Saab 9-5 Aero, 2000, romza
Niiet ikkagi ka Quaife ATB. See peaks olema siis kuni 80% lukuga ja tuleb jah sujuvalt järgi, tõstetud autoga proovitud. Nüüd kibekiiresti alla ja suurtesse hangedesse müttama, enne kui lumi läinud:-) Diffriõliks siis tavaline, mitte LSD oma ikka;-)
See teine tootja paistis kuidagi kahtlane olevat. Infot polnud kusagilt võimalik saada selle OBX Helical LSD kohta. Isegi tootja oma kontaktisik ütles, et ei oska tootest eriti rohkem midagi ütelda, kui et peaks töötama ning saatis lihtsalt edasimüüjate kontaktid.
Quaife toodang tundub veidi usaldusväärsem.
Loomulikult standard saabi käimari õli läheb sisse.
Quaife toodang tundub veidi usaldusväärsem.
Loomulikult standard saabi käimari õli läheb sisse.
Algselt postitas: Alfonze
Niiet ikkagi ka Quaife ATB. See peaks olema siis kuni 80% lukuga ja tuleb jah sujuvalt järgi, tõstetud autoga proovitud. Nüüd kibekiiresti alla ja suurtesse hangedesse müttama, enne kui lumi läinud:-) Diffriõliks siis tavaline, mitte LSD oma ikka;-)
romza
Teisipäeval sain Troostist auto kätte ära hooldatuna ning koos LSD diffriga.
Kokku sai tehtud järgmist:
- Kettide vahetus, koos kõigi selle juurde kuuluvaga.
- Esimesed stabikapuksid said vahetatud poüretaanpukside vastu. Lisaks sai ära vahetatud ka stabika kont.
- Uus sidurikorv koos kettaga, uus survelaager ja töösilinder.
- Rihm koos rullikutega vahetatud.
- Käigukasti sai siis repair kit pandud, mis lahendas käiguvahetuse probleemi. Nüüd töötab kast kui mõte.
Lisaks sai ära vahetatud kõik käigukasti laagrid ning paigaldatud LSD.
- Lisaks ka muid nipet näpet, mida hoolduse juures ikka tehakse/vahetatakse. Küünlad, filtrid, õlid.
- Väljalaske kollektori poldid (koos ühe purunenud poldi väljakookimisega) ning ka tihendid (turbo ja kollektor).
Auto tundub väga mõnus, ning niipalju, kui sõita olen saanud siis tundub, et LSD oli õige valik. Auto rebib kurvides ikka väga reipalt edasi. Sinna kuhu rooli keerad, sinna ka läheb.
Ehk siis alajuhitavus on kõvasti vähenenud.
Siin kui olid vihmased ilmad, siis sai proovitud ka suuremal kiirusel, et mis juhtub kui ühe poole rataste all on vesiliug.
Ka siis tõmbas hoogsalt edasi.
Siiani mingit segavat Torque Steer effekti ka pole täheldanud.
Kogu kompott läks kokku päris palju maksma, kuid ettevõtmine oli seda ka väärt.
Tänud siis Troosti seltskonnale hea töö eest ning, et viitsisid kannatada kuni käigukasti spetsialisti käes tagasi sain, sest vahepeal oli väike paus, kuni laagrid saabusid.
Tänud ka Trionicule, kes mind hea spetsialisti juurde juhatas.
Autol tiksub ees 207000km ning süda sees kui uus
Kokku sai tehtud järgmist:
- Kettide vahetus, koos kõigi selle juurde kuuluvaga.
- Esimesed stabikapuksid said vahetatud poüretaanpukside vastu. Lisaks sai ära vahetatud ka stabika kont.
- Uus sidurikorv koos kettaga, uus survelaager ja töösilinder.
- Rihm koos rullikutega vahetatud.
- Käigukasti sai siis repair kit pandud, mis lahendas käiguvahetuse probleemi. Nüüd töötab kast kui mõte.
Lisaks sai ära vahetatud kõik käigukasti laagrid ning paigaldatud LSD.
