Saab 9-5 Vector 2.3 162kw 2005 9-5LPT (ex Vunts123)

Suletud
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#126

Kui king cobrat tahad panna, siis tuleb sul ka kindlasti osta '06 ja edasi short neck TD04 turbo. Tehasest sai sinu auto long neck turbo.
9-5LPT
Postitusi: 1240
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#127

Pilt

Märgatud otepääl👍
Kogenud Aeronaut. :drive:
AARE530
Postitusi: 200
Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
Asukoht: Pärnu
Auto: Saab 9-5 Aero, BMW 540i, Mercedes E350 4Matic

#128

Paistab, et 9-5LPT näol on tegu ametivennaga, isegi Otepääl pildil olevas kohas omajagu käinud, kuigi mitte viimase mõne kuu jooksul. Peab vist hakkama ka silmi rohkem hakkama lahti hoidma, kunagi ei tea, millise virna taga mõni foorumi Saab peitub :D
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#129

9-5LPT kirjutas: L Nov 02, 2019 19:47 Pilt

Märgatud otepääl👍
Esmaspäevast reedeni seisab vahepeal kurvalt seal jah!
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#130

Tihend sai tellitud aga oskab keegi öelda palju sellel mootoril neid ühesuunaklappe on? Kõik on ühesugused?
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#131

Ron24 kirjutas: L Nov 02, 2019 19:32 Kui king cobrat tahad panna, siis tuleb sul ka kindlasti osta '06 ja edasi short neck TD04 turbo. Tehasest sai sinu auto long neck turbo.
Lasen valmistada roostevabast terasest, vast mahutavad long necki otsa ära :)
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#132

Tihend käes ja paigaldatud 12.-
Ron24
Saabiklubi liige
Postitusi: 925
Liitunud: L Okt 24, 2015 21:21
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 '03 2.3T 217kw Arc

#133

vunts123 kirjutas: E Nov 04, 2019 19:25
Ron24 kirjutas: L Nov 02, 2019 19:32 Kui king cobrat tahad panna, siis tuleb sul ka kindlasti osta '06 ja edasi short neck TD04 turbo. Tehasest sai sinu auto long neck turbo.
Lasen valmistada roostevabast terasest, vast mahutavad long necki otsa ära :)
Tormi2k8 leiutab suuremat kobrat. Uuri tema käest.
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#134

Esiotsa sai cm ülespoole tõstetud, talverehvid said alla, tagasillas sai vahetatud pukse kuna krigises ja osa pukse jääb veel vahetada. Töid teostas Wolf Garage. 217.-
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#135

Kuna krigin ära ei kadunud siis sai vahetatud järgmised kahtlased puksid. 80.- Krigin ikka alles. :D Valukad tulid lõpuks freesimisest tagasi. 60.- Suverehvid said ka peale ja tasakaalu pandud 35.-
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#136

Suvekad said alla pandud. Tagapidurid jäävad IKKAGI peale ja sillas midagi kigiseb endiselt. Nagu vedruvankriga sõidaks :D Klaasipühkijad on ka õhtal omadega!
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#137

Boshi klaasipühkijad ees 27.-
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#138

Kigin kägin kadunud tagasillast, leotati õliga mingeid pukse :)
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#139

Edeneb visalt aga siiski edeneb!
Pilt
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 822
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#140

Ilus detail see RV st imucobra. Kuid vaata korrraks ka saabiomanik/foorumlase Tormi2K8 SAABi teemat. Vördle möötusid. Seal turbo ja muude agregaatide juures on uskumatult vähe ruumi. Seetöttu ongi ehk uuema mudeli nn kingcobra paigutamise tarvis turbo külmakoja möötmeid vähendatud. Kui ma ei eksi pidi ka Tormi2K8 oma keevitatud RV cobra puhul cobrat haamriga mölkima ja mootori juures mingeid agregaatide kinnitusi mudima enne kui detailid paigale mahtusid.
Huvitav on ka see , et mitmed vananenud puksid kuiva ilmaga kägisevad ja vihmas söites vaikseks jäävad. Pidurid ei tohiks peale sadulate puhastamist ja liugtappide juhtpukside vahetust vähemalt mingi aeg peale jääda kui ka kolb liigub kergelt. Muidugi mainisid kunagi , et vahetasid pidurivöimendit. Viga vöib olla ka selles komplektis vöi vöimendi sisse mineva varda vales/reguleerimata pikkuses.
Tormi2k8
Postitusi: 96
Liitunud: T Veebr 03, 2015 13:34
Asukoht:
Auto:

