2. leht 8-st

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: R Nov 18, 2011 1:06
Postitas heikiw
Muretuid kilomeetreid ametivennale !! Mis puutub prozektoritesse, siis siinmail on nende kasutamise aeg suht lühike, enne kui see ksenoonpirn seal õige tooni kätte saab, tuleb niikuinii jälle lähituledele üle minna.Norras-Rootsis on veidi teistsugune tulede kasutamise "kultuur".Eks seal tasast maad kah vähem ja samas "mõtsaelläjait" :P kah rohkem teel. Ja seetõttu vahetatakse seal kaugtulesid tunduval hiljem lähituledele kui meil.Ise ma igatahes ei plaani ühtegi tuld juurde lisada, vaid ehk "öömurdjad":P kah lampidesse.Hetkel täiesti tavalised Osramid ja rahul valgusega.

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: R Nov 18, 2011 1:24
Postitas AARE530
Tere ka minu poolt ametivennale! :) Jah, eks siin Eestis on jah see prosede kasutamise kultuur üldse teine ja tunduvalt juhivaenulikum kui mujal Skandinaavias, eriti Rootsis, kus ka minu eelmisel leheküljel demonstreeritud pildid tehtud on, seda siis ajal, kui ma Rootsi numbrimärgiga metsakaga möllasin, ka senimaani ei toimeta Eestis, muuseas :)
Prosede suhtes pole ma siiski veel päris kindel, kas ja millised panna, vbl peaks tõesti kõigepealt ÖöMurdjad ära proovima ja siis edasi vaatama, eelistatuimad oleks sel juhul vast Rootsi NBB või Kiruna lisakaugtuled. Miks just need? NBB tuled olen saanud ise ära proovida ning ei saa salata, et tegu on tõsiselt heade asjadega, pidavat tunduvalt paremad olema kui Hella omad, samas umbes 3x soodsama hinnaga. Teine variant oleks teine Rootsi variant- stange alla 4 väikest kaugtuld.
Kuid eks vaatab :beer:

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: R Nov 18, 2011 10:32
Postitas Cyber
vaadates rooli kulumist siiis sellest 225000 küll juttu olla ei saa....
aga äkki pilt nigel?
ähh.. normaalne ju, ma olen enda oma ka suht ära kulutanud, sest mul on harjumus ühe käega (peoga toetades) rooli keerata, kui vaja mitu tiiru roolile peale teha (parklad jms). Vasak serv suht kulunud.

Sõrmustatud käed kulutavad ka rooli rohkem.

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: R Nov 18, 2011 10:38
Postitas AARE530
Njah, sõrmuseid ma ei kanna- esiteks pole põhjust ja teiseks, teades minu kobakäplust vahel, on mulle sõrmed liiga armsad, et neist kuskile taha kinni jäädes ilma jääda, kuna mu töö pole ka laua taga istumine ja paberi määrimine :D
Kuid samamoodi on mul samuti komme vasaku peopesaga suuremaid poognaid tehes rooli keerata, peaks äkki roolinupu külge kruttima :D
Muidugi teoreetiliselt peaks Saabil rool vähem kuluma ka kui BMW-l, vähemalt talvel :eureka:

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: R Nov 18, 2011 11:09
Postitas vmaster
Ilus lahendus oleks rool uuesti nahatada lasta.

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: R Nov 18, 2011 11:52
Postitas AARE530
Noh, usun, et kui asi veel edasi kulub, siis on see tõesti loogiline jätk, praegu see veel ei häiri õnneks, kuid võib juhtuda, et kevadel seda enam öelda ei saa :) Ja noh, sel juhul peab käigukanginupuga ka midagi ette võtma, praegu on see siuke ümmargune muna, millel keskel auk :D Idee järgi peaks seal olema ka käiguskeemi joonis vms, veel etem oleks Saabi-Scania logo näiteks.

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: L Nov 19, 2011 20:09
Postitas budulojus
No Aare kas minu saabi kiitmisest ka kasu oli?Tore ,et oled ühinenud tõeliste rootsi raua fännidega ning saav-scania jäävad meie jaoks ikka käsikäes käima

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: L Nov 19, 2011 20:19
Postitas AARE530
Janno, pean tunnistama, et Saab 9-5 on alati suuremal või vähemal määral meeldinud, kuid eks positiivne vastukaja ikka aitab :) Ja no muidugi, kui Scania, siis juba kogu raha eest, st väike Scania ka :beer:
Hetkel küll töömasin teine rootslane, kuid ega see nii jää :gun::head:

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: L Nov 19, 2011 20:27
Postitas budulojus
Janno, pean tunnistama, et Saab 9-5 on alati suuremal või vähemal määral meeldinud, kuid eks positiivne vastukaja ikka aitab :) Ja no muidugi, kui Scania, siis juba kogu raha eest, st väike Scania ka :beer:
Hetkel küll töömasin teine rootslane, kuid ega see nii jää :gun::head:


aga minul vist uuel aastal läheb nii,et meil firmasse tulevad scannide kõrvale uued volvod ja kuna elukoht mul maal siis tuleb üks XC70 saabile lisaks

