Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT

9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#26

K Okt 03, 2012 14:57

Väike update ka, iluvõre veits moditud ja parktuled suundadesse viidud..



Lisatud failid
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#27

T Okt 09, 2012 20:37

Üks tõsine mure enne talve..nimelt puhub sooja õhku ainult kõrvalistuja poolsetest õhukanalitest ja sellest mis keskkonsooli küljes on ja taha puhub, juhipoolsest tuleb ainult jahedat.

Autol kahetsooniline kliima (2.3 125kw), üks radikas siis otsad andnud? Saab kuidagi remontida, testida? Proovisin otsida 9-5 kliima kalibreerimist aga suurt midagi foorumi otsing ei andnud, vajutasin siis ise Off ja Auto nuppu korraga, lõi ekraani heledaks ja vasakule poole kirjutas 01 ja paremale 06, need veakoodid vms? Või mida ma seal üldse tegin? :D

Ette tänades, Johannes.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
9kolm
Postitusi: 70
Liitunud: R Aug 19, 2011 12:55
Asukoht: TLN
Auto: 9-3 "S"

#28

T Okt 09, 2012 21:26

01 ja 06 on veakoodid jah. Soovitan netist otsida nende kohta, probleeme võib olla mitmeid. Endal oli vigane stepper motor, mille sai natuke kohendades uuesti tööle, seda küll kõrvalistuja pool.
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#29

K Okt 10, 2012 9:22

http://blog.saab9-5.com/?p=26
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#30

K Okt 10, 2012 21:23

01 ja 06 on veakoodid jah. Soovitan netist otsida nende kohta, probleeme võib olla mitmeid. Endal oli vigane stepper motor, mille sai natuke kohendades uuesti tööle, seda küll kõrvalistuja pool.



1 Peaks näitama vigade arvu ja 6 siis viga, ehk siis on ka mul stepper mootor vigane veakoodi järgi, kus remontida lasid ja kas oli keeruline (loe: kallis) töö?
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#31

K Okt 10, 2012 21:25

http://blog.saab9-5.com/?p=26


Suur tänu! :)
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
9kolm
Postitusi: 70
Liitunud: R Aug 19, 2011 12:55
Asukoht: TLN
Auto: 9-3 "S"

#32

K Okt 10, 2012 21:57

Tegin ise ja maksin 0€. Hetkel on tegemisest möödas pool aastat ja toimib. Teine lugu on siis kui mootor on terve ja kõrvalolev plastikdetail on purunenud. Veakood on ka sel puhul 6. Selle kohta saad lähemalt siit: http://www.saabservices.com/9-5%20ac%20repair%20new.htm . Mootor ise on näha teisel pildil.
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#33

R Okt 19, 2012 22:06

Juhtus väike kokkupõrge kitsega, kiirus ca 20km/h kokkupõrke hetkel, udutule lõi soklist välja - aga see sai ka kohe ilusti korda - õnnelik õnnetus võib öelda! :)
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#34

E Okt 29, 2012 16:47

Vahetatud said esimesed pidurikettad ja klotsid, lisaks läheb homme vahetusse esimene vasak rumm (on vast õige nimetus), kuna 5st poldiaugust 2 lõpetasid töölepingu. Siinkohal tänusõnad kasutajale ZENNA kelle saabilt sain varuosa mõistliku hinnaga.

Pilt


Üks klõps talvest ka:

Pilt
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#35

K Nov 07, 2012 20:36

Vahepeal said alla pandud talverehvid (26.10.12), valituks osutusid 16" 205/55 Continental Winter Viking 1-ed, peamiselt hinna ja kättesaadavuse pärast, esimese lumega toimisid väga ilusti minu silmis - pidamine super.
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#36

P Dets 02, 2012 15:57

Pilt
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#37

E Dets 10, 2012 21:54

12.10.2012, Rauma, FIN

Pilt

Helipildi täiustamiseks lisatud subwoofer ja võimendi, 1000w ja 10 hobujõudu kohe juures :headbang:. Pilt pooleliolevast tööst:

Pilt
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#38

L Dets 15, 2012 18:05

Esimene kord kui saab mind 8 kuu jooksul tee peale jättis. Pingutusrullik kiilus kinni ja rihm ribadeks. Ravi vast saab uue nädala alguses :).



Edit: polnudki pingitusrullik, vaid selle kohal olev, ei tea mille oma see on. Igatahes jupid ( uus pinguti koos rullikuga + kaks teist rulli ( roolivõim ja kliima siis vist) + rihm) said ostetud, kokku 174,60.-
Täna pukseerin töökotta ka, vast saab lähipäevil korda. Reedel Audaceris aeg kirjas, paigaldatakse karteri tuulutuse kit ja kliima vaadatakse ka üle. :headbang:

Edit edit: Auto korras, ühte rulli ei suutnud lahti keerata ja lõhkus isegi mõned võtmed sellega, ei tea miks või kuidas nii kinni..tööraha 70 eurot ja kast eesti õllet omaalgatuslikult, soome kohta väga odavalt saadud minu silmis :). Tundub et auto läheb paremini soojaks ka, on võimalik et see kuidagi midagi paremaks tegi?

