![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Et siis eile käisime naisega Tartus mööda automüügiplatse kolamas ning ei saa salata, tegelikult oligi mõtteis üks konkreetne aparaat, millele pilk peale visata- loomulikult oli see SAAB 9-5, seesama, millest jutt ka praegu käib
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Sai vaadatud- näpitud ka teisi autosid, kuid pean tunnistama, et muud marki autode peale pilk pikemalt peatuma ei jäänud, ei BMW, Audi ega VW- eks nendega on see asi ka, et neid on terve ilm täis ja tahtsin midagi erilisemat, vähemalt Eesti oludes
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ühel automüügiplatsil hakkasin ühe müügimehega ka suht niisama mulisema, see küüris parasjagu mingit Volvot ning kui jutt Saabidele läks, küsis ta, et kas olen kidel, et ma seda õnnetust kaela tahan jne. Ma ei tea, kas tema eesmärk oli midagi muud pähe määrida või mis iganes, kuid jäin siiski omale kindlaks ning isegi kripeldust ei tekkinud, et krt äkki peaks ikka muud vaatama
![Drink :drink:](./images/smilies/drinkbuddys.gif)
Aga nüüd veidi lähemalt.
Tegemist siis tumehalli (veidi pruunika tooniga) metallikuga värvitud 2001. aastal tehasest välja veerenud Saab 9-5 Aero sedaaniga, mida liigutab edasi 2.3-liitrine 169kW võimsusega neljapütane turbomootor (minu elu esimene "vilepill", täitsa mõnus esmamuljete põhjal), mootorist ratasteni viib selle jõu 5-käiguline manuaalkast.
Sisustusest ja muust varustusest: helebeež nahksisu (samuti esimene nahksisuga auto mu elus), kiirusehoidja, kliimaautomaat, el. aknad-peeglid muidugi, esimesed istmesoojendused ning muud vidinad, mis pea elementaarsed on enamus autodel.
Pill on Eestis olnud umbes kaks ja pool aastat, toodud ta Rootsist, Eestis on käinud korra ka Audaceris, Rootsi arved on ka kõik autos olemas jne.
Igatahes mootor töötas ilusti vaikselt, minek oli hea ja auto ise mugav, kahjuks ei oska ma sel teemal suuremat sõna veel võtta, kuna Tartust Pärnusse tagasi sõitis mu kallis naine:drive:, ise kärutasin ma vana hea 530ga koju, eks need muljed ka veel tulevad
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Kella peal on 255.000km, see VÕIB isegi olla õige, arvestades kunagisi Rootsi sissekandeid hooldusraamatusse ja töökoja arveid, kuid ega see polegi nii oluline, tähtsam on auto korrasolek ja vähemalt hetkel ei nurise
![Headbang :head:](./images/smilies/headbang.gif)
Igatahes esimesed kõhklevad-kahtlevad arvamused naise poolt on asendunud rahuloluga ja hakkame siis nüüd tegelema "turbiin-aeroobikaga" (Turbo Aero
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Üks seik veel tuledega seoses- kuigi oleks tahtnud Xenon-tuledega autot, on naise arvates ka halogeentuled vähemalt E34 kerega BMW omadest kordi paremad (jah, bemmil on kehvad tuled tõesti), ka udukad olid jube valged, mingi aeg ka udukad põlesid, kuid nende peale vilgutati mitmeid kordi ja nagu naine ütles, mingeid nuppe ta kuskil näppis ja kustu ta need sai
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Pilte panen veidi hiljem kui ARKis käidud, auto minu nimel ja auto pestud
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ahjaa, paar väikest asja veel- esiteks: mingi aeg keegi küsis, et miks ikkagi SAAB, mille peale ma vastasin, et see on ainuke sõiduauto maailmas, millel on minu lemmikmargi- SCANIA- logod külge kleebitud
![Notworthy :notworthy:](./images/smilies/notworthy.gif)
Teiseks, eilse seisuga oli minu eelmisest, praegugi kasutuses oleva BMW 530 ostust oli eilse seisuga möödas 7 aastat ja 3 päeva.
Praegu lõpetuseks nii palju, et siin korduvalt mainitud "saabism" võib tõesti olla nakkav, arvan küll nii, et 9-5 näol on tegu ühe ääretult mugava, kiire ja ilusa, eest ka agressiivse väljanägemisega, nakkava autoga
![Drink :drink:](./images/smilies/drinkbuddys.gif)
Terv, AARE530
![Headbang :headbang:](./images/smilies/icon_smile_headbang.gif)