Tervitus!
Veidikene uuendusi ka siia teemasse- endiselt on see pill mul alles ning miskipärast arvan, et see nii ka jääb veel nii mõnekski ajaks.
Kuigi pean tunnistama, et ega suurt midagi polegi vahepeal teinud- õlivahetused, küünlad, uued pidurikettad ja nipet-näpet veel.
Ka ülevaatuselt läks auto läbi ilma eelnevate ettevalmistuseta, loomulikult ametlikult ning läbi selle täiesti puhta lehega.
Ahjaa, uus aku sai ka peale.
Nüüd paar päeva tagasi pakkus auto küll mulle sellise huvitava "üllatuse"- kõrvalistuja akent alla lastes vaatasin, et mida paganat see nüüd korraldab- nimelt ei läinud aken alla nii nagu peaks ehk siis ilusti mööda siine, vaid keeras end konkreetselt risti ette. Veale sain küll üsna kiirelt jälile- nimelt akna allservas olevatel alumiiniumsiinidel olevatest rohelistest rullikutest otsustas üks töölepingu lõpetada. Õnneks tuvastasin, et selle vahetus ei ole ka teab mis raketiteadus ning esmaspäeval, kui uued rullikud kätte saan, saab ka selle korda. Tundub ka, et see probleem ei ole avaldunud vaid minul. Arvatavasti oleks need rullikud saanud ka siit Pärnust lammarist, kuid see oleks vast ajutine lahendus ning seetõttu tellisin uued Amservist.
Mis veel? Eelmisel korral, kui kodus olin ning maalt tagasi Pärnu sõitsin, tundsin autos kerget bensulõhna ning paari tugevama gaasipedaali vajutuse korral viskas kõik tuled põlema ning auto seisiski tee ääres. Põhja alla vaadates avastasin bensuloigu ning esialgu kahtlustasin mõne bensutoru otsasaamist. Loomulikult õhtul pimedas ei hakanud sellega tee ääres tegelema, kui väljas külmakraadid ning 5-kuune tütreke autos nin õnneks sattus mul vennas ka parasjagu täiesti juhuslikult sealt mööda sõitma, kes Saabi ühe tuttava õue tiris.
Ega's midagi- järgmisel päeval "remondiriided" selga ning auto tagaots üles ning kuna nägin, et bensiinijäljed olid nii vasakul kui ka paremal pool auto põhja all ja torud tundusid terved olema, lähenesin asjale teiselt poolt ehk siis tagaistme alt. Ja kohe, kui paagipealset nägin, sai selgeks, et probleem ongi seal. Panen siinkohal ühe netiavarustest leitud pildi, siis lihtsam selgitada.
Siin pildil on näha bensiini surve-ja tagasivoolu voolikud ning üks neist kollastest stopritest, mis lähevad peale vooliku "torusse" lükkamist vooliku peale, oli mingil põhjusel ära murdunud ning seetõttu hüppas voolik tugevamal gaasiandmisel oma peast välja. Õnneks on see kollane osa (kuhu läheb ka pistik) vahetatav, õnnestus ka see "uus" saada ning tulemus- sõidab jälle!
Väiksed plaanid on kevadeks sellised, et veidi tahaks tegelikult autot madalamaks lasta ning ideaalis ka suveks mingi teine jooks velgi saada, mis oleks veidi laiemad, kuna vähemalt üks asi on, mis Saabil natuke minu silma riivab- nimelt on tagumused veljed koledasti koopas sees. Aga eks seda vaatab veel, kuigi olles näinud veidi (mitte räigelt, see on kole!) madaldatud Saabe, on see küll kena vaatepilt olnud.
Velgede suhtes- ei ole hetkel tegelikult õrna aimugi, millised need uued veljed peaks olema, sest originaalidest väga palju valikut ei ole tegelikult, vähemalt minu jaoks, muidugi ei tähenda see, et ma mingeid 22-tolliseid bling-velgi taga ajaks :D
Muusika osas olen põhimõtteliselt käega löönud, sest meil on sõitu nii vähe, et polegi sellest väga lugu ning kui me näiteks kolmekesi sõidame- mina, mu naine ja meie Virsik- on raadio nagunii pea kogu aeg vait ning kasutame autosõitu vestlemiseks :)
Üks väike probleem veel on- nimelt mingil hetkel hakkab kaugtuledega sõites põlema vaid parempoolne ning seoses sellega ka armatuuris kaugtulede märgutuli ei põle, kuid mingil ajahetkel hakkab ka vasak kaugtuli koos sinise tulega põlema, nii et pole väga hullu.
Nagu siin kolades olen tähele pannud, et selle põhjuseks on see kurikuulus oranž relee- eks peab sellega ka mingi aeg tegelema.
Olen ka mõelnud valgustugevuse parandamiseks osta Rootsist LED-ramp, kuid eks seda veel vaatab.
Aga praeguse monoloogi lõpetuseks paneks siia ka ühe pildi, milliseid mul tõenäoliselt enam kunagi ei teki, kuna see must ei ole veel senini halli kõrval seisnud, sest must on ca 360 päeva aastast Eestist eemal ning Eestis olles on see tavaliselt kas Raplas või Tallinnas.
PS. See korsten ei ole siiski veoka küljes, kuna nii palju kõrgemale ulatuva korstnaga ei saa ülevaatuselt läbi ning ka paraku on Norra tunnelid (mitte ainult) vähe madalamate asjade jaoks mõeldud :D
Loodetavasti on järgmise sissekande juures ka midagi põnevamat rääkida kui niisama tühipaljas mula :)
Niipalju veel, et Saabi läbisõidumõõdik näitab 292xxx km, kui õigesti mäletan, ei viitsi spetsiaalselt seda vaatama minna hetkel sellise kauni vesise talveilmaga :freak:
Et siis nii.