Et siis nagu AeroSaab juba mingi aeg tagasi mainis-osteti tema auto ara.
Tema ajalugu siin: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... 353&page=3
Auto on eeskujulikult juba ca 4000km Eesti ja Laane-Euroopa maanteid aerutanud ja peab ennast kenasti yleval.
Tundub, et eelmised omanikud on samasugused nagu ise -pigem hooldavad rohkem, kui vahem. Ise pooldan sama ideoloogiat.
Eestis veel olles oli vaikene ohuleke ja ennem tagasisoitu sai olivahetus Kunderi tn pesas ara tehtud.
LS oli siis 189500
Hetkel kuskil 194000
Tanud eelmisele omanikule, kes vaga palju suuremaid toid (DI, Ketid jmt) pidi ise (minu onneks) ara tegema, selle vorra minul rahulikum.
Aga soidumonu on ikka taiega, kiirteedele nagu loodud ja linnas samuti ikka ees.
Eestisse jaanud Volvo S80-ga ei anna ikka vorrelda, eriti just kiirtee osa, Volvoga yle 180 vaga ise ei tahtnud, sest ei tundunud enam ohutu sealt edasi, kuid SAAB-iga Poola kiirteel veidi alla 230 rahulikult soites, tundus nagu 150 oleks rauas (pidurdusmaa on muidugi see, millega peab alati arvestama )
Seega ise olen rahul ja kavatsen selle Aeroga soita veel yksjagu kilomeetreid.
Pilte oluliselt hetkel ei ole, kuid kellel huvi, siis leiab need AeroSaabi postitusest
Edit: moned pildid leidsin:headbang:
Ja suurt kleepsu ka tagaaknale enam pole-piiras vaatevalja. Kuid pisem jutukene jai ikka klaasile
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero 2.3T 191kW AT, 2005(MY06), Priit50, (end. AeroSaabi, end. Galancer masin)
Servus kõigile,
Mõtlesin,et viisakusest panen foorumlastele ka teate,et antud sõiduk läks siis Kasko poolt mahakandmisele,seoses Arusaamatustega Autobahnil.
Ilmselt tuleb see varsti jälle Eestis müüki,sest kindlustus müüb avariilised romud edasi.
Kellel huvi osta,siis auto on saadaval:http://www.avariilised-autod.ee/vehicle ... p?id=17387
Hinnaks hetkel 1900.-
Kes tahab tehniliselt heas korras Aerot, siis tasub täiesti ära osta ja korda teha ( kosmeetilised vead on esitiivast tahatiivani,nii,et mõlemad juhipoolsed uksed tuleb välja vahetada) Viking teeks kogu töö ametlikult 3500 ära, seega ilmselt mõne autoplatsi koostööpartner teeb 2-2500 kindlasti,olenevalt " kunstilisest" tasemest.
Tehnika on väga heas korras, hooldused lõpuni tehtud. Õlivahetus on vaja varsti teha ja ilmselt võiks käigukasti padja ka ära vahetada (kuid D peale tõmbad,siis vibratsiooni on tunda roolis ja keres). Ülejäänud on väga eeskujulik.
Seega keda huvitav kindla ajalooga hea Aero ja kes tahab selle endale korda teha,siis soovitan.
OT. Kasko teemast võiks terve raamatu kirjutada, pealkiri oleks ilmselt Kivid ja kännud.
NB! Tagavara rehv mis ees all on kannatab sõita, õige velg,koos lapikuks pidurdatud rehviga on pagasnikus. Velg on terve ja korralik.
Lennake madalalt!
Mõtlesin,et viisakusest panen foorumlastele ka teate,et antud sõiduk läks siis Kasko poolt mahakandmisele,seoses Arusaamatustega Autobahnil.
Ilmselt tuleb see varsti jälle Eestis müüki,sest kindlustus müüb avariilised romud edasi.
Kellel huvi osta,siis auto on saadaval:http://www.avariilised-autod.ee/vehicle ... p?id=17387
Hinnaks hetkel 1900.-
Kes tahab tehniliselt heas korras Aerot, siis tasub täiesti ära osta ja korda teha ( kosmeetilised vead on esitiivast tahatiivani,nii,et mõlemad juhipoolsed uksed tuleb välja vahetada) Viking teeks kogu töö ametlikult 3500 ära, seega ilmselt mõne autoplatsi koostööpartner teeb 2-2500 kindlasti,olenevalt " kunstilisest" tasemest.
