Saab 9-5 SE, 1997, saab1208 (MÜÜDUD)

saab1208
Postitusi: 140
Liitunud: K Veebr 02, 2011 17:48
Asukoht:
Auto:

#26

Esmapilgul ütleks, et ülemisel pildil CD-boksi pistik ja alumisel kärukonksu pistik.
Esmapilk on täiesti õige.

Tähendab see siis seda, et valmidus nendele asjadele on olemas juba tehasepoolt? Või seda, et need asjad on sealt kunagi eemaldatud?
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#27

Valmidus olemas jah.
saab1208
Postitusi: 140
Liitunud: K Veebr 02, 2011 17:48
Asukoht:
Auto:

#28

Suht head valmidused siis olemas. Aga asjast ka, täna vahetasin ära esimesed piduriklotsid koodiga FERODO FSL1535, kuna vanad olid suht otsas omadega. Nüüd on esimene sild kõik ok.
Teab keegi Tartus kohta kust saab neid pirne, mis käivad istmesoendus lülitites ja neid vähe suuremaid, mis on aknatõstuki lülitis?
vvs
Pealik
Postitusi: 4268
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#29

Teab keegi Tartus kohta kust saab neid pirne, mis käivad istmesoendus lülitites ja neid vähe suuremaid, mis on aknatõstuki lülitis?
Esimene eelistus oleks Tevalo, teine Sepa turg (autokauplus või elektroonika pood) :thumb:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
saab1208
Postitusi: 140
Liitunud: K Veebr 02, 2011 17:48
Asukoht:
Auto:

#30

Pilt
On kuidagi võimalik saada koduste vahenditega ja viisakalt uuesti pingule seljatoe küljes olev nahkkott?
Ja tänasega sai testitud ka Saabi kütusekulud. Need on siis reaalsed ja arvutuslikut, mitte kompu omad.
Trass 6,6l/100km, Linn 10,1l/100km, Keskmine 8,2l/100km.
Testitud siis kõiki paagitäiest kuni tule põlema süttimiseni. Minujaoks suht öko tulemus:)
saab1208
Postitusi: 140
Liitunud: K Veebr 02, 2011 17:48
Asukoht:
Auto:

#31

Tuhlasin ka foorumis, aga ei leidnud midagi. Nimelt hakkas huvitama mida tähendab lühend SE. Kuskilt jäi silma, et paremat standard varustust, aga kui, siis mida?
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#32

Tuhlasin ka foorumis, aga ei leidnud midagi. Nimelt hakkas huvitama mida tähendab lühend SE. Kuskilt jäi silma, et paremat standard varustust, aga kui, siis mida?

Ega polegi kuskil täpselt kirjas, mudeliaasta muudatustega täienes SE nö standardvarustus. Erines ka, kuhu maale müüdi.

Ehk siis - oli "base" ja SE. Tihti, mis SE'l enamat oli - kliima standardis (ojaa, ka pliidinuppudega 9-5 tehti), nahksisu, esimesed udutuled, kruiis, alarm, puitdekoor.... Aga jah, maadeti ja mudeliaastate kaupa erines see valik.

Kui kellelgi rohkem infot, võiks teada anda. Algusaastate koht on väga vähe säilinud, nt Launch kohta, SE kohta jne.

terv, teager
saab1208
Postitusi: 140
Liitunud: K Veebr 02, 2011 17:48
Asukoht:
Auto:

#33

Midagi sain targemaks, aga kui keegi midagi veel teab, loeks huviga:)
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#34

2001 aastal tähendas "SE" standardvarustusega ja LPT mootoriga isendit.
Ehk siis blank, mille peale hakati soovitud mudelit ehitama.

Minu auto ostmise hetkel oli standardis:
Cruise Control
Udutuled
Nivooamordid
Esitulepesurid

Aerot ja standardvarustust polnud võimalik saada. Soov oli saada riidest istmetega Aerot aga selle peale ei osanud tehas piuksugi teha.


EDIT: Antud info leitud enda täis kritseldatud vihikust, seisuga 27.02.2001, Loomaaia Viking Motorsist:P
saab1208
Postitusi: 140
Liitunud: K Veebr 02, 2011 17:48
Asukoht:
Auto:

#35

Kuna täna tööpäevast midagi välja ei tulnud ja kuidagi muud moodi siin Venemaal aega sisustada eriti pole, oli aega tegeleda natuke ka "lollustega". Kuna mul ei taha ükski auto väga stockina püsida, siis mõtlesingi täna selle üle, mis Saabiga ette võtta.
Panen siis kronoloogilises järjekorras väikese listi, mis plaanid välja mõtlesin.
1. Uretaan silla puksid ette ja taha. Ülejäänud osad üle vaadata ja vajadusel vahetada. Madaldus 40/40mm koos uute amortideg.
Ootan arvamusi nende kohta
2. Kuna akvaariumiga on ikka väga nõme sõita, siis tuleb ka klaasid ära toonida, ka esimesed uksed, kuna nüüd pidi olemas olema kile, mida võib panna.
3. Mootori suurem hooldus. (ketid, õlilekked, vaakumi majandus, jne).
4. Stage 5
Turbo Mitsu TD04HL-15T
Uus õli ja vee torustik turbole
3"Dp edasi 2,5" väljalase
3,5bar FPR
Metallist bypass
Sisselaske torustik 2,5" ja sportfilter originaal kopsikusse.
Uus soft.
5. Heli paremaks (aitab Alpine)
Juhtima hakkab IVA-W520, roolilt juhtimise jätab alles KCE-867B ja lisaks veel KCE-400BT
Armatuurile lahevad SPG-10C2 ja keskkõlariks DLB-100R
Esimestesse ustesse SPE-17C2
Tagumised uksed SPG-10C2
Woofer ja võim jäävad samad SBE-1243BP ja MRP-M500
Uksed ja pagass maksimaalselt pigimatitada ja üle liimida vahtpolesterooliga.
Selline plaan siis. Kuna ja kuidas hakkab asi välja nägema oleneb juba paljudest teistest asjaoludest. Alati oodatud Teie poolsed soovitused ja mõtted. Mitu pead ikka mitu pead, iseasi kas ka kuulda võtan:) Alati vaja ju kõik omal nahal läbi teha.
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 512
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#36

