Saab 9-5 Estate 2.3t -->3.0t, 1999, overspeed

Vasta
overspeed
Postitusi: 632
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 OG

#501

K Aug 12, 2020 23:17

Egas polegit midagi kirjutada hetkel. Regulaarsed ölivahetused ja naudin automaatkasti, kuniks karkudel liikuma pean vasaku pölve vigastuse töttu.
Arrogance diminishes wisdom !
Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee
overspeed
Postitusi: 632
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 OG

#502

K Sept 16, 2020 14:17

Nautisin linnavahel poodide-vahelist söitu kui järsku ühe poe ees seisma jäädes kapotialt auru välja ajama hakkas. Öue minnes sain löhnast aru ... jahutusvedelik. Lähemal uurimisel kapotiall lambiga leidsin lödviku, mis löhki oli lennanud.
Egas kedagit, tellisin/helistasin tuttava pukseerima ja 20 km/h vaikselt koju köie otsas. Aeg-ajalt teel panin mootori korra käima, et öliröhud käigukastiveermikule taas ülesse saada, ühtlasi ka pidurite vaakum.
Uurima pean ka aga, miks jahutusvedeliku paisupaagi madal tase alarm ei töötand, sest niret oli hiljem maas näha juba poe-ette söites ja paisupaak oli tühi.
Kodus pisut lammutamist ja siis poodi lödvikujuppi otsima.

lodvik 01.jpg
lodvik 01.jpg (246.69 KiB) Vaadatud 151 korda
lodvik 02.jpg
lodvik 02.jpg (328.99 KiB) Vaadatud 151 korda


ah jaa... kanister rohelist jahutus-vedelikku ka vaja osta.
Arrogance diminishes wisdom !
Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 474
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#503

N Sept 17, 2020 10:29

SAAB i tehaseseades on punane Longlife jahutusvedelik mida peab uuendama vähemalt 5 a kasutuse järel. Kuid need lödvikud purunevad aegajalt ulesurve töttu mille pöhjustab vigaste klappisega paisupaagi kork. Need lihtsalt löpetavad mingil hetkel töölepingu ja targem need enne vahetada kui vooliku pilbasteks ulesurve töttu ajavad. Vöibolla ka voolikute, veepumba,kutteseadme kraani kestvust määrab jahutusvedeliku kvaliteet kuid minesatea.
overspeed
Postitusi: 632
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 OG

#504

T Sept 22, 2020 10:03

overspeed kirjutas:
K Sept 16, 2020 14:17
... Uurima pean ka aga, miks jahutusvedeliku paisupaagi madal tase alarm ei töötand, sest niret oli hiljem maas näha juba poe-ette söites ja paisupaak oli tühi ...
Ujuk oli kinni kleepunud ülemisse asendisse. Olgugit et aeg-ajalt hooldustööde käigus ka jahutusvedelikku uuendan, ei aita see settest paagis. Puhastasin paagi ja sain ujuki taas liikuma.


I-Vaari kirjutas:
N Sept 17, 2020 10:29
SAAB i tehaseseades on punane Longlife jahutusvedelik mida peab uuendama vähemalt 5 a kasutuse järel. Kuid need lödvikud purunevad aegajalt ulesurve töttu mille pöhjustab vigaste klappisega paisupaagi kork. Need lihtsalt löpetavad mingil hetkel töölepingu ja targem need enne vahetada kui vooliku pilbasteks ulesurve töttu ajavad. Vöibolla ka voolikute, veepumba,kutteseadme kraani kestvust määrab jahutusvedeliku kvaliteet kuid minesatea.
Eks see lödvik vist originaal alles. Hetkel sain jupi ajutise uue, kuid tellisin terve lödviku uue, kuna ka teine osa suht pehme juba.
Pean paisupaagi korgiklapid siis üle kontrollima.
Jahutusvedelik ise aeg-ajalt uuendatud.
Arrogance diminishes wisdom !
Tean üht väga head pottseppa: www.tulepesa.ee
Vasta