Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT
Sai omale Saab ostetud, -98 aasta oma, toodud Sveitsist, Eestis olen esimene omanik. Läbisõit oli 186452, hooldusraamatu järgi isegi klapib:D. Ülevaatuselt läks kobinata läbi. Edasi viib teda 2.3 LPT (125kw) ja manuaal kast - edasi astub suht viisakalt, kuid pean tunnistama et sama kombinatsioon tonnise peal oli märgatavalt erksam. Lisadest - kahe tsooniline kliima (peaks vist nii olema, eks parandage kui eksin :)), püsikiiruse hoidja, kompuuter, nahksisu ja el. aknad ja peeglid.
Vigadest - 3 korda on välja surnud kui madalatel pööretel (käik sees, mitte tühikäigul) vasakule keeran (ehk on see vasakule keeramine kokkusattumus, ehk mitte) ja mõned kriipsud-kraapsud kerel, aga ega ta tehasest ka ei tulnud. Praeguseks vuratud 2020 (keskmine küttekulu 8,8 - 75% maanteel, 25% linnas) kilomeetrit - puhas sõidurõõm.:headbang:
VIN: YS3EF45E6W3059263
Model: Saab 9-5 (9600)
Model Year: 1998
Body type: 4-door (4D)
Engine: B235E 4-inline, Turbo, PETROL, TURBO (B235 E)
Gearbox: 5-speed manual / Front wheel drive
Plant: Trollhattan, Sweden, line A
Market: Model series III, Driver and passenger airbags
Serial number: 059263
Aga mis muud - kokkutulekutel näeb. !:)
Vigadest - 3 korda on välja surnud kui madalatel pööretel (käik sees, mitte tühikäigul) vasakule keeran (ehk on see vasakule keeramine kokkusattumus, ehk mitte) ja mõned kriipsud-kraapsud kerel, aga ega ta tehasest ka ei tulnud. Praeguseks vuratud 2020 (keskmine küttekulu 8,8 - 75% maanteel, 25% linnas) kilomeetrit - puhas sõidurõõm.:headbang:
VIN: YS3EF45E6W3059263
Model: Saab 9-5 (9600)
Model Year: 1998
Body type: 4-door (4D)
Engine: B235E 4-inline, Turbo, PETROL, TURBO (B235 E)
Gearbox: 5-speed manual / Front wheel drive
Plant: Trollhattan, Sweden, line A
Market: Model series III, Driver and passenger airbags
Serial number: 059263
Aga mis muud - kokkutulekutel näeb. !:)
Kogenud Aeronaut.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ja kuidas õnnelikul 9-5 omanikul on lood karteri tuulutusega ja õlivõtusõelaga?? :P
ei no, lihtsalt väike vihje
ei no, lihtsalt väike vihje
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ja kuidas õnnelikul 9-5 omanikul on lood karteri tuulutusega ja õlivõtusõelaga?? :P
ei no, lihtsalt väike vihje
Nooo...ise eriline õlinäpp pole, eks kui eestis jälle, käin kuskilt läbi ja lasen üle vaadata asjad, haringi ennast siin mööda foorumit:cool:
Tänud igatahes!
Kogenud Aeronaut.
Esimene töö-õnnetus ka minu suksul, sain vaevalt Tartust Tallinna poole tulema hakata kui kõrvu mingi imelik heli hakkas "paitama". Pühapäeva õhtu ja laeva peale kiire, kuskilt abi nagunii enam poleks saanud ja lükkasin ta praeguseni edasi. Ise kahtlustan et esimene vasak rattalaager (tõstsin huvipärast esimese vasaku külje üles ja lasin kiiruse mingi 50km/h kohapeal - vabahoog pmst olematu ja pidurdus üsna kärmelt, ca 7-8 sekundiga kinni), on sellel ka mingi ajaline piir kaua kannatab taga sõita? Uurisin kohaliku remonditöökoja aegu ja hindasid - 50 eurot kehvema varuosa eest ja 90 parema (eestis umbes 30 euro kandis, ladu24.ee andmetel) ja muidugi 74 eurot tunnis..:wall:. Kuna sinna oleks sama maa sõita mis tallinnasse siis, panustan pigem kodumaise töökoja peale ja see on ka ilmselt minu esimene visiit Troostautosse, loodan et seal meeldima ei hakka ja tihedaks külaliseks ei hakka:cool:.
