Auto tuli meie juurde nii, et ma olin juba möödunud aasta kogemusest (kui meil oli teine auto niisama kasutada) veendunud, et niipea kui majaehitushooaeg algab, tuleb teine sõiduk oluliselt kasuks. Meil kaks last ka ja mul ja naisel lihtsam logistikat korraldada.
Olin juba talvel vaikselt vaatama hakanud autosid, hiljuti jäi eri põhjustel kahe auto ost müügilepingu sõlmimise hetkel katki. Ühel juhul olin Rootsist toomas V70 bi-fueli, et proovida surugaasiga saada km hind dislast soodsamaks, teisel juhul olin ostmas tuttava XC70 Eestist. Kes mäletab, siis mina olin see hull siin foorumis, kes NG-ga detailset kuluülevaadet pidas kolm aastat. Aga mõlemad tehingud jäid katki, võibolla oligi nii määratud. Lisaks katsusin mitut 1,9 diislimootoriga 9-5 ja ka üht siia veetud Volvo V70 CNG-taksot. Kui viimane kord tehing katki jäi, oli mul otsingutest täiesti siiber, sest see auto24 valik volvode ja saabide osas oli juba peas ja midagi nagu ei isutanud. Olin valmis midagi liisima hinnaskaalas kuni 6-7 tuh. Viimases otsas vaatasin V50 poole.
Selle nädala lõpus siis kui jälle kuulutusi lappasin tuli naine appi ja võibolla seda vaja oligi, et tema auto leiaks, talle see pidi ju saama. Seega naine tahtis valida ja nägi läikiva musta saabi pilti, kui pildid suuremaks tegin tuli umbes selline kommentaar, et näe ilusad veljed ka, ostame
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Ja nii läkski, sõitsin platsile vaatama, õnneks oli kaasas Ivometsa soovitus viia auto Trionicu juurde. Nii tegingi. Seal selgus õliradika leke, kehv puksimajandus eriti tagasillas, amortide vahetusvajaduse olin isegi tuvastanud. Arvuti näitas kahe jubina viga, üks oli tempandur ja teine kundepoolse ventika mingi viga. Täna sai makstud kolmsada vähem kui kolmtuhat, arvele, ülevaatus, kindlustus ja võibki
![Drive :drive:](./images/smilies/drive.gif)
Naisel palusin väikese proovisõidu teha, kuna homme läheb liiklusesse. Sõitis maanteele ja ei tahtnudki ringi keerata, ikka veel ja edasi, sportrežiimis väike kiirenduski Türisalu panga poole
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Sel autol läbisõitu 193 tuh ja auto välimus/sisemus täiesti nagu kooskõlas sellega. Tont teab, kas keritud või mitte. Ühtegi hooldusasja ei tea, ühtegi kleepsu pole. Mulle meeldib endiselt, et võti on seal kus on, et nightpanel on äge, et kojamehed teevad peale vee pritsimist veel ühe töökäigu, sellel on ka Xenonid, äge!, tulepesurid!, tagumised parkimisandurid piuksuvad, rääkimata kruisist, disainist jne. No selle raha eest kui mootor ja käimakast kenasti toimetavad, autot küll ja veel. Ärge saage valesti aru, need uutel autodel tavalised asjad, aga mina sain need suht olematu raha eest 10 aastat vanal sõidukil ja need töötavad
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Headbang :headbang:](./images/smilies/icon_smile_headbang.gif)
Paar pilti kah ja veelkord tänud Ivometsale ja Trionicule ning Iisakule. Hea, kui on niisuguseid saabisõpru sõpradeks!
Lisatud failid