Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW

overspeed
Postitusi: 702
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#1

E Juun 18, 2012 3:42

Ilus, väga ilus.
Tee sellest pagassis olevas subwoofrist pilti palun, olen nuputanud, et kus too olema peaks ja kust seda saaks.
Arrogance diminishes wisdom !
kermo.r
Postitusi: 29
Liitunud: L Veebr 11, 2012 0:23
Asukoht:
Auto:

#2

E Juun 18, 2012 12:34

Aero velgedel hoopis teine teema, meeldib! ;)
aarnek1
Postitusi: 62
Liitunud: E Mai 02, 2011 17:26
Asukoht:
Auto:

#3

E Juun 18, 2012 20:43

uuh on ikka ilus teine. Loodetavasti saad temaga jah rahulikult kiirust ületada:).
Huvitav, et mis puksid, mul vahetati tal kõik tagumised puksid. TB vahetuse käigus sai autu ka uue softi, et see peaks vigade osa rahustama. Eks ma siin Tartu pool hoia su autol silma peal.:)
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#4

T Juun 19, 2012 14:04

Kus kohas sa lasid üle vaadata selle?
Regular Saab Guy
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#5

T Juun 19, 2012 17:54

Märgiks veel ära, et aeg-ajalt taha istudes naksub, see vihjab aga nagu rohkem ju amordile?


Amort ju kõrgusele mõju ei avalda. Raskendab ta vedru käigu kiirust ainult.
aarnek1
Postitusi: 62
Liitunud: E Mai 02, 2011 17:26
Asukoht:
Auto:

#6

T Juun 19, 2012 21:32

amort ikka mõjutab veidi kõrgust. Aga kui amordiga jama siis võid Tartu tulla ja saab vast garantii korras ära vahetatud, tööd teostas carstop. Seda koopa vahe asja ajasin ise ka aga ei saanudki targemaks ja tundus, et selliseid aerosid on palju mil rattad suht koopas. Kui taga mingid puksid läbi siis lase vast need ennem ära vahetada äkki aitab ka seegi. Puksidele enam garantiid pakkuda ei saa, üle aasta möödas vahetusest. Ja eks need uued puksid said ka rohkem tööd tänu valedele amortidele. Kui saad kuskilt uusi vedrusi proovi saaks ehk teada kas vedrud väsinud või mitte, ise uurisin ka nende hindu (70euri tk) kuid ei jõudnud selleni.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

K Juun 20, 2012 8:07

Amordi tööpõhimõtet silmas pidades ei ole tal küll võimalik kuidagi auto kõrgust mõjutada. Selleks on ikka vedru, mis kõrguse annab.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#8

K Juun 20, 2012 8:29

Paraku ikka mõjutab küll :wise:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
overspeed
Postitusi: 702
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#9

K Juun 20, 2012 14:02

Paraku ikka mõjutab küll :wise:


Kas Saabil on Nivomat amordid ette nähtud tehase poolt?
Arrogance diminishes wisdom !
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#10

K Juun 20, 2012 14:04

Osadel vagunitel jah.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#11

E Juul 02, 2012 23:28

Ma tahaks selle wooferi kohta küsida - kas sinu oma pole kuidagi ülevõimendatud ja liiga madala sagedusega? Mul on samasugune auto ja mul jääb selle wooferi pärast helipilti nagu "tühi koht" sisse sinna vahele kus tavakolarid enam bassi ei anna ja woofer veel ei anna.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#12

T Juul 03, 2012 10:14

Võibolla me peaks korra kokku saama. Mul on küll nii, et täitsa " vaakum" on helipildis sees. Lugudel on kõrged helid, keskmised helid ja siis väga madal bass mürina näol. Aga kõrgem bass jääb puudu.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#13

K Juul 04, 2012 21:26

Peaks korra saama küll, ma olen hakanud kahtlema, et mul on uste alumised kõlarid läbi ja sellepärast ongi selline imelik helipilt - ülevalt armatuuri pealt tulevad kõrged ja osad keskmised ja siis pagassist bass ja kogu lugu.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#14

T Juul 24, 2012 11:50

Vaata et sa siis kliimat ikka mõistusega kasutad mitte nagu mõni vana, kes laseb suvel ringi kont keeratud nii külma peale kui saab ja siis on endal ja kaassõitjatel ninad tatised ja kurgud valutavad...
aarnek1
Postitusi: 62
Liitunud: E Mai 02, 2011 17:26
Asukoht:
Auto:

#15

K Juul 25, 2012 22:45

huvitav et külm aine kadunud, kuskilt leket ei näinud ve, mul lasti sinna seda värv ainet kah.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#16

N Juul 26, 2012 12:17

Ega seda leket ilma värvaineta ei näegi.
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 1965
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#17

T Okt 30, 2012 9:27

Esimene pilt on otse kaamerast ja teine läbi feissbuuki? :conf:
overspeed
Postitusi: 702
Liitunud: R Juun 02, 2006 22:45
Asukoht: Saaremaa
Auto: 9-5 Estate ja 9-3 CV

#18

L Mai 04, 2013 2:11


Aga kas siis madalama oktaaniarvuga kütus tekitab detonatsiooni ja seda on lausa autosse kuulda, rääkimata tuntavast väändemomendi langusest?


Just nii.

Olen ise 95-st juba ammu loobunud, vahest olen sellist kompottigi saanud, mis mo ziguli mootorid (need enamjaolt on oktaanarvu, 95 vöi 98, suhtes väga pohhuistlikud) detoneerima on pannud kiirendamisel ... 95 "my ass".
Arrogance diminishes wisdom !
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#19

P Juun 09, 2013 14:26

Selleks et sõela puhastada on vaja nagunii õli välja lasta. Tagasi sa seda ju panema nagunii ei hakka.
Asemele paned viisaka tootja viisaka õli (mitte miskise Adin-nolj)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
laht
Postitusi: 110
Liitunud: K Aug 29, 2012 22:42
Asukoht:
Auto:

#20

N Juun 13, 2013 14:38

Mu AEROl täpselt sama aku peal. Saan ainult kiita selle aku koostöövõimet.

Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#21

N Juun 13, 2013 15:47

selline õlivõtu sõel on päris puhas....
et nüüd vaadata ja oodata, mis edasi toimuma hakkab.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#22

N Juun 13, 2013 21:33

no näed, polnudki kaua vaja oodata. õks lootus on veel, et õlirõhu andur suremas.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
minaindrek
Saabiklubi liige
Postitusi: 80
Liitunud: L Apr 27, 2013 10:56
Asukoht: Tartu
Auto: 9000/9-5/9-3

#23

P Juun 16, 2013 22:13

mis siis selgus?
One who does precision guess work based on unreliable data provided by those of questionable knowledge.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#24

E Juun 17, 2013 21:26

Saalepuru on karteris. Kust pärit, selgub homme.
Aasakyla
Postitusi: 151
Liitunud: T Juul 12, 2011 14:07
Asukoht:
Auto:

#25

K Juun 19, 2013 14:21

Kui akut vahetasid, siis mootorituli ei hakkanud põlema? Mul omal hakkas ja vat ei mäleta kas kohe peale aku vahetust või millagi hiljem..
Vasta