Saab 9-5 2.2 TiD, 2003, vallikas
Mõistagi pole suve parimal ehitusajal päevagi ega tundi kaotada ja saabi ise ei remondi. Sellega oleme investeerinud ligi 400 euri ja saanud saabile uue MAF sensori ja ühe konditsioneeri torujupi ning seega on masinal minekut ja salong jahe.
Rantto, mis sa mõtled selle toorelt all ja mis see küpsem kestvam on?
Aga teemasse ka, Saab on nüüd me pere ainus auto. Ja täna millegipärast kaugtuled peale ei läinud, proovisin ühele märku anda, et tal tuled ei põle. Pideva proovimise peale teatas lõpuks SID "front light failure", seda on ka varem olnud. Varem vahetasin omavahel kaitsmeid, mis ei olnud läbi, ja kõik hakkas toimima. Täna pärast parkimist kui olin kapoti lahti tõmmanud, hakkasid ka kaugtuled põlema. Imelik probleem - kaob ja tuleb tagasi. Kas ehk veidi logisev tulede/cruisi kang võib ka mingil määral rolli mängida või on raudselt mingi kehva ühenduse süü?
Aga teemasse ka, Saab on nüüd me pere ainus auto. Ja täna millegipärast kaugtuled peale ei läinud, proovisin ühele märku anda, et tal tuled ei põle. Pideva proovimise peale teatas lõpuks SID "front light failure", seda on ka varem olnud. Varem vahetasin omavahel kaitsmeid, mis ei olnud läbi, ja kõik hakkas toimima. Täna pärast parkimist kui olin kapoti lahti tõmmanud, hakkasid ka kaugtuled põlema. Imelik probleem - kaob ja tuleb tagasi. Kas ehk veidi logisev tulede/cruisi kang võib ka mingil määral rolli mängida või on raudselt mingi kehva ühenduse süü?
Kapoti all on tal eraldi kaitse tuledele. Nood kipuvadki lollusi tegema. Minul olid näiteks osad ühendused lahti põrunud/tulnud ja üks tuli ei põlenud. Front light failurega sõitsin natuke ringi (kuna vahepeal põles ja siis jälle ei põlenud - selge, pirn läbi), ostsin suisa uued pirnid kuid kasu ei miskit. Pärast ülejootmist töötab nagu peab. Oleks küll võinud osta uue kaitsme, kuid vana oli veel täitsa elus. Vaata ta kriitilise pilguga enne üle, äkki saab uueta hakkama.
Asub kapoti all kaitsmekarbis, oli 3 või 4 jalaga 30x30 karbike. Praegu pole midagi käepärast, et tema täpne asukoht öelda, kuid usun, et karbi kaane all on ka seletus olemas.
Asub kapoti all kaitsmekarbis, oli 3 või 4 jalaga 30x30 karbike. Praegu pole midagi käepärast, et tema täpne asukoht öelda, kuid usun, et karbi kaane all on ka seletus olemas.
Meie 9-5 teeb sama asja viimasel ajal. Nagu mõni keskmisest musikaalsem kass harjutaks üldlaulupeoks . Kui olen kässari parkimise ajaks peale tõmmanud, siis mingid sekundid peale vabastamist teeb seda tuutu....
Kolm imelikku asja on praegu aga. Esiteks käib piduri vabastamise järel rooli taga vasakul kuskil iga kord mingi vaikne piuuuuuu. ...
Tavaliselt ma selleks hetkeks juba liigun. Seega arvasin, et kässar ei tule kohe lõpuni maha ja klotsid teevad seda häält. Aga siis juhtus, et fanfaarisoolo kostis juba enne liikuma hakkamist. Ma ei tea kes seal laulab ja mis mure tal on. Aga tahaks teada!
