Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Siin on soovituseks 80 000 - 120 000, kuulu järgi need mehed teavad, millest jutt.
Kindlasti teavad ja olen ise nendega suhelnud kuna enda kast just vahetamatta õlipärast tukksi keeratud. Mina vahtekas max 60000km, kuna filter on kastis sees ja seda vahetada ei saa ilma kasti avamatta. Ja vahetusega saad max 30% õli kätte, kui dünaamilist ei tee.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
DIY meestele link: http://saabworld.net/showthread.php?t=474
Rääkisin sõbrale, kes peab oma pisikest töökoda, et plaanin käigukastiõli vahetust. Selle peale ütles ta, et ei soovita, kuna kui teha, siis ainult dünaamiline, sest seda vana jama jääb siiski palju sisse ja uue õli lisamine võib kasti pekki keerata ? Kuna ma ise olen võhik selles osas, siis ei osanud ka kaasa rääkida. Dünaamiline õlivahetus on muidugi ropu hinnaga. On sellisel spekulatsioonil alust ?
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No aga kui dünaamiline on liig kallis, siis võib ju tavalist paar korda tihemini teha. Jah, ei tule sealt kõik välja, aga teed mõne aja pärast uuesti. Näiteks vahetad samal ajal, kui mootoriõli. Paari korra järel võiks ikka enamus juba vahetunud olla.
Mina sain kunagi väga hästi õli käigukastist kätte läbi lekkiva õliradika.. Pärast mittelekkiva radika paigaldamist läks sinna ikka tunduvalt rohkem õli, kui tavalise vahetusprotsessi käigus.
Mina sain kunagi väga hästi õli käigukastist kätte läbi lekkiva õliradika.. Pärast mittelekkiva radika paigaldamist läks sinna ikka tunduvalt rohkem õli, kui tavalise vahetusprotsessi käigus.
Kui üldse ei vaheta, jääb vana jama täies koosseisus sisse. Raske uskuda, et uue õli lisamine võib kasti pekki keerata. Küllap see väide põhineb mingil marginaalsel keissil.... vana jama jääb siiski palju sisse ja uue õli lisamine võib kasti pekki keerata ?
Minupoolne vandenõuteooria on selline,et osa püüab õlivahetusega saada lahti juba saabuvast probleemist ja töösuhte lõpu korral on süüdi õlivahetus.Olgem ausad-näit.pärast solenoidi v. solenoidide vahetust pannakse juurde ikka uut õli,arvan ka ,et sodi ,mis on juba sadestunud nurkadesse ,jääb sinna ka edaspidiseks .Õpetaja Lauri moodi ,et kui kõike ei saa,siis tee pool,ehk ise vahetades saabki poole kätte -u3,5l.Edu.
Saan harva sõita SAABIGA.