Saab 9-5 Arc 2.3T, 225kW Maptun, 2003, Ron24- Müüdud!

Vasta
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#176

ARZT kirjutas: K Sept 11, 2019 20:40 Kas Maptun vastas reklaamitud jõunumbrite kohta, rattast või mootorist?
Nemad reklaamivad ja müüvad hobujõude mootorist. Mul on reaalselt praegu rohkem kui Maptuni järgminegi aste.
Viimati muutis Ron24, P Veebr 09, 2020 16:53, muudetud 1 kord kokku.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#177

Tänasest talverehvid all. Läbisõidul 226606km.
Viimati muutis Ron24, P Veebr 09, 2020 16:54, muudetud 1 kord kokku.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#178

Esimesed õõtsa puksid vahetas Torque uretaanide vastu ja masin muutus palju konkreetsemaks. Töö käigus leidis ta ka, et tagumised silikoon puksid on läbi ja generaator annab natuke liiga vähe voolu välja ja vajab vahetust. Need tööd teeb jaanuaris.
Viimati muutis Ron24, P Veebr 09, 2020 16:54, muudetud 1 kord kokku.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#179

Nii, täna terve päeva toimetas isand Torque jälle minu auto kallal. Vahetas ära starteri, 3,0 bar FPR-i asemele pani 3,5 bar FPR-i, esimese poolraami ja tagasilla esimesed puksid asendas uretaanidega ja katkised silikoon puksid vahetas uute vastu. Genekas on korras.
Viimati muutis Ron24, P Veebr 09, 2020 16:54, muudetud 1 kord kokku.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#180

Käisin täna autoga esimest korda peale viimast remonti sõitmas. Lõpuks ometi on autol juhitavus. Alles on väga väike ujumine aga see on naastrehvidest. Minek on peale 3,5bar FPR paigaldust väga palju äkilisem. Tundub, et money well spent. :) Kui nüüd suverehvid alla saaks ja Maaülikooli dünopingist läbi, et teada saada palju tegelikult võimu nüüd on. Ja no augustis lähen Haapsallu miili sõitma.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#181

Suverehvid all ja oh joy! Nüüd oleks dynopinki vaja saada.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 844
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#182

Isegi ilma dynostendi möötmisteta vöid kindel olla,et vöimu ja väänet on sel mootoril piisavalt. Eitea hetkel mida see "imeline"aasta toob aga loodetavasti saan ka mina SAABi Kiltsi lennuväljale tuulduma viia. Muidugi enamus autodega samale liinile vaevalt saab kuid mönus päev on seal alati veedetud. Kui Sa metanoolisissepritse veel saaksid lisada siis peaks sellises komplektsuses 235 km/h kätte saama miilijoonel.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#183

I-Vaari kirjutas: E Mär 30, 2020 19:40 Isegi ilma dynostendi möötmisteta vöid kindel olla,et vöimu ja väänet on sel mootoril piisavalt. Eitea hetkel mida see "imeline"aasta toob aga loodetavasti saan ka mina SAABi Kiltsi lennuväljale tuulduma viia. Muidugi enamus autodega samale liinile vaevalt saab kuid mönus päev on seal alati veedetud. Kui Sa metanoolisissepritse veel saaksid lisada siis peaks sellises komplektsuses 235 km/h kätte saama miilijoonel.
Oli 195,5kw ja 410Nm rattast aga peale 3,5bar FPR lisamist on tagumiku järgi oluliselt rohkem. Lihtsalt kibelen , et palju nüüd täpselt on.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#184

Torque vahetas täna esimesed stabika kondid ära. Alla läksid Meyle HD omad. Erinevus sõites väga suur. Nüüd parem. Pilt
Vasakul vana, paremal uus.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#185

Pilt


Ei andnud Suzuki seekord teed ja sõitis sisse. Kannatada said esitiib, suunatuli, Xenon tuli ja stange kindlasti. Võibolla ka udutuli. Muud asjad selguvad töö käigus. Ebaõnn.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1988
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#186

Ega selliste olukordade vastu saa :( Loodame et Saab saab normaalselt korda tehtud.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#187

vmaster kirjutas: R Apr 17, 2020 22:35 Ega selliste olukordade vastu saa :( Loodame et Saab saab normaalselt korda tehtud.
Juba tuli välja, et Xenon tuld enam ei toodeta. USA-s neid on aga Euroopas Orio neid enam ei müü. Vast ikka leiavad lahenduse sellele.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#188

Kui tuld ei saa siis läheb maha kandmisel, saad turu hinna 1500.- ja aamen.
Saad ka uue kiia osta😂
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#189

rantto kirjutas: L Apr 18, 2020 11:21 Kui tuld ei saa siis läheb maha kandmisel, saad turu hinna 1500.- ja aamen.
Saad ka uue kiia osta😂
Kui nii siis nii. Kia-t ma kindlasti ei osta. Seat Leon Cupra siis äkki. Ja 1500 euro eest ma seda kindlustusele ka ära ei anna. Naera palju tahad.
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1215
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#190

