Saab 9-5 Aero 169kW, 2001, AARE530

Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1013
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#51

N Okt 16, 2014 17:12

9-5tel pole juhtmeid veetud.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
AARE530
Postitusi: 72
Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
Asukoht: Pärnu
Auto:

#52

L Jaan 30, 2016 20:07

Tervitus!
Veidikene uuendusi ka siia teemasse- endiselt on see pill mul alles ning miskipärast arvan, et see nii ka jääb veel nii mõnekski ajaks.
Kuigi pean tunnistama, et ega suurt midagi polegi vahepeal teinud- õlivahetused, küünlad, uued pidurikettad ja nipet-näpet veel.
Ka ülevaatuselt läks auto läbi ilma eelnevate ettevalmistuseta, loomulikult ametlikult ning läbi selle täiesti puhta lehega.
Ahjaa, uus aku sai ka peale.

Nüüd paar päeva tagasi pakkus auto küll mulle sellise huvitava "üllatuse"- kõrvalistuja akent alla lastes vaatasin, et mida paganat see nüüd korraldab- nimelt ei läinud aken alla nii nagu peaks ehk siis ilusti mööda siine, vaid keeras end konkreetselt risti ette. Veale sain küll üsna kiirelt jälile- nimelt akna allservas olevatel alumiiniumsiinidel olevatest rohelistest rullikutest otsustas üks töölepingu lõpetada. Õnneks tuvastasin, et selle vahetus ei ole ka teab mis raketiteadus ning esmaspäeval, kui uued rullikud kätte saan, saab ka selle korda. Tundub ka, et see probleem ei ole avaldunud vaid minul. Arvatavasti oleks need rullikud saanud ka siit Pärnust lammarist, kuid see oleks vast ajutine lahendus ning seetõttu tellisin uued Amservist.

Mis veel? Eelmisel korral, kui kodus olin ning maalt tagasi Pärnu sõitsin, tundsin autos kerget bensulõhna ning paari tugevama gaasipedaali vajutuse korral viskas kõik tuled põlema ning auto seisiski tee ääres. Põhja alla vaadates avastasin bensuloigu ning esialgu kahtlustasin mõne bensutoru otsasaamist. Loomulikult õhtul pimedas ei hakanud sellega tee ääres tegelema, kui väljas külmakraadid ning 5-kuune tütreke autos nin õnneks sattus mul vennas ka parasjagu täiesti juhuslikult sealt mööda sõitma, kes Saabi ühe tuttava õue tiris.

Ega's midagi- järgmisel päeval "remondiriided" selga ning auto tagaots üles ning kuna nägin, et bensiinijäljed olid nii vasakul kui ka paremal pool auto põhja all ja torud tundusid terved olema, lähenesin asjale teiselt poolt ehk siis tagaistme alt. Ja kohe, kui paagipealset nägin, sai selgeks, et probleem ongi seal. Panen siinkohal ühe netiavarustest leitud pildi, siis lihtsam selgitada.

Pilt
Siin pildil on näha bensiini surve-ja tagasivoolu voolikud ning üks neist kollastest stopritest, mis lähevad peale vooliku "torusse" lükkamist vooliku peale, oli mingil põhjusel ära murdunud ning seetõttu hüppas voolik tugevamal gaasiandmisel oma peast välja. Õnneks on see kollane osa (kuhu läheb ka pistik) vahetatav, õnnestus ka see "uus" saada ning tulemus- sõidab jälle!

Väiksed plaanid on kevadeks sellised, et veidi tahaks tegelikult autot madalamaks lasta ning ideaalis ka suveks mingi teine jooks velgi saada, mis oleks veidi laiemad, kuna vähemalt üks asi on, mis Saabil natuke minu silma riivab- nimelt on tagumused veljed koledasti koopas sees. Aga eks seda vaatab veel, kuigi olles näinud veidi (mitte räigelt, see on kole!) madaldatud Saabe, on see küll kena vaatepilt olnud.
Velgede suhtes- ei ole hetkel tegelikult õrna aimugi, millised need uued veljed peaks olema, sest originaalidest väga palju valikut ei ole tegelikult, vähemalt minu jaoks, muidugi ei tähenda see, et ma mingeid 22-tolliseid bling-velgi taga ajaks :D

