Tegemist siis 2002.a. Aeroga, mille täna omandasin. Igati ok. Kuid mingi imelik vilin tuleb kuskilt kasti juurest-siis kui anda gaasi ja pöörded üles lähevad-pärast käiguvahetust kaob. Ka Anti kuulis ja nägi sellist asja esimest korda. Kuid auto kallal käinud poisid Hirchist -mine nüüd võta kinni. Kuid harjumatult kõva ja jäik on võrreldes tavalise 9-5, 2,3-ga.
Siina ka paar pilti.
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero 2002.a. Will
Cheers See masin rändas siis sinu kätte. Olin seda Aerot juba pikka aega auto24-s jälginud ja veel imestasin, miks keegi sellist iludust veel endale pole tahtnud....
"Why do those people who drive SAAB have THAT smile on their face?!" / J.Clarkson
Algselt postitas: Skybound
Cheers See masin rändas siis sinu kätte. Olin seda Aerot juba pikka aega auto24-s jälginud ja veel imestasin, miks keegi sellist iludust veel endale pole tahtnud....
No viimase aja sõitis ta ise ja oli müügist maas. Kuidas nime taha pildi saab-mitte ei mõista, mis aadressi kirjutamist nõutakse?
See istmete vahe tuli aastast 2002.
Samal ajal tehti facelifti, tõsteti võimsust, muudeti käigukasti.
Enne seda istmed olid kõikidel mudelitel ühesugused - lameda profiiliga.
Kahju, sest pööretes tagumik libiseb ja tuleb palju füüsilist jõudu rakendada et kohal püsida.
Samal ajal tehti facelifti, tõsteti võimsust, muudeti käigukasti.
Enne seda istmed olid kõikidel mudelitel ühesugused - lameda profiiliga.
Kahju, sest pööretes tagumik libiseb ja tuleb palju füüsilist jõudu rakendada et kohal püsida.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Pane tagumiku alla tükk vaiba alla käivat libisemisvastast matti..Algselt postitas: Executive
See istmete vahe tuli aastast 2002.
Samal ajal tehti facelifti, tõsteti võimsust, muudeti käigukasti.
Enne seda istmed olid kõikidel mudelitel ühesugused - lameda profiiliga.
Kahju, sest pööretes tagumik libiseb ja tuleb palju füüsilist jõudu rakendada et kohal püsida.
Algselt postitas: lauri666
väga kena, põhimõtteliselt sarnane minu omaga, aga sul sedaan. mis sul lisadest peal on ?
ja nagu ma aru saan, siis ka hirschistatud ?
kenat lendamist sulle
Lisadest-kõik, peale navigatsiooni. Vihmasensor, peeglite tumendus, katuseluuk, el istmed jne.
Nats on hirschi onud näppinud jah . Kuid eelmine omanik oli õhufiltri asendanud originaaliga:wall:. Praegu tegelen, et ikka teine peale panna. Peab vist mõnesse tuuning firmasse pöörduma.
Algselt postitas: willAlgselt postitas: lauri666
väga kena, põhimõtteliselt sarnane minu omaga, aga sul sedaan. mis sul lisadest peal on ?
ja nagu ma aru saan, siis ka hirschistatud ?
kenat lendamist sulle
Lisadest-kõik, peale navigatsiooni. Vihmasensor, peeglite tumendus, katuseluuk, el istmed jne.
Nats on hirschi onud näppinud jah . Kuid eelmine omanik oli õhufiltri asendanud originaaliga:wall:. Praegu tegelen, et ikka teine peale panna. Peab vist mõnesse tuuning firmasse pöörduma.
ära sa ainult mingite koonusfiltritega jandama hakka:nono:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
-
- Postitusi: 894
- Liitunud: K Mär 03, 2004 15:58
- Asukoht: Harjumaa
- Auto: Volvo XC90 MY18 ja Opel Insignia Biturbo MY16
Ka paneelfiltri vahetusesst sportlikuma vastu muutus hääl oluliselt:headbang:
Algselt postitas: optimus
Sõitsin just 1 tuttava s2-ga, millel oli koonus. See hääl oli kül päris lahe kiirendamisel.
vennal on vabalthingav vectra2000. ta ehitas sisselaske ümber. pani 4 kõri ja igale kõrile oma siibri. Ilgelt lahmakas õhufilter ka peale. Müra on ikka metsik. Kapoti alt tuleb ikka kõvasti rohkem lärmi kui summutist, kuid seeeest on minekut ikka ka kõvasti.
Eks õhufiltri puhul on määravaks tema pindala ja ka see, et kus ta asub.
Nimelt koonusfilter ise midagi halba pole, kuid tema õhu filtreerimise pindala on niivõrd väike, et peaks seda iga kuu vahetama. Samas tema asutus on tihtipeale väga lolli kohapeal, et siis kuuma õhu käes mootori kõrval. Et asjast vähe kasu oleks on spetsialistid ta ikkagi paigutanud kusagile sinna, kust saaks võimalikult jahedat õhku kätte.
Saab 9-5 õhufiltri asetus minumeelest on ideaalne. Kuigi jah veitsa raskesti ligipääsetav.
Eks õhufiltri puhul on määravaks tema pindala ja ka see, et kus ta asub.
Nimelt koonusfilter ise midagi halba pole, kuid tema õhu filtreerimise pindala on niivõrd väike, et peaks seda iga kuu vahetama. Samas tema asutus on tihtipeale väga lolli kohapeal, et siis kuuma õhu käes mootori kõrval. Et asjast vähe kasu oleks on spetsialistid ta ikkagi paigutanud kusagile sinna, kust saaks võimalikult jahedat õhku kätte.
Saab 9-5 õhufiltri asetus minumeelest on ideaalne. Kuigi jah veitsa raskesti ligipääsetav.
romza