Tere kõigile.
Peale paari aastat mõtlemist, valimist ja kaalumist ostsin käesoleva aasta oktoobris omale SAAB-i. 9-5, aastast 2003, sedaan, manuaal ja 136 kw mootoriga. Aega läks puhtalt sellepärast nii kaua kuna naise seatud tingimus oli sedaan kere. Mina oleks ammu universaal Aero hankinud aga sellega ei oleks tõenäoliselt koju lubatud. Varustus on autol minu arvates viisakas - soojendatav/jahutatav nahksisu, isetumenevad peeglid sees-väljas, Harman-Kardon stereo, ESP, vihmasensor, parkimisandurid taga, Xenon tuled, välimised küljepeeglid klapib kokku nupuvajutusega, 5 käsitsi valitavat käiku. Need olid parimad ja eraldi väljatoomist väärivad lisad. Auto varustustase on Arc. Mootor hakkas paar päeva peale ostu õli lekkima. Ja seda nii sisse kui välja. Esmaspäeval läheb masin remonti ja vahetusse lähevad klapisääre tihendid ja kett. Kuna õlilekked on siis klapisääre tihendist sisse ja otsakaane vahelt välja. Esimese 1000 km keskmine kütusekulu linnas on tulnud 10,6 l. Mis on päris hea tulemus.
Lisatud failid
Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24- Müüdud!
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Sain auto remondist kätte. Vahetati klapisääre tihendid, kett ja jahutusvedelik ning loodetavasti jäi minevikku ka õlileke otsakaane vahelt. Mootor käib hoopis paremini. Ehk 580 kulunud eurot kulusid asja ette.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Otsakaane vasakul üleval nurgas olev lõlileke sai kõrvaldatud kuid nüüd on õlileke paremal üleval. Mingi väike tööõnnetus remondimehel. Esmaspäeval siis auto remonti tagasi ja üritavad viga kõrvaldada. Esimese hooga loodetakse viga kõrvaldada mootorit uuesti maha võtmata. No näis.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Niipalju kui ma tean siis jah vahetati kõik mis OEM keti komplektiga kaasa tuleb. Komplekt on Carringust hangitud. Kaks talda olid puruks ja tasakaalustus kett lõtv. Aga õlileke on hetkel tingitud sellest, et u. 1 mm jagu jäi silikoonile vahe sisse.Kas vahetati kogu keti komplekt - mõlemad ketid, pingutid, tallad, hammasrattad?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Täna liikusin linnas jubeda sinise suitsuga. Karteri tuulutus külmus ära. Ja nagu kiuste on Carringus kitid otsas. Õlileke mootori otsakaane vahelt tähendab, et mootor võetakse uuesti maha ja kätte saan masina uuesti kolmapäeval. Reedel kui Carring oma varusid täiendab saab minu auto ka tuulutuse kiti külge.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Ei ole hullu, kui reedel kella kaheni autoga sõita ei saa. Reedel kell üks on kokkulepitud kiti paigaldus aeg ja no üle ühe tunni see ikka aega ei võta. Ma ei too oma autot kolmapäeval remondist isegi ära. Lähen reedel kui kõik on tehtud.
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 492
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
see töö peaks ju keti vahetuse käigus tehtud saama. Komplektis lausa sõela tihend olemas. Alles siin oli teema kus ka Tartus ilma karterit eemaldamata vägisi töö ära tehti ja järgmisel päeval mootor kokku jooksis. Pärast jäi klient veel lolliks ka kuna tellis "kettide vahetuse" mitte komplekti paigalduse.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Sain oma auto lõpuks remondist kätte. Tehtud sai: mootori keti vahetus, jahutusvedeliku vahetus, karteri ja õlipumba sõela kontroll ( öeldi, et täiesti puhtad olid mõlemad), klapisääre tihendite vahetus, karterituulutuse KIT-i paigaldus ja otsakaane õlilekke kõrvaldamine. Loodetavasti nüüd vähemalt mõneks ajaks mootoriruumiga rahu majas. Järgmisena tuleb ettevõtta veermik! Esisillas stabikakont ja kaks mingit puksi ning tagasillas neli puksi, kask suuremat ja kaks väiksemat. A ja novembri lõpus panin alla GT Radial-i naelad. Suveks hangin 17" veljed ja jooksu uusi rehve. 16" jätangi talveks. A hetkel ei ole üldse kindel, et see auto suveni minu käes püsib. Aga eks paistab. Hetkel on tänu autole meeleolu langus. Tundub, et trehvas suhteliselt kehvas olukorras isend. Vaatamata Carringu tehtud ostueelsele ülevaatusele.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Lisaks avastasin, et paremat peeglit ei klapi enam kokku. Juhipoolse keerab vastu klaasi kui nuppu vajutan kõrvalistuja poolne ei tee midagi. Kas kellegil on ideid milles asi võiks olla?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Üllatused jätkuvad. Täna sõites panin üks hetk tähele, et summutist tuleb jälle sinist suitsu. Esimene mõte oli, et karterituulutus umbes jälle aga alles sai uus KIT paigaldatud. Aga samas kui poest välja tulin ja koju tagasi sõitsin, siis enam suitsu ei tulnud. Panin veel tähele, et summutiots oleks nagu õline?! Kas see suitsu pahvakas ja õline summutiots võivad olla vanast õlist mis enne remonti summutisse sattunud oli? See tegelt pigem selline meeleheitlik teooria.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Oleks see ainult nii. Ma hakkasin turbo lõppemist kartma. Aga kui jälle koju jõuan lähen ja vajutan kuski korralikult pähe asjale. Kui siis miskit täiesti laiali lendab ju see siis peab laiali lendama. Mul juba kergelt kopp ees.Võib, aga siis on suure tõenäosusega katalüsaator ka omadega õli täis ja suht umbes ja kasutu.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Viisin auto jälle remonti, seekord siis veermikku järele aitama ja kohal selgus, et keegi on veel selle koha Saabi remondiks avastanud. Ootas seal mootori vahetust must 9-5 universaal. 184kw Aero. Pagasi luugil küll 3.0 TID. :)561 BLM numbriks. Kes tunnistab omaks?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Peale seda kui käega lõin Saabi eeskujulikku korda saamisele, polegi nagu midagi toimunud. Aegajalt hommikuti viskab käivitades pahvaka sinist, aga enam mitte igakord. Paagitäiega saab linnas liigelda umbes 730km. Polegi väga hull. Ehk siis muutus auto täiesti tavaliseks tarbeesemeks ja selleks see ka jääb. Hetkel arvan, et siia ma väga enam midagi kirjutama ei hakka, sest tarbeesemed ei ole uhkustamiseks.