Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Täna sai siis õhufiltri korpuse külge ja mingi näss filter ka seal sees, aga selle ostan esimesel võimalusel uue sinna sisse. Kahjuks aga polnud seda osa lammaris, mis läheb korpusest stangeni.
Ei leidnud paremat pilti netist, aga vast saab aru, mida ma otsin. :)
Või oskab äkki keegi selle detaili numbri anda (isegi pildist oleks abi), mida ma otsin? Lammaris oli mingisugune olemas, aga tundus kahtlane, et see sinna sobima peaks.
Ei leidnud paremat pilti netist, aga vast saab aru, mida ma otsin. :)
Või oskab äkki keegi selle detaili numbri anda (isegi pildist oleks abi), mida ma otsin? Lammaris oli mingisugune olemas, aga tundus kahtlane, et see sinna sobima peaks.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Pedaalide juurest on läbiviik salongi :)
Kui tulepesurid on olemas ning paigaldad ka automaatse kõrguseregulaatori, siis võib. Juhul, kui nüüd uue seadusega midagi ära ei keelatud....:conf:
Aga kas need tulekojamehed lähevad ka pesuri alla või peab kindlalt vett peale pritsima?
Täna panin uue märgi ette, ebayst tellisin. Kleebitav ja väga hästi ei jäänud, aga kui survekaga nahhui lendab, eks siis otsib parema. Näeb ilusam ikka välja kui eelmine ärakulunud.
Vahatasin ka täna autot ja selle puhul ka mõned pildid siis:
Vahatasin ka täna autot ja selle puhul ka mõned pildid siis:
Spido sain lahti ja tahhomeetri valgustuse pirn sai vahetatud. Armatuuri lammutamise käigus tekkis ka üks küsimus, et mis pistikutega on tegu?
Need olid nende tühjade "nuppude" taga lihtsalt, mis seal allpool paistavad käikari ees. Oskab äkki keegi öelda, mille pistikud need on? Ja jätkuvalt huvitaks, et kas palju käigukasti õli läheb?
Need olid nende tühjade "nuppude" taga lihtsalt, mis seal allpool paistavad käikari ees. Oskab äkki keegi öelda, mille pistikud need on? Ja jätkuvalt huvitaks, et kas palju käigukasti õli läheb?
Selline küsimus, et kui vasakule keerates ragiseb, siis peaks ju olema parempoolne pooltelje ots läbi? Kumb neist muidu sobiks, neil on väiksed erinevused?
Esimene: https://www.eparts.ee/catalog/#tab:3/part_number:899254/type:0/detail:899254_373
Teine: https://www.eparts.ee/catalog/#tab:3/part_number:852008/type:0/detail:852008_373
Esimene: https://www.eparts.ee/catalog/#tab:3/part_number:899254/type:0/detail:899254_373
Teine: https://www.eparts.ee/catalog/#tab:3/part_number:852008/type:0/detail:852008_373
Istmesoojendus. Valmidus on olemas.
terv, teager
Kas see tähendab ka seda, et mu istmed on soojendusega või peab selleks teised istmed sebima, millel soojendus on?
Istme all peaksid samuti ühed lahtised otsad olema. Kui hästi läheb, on soojenduspadjad istmete sees olemas ja vaja läheb ainult lüliteid armatuuri. Halvimal juhul vajad istmesoojenduselemente istmete sisse.
terv, teager
Istmesoojendus. Valmidus on olemas.
terv, teager
Kas see tähendab ka seda, et mu istmed on soojendusega või peab selleks teised istmed sebima, millel soojendus on?
Istme all peaksid samuti ühed lahtised otsad olema. Kui hästi läheb, on soojenduspadjad istmete sees olemas ja vaja läheb ainult lüliteid armatuuri. Halvimal juhul vajad istmesoojenduselemente istmete sisse.
terv, teager
Tänud, vaatan kohe mingi päev üle asja. Aga ootaks jätkuvalt arvamusi selle pooltelje otsa (liigendlaager) kohta.
Tänud, vaatan kohe mingi päev üle asja. Aga ootaks jätkuvalt arvamusi selle pooltelje otsa (liigendlaager) kohta.
Sul on vaja OE koodiga 5232897 (MY98-01) pooltelje otsa. Teine 5390489 (MY02-10) on uuema tüübi oma. Vasak ja parem pool on sama, samuti pole vahet kas manuaal või automaatkast.
terv, teager
Tänud, vaatan kohe mingi päev üle asja. Aga ootaks jätkuvalt arvamusi selle pooltelje otsa (liigendlaager) kohta.
Sul on vaja OE koodiga 5232897 (MY98-01) pooltelje otsa. Teine 5390489 (MY02-10) on uuema tüübi oma. Vasak ja parem pool on sama, samuti pole vahet kas manuaal või automaatkast.
terv, teager
Suured tänud jällegi. Aga üks küsimus veel. Kas tõesti tagumine laager on peaaegu kolm korda kallim kui esimene? Vaatasin ringi e-poodides, enamustes polegi üldse tagumist pakkuda ja seal kus on, on tunduvalt kallim kui esimene.
Kui sa vaatad esimese ja tagumise rattalaagri pilte, siis saad ka aru, miks esimene odavam on (B-osana ilma rummuta, SKF pakub ka rummuga). Nt siit. Küll aga tööraha küsitakse esimese paigaldamisel siis rohkem ;)
terv, teager
terv, teager
Kui sa vaatad esimese ja tagumise rattalaagri pilte, siis saad ka aru, miks esimene odavam on (B-osana ilma rummuta, SKF pakub ka rummuga). Nt siit. Küll aga tööraha küsitakse esimese paigaldamisel siis rohkem ;)
terv, teager
Tagumise vahetamisega saab muidu ise ka hakkama? Et kas mingeid spets tööriistu selleks läheb vaja või mitte?
Täna juhtus siis selline asi, et ühel hetkel lampi enam võtit süütelukku pannes enam ei keerand võti. Lasin wd40-t sisse ja jebisin ikka pikalt sellega, aga tee mis tahad, aga ei liigu mitte kuidagi. Oskab keegi äkki mingit nõu anda või nüüd ongi ainuke variant, et lammarist uus süütelukk, ukse lukk ja pagassi lukk?
Seni on õnnestunud pea kõik süütelukud korda teha(v.a. 2 tonnise oma).Kahjuks lasid sa lukku õli, mida KINDLASTI EI TOHI TEHA.See vähendab oluliselt võimalust südamikku tervelt kätte saada.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Seni on õnnestunud pea kõik süütelukud korda teha(v.a. 2 tonnise oma).Kahjuks lasid sa lukku õli, mida KINDLASTI EI TOHI TEHA.See vähendab oluliselt võimalust südamikku tervelt kätte saada.
Kahjuks ma Tartus ka. Kas keegi Tartus suudaks sellest s*tast veel saia teha?