Nelja kuuga 7000 km ja nüüd kui ise rohkem roolis, siis üha rohkem meeldima hakkab. Nädalavahetusel sai poole paagiga üle 700 km tehtud. Hämaras Tartust tulles hakkas uni peale kippuma matkanädalavahetusest lastega kui äkki pani vasakult metsast välja täie hooga väike must elukas saba vonklemas taga. Väga retsilt pidureid ei litsunud, aga saja pealt võibolla paarkümmend sain alla pidurdatud kui loomake täpselt kahe ratta vahelt läbi käis. Tahavaatepeeglisse pilku heites tundus nagu looma hoog ei raugenudki, ühtegi kolakat ei käinud ja nii see mink vist puhtalt alt läbi käiski. Üsna uskumatu. Uni oli aga adrekalaksust hoobilt pühitud.
Mul tuli ikka 720km pealt tuttav oranž tuluke 9-5'ega. Samas kui püsikaga 90km/h põksuda siis ei tundugi nii ulmeline, sest pardamasin näitab sellisel sõidul 6-6.5 L / 100km.
75L peaks olema
Poole paagiga 700 km teha on reaalne 9-3ga, see tähendab miskit 4.5L/100 km püsikiirusehoidjaga sirgetel teedel, aga 9-5ga natuke uskumatu. Kui suur paak sellel on?
75L peaks olema
Kohe 10000 sõidetud ja uue õliga isegi vähem, aga õli on nagu tohutu palju juurde tulnud. Kusagilt lugesin, et normaalne, et juurde tuleb, aga mul on nagu kaks korda niipalju kui vardal alumine kriips. Vahetan uuesti õli ja panen vähem?
-
- Postitusi: 1048
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Mis mõttes tuleb õli juurde? Vahetades panid vaid miinimumtaseme sisse ja nüüd 2x nii palju sees?
Teine asi, kohe 10000 sõidetud ja uue õliga vähem, aga õli on nagu tohutu palju juurde tulnud. Kusagilt lugesin, et normaalne, et juurde tuleb, aga mul on nagu kaks korda niipalju kui vardal alumine kriips. Vahetan uuesti õli ja panen vähem?
Mina loll näe ostsin täna oma autole 70 euri eest 6l õli, oleks pidanud sinult tulema liigse omale nõristama
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Khmmm, adnikbob, misasi on poolpeetis ja mis on sokutamine???? Olen oma elus kaks autot müünud, mõlemal rääkisin kõik, mis teadsin ära, mõlemast oli foorumis teema, mõlemil oli ostja ja mõlemil oli hind. Kas on üldse kasutatud 10+ aastat vana auto, mis ei ole poolpeetis ja mida selle all silmas pidada? Mina ta poolpeedisena ostsin ja olen seda peeti natukene vähendanud, mis ei tähenda, et see masin oleks kohe nüüd ja iga hetk tehniliselt uue auto tasemel. Imelik arusaamine, igal tehnikal on tema ajahetkest sõltuv tehniline seisukord ja sellele vastavalt ka ostu-müügi hind või väärtus. Lambist kedagi petiseks tembeldada, selle põhjal, et ma ütlen, et paari aasta pärast niiehknaa näitan sellele autole turgu, ei ole eriti viisakas. Ja ega auto selle aja jooksul sugugi paremaks ei lähe, isegi remontimisega. Cheers
Üks pilt Tartus, lihtsalt jäi kenal taustal tunne, et peab selle klõpsu tegema.
Tellisin kusagilt netipoest konksu + juhtmestiku + mingi mooduli parkimisandurite vaigistamiseks. Kätte pole veel saanud, aga juhtmeid mul pagassi ka ei tule, niiet ühendamisest pole aimugi.
Pildilgi näha, et antennilt on kate puudu, antenni eest küsivad romulad 25 euri. Xenonid tuleb osta, üks on noname ja läbi, teine Philips. Õlidega ei tea mis saab, ka käigukastiõli on rohkem kui varda järgi olema peaks.
EDIT: 204500 pealt lasin välja täpselt 5l õli ja panin uue õli varda miinimumini. Niipea kui õlisurve üles võttis ja õli mootorisse laiali jõudis, muutus mootori töö vana õliga võrreldes ühtlasemaks ja mahlasemaks. Seda kogesin ka varem oma vana volvodislaga, et uue õliga mootor podises palju paremini. Võimalik, et mõju on ka kütusekulule, nullisin ära Keila ringil ja nägin numbreid ka allpool viite. Nüüd pean hoolsalt silma peal, et kui kiiresti varda maksimumini õlitase tõuseb.