#141

I-Vaari kirjutas: E Aug 10, 2020 11:02 Ilus detail see RV st imucobra. Kuid vaata korrraks ka saabiomanik/foorumlase Tormi2K8 SAABi teemat. Vördle möötusid. Seal turbo ja muude agregaatide juures on uskumatult vähe ruumi. Seetöttu ongi ehk uuema mudeli nn kingcobra paigutamise tarvis turbo külmakoja möötmeid vähendatud. Kui ma ei eksi pidi ka Tormi2K8 oma keevitatud RV cobra puhul cobrat haamriga mölkima ja mootori juures mingeid agregaatide kinnitusi mudima enne kui detailid paigale mahtusid.
Huvitav on ka see , et mitmed vananenud puksid kuiva ilmaga kägisevad ja vihmas söites vaikseks jäävad. Pidurid ei tohiks peale sadulate puhastamist ja liugtappide juhtpukside vahetust vähemalt mingi aeg peale jääda kui ka kolb liigub kergelt. Muidugi mainisid kunagi , et vahetasid pidurivöimendit. Viga vöib olla ka selles komplektis vöi vöimendi sisse mineva varda vales/reguleerimata pikkuses.
Kingcobra jaoks on jah nihutatud külmakoja v-bandi flantsi turbo poole. Päris märkimisväärselt. Mina enda omal ei pidanud küll mõlki sisse lööma, aga ega midagi hõisata ka polnud. 2-3 mm küsimus. Kohendada tuli toda kronsteini, mis seob cobra ja mootori. Korraliku rakistusega neid cobrasid tehes saab tegelikult igasugustest võimalikest mõlkimistest ja mudimistest mööda. Tasub see aga ära siis kui neid juba rohkem kui üks vorpida. Tolle pildi peal on mindud veidi teist teed ning all kitsam põlv, kust koonusega siis 2,5" (?) peale mindud. Nii ei tohiks ruumiprobleeme tekkida. Metoodiliselt oleks ise teinud ehk bypassi väljavõtte enne ülemise põlve lisamist. Annab võimaluse veel seestpoolt vajadusel töödelda-siluda. Sama ka v-bandi ja esimese põlve keevisõmbluse juurest. Cobra ülemise põlve lõppu kas tegema veel jupi sirget toru või mingi ääriku. Sirget osa jääb seal niivõrd vähe, et lõdvik ei taha tihedalt peal püsida. Tulemuseks ebanormaalselt kõrge Amul näit.
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#142

I-Vaari kirjutas: E Aug 10, 2020 11:02 Ilus detail see RV st imucobra. Kuid vaata korrraks ka saabiomanik/foorumlase Tormi2K8 SAABi teemat. Vördle möötusid. Seal turbo ja muude agregaatide juures on uskumatult vähe ruumi. Seetöttu ongi ehk uuema mudeli nn kingcobra paigutamise tarvis turbo külmakoja möötmeid vähendatud. Kui ma ei eksi pidi ka Tormi2K8 oma keevitatud RV cobra puhul cobrat haamriga mölkima ja mootori juures mingeid agregaatide kinnitusi mudima enne kui detailid paigale mahtusid.
Huvitav on ka see , et mitmed vananenud puksid kuiva ilmaga kägisevad ja vihmas söites vaikseks jäävad. Pidurid ei tohiks peale sadulate puhastamist ja liugtappide juhtpukside vahetust vähemalt mingi aeg peale jääda kui ka kolb liigub kergelt. Muidugi mainisid kunagi , et vahetasid pidurivöimendit. Viga vöib olla ka selles komplektis vöi vöimendi sisse mineva varda vales/reguleerimata pikkuses.
Hetkeseisuga istub cobra otsa nii, et kuhugi vastu ei käi.
Vahetatud on piduri peasilinder aga seda võimendisse minevat varrast pole keegi reguleerinud. Mille järgi seda üldse reguleeritakse?
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#143

310400km Auto sai uued vaakumvoolikud ja ühesuunaklapi. Kaks kasutatud tagurdusandurit sai ka lisatud aga selgus, et üks veel vigane 99.- Tänud Priidule. Ja isegi ülevaatuselt läks läbi 45.-
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#144

310500km Õlivahetus Motul 8100X-clean 5W40 ja Mann õlifilter 60.-
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#145

310600km vahetatud süüteküünlad NGK 5430BCR8ES. Kontrollitud sai ka pidurivõimendi varda pikkust. See oli õige. 75.-
Järgmine teooria miks pidurid peale ikkagi jäävad on ABS plokk, mida olen juba vahetanud kasutatu vastu aga võis ka see rikkis olla.
I-Vaari
Saabiklubi liige
Postitusi: 822
Liitunud: K Okt 14, 2009 16:32
Asukoht:
Auto:

#146

vunts123 kirjutas: T Okt 06, 2020 13:13 Kontrollitud sai ka pidurivõimendi varda pikkust. See oli õige.
Järgmine teooria miks pidurid peale ikkagi jäävad on ABS plokk, mida olen juba vahetanud kasutatu vastu aga võis ka see rikkis olla.
Kui aga piduripedaali ei vajuta kas siis kui pidurisadula öhutusnipli lahti keerad on pidurivedelik röhu all. Seda siis nii seisva kui töötava mootori korral. Vöta see ABS susteemi kaitse välja ja kontrolli kas siis tagaratas pöörleb vabalt. Ja ka kas piduriketas pöörleb vabalt kui öhutusnipli avad ?
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#147

Tuhrasin mitu tundi välismaa foorumites ja seal mitmed kirjutanud, et kui teise auto pealt plokk panna siis peab autole uuesti tutvustama seda või ümber progema. Sain homseks Carringusse aja.
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#148

Carringus käidud, moodul paaritatud. 42.-
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#149

Throttle bodyle said O tihendid tellitud 8.-
vunts123
Postitusi: 207
Liitunud: T Nov 07, 2017 15:40
Asukoht: Tartumaa
Auto: Saab 9-5

#150

Suvekad said alla pandud 25.-
Suletud