Saab 9-5 LPT SE, 1998, 9-5LPT
Üks tõsine mure enne talve..nimelt puhub sooja õhku ainult kõrvalistuja poolsetest õhukanalitest ja sellest mis keskkonsooli küljes on ja taha puhub, juhipoolsest tuleb ainult jahedat.
Autol kahetsooniline kliima (2.3 125kw), üks radikas siis otsad andnud? Saab kuidagi remontida, testida? Proovisin otsida 9-5 kliima kalibreerimist aga suurt midagi foorumi otsing ei andnud, vajutasin siis ise Off ja Auto nuppu korraga, lõi ekraani heledaks ja vasakule poole kirjutas 01 ja paremale 06, need veakoodid vms? Või mida ma seal üldse tegin? :D
Ette tänades, Johannes.
Autol kahetsooniline kliima (2.3 125kw), üks radikas siis otsad andnud? Saab kuidagi remontida, testida? Proovisin otsida 9-5 kliima kalibreerimist aga suurt midagi foorumi otsing ei andnud, vajutasin siis ise Off ja Auto nuppu korraga, lõi ekraani heledaks ja vasakule poole kirjutas 01 ja paremale 06, need veakoodid vms? Või mida ma seal üldse tegin? :D
Ette tänades, Johannes.
Kogenud Aeronaut.
01 ja 06 on veakoodid jah. Soovitan netist otsida nende kohta, probleeme võib olla mitmeid. Endal oli vigane stepper motor, mille sai natuke kohendades uuesti tööle, seda küll kõrvalistuja pool.
1 Peaks näitama vigade arvu ja 6 siis viga, ehk siis on ka mul stepper mootor vigane veakoodi järgi, kus remontida lasid ja kas oli keeruline (loe: kallis) töö?
Kogenud Aeronaut.
Tegin ise ja maksin 0€. Hetkel on tegemisest möödas pool aastat ja toimib. Teine lugu on siis kui mootor on terve ja kõrvalolev plastikdetail on purunenud. Veakood on ka sel puhul 6. Selle kohta saad lähemalt siit: http://www.saabservices.com/9-5%20ac%20repair%20new.htm . Mootor ise on näha teisel pildil.
Vahetatud said esimesed pidurikettad ja klotsid, lisaks läheb homme vahetusse esimene vasak rumm (on vast õige nimetus), kuna 5st poldiaugust 2 lõpetasid töölepingu. Siinkohal tänusõnad kasutajale ZENNA kelle saabilt sain varuosa mõistliku hinnaga.
Üks klõps talvest ka:
Üks klõps talvest ka:
Kogenud Aeronaut.
Vahepeal said alla pandud talverehvid (26.10.12), valituks osutusid 16" 205/55 Continental Winter Viking 1-ed, peamiselt hinna ja kättesaadavuse pärast, esimese lumega toimisid väga ilusti minu silmis - pidamine super.
Kogenud Aeronaut.
Esimene kord kui saab mind 8 kuu jooksul tee peale jättis. Pingutusrullik kiilus kinni ja rihm ribadeks. Ravi vast saab uue nädala alguses :).
Edit: polnudki pingitusrullik, vaid selle kohal olev, ei tea mille oma see on. Igatahes jupid ( uus pinguti koos rullikuga + kaks teist rulli ( roolivõim ja kliima siis vist) + rihm) said ostetud, kokku 174,60.-
Täna pukseerin töökotta ka, vast saab lähipäevil korda. Reedel Audaceris aeg kirjas, paigaldatakse karteri tuulutuse kit ja kliima vaadatakse ka üle. :headbang:
Edit edit: Auto korras, ühte rulli ei suutnud lahti keerata ja lõhkus isegi mõned võtmed sellega, ei tea miks või kuidas nii kinni..tööraha 70 eurot ja kast eesti õllet omaalgatuslikult, soome kohta väga odavalt saadud minu silmis :). Tundub et auto läheb paremini soojaks ka, on võimalik et see kuidagi midagi paremaks tegi?
Terv, Johannes
Edit: polnudki pingitusrullik, vaid selle kohal olev, ei tea mille oma see on. Igatahes jupid ( uus pinguti koos rullikuga + kaks teist rulli ( roolivõim ja kliima siis vist) + rihm) said ostetud, kokku 174,60.-
Täna pukseerin töökotta ka, vast saab lähipäevil korda. Reedel Audaceris aeg kirjas, paigaldatakse karteri tuulutuse kit ja kliima vaadatakse ka üle. :headbang:
Edit edit: Auto korras, ühte rulli ei suutnud lahti keerata ja lõhkus isegi mõned võtmed sellega, ei tea miks või kuidas nii kinni..tööraha 70 eurot ja kast eesti õllet omaalgatuslikult, soome kohta väga odavalt saadud minu silmis :). Tundub et auto läheb paremini soojaks ka, on võimalik et see kuidagi midagi paremaks tegi?
