Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205+KW

iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#26

K Juun 19, 2013 14:28

Mis see mootorituli siia puutub?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Aasakyla
Postitusi: 151
Liitunud: T Juul 12, 2011 14:07
Asukoht:
Auto:

#27

K Juun 19, 2013 14:35

Mis see mootorituli siia puutub?

Akul ja mootoritulel puudub seos? Kõlab loogiliselt.. Otsin viga mujalt.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#28

K Juun 19, 2013 15:50

Mis see mootorituli siia puutub?

Akul ja mootoritulel puudub seos? Kõlab loogiliselt.. Otsin viga mujalt.

Akul ja mootoritulel ON seos (ses mõttes,et lohakal klemmipaigaldamisel võib CE süttida). Paraku käib siin jutt ÕLIRÕHUTULEST. Sellel puudub seos nii aku-, kui CE tulega.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#29

E Sept 23, 2013 21:58

Paigaldus 1000€ :mad:
Ma otsiks avariilise autolt mootori(või kogu auto) ja enne paidaldust vahetaks kuluvad osad + kõik kummiosad ja tihendid ära. Hästi renoveeritud miks mitte? Kasutatud renoveerimiseta ei soovitaks paigaldada, aja raiskamine.
Arvestades tänapäeva auto turuhinda, remont tuleb sama kallis.
__In Boost We Trust__
Executive
Postitusi: 314
Liitunud: E Veebr 28, 2005 13:45
Asukoht:
Auto:

#30

T Sept 24, 2013 23:20

Miks sa uue mootori endale soovid, kui piisab ainult plokist ?
:freak:
renqu
Postitusi: 29
Liitunud: P Veebr 02, 2014 11:29
Asukoht:
Auto:

#31

T Apr 01, 2014 14:48

Ooo õnnelik päev!
Kuu aega on möödas, puud paljaks saanud ja kell keeratud ning täna sain auto uue mootoriga kätte.

Suures plaanis sai tehtud nii:
Korralik mootoriplokk
Raamsaale 0,25mm komplekt
Kepsusaaled
4 x kolvid ja kepsud koos uute kolvirõngastega
Silindrid kergelt üle hoonitud
Õlivõttur puhastatud
Uus ketikomplekt + sinna juurde kõik uued tihendid
Väntvõlli tagumine simmerling
Väntvõlli lihvimine + vvõll
Klapikambrikaane tihend
Väiketihendid ja abimaterjalid
Õlirõhu andur
Õli 5W30LL dexos 2 ja filter
Segusiibri O-rõngastihend
Klamber
Jahutusvedelik -36C

Lisaks vaadati üle turbo, mis oli tip-top korras.
Lähiajal veel võtame ette tagasilla suure ja väiksemate pukside vahetuse. Lisaks saaks ära vahetada juba varemalt soetatud õhufiltri korpuse.

Hoolimata õhenenud rahakotist on nägu ikkagi naerul :)


Kui see saladus ei ole, siis mis see Sul kokku maksma läks? :)
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#32

E Mai 26, 2014 11:58

No nüüd on õige aeg miilisõidule minna :)
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#33

E Mai 26, 2014 12:34

Õhtul veel korra Sebastiani juurde teist softi proovima, siis vaatame edasi :P

Aga ma ei tea, esialgu äkki pealtvaatajaks :)

Ega pealtvaatajana pole seal ju midagi teha kui Sul juba softi kallale on mindud :) Tuleb ikka testida ja vaadata mis kiirus miili peal välja tuleb :D
Võrdlusmoment stockina küll puudub aga asi seegi...
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#34

T Mai 27, 2014 8:57

Tsitaat:
"Õhtupoole nüüd läks testiks - mida ei olnud - tulemus, paremal juhul korraks 1150 ja minek üsna uimane, turbo seier jäi pidevalt enne punast pidama (nagu stockis).
Tegin EGR-i pimedaks, käivitades lõi kohe check engine, tegin proovika, mAir isegi 930-990 ja minek veel uimasem, turbo seier jällegi enne punast".

Minu teada pole sel autol EGR`i :freak: .
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#35

T Mai 27, 2014 11:57

...Üllatus oli see, et peale ca 4-6 katset hakkas ka turbo seier järjest kaugemal käima, 70 km kiirendamist ja pidurdamist ning lõpuks võiski rahul olla - tagumiku mõõdupuu oli minekuga rahul, mAir käis üle 1276ni välja, hoidma jäi 1150-1220 kanti kiirendades, samuti käis turbo seier peaaegu lõpus.

