti vastu pidanud. Suvel tuleb kõik jälle puhtaks loputada ning uus roostetõrje korraldada.
Ls 245 023km (aastased läbisõidud mul sellised, et võiks vist jala käia:) )
Veereme lahedalt! www.vabajooks.ee