Nemad reklaamivad ja müüvad hobujõude mootorist. Mul on reaalselt praegu rohkem kui Maptuni järgminegi aste.
Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24- Müüdud!
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Esimesed õõtsa puksid vahetas Torque uretaanide vastu ja masin muutus palju konkreetsemaks. Töö käigus leidis ta ka, et tagumised silikoon puksid on läbi ja generaator annab natuke liiga vähe voolu välja ja vajab vahetust. Need tööd teeb jaanuaris.
Viimati muutis Ron24, P Veebr 09, 2020 16:54, muudetud 1 kord kokku.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Nii, täna terve päeva toimetas isand Torque jälle minu auto kallal. Vahetas ära starteri, 3,0 bar FPR-i asemele pani 3,5 bar FPR-i, esimese poolraami ja tagasilla esimesed puksid asendas uretaanidega ja katkised silikoon puksid vahetas uute vastu. Genekas on korras.
Viimati muutis Ron24, P Veebr 09, 2020 16:54, muudetud 1 kord kokku.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Käisin täna autoga esimest korda peale viimast remonti sõitmas. Lõpuks ometi on autol juhitavus. Alles on väga väike ujumine aga see on naastrehvidest. Minek on peale 3,5bar FPR paigaldust väga palju äkilisem. Tundub, et money well spent. Kui nüüd suverehvid alla saaks ja Maaülikooli dünopingist läbi, et teada saada palju tegelikult võimu nüüd on. Ja no augustis lähen Haapsallu miili sõitma.
Isegi ilma dynostendi möötmisteta vöid kindel olla,et vöimu ja väänet on sel mootoril piisavalt. Eitea hetkel mida see "imeline"aasta toob aga loodetavasti saan ka mina SAABi Kiltsi lennuväljale tuulduma viia. Muidugi enamus autodega samale liinile vaevalt saab kuid mönus päev on seal alati veedetud. Kui Sa metanoolisissepritse veel saaksid lisada siis peaks sellises komplektsuses 235 km/h kätte saama miilijoonel.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Oli 195,5kw ja 410Nm rattast aga peale 3,5bar FPR lisamist on tagumiku järgi oluliselt rohkem. Lihtsalt kibelen , et palju nüüd täpselt on.I-Vaari kirjutas: ↑E Mär 30, 2020 19:40 Isegi ilma dynostendi möötmisteta vöid kindel olla,et vöimu ja väänet on sel mootoril piisavalt. Eitea hetkel mida see "imeline"aasta toob aga loodetavasti saan ka mina SAABi Kiltsi lennuväljale tuulduma viia. Muidugi enamus autodega samale liinile vaevalt saab kuid mönus päev on seal alati veedetud. Kui Sa metanoolisissepritse veel saaksid lisada siis peaks sellises komplektsuses 235 km/h kätte saama miilijoonel.
Alati paneb hambaid krigistama hetk kui söidukoras auto ära löhutakse. Kuid önneks on auto paar tonni terast ja plastikut mida vöimalik mönikord ka parandada. Peasi , et endal peale avariid tösiseid vigastusi pole. Kuna enda SAABidele olen ise vigastusi tekitanud siis pidin valima kas ostan uue esitule vöi liimin 2komponentse liimiga mölemad murdunud kinnitused tagasi ja üle 5 aasta on see kiirremondi saanud esituli paigal püsinud ja toiminud. Kindustusjutumi puhul aga kui materjaalset hüvitust märkimisväärselt ei pakuta pole mötet sedamoodi koonerdada. Mingit 5500 eur nagu NG 9-5 samalaadne remont maksma läheb OG 9-5 puhul kindlasti ei kulu esitule ja pörkeraua katteplastiku vahetuseks , pleki - ja värvitöödeks. Peaasi , et oskustega töömees auto korrastab.
Kui midagi muud üle ei jää ja tuld kuskilt ei leia, siis on võimalus hankida ka halogeen tuli ja lasta näiteks retrofit.ee poistel klaas ja sisu ümber tõsta. Halogeenil on klaas ja korpus samad mis xenonil.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 925
- Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc
Küll kuskilt leiavad. Kui mitte uut siis panevad korraliku kasutatud tule. Mingi tule pärast nüüd küll autot maha ei kanta. Ja Xenon tulel ei olegi klaasi kui sellist. Sile plastik on.
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: R Nov 29, 2019 15:58
- Asukoht:
- Auto: Saab 9000 Griffin, 1996, 200HP (EX)
Saab 9-5 Aero, 2000, 230HP (R.I.P.)
Noh jälle sai Saab kannatada.
Aga vähemalt pole midagi tõsist, mingi minor damage mis võib kergesti paradada, Saabi bumper on vaga kõva ja asi (mäletan kuidas üks tagurdas konksiga minu 9000 otsa ja tekkis sügav mõlk mis kadus poole tunni pärast ja jäi ainult kriimustus).
Võrreldes minu viimase saabiga mis on totaled sul on kõik ok, sõita saab.
P.S. On väga huvitav lugeda sinu lugu, loodan et sellega Saabi lugu ei lõpe.
Keep up the good work and don't give up!
Aga vähemalt pole midagi tõsist, mingi minor damage mis võib kergesti paradada, Saabi bumper on vaga kõva ja asi (mäletan kuidas üks tagurdas konksiga minu 9000 otsa ja tekkis sügav mõlk mis kadus poole tunni pärast ja jäi ainult kriimustus).
Võrreldes minu viimase saabiga mis on totaled sul on kõik ok, sõita saab.
P.S. On väga huvitav lugeda sinu lugu, loodan et sellega Saabi lugu ei lõpe.
Keep up the good work and don't give up!
Vot see asi teebki mind mõnikord vihaseks. Kui hoolitsed oma auto eest, õigeaegselt vahetad iga juppi, investeerid palju raha, aega, teed endale huvitava hobiauto, oled ettevaatlik, hoolitsev aga mingi väike õnnetus rikkub kogu asja milisekundiga.
Just another SAAB story.