Tehnika on väga heas korras, hooldused lõpuni tehtud. Õlivahetus on vaja varsti teha ja ilmselt võiks käigukasti padja ka ära vahetada (kuid D peale tõmbad,siis vibratsiooni on tunda roolis ja keres). Ülejäänud on väga eeskujulik.
Seega keda huvitav kindla ajalooga hea Aero ja kes tahab selle endale korda teha,siis soovitan.
OT. Kasko teemast võiks terve raamatu kirjutada, pealkiri oleks ilmselt Kivid ja kännud.
NB! Tagavara rehv mis ees all on kannatab sõita, õige velg,koos lapikuks pidurdatud rehviga on pagasnikus. Velg on terve ja korralik.
Lennake madalalt!
Ei ole rumal. Autol on lihtsalt väga hea värv,mistõttu ei paista välja ja pildid on ka tehtud nii,et juhipoolset külge pole otsevaates näha
Aga nagu ütlesin - kriimud on esitiivast tahatiivani ja uste liitumiskohalt on nagu konserviavajaga keeranud metalli rulli,seega uksed tuleb ära vahetada,esitiiva saab ainult värvimisega hakkama ja ilmselt ka tagatiivaga sama lugu. Aga uksed ongi põhiline. Mul on paremaid pilte ka reaalsest kahjust,kui huvi võin kuhugi panna,sest siia ei õnnestu panna neid,liiga suured.
Edit: lõikasin ühe pildi väiksemaks...
Lisatud failid
Aga nagu ütlesin - kriimud on esitiivast tahatiivani ja uste liitumiskohalt on nagu konserviavajaga keeranud metalli rulli,seega uksed tuleb ära vahetada,esitiiva saab ainult värvimisega hakkama ja ilmselt ka tagatiivaga sama lugu. Aga uksed ongi põhiline. Mul on paremaid pilte ka reaalsest kahjust,kui huvi võin kuhugi panna,sest siia ei õnnestu panna neid,liiga suured.
Edit: lõikasin ühe pildi väiksemaks...
Lisatud failid
Nii väikeste kahjustustega mahakandmisele?
Välisriigis oleks remont läinud maksma praktiliselt turuhinna, seega polnud otstarbekas seda seal teha.
Hetkel on parim pakkumine 2900.- huviga ootan,mis saab lõpphinnaks olema,sest pank pakkus 3500.- kui soovin jäänukit endale jätta.
NB! Kes võidab pakkumise,siis soovitan ühendust võtta,sest on pakkuda igasuguseid huvitavaid vidinaid juurde
Hetkel on parim pakkumine 2900.- huviga ootan,mis saab lõpphinnaks olema,sest pank pakkus 3500.- kui soovin jäänukit endale jätta.
NB! Kes võidab pakkumise,siis soovitan ühendust võtta,sest on pakkuda igasuguseid huvitavaid vidinaid juurde
Hea promo aga tundub natuke ülehinnatud
Tundub,et nii ei arvatud 2950.- oli sulgemishind. Seega kes iganes see tanel123 oli,sai hea auto endale ja usun,et suht lähimal ajal liigub ta taas Eesti teedel.
P.S minul ei olnud mingit huvi mängus.
Lihtsalt huvitav oli jälgida,mis saab Saabist.
Räägi teistele Aero omanikele ka pakutavatest huvitavatest vidinatest, ehk on endalgi huvi millegi vastu.
Peaks olema järgneval pildil olevad 16"? Veljed koos pmst uute lamellidega,kui kellegil huvi,siis andku teada,näha saab Tallinnas.
Vo AeroSaab oskab täpsustada mõõtu.
Edit: pildil olevad veljed ei ole õiged - kerige allapoole, seal on õiged pildid õigetest velgedest!
Pakkumised teretulnud!
Lisatud failid
Mis hinnaks ja mis tootja ja mudel? Rehvi pealt ju näed läbimõõtu!
Veljed BSA Motorsport ja rehvid Pirelli 16" täpsema mõõdu võib saada hiljem,hetkel velgedest paar tuhat km eemal... Aga näha on võimalik Tallinnas.
Hind, mõtlesin,et 399 nii korraliku jooksu eest pole patt küsida.