Muusika osas olen põhimõtteliselt käega löönud, sest meil on sõitu nii vähe, et polegi sellest väga lugu ning kui me näiteks kolmekesi sõidame- mina, mu naine ja meie Virsik- on raadio nagunii pea kogu aeg vait ning kasutame autosõitu vestlemiseks :)

Üks väike probleem veel on- nimelt mingil hetkel hakkab kaugtuledega sõites põlema vaid parempoolne ning seoses sellega ka armatuuris kaugtulede märgutuli ei põle, kuid mingil ajahetkel hakkab ka vasak kaugtuli koos sinise tulega põlema, nii et pole väga hullu.
Nagu siin kolades olen tähele pannud, et selle põhjuseks on see kurikuulus oranž relee- eks peab sellega ka mingi aeg tegelema.
Olen ka mõelnud valgustugevuse parandamiseks osta Rootsist LED-ramp, kuid eks seda veel vaatab.

Aga praeguse monoloogi lõpetuseks paneks siia ka ühe pildi, milliseid mul tõenäoliselt enam kunagi ei teki, kuna see must ei ole veel senini halli kõrval seisnud, sest must on ca 360 päeva aastast Eestist eemal ning Eestis olles on see tavaliselt kas Raplas või Tallinnas.
Pilt
PS. See korsten ei ole siiski veoka küljes, kuna nii palju kõrgemale ulatuva korstnaga ei saa ülevaatuselt läbi ning ka paraku on Norra tunnelid (mitte ainult) vähe madalamate asjade jaoks mõeldud :D
Loodetavasti on järgmise sissekande juures ka midagi põnevamat rääkida kui niisama tühipaljas mula :)
Niipalju veel, et Saabi läbisõidumõõdik näitab 292xxx km, kui õigesti mäletan, ei viitsi spetsiaalselt seda vaatama minna hetkel sellise kauni vesise talveilmaga :freak:
Et siis nii.
Homunkulus
Postitusi: 183
Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#53

L Jaan 30, 2016 20:34

Kui inimene teeb pooleteise aasta kohta ühe postituse kus mainib, et vahepeal on vahetatud õli pluss nipet-näpet, vahetusse minemas aknarull ja kuskil istme all sai üks jonnakas voolik oma kohale tagasi topitud... :thumb: Sa oled meile kõigile suureks innustuseks! :D
Kasutaja avatar
AARE530
Postitusi: 72
Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
Asukoht: Pärnu
Auto:

#54

L Jaan 30, 2016 20:47

Vaata, asi selles, et ega ei olegi midagi rohkemat kribada olnud, vastasel juhul ma selle auto omanik enam ei oleks ka. Pea 4 aastat juba see auto mul õue peal onud, järelikult väga pettuma pole pidanud. Lisaks veel see, et olen enamuse ajast Eestist eemal (poolteist kuud korraga eemal) ning kodus olles tahan võimalikult palju veeta aega oma pisitütrega ning auto seda ka ju võimaldab.
Hetkel on just seetõttu ka teine projekt suht soiku jäänud.
Praegu lihtsalt tuli tahtmine kribada ja ka aega on selleks.
Ja kas pole just see positiivne, kui ma ei ole pidanud kogu vaba aja auto all ja peal olema?
Kui ma tahaks KOGU AEG oma auto teemasse sissekandeid teha, valiks ma näiteks...eee... Lada äkki? :D
See pole ka vast väga lahe, kui ma praegu ütleks, et vabal ajal olen kogu aeg auto küljes ja olen nii palju asju teinud seal, et ise ka ei mäleta :D
Aga muidugi on tore, et inspireerin :D :drink:
Nagu ühes tuntud klipis öeldakse- oleme ikka sõbrad edasi! :beer:
Homunkulus
Postitusi: 183
Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#55