- Lisaks ka muid nipet näpet, mida hoolduse juures ikka tehakse/vahetatakse. Küünlad, filtrid, õlid.
- Väljalaske kollektori poldid (koos ühe purunenud poldi väljakookimisega) ning ka tihendid (turbo ja kollektor).
Auto tundub väga mõnus, ning niipalju, kui sõita olen saanud siis tundub, et LSD oli õige valik. Auto rebib kurvides ikka väga reipalt edasi. Sinna kuhu rooli keerad, sinna ka läheb.
Ehk siis alajuhitavus on kõvasti vähenenud.
Siin kui olid vihmased ilmad, siis sai proovitud ka suuremal kiirusel, et mis juhtub kui ühe poole rataste all on vesiliug.
Ka siis tõmbas hoogsalt edasi.
Siiani mingit segavat Torque Steer effekti ka pole täheldanud.
Kogu kompott läks kokku päris palju maksma, kuid ettevõtmine oli seda ka väärt.
Tänud siis Troosti seltskonnale hea töö eest ning, et viitsisid kannatada kuni käigukasti spetsialisti käes tagasi sain, sest vahepeal oli väike paus, kuni laagrid saabusid.
Tänud ka Trionicule, kes mind hea spetsialisti juurde juhatas.
Autol tiksub ees 207000km ning süda sees kui uus
romza
kusjuures nägin su masinat seal seismas troosti õue peal...ja ilma iluvõreta veel, kas lasid sellega midagi teha?Algselt postitas: romza
Teisipäeval sain Troostist auto kätte ära hooldatuna ning koos LSD diffriga.
Kokku sai tehtud järgmist:
- Kettide vahetus, koos kõigi selle juurde kuuluvaga.
- Esimesed stabikapuksid said vahetatud poüretaanpukside vastu. Lisaks sai ära vahetatud ka stabika kont.
- Uus sidurikorv koos kettaga, uus survelaager ja töösilinder.
- Rihm koos rullikutega vahetatud.
- Käigukasti sai siis repair kit pandud, mis lahendas käiguvahetuse probleemi. Nüüd töötab kast kui mõte.
Lisaks sai ära vahetatud kõik käigukasti laagrid ning paigaldatud LSD.
- Lisaks ka muid nipet näpet, mida hoolduse juures ikka tehakse/vahetatakse. Küünlad, filtrid, õlid.
- Väljalaske kollektori poldid (koos ühe purunenud poldi väljakookimisega) ning ka tihendid (turbo ja kollektor).
Auto tundub väga mõnus, ning niipalju, kui sõita olen saanud siis tundub, et LSD oli õige valik. Auto rebib kurvides ikka väga reipalt edasi. Sinna kuhu rooli keerad, sinna ka läheb.
Ehk siis alajuhitavus on kõvasti vähenenud.
Siin kui olid vihmased ilmad, siis sai proovitud ka suuremal kiirusel, et mis juhtub kui ühe poole rataste all on vesiliug.
Ka siis tõmbas hoogsalt edasi.
Siiani mingit segavat Torque Steer effekti ka pole täheldanud.
Kogu kompott läks kokku päris palju maksma, kuid ettevõtmine oli seda ka väärt.
Tänud siis Troosti seltskonnale hea töö eest ning, et viitsisid kannatada kuni käigukasti spetsialisti käes tagasi sain, sest vahepeal oli väike paus, kuni laagrid saabusid.
Tänud ka Trionicule, kes mind hea spetsialisti juurde juhatas.
Autol tiksub ees 207000km ning süda sees kui uus
LSD ostsin Elkpartsist oma firma nimel. Ning maksis £585.00. Hind siis ilma KM-ta, mis iseenesest kõige hullem polnudki.
Olen kuulnud jah, et mingil tonnisel peaks ka olema LSD all, kuid ei tea, et kellel ja milline.
Iluvõrega midagi minuteada tehtud pole. See oli vist lihtsalt eest ära korjatud hoolduse ajaks. Välimuse poolest pole autol muudatusi plaanis küll teha. Ei anna väga originaal 9-5 aerot ilusamaks muuta. Kui siis on võike mõte vahetada tagumine pagasiluuk sellise vastu, millel peal spoilerit pole. Kui kellegil on selline sinine üle, siis võib teada anda, ehk saame kuidagi kaubale.
