Saab 9-5 2.0T, 1998, M1hkel
Lukuabi tavaliselt tõmbab südamiku jõuga välja,mis loomulikult purustab kõik ümbritseva.Neid selle eest ei tasuks süüdistada,kuna mittekeerav südamik võib nõuda tunde "meelitamist".
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Täna sain auto kätte. Vahetati ära pooltelje ots, mis ragises keerates, SID tehti korda ja kõrvalistuja kesklukk, mis mõni aeg tagasi lakkas töötamast. Samuti reguleeriti sillad ära. Nüüd jäänd veel ulgumine maanteekiirusel (tagumine laager või nagu töökojas arvati, et võibolla rehvid). Mingi väike kolks on ka tagasillas, aga see minimaalne, aga peaks selle ka ära tegema, siis oleks korras.
Käisin täna ja tasakaalustasin esimesed rattad ära, aga ikkagi on väike vibra sees maanteekiirustel. On kellelgi sama asja olnud või teab, milles asi võib olla? Selle sain ka teada, et tagumine kolks on stabikavarda puksid, need tuleb ka nüüd osta kuskilt ja ära vahetada.
Vahepeal polegi eriti midagi olulist juhtunud. Viimased nädal aega sain sõita BMW e65 3.0 diisliga ja üldse kohe ei taha enam Saabi rooli minna. See selleks, aga Saabil on hakanud mingi rullik häält tegema ja ilmselt solvumisest, et ma temaga ei sõitnud nii pikka aega, andsid kapotiamordid ka alla ja enam ei hoia üleval kapotti.
Tervist! Täna juhtus üle pika aja midagi, mis paneb siia kirjutama ja nõu küsima. Nimelt sõitsin siis linnas ja vaatasin, et esiklaas must ja tõmbasin kojameeste kangi enda poole, et klaasipesuvedelikku lasta ja vedelikku ei tulnud (vb külmast). Aga peamine mure see, et kojamehed jäid keset klaasi seisma ja enam ei liikund. Läksin parklasse, toksisin ja näppisin seal releesid ja ikka ei midagi. Samas ma ei kuule ka, et seda kangi tõmmates, et klaasipesuvedeliku pump häält oleks teinud kapoti all. Ühesõnaga, kojamehed ei näita üheski asendis elumärke. Oskab keegi midagi soovitada, et kust viga otsida vms?
Kaitse nr.37 ja 30A läheb sisse. On endalgi kahe 9-5'ga selline lugu olnud, alati kõvade miinuskraadidega. Ilmselt kaitsmevahetusega saad Sa ainult kojamehed tööle, nii kui tõmbad vett esiklaasile, põleb kaitse uuesti läbi.
Nii, panin eile uue kaitsme ja sai tööle tõesti kojamehed. Vett ei proovind pritsida, aga miks see siis seda kaitset läbi põletab?