Kas turbo seier jääb punase peal seisma ka boosti ajal või liigub seier vaid punasesse ja kohe tagasi kollasesse alasse?

Tegelikult see kasti õpetamise asi on päris tüütu, nimelt võiks koguaeg olla tegu äkilise asjaga mitte et peab mõned korrad hullu panema ja siis liigub masin nagu vaja...

Peaks ikka seda "S" nuppu koguaeg sees hoidma et koguaeg teravam tunne säiliks :D
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#36

T Mai 27, 2014 12:20


Õhtupoole nüüd läks testiks - mida ei olnud - tulemus, paremal juhul korraks 1150 ja minek üsna uimane, turbo seier jäi pidevalt enne punast pidama (nagu stockis).


Nõks üle punase peaks ikka minema ju seier juba originaalis ?



Tegelikult see kasti õpetamise asi on päris tüütu, nimelt võiks koguaeg olla tegu äkilise asjaga mitte et peab mõned korrad hullu panema ja siis liigub masin nagu vaja...

Peaks ikka seda "S" nuppu koguaeg sees hoidma et koguaeg teravam tunne säiliks :D


:P tuu masin ju kepikastiga.

Aga mul on ka nüüd isu peal, et käredam soft saada.....:freak:
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#37

T Mai 27, 2014 12:56

:P tuu masin ju kepikastiga.


Heh, ongi :)

Ei teadnudki, et manuaali puhul käib kasti õpetamine samamoodi :P
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#38

T Mai 27, 2014 13:03

Kepikastiga tõesti. Seepärast oligi imelik, et juba esimese softiga justkui lõi midagi "kinni", kuigi oleks manuaali puhul pidanud töötama ka siis korralikult. Tavaliselt on peavalu automaatkastidega..
Reset ECU-le vahel tõesti aitab, kui soft on kuidagi valesti adapteerunud. Võib see olla tingitud kasvõi ootamatult palavasti ilmast..
Samas, kui kõik juba toimib korralikult, tähendaks reset, et kogu see ECU ja (autom.-)käigukasti õpetamine algaks jälle otsast peale. Mõnikord üsna tüütu..

Muuhulgas, kiirusepiirang softis on 300km/h, nii et Kiltsile võib minna küll :-)

Mis kleepsudesse puutub, siis minu käest saab.
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#39

T Mai 27, 2014 20:51

Kepikastiga tõesti. Seepärast oligi imelik, et juba esimese softiga justkui lõi midagi "kinni", kuigi oleks manuaali puhul pidanud töötama ka siis korralikult. Tavaliselt on peavalu automaatkastidega..
Reset ECU-le vahel tõesti aitab, kui soft on kuidagi valesti adapteerunud. Võib see olla tingitud kasvõi ootamatult palavasti ilmast..
Samas, kui kõik juba toimib korralikult, tähendaks reset, et kogu see ECU ja (autom.-)käigukasti õpetamine algaks jälle otsast peale. Mõnikord üsna tüütu..

Muuhulgas, kiirusepiirang softis on 300km/h, nii et Kiltsile võib minna küll :-)

Mis kleepsudesse puutub, siis minu käest saab.


Pikalt keelel kibelenud, aga räägiks välja lõpuks. Sorry, aga teie selline tegevus ei tundu eriti läbimõeldud ega usaldust äratav, et seda raha eest müüa. Jääb selline katse-eksituse meetodi mulje heas usus, et "raudvara" komponendid ikka vastu peavad. Hirsch ja Maptun suure raha eest vähemalt lubavad kindlad numbrid ja eeldatavasti vastutavad ka tagajärgede eest. Kodulehel võiks olla vähemalt firma ära toodud ja ka mingisugune garantii töödele, siis ehk hakkaks ka ise sellele mõtlema.
Võtke seda kui erapooletut kriitikat.