Olen kuulnud jah, et mingil tonnisel peaks ka olema LSD all, kuid ei tea, et kellel ja milline.
Iluvõrega midagi minuteada tehtud pole. See oli vist lihtsalt eest ära korjatud hoolduse ajaks. Välimuse poolest pole autol muudatusi plaanis küll teha. Ei anna väga originaal 9-5 aerot ilusamaks muuta. Kui siis on võike mõte vahetada tagumine pagasiluuk sellise vastu, millel peal spoilerit pole. Kui kellegil on selline sinine üle, siis võib teada anda, ehk saame kuidagi kaubale.
romza
Algselt postitas: iromanAlgselt postitas: romza
Olen kuulnud jah, et mingil tonnisel peaks ka olema LSD all, kuid ei tea, et kellel ja milline.
Muuseas-il on minuteada Quaife, herr torque omab ka LSD-d.
Olen kuulnud, et esiveolistel peale Quaife Helical LSD-d ei tasugi muud panna, kuna see on ainuke mis tagab igas olukorras normaalse juhitavuse.
romza
-
- Overboost addict
- Postitusi: 1786
- Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
- Asukoht:
- Auto: 9-3 Monte B236R stage ?
Algselt postitas: iromanAlgselt postitas: romza
Olen kuulnud jah, et mingil tonnisel peaks ka olema LSD all, kuid ei tea, et kellel ja milline.
Muuseas-il on minuteada Quaife, herr torque omab ka LSD-d.
Karmid onud
Sent from my Monte Carlo using B236
Veidi veel vahepeal toimunust.
Ca kaks nädalat tagasi, kui hakkas see suur leitsak pihta, siis hakkas kliimaseade märku andma sellest, et enam ei taha väga jahedat õhku puhuda. Väike kõne Elerile ja Troosti mehed organiseerisid ilusti kliimaseadme täitmise. Peale seda jälle elu ilusam ja jahedam
Vahepeal oli probleeme ka turborõhuga, kus gaasi vajutades auto küll liikus, kuid kahtlaselt lahjalt. Turborõhu seier liikus maksimaalselt kollase ala keskele ja edasi ei liikunud.
Võtsin siis ühendust Audaceri inimestega, et lasta seda teemat põhjalikumalt uurida. Esimesena selgus kohe, et kaks silikoonvoolikut oli lahti tulnud. Ju siis olid veidi libedad ning need kinnitati ilusti klambritega tagasi.
Ka DI kassett näitas juba väsimusmärke ning vahetati ka see uue vastu. Lisaks tehti veel nipet-näpet ning saigi turborõhk taas korda ja tänud ning kiitused ka Audaceri meestele!
Ca kaks nädalat tagasi, kui hakkas see suur leitsak pihta, siis hakkas kliimaseade märku andma sellest, et enam ei taha väga jahedat õhku puhuda. Väike kõne Elerile ja Troosti mehed organiseerisid ilusti kliimaseadme täitmise. Peale seda jälle elu ilusam ja jahedam
Vahepeal oli probleeme ka turborõhuga, kus gaasi vajutades auto küll liikus, kuid kahtlaselt lahjalt. Turborõhu seier liikus maksimaalselt kollase ala keskele ja edasi ei liikunud.
Võtsin siis ühendust Audaceri inimestega, et lasta seda teemat põhjalikumalt uurida. Esimesena selgus kohe, et kaks silikoonvoolikut oli lahti tulnud. Ju siis olid veidi libedad ning need kinnitati ilusti klambritega tagasi.
Ka DI kassett näitas juba väsimusmärke ning vahetati ka see uue vastu. Lisaks tehti veel nipet-näpet ning saigi turborõhk taas korda ja tänud ning kiitused ka Audaceri meestele!
romza
Täna sai leitud üles põhjus kolksumisele, mis tuli esisillast.