Terv, Johannes
Kogenud Aeronaut.
Audaceris käidud, kit küljes aga kliimat kahjuks korda ei saanud - kellegi käed olid omaalgatuslikult juba seda parandada yritanud, õnnetuseks oli rohkem kahju tehtud, päeva töö remont. Lisaks paar puksi vajavad vahetust.
Kogenud Aeronaut.
Pole ammu kribanud miskit - otsustasin subwoofrist loobuda, kuna ei saanud endale kuidagi meeldivaks seda timmitud, ilmselt suur osa high-low converteri kehval helikvaliteedil: pole originaalis 7mel kõlaril ka viga midagi, kuigi mõtted liiguvad edasi ovaalide peale aknalauale..
Tulemas: Õlivahetus, esiklaasis ka täke, mille lähipäevil eemaldada lasen ja lisaks juurde ka toonklaas, pildimaterjali juba nädala pärast. Muidu kõik ornungis (peale muidugi selle kliima, mille üks pool jätkuvalt ootab kuniks rohkem aega on et korda saaks lasta teha), kalla ja talla..
Terv, Johannes.
Tulemas: Õlivahetus, esiklaasis ka täke, mille lähipäevil eemaldada lasen ja lisaks juurde ka toonklaas, pildimaterjali juba nädala pärast. Muidu kõik ornungis (peale muidugi selle kliima, mille üks pool jätkuvalt ootab kuniks rohkem aega on et korda saaks lasta teha), kalla ja talla..
Terv, Johannes.
Kogenud Aeronaut.
Proovisin leida otsingu kaudu vastust kui palju õli läheb 2.3se LPT mootoriblokki, aga ei leidnud täpset vastust - SaabCentralis kirjas et 4 liitrit, on ka nii vähe?
Terv, Johannes.
Terv, Johannes.
Kogenud Aeronaut.
Proovisin leida otsingu kaudu vastust kui palju õli läheb 2.3se LPT mootoriblokki, aga ei leidnud täpset vastust - SaabCentralis kirjas et 4 liitrit, on ka nii vähe?
Terv, Johannes.
Kui mootor on maas känud,või lihtsalt õliradika torud lahti olnud, läheb sellesse mootorisse 5,4 liitrit õli. Niisama õlivahetusel kuni 4,5l.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Proovisin leida otsingu kaudu vastust kui palju õli läheb 2.3se LPT mootoriblokki, aga ei leidnud täpset vastust - SaabCentralis kirjas et 4 liitrit, on ka nii vähe?
Terv, Johannes.
Kui mootor on maas känud,või lihtsalt õliradika torud lahti olnud, läheb sellesse mootorisse 5,4 liitrit õli. Niisama õlivahetusel kuni 4,5l.
Tundub et pole kumbagi neist olnud, 5 liitrit viisin ja kanku pandi tagasi, midagi oli sees ka veel. Sisse läks Mobil Super 3000 5w-40.
Kogenud Aeronaut.
Täna vahetati ära:
Õõtshoova esipuksid x2
Tagumised õõtsapuksid x2
Sild reguleeriti ära
Esimesed pidurikettad
Tagumised pidurikettad + klotsid
Liigendpuksid aka "niidirullid" x4
Käisin ka ülevaatusel pisikese hilinemisega, sai aastaks peale jälle.
Ja alla said ostetud/pandud 17" aero veljed kasutaja Valka käest, kes omakorda need kunagi ostis vvs-ilt - pilt hoopis teine! :):
Ühtlasi on nüüd 16" veljed müügis koos suve ja talverehvidega, täpsem info müügiosakonnas.
Terv, Johannes.
Õõtshoova esipuksid x2
Tagumised õõtsapuksid x2
Sild reguleeriti ära
Esimesed pidurikettad
Tagumised pidurikettad + klotsid
Liigendpuksid aka "niidirullid" x4
Käisin ka ülevaatusel pisikese hilinemisega, sai aastaks peale jälle.
Ja alla said ostetud/pandud 17" aero veljed kasutaja Valka käest, kes omakorda need kunagi ostis vvs-ilt - pilt hoopis teine! :):
Ühtlasi on nüüd 16" veljed müügis koos suve ja talverehvidega, täpsem info müügiosakonnas.
Terv, Johannes.
Kogenud Aeronaut.
Kuri, ma tahaks sinu seda iluvõre :love:
Tavalisest kroomist imo "bossim"
Ise tehtud, hästi tehtud ;)
Aastaga kulus suht ikka maha see värv, lõi kividega tükid lahti ja siis tegin ta uuesti täitsa puhtaks - homme või kunagi lähipäevil läheb mustaks tagasi :).
Kogenud Aeronaut.