1. Uretaan silla puksid ette ja taha. [---] Alati vaja ju kõik omal nahal läbi teha.

Uretaaniga katsetamine võib lõppeda letaalselt. Polüuretaaniga on teine lugu.
SAAB on tegusõna!
saab1208
Postitusi: 140
Liitunud: K Veebr 02, 2011 17:48
Asukoht:
Auto:

#37

Kerge näpukas kõigest. Makrofleksi poleks jah kasutama hakanud
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14313
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#38

4. Stage 5
Turbo Mitsu TD04HL-15T
Need 2 asja küll kokku ei käi..:) Kui tahad esimest, siis pead juba ka pihustid/pumbad ja suurema turbo nimekirja panema... (ja veel palju asju)
Kui teist, siis pead selle numbri seal stage taga palju pisemaks tegema... nii umbes 2-ks
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#39

Ta peab silmas LPT stage 5;)
saab1208
Postitusi: 140
Liitunud: K Veebr 02, 2011 17:48
Asukoht:
Auto:

#40

Ta peab silmas LPT stage 5;)

Just. Ja pole veel ka välistatud, et tulevad suuremad pihustid (ca 440cc) ja Mallory reguleeritav FPR. Kuid see kõik veel tuleviku muusika.
saab1208
Postitusi: 140
Liitunud: K Veebr 02, 2011 17:48
Asukoht:
Auto:

#41

Oskab keegi kommenteerida, mis põhjusel viskab ette kirja brake light failure. Pirnid kõik korras ja tuled töötavad. Täna tegi 2 korda sellist trikki maanteel cruisiga sõites.
dx2
Postitusi: 69
Liitunud: E Nov 17, 2008 0:26
Asukoht:
Auto:

#42

Oskab keegi kommenteerida, mis põhjusel viskab ette kirja brake light failure. Pirnid kõik korras ja tuled töötavad. Täna tegi 2 korda sellist trikki maanteel cruisiga sõites.

Pidurituled ka töötavad?
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#43

Mõni katkestus juhtmestikus äkki...
saab1208
Postitusi: 140
Liitunud: K Veebr 02, 2011 17:48
Asukoht:
Auto:

#44

Jah, ka pidurituled töötavad kõik. Puhastasin pirnipesad korralikult ära, eks homme paistab, kas viskab veel seda kirja ette. On Saab 9 5-l kuskil tüüpiline koht, kust juhtmete vigastusi vaadata?
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#45

Tagaluugi juhtmed.
Kui varsti cruise ei rakendu siis on pilt selge.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
saab1208
Postitusi: 140
Liitunud: K Veebr 02, 2011 17:48
Asukoht:
Auto:

#46

Siis need juhtmed, mis jooksevad vasakult tiivast luugi sisse? Kas taga on 95-l üks või kaks udukat? Mul parempoolne ei põle igatahes kui peaks olema, sealt ei tule sellist viga? Pirnipesade puhastus igatahes tulemust ei andnud.
saab1208
Postitusi: 140
Liitunud: K Veebr 02, 2011 17:48
Asukoht:
Auto:

#47

Kontrollisin tagaluugi juhtmed üle seal luti sees. Puru oli üks pruun/valge triibuga juhe, lappisin ära selle ja põlema hakkas ka parempoolne udukas. Aga brake light viga kimbutab endiselt, küll korra kaks päevas, aga ei sobi see mulle. Mitu pirni peab põlema lisapiduri tules? Minul põleb seal kolm, aga tundub, et kummalgi pool võiks veel üks põleda, ehk kokku 5 pirni?
Täna sai autole tehtd ka korralik sisepesu ja nahahooldus. Lausa uskumatu kui sitased istmed ennem olid. Nüüd ilus, puhas ja pehme:)
overspeed
Postitusi: 703
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#48

Mul on selle Brake Light Failure'ga sama probleem, tuleb siis kui ise tahab, eriti just siis kui pidurit vajutada, vahest aga niisama "lambist" ning vahest üldse mitte. Kahekesi saime jaole, et just siis kui alarmi andis ei pölenud lisapidurituli, korra vilksatas end kustu. Lammutasin lambi, näha oli, et keegi on sellel jootekolviga kallal käinud, kuid otsest defekti ega külmjoodet ei leidnud. Viga jäi samaks. Pirnide arvu ei mäleta, aga oli vist ikka rohkem kui kolm. Kuid mul vist nöks teistsugune lamp ka.
Arrogance diminishes wisdom !
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#49

Lisapiduritules jah 5 pirni. See juhtmete lappimine on üks tänamatu töö. Kaval oleks terve juhtmepunt võimalikult kaugelt ära vahetada. Tean seda omast käest;)
saab1208
Postitusi: 140
Liitunud: K Veebr 02, 2011 17:48
Asukoht:
Auto:

#50

Kuna tööriistad pole kaasas, siis tegin asja esialgul käepäraste vahendiega. Natuke tina ja kuumaga kokku tõmbava rüüga. Ülejäänud juhtmed tundusid nagu uued ka.
Vasta