Eks igaüks ise otsusta/ paku:eureka:
Need veljed läksid mul 9-3 alla hiljem mustaks värvituna ja müüsin maha koos 9-3-ga.
Galancer pakub teile selliseid velgi:
16'' BSA Motorsport
Veljed on taastatud, sirgestatud ja üle värvitud ning sõitnud ainult pool talve!
Galancer pakub teile selliseid velgi:
16'' BSA Motorsport
Veljed on taastatud, sirgestatud ja üle värvitud ning sõitnud ainult pool talve!
Tere, mina siis selle saabi uus õnnelik omanik, üle 3 aasta taas saabi roolis ja tunne hea Õigemini sai siiski naisele uus auto muretsetud, kuid kuna hetkel jätkuvalt aerost vaimustuses, siis peab naine veel sõitmisega ootama
Oksjonil osales ka üks spetsialist, kes käis autot platsi peal veidi näppimas, et keegi teine oksjonil pakkumist ei teeks. Tema õnnetuseks siiski jõudis enne tema sooritust mul vend auto üle vaadata ja siis kõik toimis. Mõni päev hiljem läksin ise vaatama ja siis enam autot käima ei saanud, ketras tühja. Kuna vend sõitis sellega ja kõik toimis oli kohe arvata, et keegi on miskit susserdanud seal. Peale oksjoni lõppu selguski, et lahti oli ühendatud kapoti all süütepooli küljest juhtmed, ühendasin pistiku tagasi ja käivitus koheselt. Hiljem avastasin, et lahti oli veel ühendatud turborõhu andur ja temperatuuri andur.
Kõik andurid sai tagasi ühendada ja kõik toimiks nagu ilusti, turbo töötab ja mootor töötab ka ilusti. Millegi pärast lõi kohe peale platsilt ära sõites põlema mootori tule, mis põleb siiani. Maanteele minnes selgus ka, et üle 80 sõites lööb põlema ka esp, abs ja punase hoiatustule armatuuris, peale seda ei tööta ka püsikiirusehoidja. Pärast paari käivitust tuled kustuvad (v.a mootorituli) ja üle 80 sõites lööb taas kõik põlema.
Ega ei oska keegi nõu anda kust viga otsida? Tagavararatas sai kohe alt ära võetud ja uued rehvid alla pandud.
Homme läheb auto siis keretöödesse ja ilmselt sõidab naine sellega veel paar aastat.
Oksjonil osales ka üks spetsialist, kes käis autot platsi peal veidi näppimas, et keegi teine oksjonil pakkumist ei teeks. Tema õnnetuseks siiski jõudis enne tema sooritust mul vend auto üle vaadata ja siis kõik toimis. Mõni päev hiljem läksin ise vaatama ja siis enam autot käima ei saanud, ketras tühja. Kuna vend sõitis sellega ja kõik toimis oli kohe arvata, et keegi on miskit susserdanud seal. Peale oksjoni lõppu selguski, et lahti oli ühendatud kapoti all süütepooli küljest juhtmed, ühendasin pistiku tagasi ja käivitus koheselt. Hiljem avastasin, et lahti oli veel ühendatud turborõhu andur ja temperatuuri andur.
Kõik andurid sai tagasi ühendada ja kõik toimiks nagu ilusti, turbo töötab ja mootor töötab ka ilusti. Millegi pärast lõi kohe peale platsilt ära sõites põlema mootori tule, mis põleb siiani. Maanteele minnes selgus ka, et üle 80 sõites lööb põlema ka esp, abs ja punase hoiatustule armatuuris, peale seda ei tööta ka püsikiirusehoidja. Pärast paari käivitust tuled kustuvad (v.a mootorituli) ja üle 80 sõites lööb taas kõik põlema.
Ega ei oska keegi nõu anda kust viga otsida? Tagavararatas sai kohe alt ära võetud ja uued rehvid alla pandud.
Homme läheb auto siis keretöödesse ja ilmselt sõidab naine sellega veel paar aastat.
No tore kuulda,et foorumisse ka otsaga tagasi.
Tehnika on tõenäoliselt väga korralik ja teenib sind kaua. ABS- i tuli on ilmselt jah ainult vahetamise vaev.