Terv, Johannes
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#39

L Dets 22, 2012 13:29

Audaceris käidud, kit küljes aga kliimat kahjuks korda ei saanud - kellegi käed olid omaalgatuslikult juba seda parandada yritanud, õnnetuseks oli rohkem kahju tehtud, päeva töö remont. Lisaks paar puksi vajavad vahetust.
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#40

R Veebr 08, 2013 19:45

Pole ammu kribanud miskit - otsustasin subwoofrist loobuda, kuna ei saanud endale kuidagi meeldivaks seda timmitud, ilmselt suur osa high-low converteri kehval helikvaliteedil: pole originaalis 7mel kõlaril ka viga midagi, kuigi mõtted liiguvad edasi ovaalide peale aknalauale..

Tulemas: Õlivahetus, esiklaasis ka täke, mille lähipäevil eemaldada lasen ja lisaks juurde ka toonklaas, pildimaterjali juba nädala pärast. Muidu kõik ornungis (peale muidugi selle kliima, mille üks pool jätkuvalt ootab kuniks rohkem aega on et korda saaks lasta teha), kalla ja talla..

Terv, Johannes.
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#41

T Veebr 12, 2013 21:23

Proovisin leida otsingu kaudu vastust kui palju õli läheb 2.3se LPT mootoriblokki, aga ei leidnud täpset vastust - SaabCentralis kirjas et 4 liitrit, on ka nii vähe?

Terv, Johannes.
Kogenud Aeronaut. :drive:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#42

K Veebr 13, 2013 8:26

Nii on.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#43

P Veebr 17, 2013 23:19

Õlivahetus tehtud ja ka toonklaas nüüd lisavarustuses.

Pilt pisut veidra nurga alt, aga paremat ka pole võtta hetkel:



Lisatud failid
Kogenud Aeronaut. :drive:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#44

E Veebr 18, 2013 8:22

Proovisin leida otsingu kaudu vastust kui palju õli läheb 2.3se LPT mootoriblokki, aga ei leidnud täpset vastust - SaabCentralis kirjas et 4 liitrit, on ka nii vähe?

Terv, Johannes.


Kui mootor on maas känud,või lihtsalt õliradika torud lahti olnud, läheb sellesse mootorisse 5,4 liitrit õli. Niisama õlivahetusel kuni 4,5l.
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#45

E Veebr 18, 2013 16:09

Proovisin leida otsingu kaudu vastust kui palju õli läheb 2.3se LPT mootoriblokki, aga ei leidnud täpset vastust - SaabCentralis kirjas et 4 liitrit, on ka nii vähe?

Terv, Johannes.


Kui mootor on maas känud,või lihtsalt õliradika torud lahti olnud, läheb sellesse mootorisse 5,4 liitrit õli. Niisama õlivahetusel kuni 4,5l.






Tundub et pole kumbagi neist olnud, 5 liitrit viisin ja kanku pandi tagasi, midagi oli sees ka veel. Sisse läks Mobil Super 3000 5w-40.
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#46

T Veebr 19, 2013 20:52

Kas kellelgi veel on Saabiga nii olnud et telefonilaadijad lihtsalt surevad järjest ära? 4 tükki 6-7 kuu jooksul, ei ole ju normaalne? Ei tahaks uskuda et telefoni viga..
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#47

P Mär 03, 2013 16:24

Pilt
Kogenud Aeronaut. :drive:
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#48

L Mai 25, 2013 17:47

Täna vahetati ära:
Õõtshoova esipuksid x2
Tagumised õõtsapuksid x2
Sild reguleeriti ära
Esimesed pidurikettad
Tagumised pidurikettad + klotsid
Liigendpuksid aka "niidirullid" x4

Käisin ka ülevaatusel pisikese hilinemisega, sai aastaks peale jälle.

Ja alla said ostetud/pandud 17" aero veljed kasutaja Valka käest, kes omakorda need kunagi ostis vvs-ilt - pilt hoopis teine! :):

Ühtlasi on nüüd 16" veljed müügis koos suve ja talverehvidega, täpsem info müügiosakonnas.

Terv, Johannes.
Kogenud Aeronaut. :drive:
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#49

L Mai 25, 2013 20:10

Kuri, ma tahaks sinu seda iluvõre :love:
Tavalisest kroomist imo "bossim"
9-5LPT
Postitusi: 1236
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#50

P Mai 26, 2013 3:14

Kuri, ma tahaks sinu seda iluvõre :love:
Tavalisest kroomist imo "bossim"



Ise tehtud, hästi tehtud ;)
Aastaga kulus suht ikka maha see värv, lõi kividega tükid lahti ja siis tegin ta uuesti täitsa puhtaks - homme või kunagi lähipäevil läheb mustaks tagasi :).
Kogenud Aeronaut. :drive:
Vasta