L Jaan 30, 2016 21:02

Oota nüüd ikka ja anna andeks kui ennast kehvasti väljendasin. Minu post oli ainult positiivselt mõeldud! Muidu ikka inimestel mure, et auto koledasti laguneb ja remondimured üle pea kasvavad. Aga sinu puhul tore nähe, et 9-5 kestab kenasti. Sellega et "pooleteise aasta jooksul korra postitad" pidasin just silmas, et näed rohkem polegi vaja kui vahest harva väike apdeit teha. Järelikult auto on tip-top! Mulle meeldib kuulda, et hea omaniku käes Saab kestab. Ikka parimat ja palun ära pahanda.
Kasutaja avatar
AARE530
Postitusi: 72
Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
Asukoht: Pärnu
Auto:

#56

L Jaan 30, 2016 21:08

Siinkohal pean hoopis mina vabandama, et kipun vahel hunti seal põõsas nägema, kus tegelikult on hoopis vahva siil näiteks :D
Eks see on seetõttu, et maailm on liiga palju kurjust täis...
Homunkulus
Postitusi: 183
Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#57

L Jaan 30, 2016 21:17

Interneti võlud ma ütleks selle peale :D Istuksime Sinuga inimese kombel laua taga ja nööbiks õllesid lahti siis säherdust teineteisest valesti arusaamise varianti ei tekiks iial. Kiku selle peale!
Minu poolt kõik OK ja vabandan, et ennast üheselt väljendada ei mõistnud.
PS. eks ma olen 9-5 omanike peale ikka natuke kade ka. Mahub rohkem padajanni peale ja tänaval kulgete vähemalt sama hoogsalt.
Kasutaja avatar
AARE530
Postitusi: 72
Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
Asukoht: Pärnu
Auto:

#58

K Aug 02, 2017 22:53

Olen nüüd vist ka täieõiguslik SAABiomanik nüüd:D Alustaks sellest, et esimese ehmatuse pakkus auto eelmisel nädalal, kui mu teinepool autoga sõitma läks ning tund hiljem helistas Maxima parklast, et auto ei lähe käima. Läksin siis taksoga kohale ja peale mõningast inspekteerimist avastasin, et kapoti all üks bensuvoolik "higistab". Otseselt katki polnud, kuid peale puhtakstõmbamist tekkisid jälle piisad voolikule. Ega midagi, jalgsi pool kilti eemal olevasse Fixusesse vooliku järgi, Maximast näpitsad ja nuga ning käima ta läks. Hiljem suri ta veel korra välja, kuid läks kohe käima. Noh, hea küll.

Aga täna, korra tegi pulli, et esimese hooga ei läinud käima, kuid teisel korral läks ilusti.
Kuid jälle Maximas ei läinud, ja ei läinudki. Kokku vast mingi pool tundi seisis ja laks käima. OK. Aga kutsusin ühe tuttava diagnostiga sinna, kes tuvastas, et esimesel silindril süüteprobleemid ja panustas süütekassetile.

Koju sõites suri korra uue silla foori taga välja, kuid läks veidi aja pärast taas käima. Kusjuures tegi ta veel täna kaks korda sellist asja, mida pole ligi 6 aasta jooksul minu käes kordagi teinud. Nimelt sõidu ajal oleks nagu auto korraks, käik sees, seisma jäetud ja uuesti käima pandud, korralik jõnks käis läbi autost.
Hetke läbisõit autol muuseas 300.195km.

Aga see selleks, ootan nüüd targemate nõu, kuigi kardan, et peale süütekasseti midagi tarka ei tule. Aga mine tea:)
Samas foorumis tuhnides pakkus Trionic ühele samade sümptomitega probleemi diagnoosiks vändaanduri.
Plaan oli just lähipäevadel oma 540 tegema minna maale, kuid praegu ei julge küll kusagile minna.
que
Postitusi: 1343
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: Ysi-viis ja "Model X"

#59

K Aug 02, 2017 23:59

Pakuks kas bensupump või väntvõlliandur
Everyday Regular SAAB guy!
Kasutaja avatar
AARE530
Postitusi: 72
Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
Asukoht: Pärnu
Auto:

#60

N Aug 03, 2017 12:38

Pumba mina isiklikult välistaks, sest süüdet sisse keerates hakkab pump pinisema nagu alati, pole küll loomkatset vooliku lahtilaskmise näol teinud, kuid täna käivitus külma mootoriga poolest pöördest. Sooja mootoriga ei tea veel, ei taha/julge enne kordasaamist pikemaid sõite teha.
Piktor
Saabiklubi liige
Postitusi: 292
Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
Asukoht: Järvamaa
Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS

#61

R Aug 04, 2017 22:48

Suure tõenäosusega vändaandur.
Pumpa võiks ju kontrollida, manomeeter vahele ja näeb kas surve on olemas 2,5-3bar peaks mõistlik olema.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
Kasutaja avatar
AARE530
Postitusi: 72
Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
Asukoht: Pärnu
Auto:

#62

L Aug 05, 2017 3:25

Vända andur vahetatud ja praegu toimetab küll ilusti :)
Kasutaja avatar
AARE530
Postitusi: 72
Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
Asukoht: Pärnu
Auto:

#63

E Mai 21, 2018 12:28

Tervitus! Vahepeal suurt põnevat toimunud pole, auto üsna korralikult end ülal pidanud. Küll aga oli mul laupäeval ühele värdjale tahtmine korralik füüsiline noomitus teha, kuid tema õnneks olin ma Eestist eemal ja teiseks ei sattunud mu naine talle peale. Põhjus? Parkla. See, et mul on kõikidel ustel mõni kriips peal, mind enam ei häiri. Küll aga häirib mind nüüd väga tugevalt pagassiluuk. :wall: Ei saa aru, kuidas inimesed on nii hoolimatud teiste vara suhtes ning teiseks- kust sellised juhiloa saavad? :gun:
Selke kõigega seoses paneks siia üles väikse abipalve, õigemini küsimuse, et kas keegi teab kedagi, kes teab kedagi, kel juhtuks olema korralikku pre-fl 9-5 sedaani pagassiluuki värvikoodiga 279?
Pilt
Kasutaja avatar
AARE530
Postitusi: 72
Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
Asukoht: Pärnu
Auto:

#64

R Nov 30, 2018 22:14

Tere taas!
Veidi uuendusi ka minu teemas. Kuna tänase päevaga oleks ülevaatus ära lõppenud, jõin ükspäev hommikukohvi ära ja mõtlesin, et käiks ülevaatusel ära. Tulemus- kuna sõites autot tagant ei näe, sain ülevaatusel teada, et numbrituled ei põle, kuid kohe peale ÜV-d käisin poe sees ja ostsin uued pirnid ja sellega korras. Pirnid läksid tavalised, kuna ma ei viitsi vilkuritega tegelastega jagelda, kui LED-id panna. Muidu oleks vbl ikkagi LED-id pannud, kuid sooja valgusega neid pole. Stabikakondid pandi ka kirja, kuid muus osas puhas leht :D
Ainuke asi, mis mind enim häirib, on õlikulu, mis on tegelt ostmisest saati olnud ning mingil põhjusel on hommikul külmkäivitusel korraks tooreving üleval, kuid seda pole kauaks. Küünlad vahetasin suvel ära, kuid ka need on veidi tahmased, kusjuures mälu järgi vanad ei olnud. Minek on endiselt hea ja võtab näo naerule :D
Mis veel? Viimasel pildil olnud pagassimõlgi tegin ise korda, kusjuures irooniline on see, et paar nädalat enne laksu vaatasin just tööle minnes, et tee äärde jäävas lammaris on täpselt sama värvi 9-5, kuid kui koju jõudsin, oli see metalli kokkuostu viidud. Kurat!
Mingi aeg sai piduritorud vahetatud ja süütelukk lahti võetud ja puhastatud (võtsin muukideni lahti), näitas seda va tüüpviga, et 0-asendisse saamiseks pidi võtit lukuaugus logistama. Puhtaks ja teflonmääre peale ja töötab nagu Antsu viiul :)
Tagaamordid lähevad kohe vahetusse ja ega hetkel muud polegi.

