#75
T Nov 12, 2013 17:31
Vahepeal on niipalju juhtunud et vahetatud sai parem pooltelje ots (ca 65.-) ja alla said tutikad Bridgestone Blizzard lamellid (17" 225/45), sõit läks tuntavalt mugavamaks ja isegi vaiksemaks. Pooltelje otsaga muidugi oli talvekaid alla pannes omaette ooper: nimelt oli see otsamutter seal nii lahti, et seda andis näpuga keeraga - järjekordne pardakk carstopi poolt - käisin ka kohapeal, kirjutati mulle sinna üks tund tasuta tööd, mitte et see kuidagi kompenseeriks kõike seda mis nad korda on saatnud ja ilmselt oli see pooltelje otsa viimane asi mis seal teha üldse kunagi lasin.
Pühapäeva õhtul otsustas Saab enne soome minekut Tallinna piiril saba anda, teistkordselt siis meie "suhte" jooksul ja täpselt sama viga mis eelmine kord. Kui kõigest õieti aru sain, siis kiilus kinni üks rull (jäi eelmine talv vahetamata, kuna kohalik soomlane ei saanud seda kätte sealt) mis lõhkus omakorda ühe teise juhtrulli ja lisaks oli kõveraks läinud pearull, mis kõike seda ringi ajab (ma pole nüüd päris kindel kas ta läks kõveraks selle kinnikiilumise tagajärjel või oli ta enne juba vildakas). Siinkohal suured-suured tänud Illimarile ja Audacerile, et kohe hommikul asja kallale asuti ja sain juba esmaspäeval uuesti teele asuda.
Üllataval kombel on pärast remonti küttekulu vähenenud kõikide aegade madalaimale, nimelt 110km/h 250 km ja 7,1 sajale (enne kuskil 8,8 maanteel suvest saadik) - selliseid numbreid pole see saab kunagi näidanud, isegi mitte 16" rehvidega (hetkel all 17"), eks osalt arvan et head rehvid on seda natuke vähendanud ja teiseks tundub et see rullide teema oli ka kuidagi seotud asjaga.
Kogenud Aeronaut.