P.S talverehvid BSA valuvelgede ( vaata Aerosaabi postitust siin teemas,seal on õiged veljed)l on ikka saadaval, veel on müüa kärukonks koos juhtmetega ( pmst ainult klick on, sest juhtmed on kõik olemas ja veetud) ja ilmselt midagi veel,mis võiks huvi pakkuda. Võta ühendust,kui huvi.
Edit: panin pildi velgedest ka, eile tehtud foto
Lisatud failid
Tehnika on tõenäoliselt väga korralik ja teenib sind kaua. ABS- i tuli on ilmselt jah ainult vahetamise vaev.
P.S talverehvid BSA valuvelgede ( vaata Aerosaabi postitust siin teemas,seal on õiged veljed)l on ikka saadaval, veel on müüa kärukonks koos juhtmetega ( pmst ainult klick on, sest juhtmed on kõik olemas ja veetud) ja ilmselt midagi veel,mis võiks huvi pakkuda. Võta ühendust,kui huvi.
Edit: panin pildi velgedest ka, eile tehtud foto
Lisatud failid
Vahepeal veidi infot auto kohta: mõnda aega juba uksed vahetatud ja külg kenasti värvitud, sai päris ilus kohe Paar päeva hiljem tabas esiklaasi rusikasuurune kivi, mis pani korraliku augu esiklaasi Kahjuks kaskot veel polnud ja tuli klaasivahetus kinni maksta.
Nüüd uus mure, paar korda on sõidu ajal välja surnud ja lööb mootori tule põlema. Pärast taaskäivitamist kõik ok, nüüd paar päeva jamab juba rohkem, tühikäiku pole ja tahab kohapeal välja surra. Vend pani ka juhtme korra taha ja näitab gaasipedaali anduri viga. Viin täna remonti ja ilmselt vist drosselklapp hakkab tööd lõpetama.
Öeldi, et kui varem näpitud pole, siis saab vist remontida ja praegu vahetusest pääseb. Äkki eelmised omanikud oskavad öelda, kas on juba remonditud seda või pole varem muret sellega olnud?
Muidu sõidumõnu, välimuse ja mugavuse poolsest igati hea auto
Nüüd uus mure, paar korda on sõidu ajal välja surnud ja lööb mootori tule põlema. Pärast taaskäivitamist kõik ok, nüüd paar päeva jamab juba rohkem, tühikäiku pole ja tahab kohapeal välja surra. Vend pani ka juhtme korra taha ja näitab gaasipedaali anduri viga. Viin täna remonti ja ilmselt vist drosselklapp hakkab tööd lõpetama.
Öeldi, et kui varem näpitud pole, siis saab vist remontida ja praegu vahetusest pääseb. Äkki eelmised omanikud oskavad öelda, kas on juba remonditud seda või pole varem muret sellega olnud?
Muidu sõidumõnu, välimuse ja mugavuse poolsest igati hea auto
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Mul puhastus aitas. Ja teine kasutattud TB mida sain jõnksutas, peale puhastamist contact cleaneriga töötab korralikult.
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... ?_k=zscqit
http://photo.platonoff.com/Auto/2004100 ... _body/?all
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... ?_k=zscqit
http://photo.platonoff.com/Auto/2004100 ... _body/?all
__In Boost We Trust__
Tervitus,
Kerge värskendus siis üle kolme aasta - suht adekvaatses seisus Aero on äsja minu valdusesse jõudnud ja jagab hoovi OG 9-3 ga
Eks üht-teist tuleb Google garaazi abiga üle käia, aga muidu täitsa ok. Kui keegi seda lugema juhtub - on kellelgi Tallinas vanu navi plaate 2006/2009/2010 - karta on, et firmware värskendust pole ta näinud?
Üks ohtlikest kiiksudest on, et kui autol midagi küljes on, peab see ka töötama...
Kerge värskendus siis üle kolme aasta - suht adekvaatses seisus Aero on äsja minu valdusesse jõudnud ja jagab hoovi OG 9-3 ga
Eks üht-teist tuleb Google garaazi abiga üle käia, aga muidu täitsa ok. Kui keegi seda lugema juhtub - on kellelgi Tallinas vanu navi plaate 2006/2009/2010 - karta on, et firmware värskendust pole ta näinud?
Üks ohtlikest kiiksudest on, et kui autol midagi küljes on, peab see ka töötama...