A teate pulli? Mõtlesin, et oma pere logistika mugavamaks muutmiseks võiks mingi aeg ühe auto juurde osta, mõtlesin a la 2010-11 Passati, Superbi vms peale, kuid Superb pidi roostealdis ja veidi mürarikas olema, siduri- ja hoorattaprobleemid ja mis kõik veel.
Vaatasin siis edasi ja mõtlesin. Hmm. Enamus autod on suht iseloomutud ja avastasin, et krt peale Saabi polegi suurt midagi võtta :D
Ütlen ette ära, et hetkel on see veel ideetasandil ning mõtlen, kas bens või diisel, kuid kaldun endiselt bensuka poole, kuna läbisõit on mul suht väike ja bensukad peaks ikkagi probleemivabamad olema. Samuti et kas sedaan või universaal. Sedaan meeldib küll rohkem, kuid samas universaali oleks hea asju sisse loopida :)

Mul siin naabripoiss müüs ühe Aero maha ja ostis teise Hirschi turbo ja softiga Aero asemele ning selle väidetavad 250kw tekitasid proovisõidul korraliku peeretuse näkku ning juba see tõi mind taas mõttele, et krt ma ei taha endiselt mingi punnvõrriga sõita :D

Vot siuksed mõtted siis reede õdagul, homme lähen tutika 500se Saabi suure vennaga Kesk- Eesti piirkonda tööposti otsa, eks raalib edasi ikka :)
Auto minu käes olnud veidi üle 7 aasta ja eneselegi üllatuseks olen sellega sõitnud mingi 50.000km. Hetkel kellal mingi 310K.
Kasutaja avatar
STR
Postitusi: 168
Liitunud: R Juun 06, 2014 10:58
Asukoht:
Auto: viewtopic.php?f=57&t=23038
Kontakt:

#65

L Dets 01, 2018 11:56

LED-ide poolest:
https://www.osram.com/am/ecat/LEDriving ... P_1046312/
Enda Aeros sellised "warm white". Ei ole valged ega sinakad vaid pigem kollakad/valged. Algus oli veidi "võõras" kuid hetkel ära harjunud ning täitsa OK. Ei vilgu ega tee muid jamasid. Osrami LED-id üldse vastupidavamad ning kestavad. Kui aus olla siis nii palju kui neid kuhugi paigaldanud siis oma kasutusaja jooksul pole pidanud ka vahetama.
Pildid (tundub ikka veidi valgem kui reaalselt aga pigem tegelikult ikkagi rohkem kollakas kui sinakas):
http://static1.album.ee/files/1192/84/l ... 7_aS2E.jpg
http://static1.album.ee/files/1192/84/l ... 9_RECW.jpg

Teise auto poolest:
Ise E-R sõidan Octaviaga. Sai just võetud, et oleks midagi uuemat, töökindlamat, ökomat. Murevabam. Kindlasti pole nii mugav sõita kui 9-5ga. NV-del saab samas 9-5 liigelda ja nii minu arust on väga ok. On üks uuem ja üks vanem veidi keskmisest lahedam auto :). Selles mõttes ongi, et kõik oleneb milleks jne ning mis on eelistused teise auto puhul. Kas punktist A punkti B või peab ka teine auto olema varustusest pungil ning suure võimsa mootoriga jne. Skoda valisin just seepärast, et vastupidavad ja odav esinduses hooldada ka. Eks ma tahtsin ka E-R autoks algul midagi muud kuid siis otsustasin, et kui üks vanem juba on mis ilmselt/võib olla tahab vahepeal korralikke rahasüste siis teine võiks olla mingi uuem,ökom, murevabam ja lihtsalt A-st B-sse kuigi tegelikult nii hull asi polegi ja Octavial ka häid kasulikke asju külges.
NB! VAGI puhul väldi 103 ja 125 KW diisleid. Bensiiniomadest esinevad vahel CNG omadel ka omad kiiksud kuid muud bensiinimootoriga peaksid olema küll murevabad. See, et just bensiinimootoriga - ise olen otsustanud alati samamoodi. Maksan kasvõi kütuse eest rohkem kuid ei pea muretsema turbo, pihustite, kõrgsurvepumba, DPF jne jne asjade pärast.
Saabi ostu ajal samas pakkusin tüdrukule kuni 5k autosid, teise marke ja ikkagi ütles, et kui, siis 9-5 uuem kuna meeldib ja hea sõita :D . Siiani on rahul. Ma ka rahul.
Viimati muutis STR, L Dets 01, 2018 19:06, muudetud 1 kord kokku.
Škoda Superb 1.8TSI 2009, Škoda Octavia 1.4TSI 2014
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne.
Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
sigaelmar
Postitusi: 989
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#66