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: P Mär 18, 2012 11:30
Postitas AARE530
Tervitus taas! :) Pole üle pika aja midagi kirjutanud- ausalt öeldes seda kahel põhjusel. Esiteks pole ma kogu aeg kodus, et "väikse Scaniaga"- nagu ma seda ise nimetan :)- ringi uhada ja teiseks pole ka midagi küljest ära ka kukkunud :D
Kuid üks küsimus on küll tekkinud- avastasin seda mõnda aega tagasi, et tagaamordid tahaks vahetamist, kuna konarlikul teel kipub tagaotsa "loopima" veidi ning kerge kobin on ka vahetevahel sees.
Küsimus aga pole see, kus teha vms, vaid hoopis see, et mis marki amorte vanemad saabistid soovitavad või mis marki amordid aabi enda soovitus oleks. Mingit Monroed vms vast mitte, ka ise käiks sellest suure kaarega mööda :D
Muid probleeme ei paista igatahes olevat, endiselt käivitub iga ilmaga, ei puterda, edasi astub jne, kõik tuled, viled ja muud elektri-ning muud seadmed funkavad jne :)

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: P Mär 18, 2012 15:34
Postitas Trionic
Alusta tagasilla puksidest( 6.tk.). Amordid harva sarnaseid sümptoome tekitavad.

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: P Mär 18, 2012 16:15
Postitas AARE530
Eeldasin seda seetõttu, et 530-l olid sümptomid samad ja selle puhul aitas amortide vahetus. Eks peab mingi aeg asja ette võtma, kuigi tuleva nädala lõpus jälle Eestist minek, seega arvatavasti jääb veidi hiljemaks. Sa, Trionic, võid mulle ps-i visata info, mis summaga arvestama peaks ja kaua selle tegemine aega võtaks, siis teaks midagi rehkendada. Kuigi eelnevad tööd on sel tehtud paberite järgi Iisaku juures, seega oleks ka sealt meeldiv pakkumine saada :)

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: P Mär 18, 2012 16:19
Postitas Homersimpson
Tahad üht pakkumist Iisakult ja teist Trionicult :?

:freak: :P:P:P :freak:

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: P Mär 18, 2012 16:25
Postitas margusmaa
Ma arvan, et Trionic teeb parema pakkumise aga Iisak küsib tiba rohkem :D

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: P Mär 18, 2012 17:10
Postitas iisak
Pilt

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: E Mär 19, 2012 14:41
Postitas AARE530
Krt nüüd vist panin veits pange oma värkidega, vabandan oma taktitundetust :(
Kuid nagu ütlesin, on mul selle asjaga aeg nagunii, seega ei tasu kellelgi end väga puudutatuna tunda :)
Eks kui õige aeg lähemale jõuab, vaatab edasi. Peace, ja seda, et ma kaht konkureerivat üritust kasutaks, seda ei juhtu nagunii :D

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: E Mär 19, 2012 14:46
Postitas vvs
...ja seda, et ma kaht konkureerivat üritust kasutaks, seda ei juhtu nagunii :D

Iisak ja Trionic töötavad ühes asutuses :beer:

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: E Mär 19, 2012 15:55
Postitas AARE530
Damn... Krt nüüd läks keeruliseks, ma teadsin, et on olemas Audacer ja Troost-Auto. Vot nüüd on see koht, kus ma peaks ütlema, et loll on ka loll olla :D
Pljaa :D Aga võtab teadmiseks, nüüd jälle targem :)

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: L Juul 14, 2012 19:07
Postitas AARE530
Nii, taas kodus tagasi ja ka siia foorumisse põhjust kribada. Nimelt teeb mu väike Scania imelikke asju viimasel ajal... Kõigepealt käis mul naine mõned päevad tagasi Pärnus ülevaatuspunktis sildu ja rattalaagreid (üks tundub otsakorral olemas) kontrollimas ning sellest ajast alates need jamad on.
Esiteks- rattalaager kumises juba jupp aega, mitte küll palju, kuid siiski- kas on see normaalne, et rattalaagri või ma ei tea mille kontrollimiseks peab gaas põhjas olema, esiots üles tõstetud?
Teine asi- tüübid olevat pilli pöördesse lasknud, et ratastele nö. hoo sisse saaks ning siis pöörete pealt lülitati mootor välja (turbo!!!!), ja nagu mainitud, ülevaatuspunktis! Krt ega see mingi diislikäkk pole, et paarutama peaks ja teiseks leian, et sõites on tuksis rattalaager palju paremini kuulda...
Mis peale seda mõne päeva jooksul teist korda juhtunud on- vahetult peale ülevaatuspunktist väljasõitmist, teisipäevasel päeval, olevat mingi rihma maha visanud ja nüüd, 4 päeva hiljem tuttava juurest koju sõites tegi sama pulli. Ma ei oska arvata, on see nüüd selle paarutamisega seotud või juhuste kokkulangemine, kuid kuna enne pole seda kunagi teinud, siis tundub asi kuidagi kahtlane. Igatahes- koju tulles väga mõnusad asjad ees ootamas :(
Rattalaager rattalaagriks- selle jaoks on juba aeg broneeritud, kuid see krdima rihm- mis pagan seda vaevab???:wall:
Pole mitte kordagi sellist jama enne olnud ja nüüd juba teist korda nädala jooksul, kusjuures pole sellega paarutanud ega midagi :freak:

Mis autosse üleüldiselt puutub, siis selle poole aasta jooksul opn end hästi ülal pidanud- käivitub iga ilmaga, ei kolise ega mölise ja üleüldse olen pilliga üsna rahul, see praegune asi teeb aga küll murelikuks :wall:

EDIT: viskasin põgusalt pilgu peale- maha ei olnud seekord rihma visanud, kuid rihma serv on veidi rebenenud ja laperdab kusagile vastu, katsub homme uurida.
Lisaks selgus selline tõsiasi, et kliima sai kuu aega tagasi ära täidetud, kuna polnud süsteemis piisavalt survet ja vedelikku sees ning ka üks pistik pani segast, nüüd selgus see, et kusagilt lekib kergelt seda va külmaainet, eks tuleb sellega ka tegeleda.

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: T Veebr 05, 2013 17:30
Postitas AARE530
Tere üle pika aja! Polegi vahepeal midagi tegelt midagi kribada olnud, ainult kalla bensu ja talla :)
Ainult nüüd on tekkinud mingi imelik asi, nimelt kipub teist käiku välja viskama. Eriti kummaliseks teeb asja see, et ostmisel autos olnud kviitungite järgi on käigukast vahetatud 2010. aastal, seega tekibki küsimus, mis põhjusel ta sellist asja teeb- kas on viga kastis endas või on see seotud õlitasemega vms.
Tegemist manuaalkastiga, nagu varem öeldud.

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: T Veebr 05, 2013 17:49
Postitas iisak
Alustuseks tuleks mootoripadjad üle vaadata.

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: R Sept 13, 2013 13:54
Postitas AARE530
Tere taas! Ajaga on tekkinud üks mure, millele tahaks lähiajal lahenduse leida. Nimelt: külmalt käivitades viskab sinist ning kipub see õli ka nagu kaduma. Meenub, et kunagi ammu oli mul üht teist marki auto ning selle puhul aitas klapisääretihendite vahetus (ka praegu ütleb oma loogika sama), kuid siinset foorumit lapates tundub, et see ei pruugi nii must-valge olla- küll käib jutt kolvigrupist (oma loogika ütleb, et kulunud rõngastega peaks auto kogu aeg tossama) ja turbost. Kuna aga pidevat suitsu taga ei ole, siis ma ise oma aruga turbo ja rõngad välistaks, samas on nagu meelde jäänud, et eelmine omanik on mootori "üle ka käinud"- kett jms. Küsimus on lihtsalt selles, et ma ju võiks (lasta) tihendid ära vahetada, kuid kas see annab loodetud efekti? Klapisääretihendite vahetuse hinnast olen laias laastus teadlik, kuid kui peaks ikkagi rõngaid ka vahetama, siis näiteks- küsimus Sulle, iisak- milliste hinnakääridega ma arvestama peaks, kui rääkida siis nii klapisääretihendite kui ka rõngaste vahetusest+ jupid ise+ töö?

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: R Sept 13, 2013 15:32
Postitas iisak
Esmaspäeval saadan sulle U2U.
Ei viitsi siin loengus hetkel "eelarvestamisega" väga tegeleda...

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: R Sept 13, 2013 17:02
Postitas AARE530
OK, sobib, tänud sulle:)
A mis sulle kõige tõenäolisem tundub? Ses suhtes, et auto on auto ja sümptomid PEAKS nagu kõigil samad olema, vähemalt mis puutub mootori enda mehaanikasse-tööpõhimõttesse?

Saab 9-5 Aero 2.3T 169kW, 2001, AARE530

Postitatud: N Okt 16, 2014 16:54
Postitas AARE530
Tere taas! Küsimus SAABi audiopoolega rohkem sina peal olevatele inimestele. Nimelt- avastasin, et minu pillil pole üldse tagumisi kõlareid olemas ning küsimus siis selline, et kui pole kõlareid, kas siis pole tehase poolt ka kõlarijuhtmeid veetud? Viskasin esimese hooga põgusalt pilgu peale ning nii igatahes silma ei hakanud. Kõlarite koha peal, nagu öeldud, vaid tühjad, plastikkattega täidetud augud. Sinna paistavad sobivat 6x9" kõlarid. Mõte selline, et võiks veidi muusika kõla ka muuta ning mis seal salata, esimese hooga oleks kõige lihtsam alustada kõlarite vahetusest. Peensusteni ei ole mul hetkel plaan sellega tegeleda (vähemalt veel mitte), kuigi elu on näidanud, et annad kuradile näpu, võtab terve käe.
Veel aga ka küsimus- mis krdi süsteemiga tagumiste kõlarite kate õigesti ära peaks käima, suht kummaline asi on tehtud igatahes.

EDIT: tundub, et tuleb juhtmete suhtes improviseerida.