Edit: Tundub, kui see foorumirägastik ja step by step juhised läbi lugeda ja paar tarkvara tõmmata võib igaüks meid hakata loomkatseid auto ajuga tegema http://forum.ecuproject.com/forumdisplay.php/18-Trionic-7-Tuning-Tools
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#40

K Mai 28, 2014 0:23


Pikalt keelel kibelenud, aga räägiks välja lõpuks. Sorry, aga teie selline tegevus ei tundu eriti läbimõeldud ega usaldust äratav, et seda raha eest müüa. Jääb selline katse-eksituse meetodi mulje heas usus, et "raudvara" komponendid ikka vastu peavad. Hirsch ja Maptun suure raha eest vähemalt lubavad kindlad numbrid ja eeldatavasti vastutavad ka tagajärgede eest. Kodulehel võiks olla vähemalt firma ära toodud ja ka mingisugune garantii töödele, siis ehk hakkaks ka ise sellele mõtlema.
Võtke seda kui erapooletut kriitikat.

Edit: Tundub, kui see foorumirägastik ja step by step juhised läbi lugeda ja paar tarkvara tõmmata võib igaüks meid hakata loomkatseid auto ajuga tegema http://forum.ecuproject.com/forumdisplay.php/18-Trionic-7-Tuning-Tools

Täiesti õige, suured tegijad "lubavad kindlaid numbreid", aga kas need numbrid reaalselt ka alati tulevad? Kui näiteks autol on mõni oluline klapp nässus, õhuleke.
Erinevaid tegureid, mis üldse ei sõltu softist on väga palju. Selles suhtes ei tee imet üksi "firmasoft".

Teine asi, mida öelda tahaks: 9-5 versioone on üsna mitmeid, ei ole sellist softi, mis kõigele hea ja mis parata, mõne mudeli puhul tuleb softi vahetada ka 2 korda.
Ei ole meil kõiki Saabide variante garaažis proovimiseks.
Kuna meie "poliitika" välistab täielikult teiste tuunimisfirmade toodangu kasutamise, siis tõesti kujuneb asi mõnel korral katse-eksituse meetodiks.
Midagi muud halba selles pole, kui pooletunnine lisa-ajakulu kliendile.
"Eksitus" seisneb selles, et turborõhk võib jääda madalamaks, kui soft ette näeb. Ei tasu karta, et kogemata panen Saabile "Žiguli softi" ja vaatan mis juhtub :cool:

On ka juhuseid, et softi tuleb 5 ja enam korda vahetada. Aga siis mitte sellest, et ei tööta, vaid soovitakse midagi eriti võimast ja samas turvalist.
Võõras keeles öeldakse selle kohta custom tuning. See muidugi juba teine teema..

Raudvara vastupidavusest.
Tuunitud soft alati lühendab mootori eluiga. Mitmed olulised osad peavad taluma suuremat koormust. Selle vastu ei saa.
Kui keegi väidab vastupidist, siis tekib kahtlus, kas ta mootoritest üldse teab midagi või arendab lihtsalt reklaamitrikki. Siin ei kehti, et kui maksad softi eest 10x rohkem, peab mootor ka kauem vastu.
Ei arvesta "põlve peal tuunijaid"...
Kuid softis on olemas mitmeid limiteerijaid, mis lihtsalt ei luba turborõhul ohtlikult kõrgeks minna. Niisiis kõik kestab, aga mitte nii kaua, kui tuunimata softiga.

Kolmandaks. Me suhtleme üsna tihedalt, arutleme foorumis. Kui just avalikult siin ei näe, siis u2u kaudu tuleb küsimusi-arvamusi päris palju. Kui tean, annan nõu mida vahetada, mida kontrollida.
Tehniline tugi on vist selle asja nimi. Nii et hätta küll kedagi ei jäta.

7-aastane kogemus on näidanud, et 95% juhtumitest on "mittetöötamises" süüdi auto ja 5% puhul tuunitud soft.
Lihtsalt vahemärkuseks...

Ja lõpuks. Kui soft ei sobi esimese korraga ja pole tahtmist uuesti proovida, võib alati raha tagasi küsida.
Seni pole seda juhtunud, oleme saanud alati kokkuleppele, sest nagu eelnevalt juba numbreid tõin - enamasti tihendite-voolikute või klappide vahetuse järel on kõik korralikult tööle hakanud.

edit: seal foorumis, mida mainid, olin üks esimesi kasutajaid. Ka nende programmide koostamisel olen natuke abiks olnud.
Kõik algaski step-by-step. Saad loomulikult ka ise softe teha aga et midagi normaalset saavutada, jätkub lugemist-mõtlemist natuke kauemaks.
Tasub uurida, väga põnevad teemad :)