L Dets 01, 2018 13:50

Passat ongi selline täiesti mittemidagiütlev auto. Superb on peaaegu samasugune, ainult suurem ja näotum. Kui Saabist kopp ees on, siis näiteks Alfa Romeo on minu arvates hea alternatiiv just Saabile. Mitmes mõttes üsna sarnased ka (kohati ebatöökindlad aga mugavad, erilise välimusega, raske müüa aga odav osta, selline iseloomuga auto mis võidab kasutajate südameid ) Mul on olnud väga palju erinevaid autosid ja Alfa Romeo 159 on sõidumõnu poolest top viies kindlasti.
Kasutaja avatar
AARE530
Postitusi: 72
Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
Asukoht: Pärnu
Auto:

#67

K Dets 12, 2018 13:53

STR- nagu ma ühest teisest foorumist juba aastaid tean, siis ka sina oled üks, kellel on ka üks tagavedune suvel tsillimiseks :D
Aga kui ükskord teise auto ostuks läheb, tuleb üsna kindlalt ikkagi mingi bensukas, kui elu mingeid keerdkäike ei tee, mis diislit nõuab :)
Pool ajast sõidan nagunii 2018. aasta Griffini-logoga autoga, mis võtab 50+l/100km:D
sigaelmarile niipalju, et Itaalia ja Prantsuse autosid ei osta ma põhimõtteliselt, olgu mis pill ka on :D
A mis puutub mu enda autosse, siis ma arvan, et vahetan klapisääretihendid siiski igaks petteks lähiajal ära, pole väga suur kulu, et mitte proovida. Samas teeks õlikulu vähenemine selle auto minu jaoks jälle atraktiivsemaks, et siis näiteks kevadel üht-teist veel ette võtta, sest olgem ausad- autol iseenesest pole ju häda midagi peale õlikulu ja paari värvialuse roostemulli :)
Kasutaja avatar
9-5LPT
Postitusi: 1013
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-3 Aero

#68

K Dets 12, 2018 14:34

STR kirjutas:
L Dets 01, 2018 11:56

NB! VAGI puhul väldi 103 ja 125 KW diisleid. Bensiiniomadest esinevad vahel CNG omadel ka omad kiiksud kuid muud bensiinimootoriga peaksid olema küll murevabad. See, et just bensiinimootoriga - ise olen otsustanud alati samamoodi. Maksan kasvõi kütuse eest rohkem kuid ei pea muretsema turbo, pihustite, kõrgsurvepumba, DPF jne jne asjade pärast.
Pole need tsi-mootorid ka mingid murevabad, piisavalt näinud-kuulnud tuttavatelt, kuidas 1000km peale 1l õli läheb ja seda uutel autodel. Hiljuti üks somm pani enda uue a4 (vist, mudeliga võin eksida) kuskile garaazi katusele seisma ja kleepis sinna sama teksti peale. Murekohti on teisigi, internetist vabalt leitav.
Kogenud Aeronaut. :drive:
sigaelmar
Postitusi: 989
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#69

K Dets 12, 2018 17:38

AARE530 kirjutas:
K Dets 12, 2018 13:53
sigaelmarile niipalju, et Itaalia ja Prantsuse autosid ei osta ma põhimõtteliselt, olgu mis pill ka on :D
Sellepärast sa räägidki nii, et sa pole põhimõtteliselt ühtegi omanud :P
Ma just hiljuti juurdlesin endamisi, et mul on ka olnud mõned prantsuse autod ja ma neid küll erinevalt enamusest väga hulludeks autodeks ei pea aga kuidas siis nii. Ja siis ma jõudsin järeldusele, et ma olen oma Bemmidega sellist valu ja vatti näinud, et ma olen lihtsalt harjunud juba sellega, et auto koguaeg nokitsemist tahab + prantsuse auto jupid on tunduvalt odavamad kui bemmi omad. Ma kujutan ette, et mingi elupõline Toyota vend vannuks prantslasi maapõhja, sest ta pole harjunud selle asjaga, et iga kuu peab auto alla raha matma.
Kasutaja avatar
AARE530
Postitusi: 72
Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
Asukoht: Pärnu
Auto:

#70

K Dets 12, 2018 18:11

Samas on Tojootadel paar häda veel- kuuldavasti on päris paljude suurte laksudega padjad kinni olnud ning lisaks- mu emale anti mingi aeg asendusautoks tutikas Avensis- LEDilaks ees-taga, seest nagu uus auto ikka, aga üleüldiselt- sigaigav ja mitte mingit emotsiooni tekitav :D
Mis mu bemmi puutub, siis liikuma saades ehk väga tihti nokitseda pole vaja- praeguses mõistes vana kool juba :D
sigaelmar
Postitusi: 989
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#71

K Dets 12, 2018 22:03

AARE530 kirjutas:
K Dets 12, 2018 18:11
tutikas Avensis- LEDilaks ees-taga, seest nagu uus auto ikka, aga üleüldiselt- sigaigav ja mitte mingit emotsiooni tekitav :D
See on sama iseenesest mõistetav väide kui see, et taevas on sinine. Toyota on ju vana teada - tuntud igavautode tootja.
Kasutaja avatar
polukoli
Postitusi: 541
Liitunud: K Okt 15, 2014 18:20
Asukoht:
Auto:

#72

N Dets 13, 2018 8:13

Kui ma peaks täna oma Aero pealt liikuma teisele margile, siis hetkel turgu vaadates tundub selleks olevat just Superb - mahukuse tõttu
Kasutaja avatar
STR
Postitusi: 168
Liitunud: R Juun 06, 2014 10:58
Asukoht:
Auto: viewtopic.php?f=57&t=23038
Kontakt:

#73

N Dets 13, 2018 9:46

Aare - E36 on mul pigem tagasi käes kuna sentimentaalne väärtus mängus :). Lisaks on ta "vana BMW". Winterbeateriks on BMW Compact lihtsalt sobiv :D. Igapäevasõitudeks BMW-d ei tahaks (uuemaid mudeleid) - ulmeraha annab sisse taguda. Nagu ka Audi või VW-ga. Škodat osta odavam, esinduses hooldada odavam. Tehnika ju VAG-il kõigil sama...

9-5LPT - Bensiinimootoritel ei ole reeglina probleeme kõrgsurvepumba, pihustite, turboga. Kui just lammarist ei osta võib nende toodete vahetus (korralike osade vastu) olla üsna kulukas. Lisaks on tänapäeva bensiinimootoriga autod võrreldes diisliga ka üsna ökod ning see sääst l/100 km ei ole enam nii märgatav kui kunagi varem oli. Seda, et TSI-d ja FSI-d jne jne on täiesti pommikindlad, ma ei väidagi kuid kindlasti on neid asju vähem mille pärast põdeda.

Saabi pealt on tõesti keeruline kuhugi mujale ümber istuda. Saabi hinnaklassis sama mugavat ning võimast/kiiret leida veidi keeruline. Samas ega Saab Toyota pole ning sinna annab ka mõnuga laduda raha sisse. Kui aga eelmine omanik hoolas olnud siis ehk nii palju ei lähe. Endalgi hetkel plaan puudub mis saab kui peaks mingi hetk vahetama praeguse 9-5 mõne uuema Saabi vastu. NG on sisuliselt Insignia (palju samu osi) ning see ka nii väga ei meeldi ja siis tulebki minna mõne muu margi peale. Midagi teha pole :roll: . Saabe ju enam ei toodeta ;).

polukoli = +1

Aga, et mitte teise mehe auto teemat enam risustada siis ma arvan, et rohkem sõna ei võta muidugi jääbki diskussioon siin :roll: .