Tuli täiesti pilbasteks või ainult nö "klaas"?
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#191

saabu14jr kirjutas: L Apr 18, 2020 12:15 Tuli täiesti pilbasteks või ainult nö "klaas"?
Klaasid terved, tagant plastkinnitused puruks. Auto sõidab ja esmapilgul ei paistagi väga, et avarii oleks olnud.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#192

Pilt
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 844
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#193

Alati paneb hambaid krigistama hetk kui söidukoras auto ära löhutakse. Kuid önneks on auto paar tonni terast ja plastikut mida vöimalik mönikord ka parandada. Peasi , et endal peale avariid tösiseid vigastusi pole. Kuna enda SAABidele olen ise vigastusi tekitanud siis pidin valima kas ostan uue esitule vöi liimin 2komponentse liimiga mölemad murdunud kinnitused tagasi ja üle 5 aasta on see kiirremondi saanud esituli paigal püsinud ja toiminud. Kindustusjutumi puhul aga kui materjaalset hüvitust märkimisväärselt ei pakuta pole mötet sedamoodi koonerdada. Mingit 5500 eur nagu NG 9-5 samalaadne remont maksma läheb OG 9-5 puhul kindlasti ei kulu esitule ja pörkeraua katteplastiku vahetuseks , pleki - ja värvitöödeks. Peaasi , et oskustega töömees auto korrastab.
Kasutaja avatar
saabu14jr
Saabiklubi liige
Postitusi: 1215
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#194

Ron24 kirjutas: L Apr 18, 2020 12:24
saabu14jr kirjutas: L Apr 18, 2020 12:15 Tuli täiesti pilbasteks või ainult nö "klaas"?
Klaasid terved, tagant plastkinnitused puruks. Auto sõidab ja esmapilgul ei paistagi väga, et avarii oleks olnud.
Kui midagi muud üle ei jää ja tuld kuskilt ei leia, siis on võimalus hankida ka halogeen tuli ja lasta näiteks retrofit.ee poistel klaas ja sisu ümber tõsta. Halogeenil on klaas ja korpus samad mis xenonil.
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#195

Küll kuskilt leiavad. Kui mitte uut siis panevad korraliku kasutatud tule. Mingi tule pärast nüüd küll autot maha ei kanta. Ja Xenon tulel ei olegi klaasi kui sellist. Sile plastik on.
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#196

Ma arvasin, et auto katki, siin mõned kriimud. Susuukil polnud hoogu, et Saabile liiga teha
heff
Postitusi: 279
Liitunud: T Aug 18, 2015 13:49
Asukoht:
Auto: turboklassik ja nissan

#197

Plastik on neil kõigil, olenemata kas xenon või halogeen.
Mõni kriim tõesti, kuid hea võimalus päris Aero bumper külge panna :P
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#198

heff kirjutas: L Apr 18, 2020 15:19 Plastik on neil kõigil, olenemata kas xenon või halogeen.
Mõni kriim tõesti, kuid hea võimalus päris Aero bumper külge panna :P
Ei ole mul seda Aero bumperit vaja. Saaks sellisenagi korda nagu oli.
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 496
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#199

Mul muidu olemas tutikas tuli. Kui huvi, siis 5236279
ObscureAero
Postitusi: 28
Liitunud: R Nov 29, 2019 15:58
Asukoht:
Auto: Saab 9000 Griffin, 1996, 200HP (EX)
Saab 9-5 Aero, 2000, 230HP (R.I.P.)

#200

Noh jälle sai Saab kannatada.

Aga vähemalt pole midagi tõsist, mingi minor damage mis võib kergesti paradada, Saabi bumper on vaga kõva ja asi (mäletan kuidas üks tagurdas konksiga minu 9000 otsa ja tekkis sügav mõlk mis kadus poole tunni pärast ja jäi ainult kriimustus).

Võrreldes minu viimase saabiga mis on totaled sul on kõik ok, sõita saab.

P.S. On väga huvitav lugeda sinu lugu, loodan et sellega Saabi lugu ei lõpe.

Keep up the good work and don't give up!
I-Vaari kirjutas: L Apr 18, 2020 13:14 Alati paneb hambaid krigistama hetk kui söidukoras auto ära löhutakse.
Vot see asi teebki mind mõnikord vihaseks. Kui hoolitsed oma auto eest, õigeaegselt vahetad iga juppi, investeerid palju raha, aega, teed endale huvitava hobiauto, oled ettevaatlik, hoolitsev aga mingi väike õnnetus rikkub kogu asja milisekundiga.
Just another SAAB story.
Vasta