Nagu see mees kes minu SAABide T7 purgi tarkvara on kohendanud ja ka neid modifitseerinud ütles , et 350 - 400 HP vöimsuse piiri kestavad ka "tonnise" kolvid kui neid veic madalamaks treida. Kuna ma eriti ise mööta ja aretada ei suuda heitliku töögraafiku töttu siis läksin kergema (kallima) variandi suunda ja ostsin Wösneri sepiskolvid. B235 plokikaane ja muude detailidega aga on lihtsam antud auto puhul toimetada.AARE530 kirjutas: ↑R Mär 11, 2022 21:52Kas sa pead sobivaks töötlemise all silmas seda, et suurema paugu jaoks või üldse? Midagi ma mujalt foorumitest olen lugenud, et võetakse kolbidel (vist oli) 1.5mm või midagi sellist maha, aga ma nüüd ei mäleta, kas see üks konkreetne oli ka mingi kangem variant. ...
Kere peabki just nii hästi igal autol vastu kuivörd auto omanik hoolikas on. Sügisel pöhja alt ölitamata ja talv otsa pesemata ja muru peal seisev auto roostetab alati kiiremini kui see mis kuivas garaazhis pestuna seisab.
Sinu puhul lausa "müts maha" , et nii palju juba jöudnud oled. Mul ei ole veel inspiratsioonigi peale tulnud, et oma köige uuemal ja ilusamal SAABil 1.silindrist surve kadumise pöhjust oleksin suutnud välja selgitada.