Praegusele teemale veel täienduseks: mõlemad softid, mis proovisime, on sama aastakäigu autodel suurepäraselt töödanud.
Kohe tuli mõte, et siiski Aero üsna esimene variant, äkki kuidagi erinev ja see soft päris ei sobi.
(Mittesobivus antud juhul tähendab, et turborõhk jääb oodatust madalamaks. Kõik muu aga, nagu Aerol olema peabki)
Samas ei meenu, et manuaalkastiga Aerodel oleks üldse kunagi sarnast probleemi täheldanud.
Tavaliselt, kui miski piirab, siis automaatkast.
Kas oli süüdi tõesti erakordselt palav ilm + tugev gaas üsna kohe, kui sissetulev õhk suhteliselt tuline.
Selgituseks: Saabi softidel on kaitsemehanism, et kuuma õhuga võetakse turborõhk koheselt alla.
Kui turbo tuurid üles kerib, läheb õhutempratuur üsna kiiresti üle saja kraadi. Tavaliselt jahutab selle intercooler maha ja kuni 50...60C sisselaskes ei muuda suurt midagi,
aga kui auto põhimõtteliselt venib ja IC ei jahuta, siis jah, ilmselt adapteerus madalaks ja sinna jäigi mingil põhjusel.
Raske arvata, lihtsalt pakun üht stsenaariumi, aga kogemus jälle juures.
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#41

K Mai 28, 2014 21:16

Ka mul tekkisid mõned mõtted, parandage, kui eksin:

1. Tuuningsoft ei vähenda mootori eluiga, vähendab see juhi neetud raske parem jalg, mis tahab seejärel gaasipedaali sõtkuda 100% asendisse ning kiirendust nautida. Sõites edasi õrnalt varbaga pedaali puudutades ja rõhku ainult moe pärast tekitades ei tohiks ju olla olulist vahet mootori elueas?

Ka seda erijuhtu tahtsin mainida, aga postitus läks juba niigi ülipikaks.
Loomilikult oleneb kõik ka juhist, sest sõites täpselt endise stiiliga, ei muutu tõesti midagi.
Aga kui lisandunud jõudu ei kasuta, tekib kohe küsimus, et miks seda tuuningut üldse vaja oli :)
Kuigi jah, mõned ehk taotlevad ainult (väidetavalt) paremat bensiiniökonoomiat, mitte auto jõudlust kui sellist.
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#42

K Mai 28, 2014 22:17

Tänud Sebastianile tausta selgitamast.
Eks ole igaühe oma asi kellele ja mille eest ta oma raha viib. Ettepanekuna, lihtsalt minu (ja arvatavasti ka paljude teiste kodanike silmis) jaoks oleks see tegevus rohkem usaldust äratavam kui seda tehtaks firma alt ja oleks ka mingid düno testid erinevate stage tulemuste tõestuseks.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#43

K Mai 28, 2014 22:24

Skyline - Vaata palun minu teemat, sealt on näha enne ja pärast Sebastiani poolt tehtud muudatusi mõõdetud graafikuid Dynomaxis.
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=21603&page=7#pid245618
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#44

K Mai 28, 2014 23:21

Tänud Sebastianile tausta selgitamast.
Eks ole igaühe oma asi kellele ja mille eest ta oma raha viib. Ettepanekuna, lihtsalt minu (ja arvatavasti ka paljude teiste kodanike silmis) jaoks oleks see tegevus rohkem usaldust äratavam kui seda tehtaks firma alt ja oleks ka mingid düno testid erinevate stage tulemuste tõestuseks.

Aga firma alt ju seda teemegi, või oleks usutavam, kui tuuniksime mingi suurfirma "maaletoojana"? Ka selliseid tegijaid meil leidub, valik on alati kliendil.

Kindlasti on suurfirmal omad plussid. Kallis sisseseade, firmaruumid ja ilmselt sadu kordi rohkem kliente, kui siin väikeses Eestis ja muidugi ka kordi kõrgemad hinnad.