Eks seda 9-5 hoia nii kaua kuni vähegi kannatab :). Korralikke vähe ning hinnad neil küll käivad üles alla aga kunagi müües, kui viitsid pikemalt müüa, annab saada ilmselt korraliku summa veel :). Ilmselt pole sõita ka midagi häda? ja nägu naerul?
Škoda Superb 1.8TSI 2009, Škoda Octavia 1.4TSI 2014
AllParts - sõidukite varuosad, kereosad ,tuningosad jne.
Subaru24 - Subaru originaal varuosad & muu.
Kasutaja avatar
AARE530
Postitusi: 72
Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
Asukoht: Pärnu
Auto:

#74

K Mär 27, 2019 10:31

Tervitus!
Nägu on sõites endiselt naerul, eriti möödasõitudel 8-)
Mõnda aega on saanud põhilist tähelepanu valmimisjärgus 540, mõtlesin, et vahepeal peaks ka teist lennukit (BMW ka ju lennukitest alustanud :D) kõpitsema. Mõnda aega häiris kobin esisillas ning kuna ainukese veana mainiti mõni aeg tagasi ülevaatusel stabika kondid ära, võtsin eile kätte ja vahetasin need ära- jälle vaiksem. Sumpsi keskmise ja tagumise jupi vaheline muhv oli läbi ussitanud, vahetasin sellegi ära- jälle vaiksem. Kunagi sai sumpsi keskmine osa ära vahetatud, aga tuvastasin, et seegi hakkab jälle otsa saama, lähiajal poe sees käima ja see uus autole downloadida, samuti uued tagaamordid.
Paar kuud tagasi sai ka aku ää vahetatud, kolme aastaga sai täitsa otsa kurinahk.
Mis veel? Ükspäev hakkas alarm segast panema ja hommikul kodu ukse ees röökis iga natukese aja tagant, võtsin siis alarmi ploki maha, hetkel ongi ilma selle plokita, aga seda seni, kuni seal olevad patareid/akud uued hangin ja ära vahetan. Ploki lahti võtmine polnud õnneks väga keeruline, sest see on juba kunagi lahti käinud. Mingi aeg tahaks veel klapisääretihendid ära vahetada ja veits peaks keretöid tegema- tagatiiva nurkadest hakkab veits koledaks minema, kuigi peaks ütlema, et üleüldiselt on pilt suht viisakas isegi, olen näinud uuemaid, mis mädanevad ukse servadest ja teab kust veel.
Eile tegin pigipesu ja vahatasin ära ka, hakkas jälle rohkem meeldima :) Ilmselgelt müügiplaane pole, kuigi juba kaheksas aasta jookseb, endalgi huvitav tõdeda :D
Selle ajaga on kella näit liikunud 256.000km pealt 310.000km peale.
Olen siin mõelnud, et võiks vahelduseks mingid muud veljed ka alla hankida, et autole vahelduseks teine nägu anda, kuid mu teinepool on nüüd juba sellele vastu, et need praegused Aerokad teevad Saabist Saabi :D Et siis oma bemmi juures võid ju vahelduda, aga las Saabil olla oma nägu. Ju siis jääb, ega naisele saa vastu vaielda, teate ju küll, et mees majas otsustab, aga naine otsustab seda, mida mees otsustab:D
Huvitav on asja juures see, et kui enne selle auto ostmist Saabi mõtte käisin, oli ta seda meelt, et no krt, ei tea, see väike Scania on siuke kiiksuga auto, aga nüüd oleme mõlemad seda meelt, et kiiksuga autod ongi huvitavad, peaasi, et pole nii kiiksuga kui mingi... eee... sõjajärgne Citroëni-peldik või hipibuss, mida omajagu fännatakse- ärgu nüüd need fännid solvugu, see on vaid minu arvamus :)
Vot nii, sai paar lauset kirja nüüd.
Kasutaja avatar
AARE530
Postitusi: 72
Liitunud: E Okt 17, 2011 23:06
Asukoht: Pärnu
Auto:

#75

E Aug 19, 2019 14:25

Tere jälle! Nüüd kirjutan seoses ühe eile tekkinud probleemiga- turvapadja tuli hakkas lampi põlema. On sellega seoses mingeid levinumaid asju, mida võiks ise kontrollida? Ühe endise Saabiomanikuga rääkisin ja tema soovitas istmealused juhtmed üle vaadata, temal olevat see probleem olnud. Kõik nõuanded on teretulnud :)
Vasta