Tellisin kusagilt netipoest konksu + juhtmestiku + mingi mooduli parkimisandurite vaigistamiseks. Kätte pole veel saanud, aga juhtmeid mul pagassi ka ei tule, niiet ühendamisest pole aimugi.
Pildilgi näha, et antennilt on kate puudu, antenni eest küsivad romulad 25 euri. Xenonid tuleb osta, üks on noname ja läbi, teine Philips. Õlidega ei tea mis saab, ka käigukastiõli on rohkem kui varda järgi olema peaks.
EDIT: 204500 pealt lasin välja täpselt 5l õli ja panin uue õli varda miinimumini. Niipea kui õlisurve üles võttis ja õli mootorisse laiali jõudis, muutus mootori töö vana õliga võrreldes ühtlasemaks ja mahlasemaks. Seda kogesin ka varem oma vana volvodislaga, et uue õliga mootor podises palju paremini. Võimalik, et mõju on ka kütusekulule, nullisin ära Keila ringil ja nägin numbreid ka allpool viite. Nüüd pean hoolsalt silma peal, et kui kiiresti varda maksimumini õlitase tõuseb.
Et kõik ausalt ära rääkida ja endale tuhka pähe raputada, siis xenon oli läbi, ma lihtsalt nii loll, pole nii uut autot enne olnud ja ei tundnud seda xenoni värki. Esialgu siis ühel pool vana philips ja teisel pool sõbra volvost üle jäänud vana osram. Veidi erinevad kelvinid, aga ajame läbi kuni kumbki neist sureb. Õliteema võibolla on samuti mul mingi hirmuunenägu, võibolla ei olegi mingit õlitaseme kasvu, vaid esimesel õlivahetusel sai lihtsalt üle kallatud....Praegu on mootori hääl pärast õlivahetust endiselt palju-palju kenam.
Paar küsimust.
Kas käsitsi õnnestub mingi vahendiga plastikust esituleklaasid läbipaistvaks saada, tavalise autovärvi poleerimise vahendiga näiteks?
Kas kellelgi on saabi mudelautot üle, tore oleks must URSAAB, vaevalt, et keegi tahab anda, isegi kui on olemas. Aga võib olla ka klassik või must 9-5 vms. Ärge kõvasti lööge, aga mõtlesin selle mudelauto aretada katuseantenni peale iluks...
Kust saada kummist porimatte?
Paar küsimust.
Kas käsitsi õnnestub mingi vahendiga plastikust esituleklaasid läbipaistvaks saada, tavalise autovärvi poleerimise vahendiga näiteks?
Kas kellelgi on saabi mudelautot üle, tore oleks must URSAAB, vaevalt, et keegi tahab anda, isegi kui on olemas. Aga võib olla ka klassik või must 9-5 vms. Ärge kõvasti lööge, aga mõtlesin selle mudelauto aretada katuseantenni peale iluks...
Kust saada kummist porimatte?
Tulede poleerimise kohapealt. Kõigepealt vesilihvisime tuled üle, 1500 vist, 2000 ja 2200 paberiga. Seejärel keskmise poleerpastaga poleerimisaparaadiga üle. Kohe plastikkrunt peale, seejärel lakk. Kui ei laki, jääb tulemus kestma mõneks kuuks, siis jälle tuhm. Keeruline pole, asjad ka palju ei maksa, pigem kättevõtmise asi.
Ma ostsin tulede poleerimiseks sellise komplekti - http://pood.automaailm.ee/est/autokauba ... uctID=9457
Seal pakis on siis poleerimispasta ja siis vedelik, mis peaks kaitsekihi moodustama. Jätkub üsna mitme tule tegemiseks. Enne selle kasutamist lasin vesilihviga ka üle. Läks heledamaks küll.
Seal pakis on siis poleerimispasta ja siis vedelik, mis peaks kaitsekihi moodustama. Jätkub üsna mitme tule tegemiseks. Enne selle kasutamist lasin vesilihviga ka üle. Läks heledamaks küll.