Tuleb välja, et powerflexi stabikavarda puksid, mis sai ostetud vist ikkagi ei sobi minu isendile ju siis on stabikavarras liiga paks.
Ühelt poolt polnud puksist midagi järel ning teiselt poolt olid juba välja punnitamise jäljed koos pragudega.
Väike pilt ka:
Lisatud failid
Tuleb välja, et powerflexi stabikavarda puksid, mis sai ostetud vist ikkagi ei sobi minu isendile ju siis on stabikavarras liiga paks.
Ühelt poolt polnud puksist midagi järel ning teiselt poolt olid juba välja punnitamise jäljed koos pragudega.
Väike pilt ka:
Lisatud failid
romza
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Aerol peaks olema 20 mm
Neid pukse on jah erinevaid. Hommikul mõõtsin nihikuga üle ja oli tõesti 20mm (originaalkoodiga 5059803).
Ju siis need puksid, mis külge sai keeratud olid mõeldud 18mm varda jaoks.
EPC ütleb:
Article: Bearing Sport chassis
Usage: 2000-2001, Code=H
Qty: 2
Part No.: 5059803
Ju siis need puksid, mis külge sai keeratud olid mõeldud 18mm varda jaoks.
EPC ütleb:
Article: Bearing Sport chassis
Usage: 2000-2001, Code=H
Qty: 2
Part No.: 5059803
romza
Kontrollisin üle Powerflexi lehelt ja olengi kogemata ostnud valed puksid (PFF66-206-18) Front Anti Roll Bar Mounting Bush 18mm
romza
Autol tuli SIDil ette kiri "Coolant Level Low".
Jätsin kodus auto maja ette seisma. Mingit vulinat väga polnud. Kallasin siis jahutusvedelikku aga peale ja jälle peale väikest sõitu näitas, et tahab ikka juua
Sain aru, et kusagilt lekib korralikult.
Kodus parkisin auto hoovi ära ja hakkasin uurima, et kust ta siis lekib.
Kuna pealt midagi väga näha polnud ja all ka põhjakate segas, siis sai auto tungiga üles ja kate alt ära keeratud.
Selgus, et kõik lõdvikud ilusti kinni, kuid vett jooksis kusagilt mootori ja tulemüüri vahelt.
Sai siis helistatud spetsialistile ja üle küsitud, et kust viga otsida. Sain head soovitused ja leidsingi kurjajuure üles.
Tegu siis ühe kolmikklapiga (kood 4396172), mis lekkis asetseb tulemüüri küljes.
Vaatasin, et siin foorumis on ka teistel sama mure olnud warumil ja MadManil.
Loodan, et saan uue klapi esmaspäeval kätte ja vahetatud, kuna tahtsin esmaspäeval käia ka seal mattide valmistaja juures ära.
Jätsin kodus auto maja ette seisma. Mingit vulinat väga polnud. Kallasin siis jahutusvedelikku aga peale ja jälle peale väikest sõitu näitas, et tahab ikka juua
Sain aru, et kusagilt lekib korralikult.
Kodus parkisin auto hoovi ära ja hakkasin uurima, et kust ta siis lekib.
Kuna pealt midagi väga näha polnud ja all ka põhjakate segas, siis sai auto tungiga üles ja kate alt ära keeratud.
Selgus, et kõik lõdvikud ilusti kinni, kuid vett jooksis kusagilt mootori ja tulemüüri vahelt.
Sai siis helistatud spetsialistile ja üle küsitud, et kust viga otsida. Sain head soovitused ja leidsingi kurjajuure üles.
Tegu siis ühe kolmikklapiga (kood 4396172), mis lekkis asetseb tulemüüri küljes.
Vaatasin, et siin foorumis on ka teistel sama mure olnud warumil ja MadManil.
Loodan, et saan uue klapi esmaspäeval kätte ja vahetatud, kuna tahtsin esmaspäeval käia ka seal mattide valmistaja juures ära.
romza
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
eh, see klapp kipub ka kõikidel järgimööda ära surema ; pole miskit teha 9-5 pole mõeldud sõitmiseks üle 7... 8 aasta.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.