Kogenud Aeronaut.
Ei aidanud ka see, viga endiselt olemas, Carstopis öeldi et mingi imelik kõrvalheli on tõesti olemas ja nemad seda rattalaagri veaks ei nimetaks, aga kuna jupp oli ostetud, siis vahetatud ta sai. Niipalju võin öelda veel et tundub et seda on vähemaks jäänud viimasel ajal, äkki siis piduriklots käib kuskilt natuke vastu? Pidurdamisel vibreerib küll õrnalt ja tundub ka hääle (ja ka rooli) järgi esimene vasak olema, arvamusi?
Kogenud Aeronaut.
Sügise esimesed märgid on kohal - salongi ventika mootor lehti täis. Otsustasin asja ette võtta ja ära puhastada ka salongifiltri, läks aega ligi kolm tundi kokku, aga tehtud ta sai. (Teinekord läheb vast vähem, nipid selged). Tekkis ka paar küsimust, nimelt kindalaeka külge jookseb mingi voolik (sees ka mingi lüliti), ühenduskohta ma sellele ei leidnud ja nii a lahtisena jäi. Millega tegemist?
Teine asi: üks voolik oli mootori all lõhki läinud, võibolla seotud sellega et ligi kuu aega seisis, olin ise välismaal. Keegi teab täpsemalt mis see on ja kas kuskilt on võimalik osta uut ühenduskohta, mis mootori külge läheb (ja eelkõige mis see üldse on)? Vana on kulunud ja kipub sealt lahti tulema, proovisin kuumakindla liimsilikooniga ära liimida, aga see ei pidanud vastu väga..
Ette tänades, Johannes.
Teine asi: üks voolik oli mootori all lõhki läinud, võibolla seotud sellega et ligi kuu aega seisis, olin ise välismaal. Keegi teab täpsemalt mis see on ja kas kuskilt on võimalik osta uut ühenduskohta, mis mootori külge läheb (ja eelkõige mis see üldse on)? Vana on kulunud ja kipub sealt lahti tulema, proovisin kuumakindla liimsilikooniga ära liimida, aga see ei pidanud vastu väga..
Ette tänades, Johannes.
Kogenud Aeronaut.
-
- Pealik
- Postitusi: 4256
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
...paar küsimust, nimelt kindalaeka külge jookseb mingi voolik (sees ka mingi lüliti), ühenduskohta ma sellele ei leidnud ja nii a lahtisena jäi. Millega tegemist?
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/545808_4676506117780_1283911164_n.jpg
Kui sa veel ei tea, siis sinu Saabil on jahutusega kindalaegas :)
Lahtine ots peab minema kusagile konditoru vms ühenduse otsa. Sisemine nn. lüliti on selle jaoks, kas on soov kindalaekat jahutada või mitte :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kindalaeka küljes olev voolik läheb ahju külge, vaat seal filtri ava juures, umbes keskel. Sealt tuleb õhk otse kliima radiaatori kambrist. Kui soovid, et limonaad või õlu püsiks jahedamana pane pudel kindalaekasse ja ava see klapp (sina nimetasid seda vist lülitiks) ja sealt voolikust hakkab puhuma niijahedat õhku kui parasjagu kliima radika kambris on. Selge see, kui kliima on väljalülitatud, siis sa ka jahedat õhku sealt ei tule.
EDIT: vaata siin on voolik ahjuküljes
Katkine liides on karterituulutus.
EDIT: vaata siin on voolik ahjuküljes
Katkine liides on karterituulutus.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Sul ei ole katki mitte ainult see kummi puks vaid ka plast nippel, mis puksi sees käib. Panen sulle kohe ka pildi.
See nippel on sul pooleks, teine pool sellest on sul klapikambrikaane sees.
See nippel on sul pooleks, teine pool sellest on sul klapikambrikaane sees.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Selle nipli ma kinnitasin ka uuesti (too on ära kulunud vms), liimsilikooni ja traadiga praegu, kuni vahetaud saab. Imelik oli ka see, et see voolik oli nagu seestpoolt hävinenud vaikselt, kummipuru jne..
Kogenud Aeronaut.