Kui lubate natuke viriseda, siis Saabid, mis meile satuvad on kahjuks enamuses halvas tehnilises seisukorras. Valdavalt hoolitsetakse välise ilu eest ja kõik mis kapoti all, oleks nagu unustusse jäetud. Peaasi, et liigub, ülevaatuselt läbi saab ja tore, kui liiguks veel võimsamalt. See on nii, paratamatult ja ei tee meie tööd sugugi lihtsamaks. Alles mingi tundmatu heli ilmumisel minnakse töökotta, aga tuuningsoft ei ole mingi imeloom, mis mingi õhulekke vm olematuks teeb. Tavasõidul pole sellest võibolla lugu, aga jõudu juurde ka ei tule, sest juba eelnevalt on võimsus alla tehase poolt lubatu. Kui enne puhus õhku atmosfääri vähe, siis nüüd lihtsalt rohkem. Õhk on mootori jaoks sama vajalik kui bensiin, kõik mis turbost tuleb, peab mootorisse jõudma.
Saan sellest ka suurepäraselt aru, sest inimesel on elus võibolla mitmeid kordi olulisemaid kohti raha matmiseks, kui seda on auto mootor.

Pole ilmselt vaja kolm korda arvata, kelle suunas siis "näpuga näidatakse" :)

On ka väga hästi hooldatud autosid ja nendega on kõik palju lihtsam.
(Ise ma pole kindlasti eeskujuks, sest mu tonnisel tavaliselt mootoriruum puhtam, kui välisilme :D )
Kui selliseid "pärleid" satuks erinevate aastakäikude omasid, saaks üsna kiiresti 100% softidest toimivaks. Seniks aga peame veidi vähemaga leppima.

Teste on tehtud, aga need kasutajate autode teemades suheliselt raskesti leitavad. Ehk tõesti peaks täpsuse huvides need CR-teemasse kopeerima?
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#45

N Mai 29, 2014 8:24

Seb - mul on kolm korda sarnase ilmaga autot mõõdetud samas kohas ja loodetavsati on mul ka kapotialune korras:) Kui vaja, siis minu pilte võid kasutada küll
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#46

N Mai 29, 2014 13:56


Aga firma alt ju seda teemegi, või oleks usutavam, kui tuuniksime mingi suurfirma "maaletoojana"? Ka selliseid tegijaid meil leidub, valik on alati kliendil.



Ok, minu viga, vaatasin vaid seda teie linki http://performance.cr.ee/kontakt
kus pole mite mingit viidet ametlikule firmale ega asukohale ega ka ühtegi kontaktnumbrit on vaid üks emaili aadress. Just selle põhjal jääb kahtlane mulje- seega ehk tasuks panustada kodulehe täiustamisse :)
Tänapäeva kiirel ajastul ei viitsi keegi kõiki linke läbi klõpsida ja kui juba esimeselt lingilt jääb veits kummaline mulje, siis sinna see jääbki.
Aga lohutuseks, tee pole ainukesed kes mind sedaviisi kodulehega heidutanud, ühe päälinna Saabi remontija vististi omast arust väga naljakas koduleht (imestan, et mis joobes see küll koostatud on?) on küll selline, et mina oma autot puhtalt selle põhjal juba sinna ei vii - klient ei tohiks olla see, kelle üle kodulehel nalja heidetakse.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#47

K Nov 26, 2014 8:06

Kas seal mingit punni ei peaks ees olema?

pildid on ka tsipa suured..:) [ img=800x600 ] võib kirjutada, et toimuks automaatne vähendamine.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#48

K Nov 26, 2014 11:04

Punn ole jalga lasknud. See ei tundu võimalik aga nii on. Nagu oleks sellisele plokikaanele, millel käib seal vaakumpump (aut.kasti puhul) ava ette pekstud väljaspoolt suvaline punn (jäljed olid sellised, kui klapikaane ja muu vajaliku eemaldasin.
Pootsman
Postitusi: 1099
Liitunud: T Juun 05, 2007 19:00
Asukoht:
Auto:

#49

P Apr 12, 2015 8:11


BCPR7ES-11 küünlad said ka võetud, keerab peale mingi päev katsetuseks.
:beer:


Kas oled küünlad ära vahetanud ? Mingit vahe ka oli ? Ma vahetasin ennem düno olude sunnil tavalised plaatinumide vastu tagasi ja tundub, et kütusekulu langes plaatinumidega :freak:

Suurim Tanklak....ülastaja ? :D

[img=640x480]http://i.imgur.com/TaGJIAG.jpg[/img]
que
Postitusi: 1408
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#50

K Sept 09, 2015 6:44

Millist nahahooldusvahendit kasutasid?
Everyday Regular SAAB guy!
Vasta